Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Propozycje innowacji
Propozycje innowacji
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Wt marca 29, 2011 09:23 PM
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 12:55 PM
Reply with quote

@Malakid
Że pozwolę sobie na cytat: "Ręce, cycki opadają!"
Jak będzie porównywał jednostkę z drużyny A z jednostką z drużyny B, to balansu nigdy nie będzie. Nawet w szachach - gdzie białe zaczynają.
Pewnie, że jedna magia jest słabsza a druga lepsze, jeden bohater jest potężniejszy a innych słabszy. Bo na drużyny powinno się patrzeć całościowo: kogo mogą zrekrutować, do jakich umiejętności mają dostęp, jakie przedmioty mogą kupić itd.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
wielebny_Rafael
Przytomny
Przytomny

wielebny_Rafael

Offline

Joined: marca 18, 2011
Posts: 120
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 01:38 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:

Całkiem sporo Wink Ale w mojej wypowiedzi także nawiązywałam do modeli magów Chaosu "uzbrojonych" zwykle w różnego rodzaju różdżki Smile

A nie no tak, ja nie mówię ani nie myślę o tym "wszelakim wszystkim" co przerobione wyjdzie z Pustkowi Chaosu ino o tych naszych "kultystach imperialnych np"

Co do balansu no cóż- no tak.


_________________


IA! IA!
KUTULU ZI KUR
IA! IA!
___________________________________
Scenariusze do Mordheim
Luźne blogowanie
Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 02:36 PM
Reply with quote

@Malakid
Fakt, bandy składające się tylko z jednej jednostki nie mogą byś zbalansowane, no nie da rady po prostu. Ty, ale czekaj... tych jednostek w bandzie to jest normalnie kilka... naście. Nie możesz porównywać championa od tego z championem od tamtego nie patrząc na całą bandę.

Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 04:21 PM
Reply with quote

dobra to inaczej:

Banda tych ów grasantów:
Wybraniec, czarownik, wojownik, wojownik
Ogary chaosu, Odrzuceni, Grasanci, Kawaleria Grasantów, Smoczy Ogr, Rydwam

i weźmy innych ludzi: Reikland
kapitan, Magister/Plezbiter, Porucznik, Adiutant, Adiutant.
Żołnierz, Kusznik, Miecznik, Zaprzęg


Porównanie: Magia:
Opcje Obronne: Khorn vs Plezbiter
Khorn 3PD +Rydwan
Plezbiter: 3PD

Ofensywna: tzeench/Nurgl/Slaanesh vs Magister
tzeench: Więcej PD na pewno od Magistra plus Czarownik plus Przerzut przekleństwa w razie czego. Magia uniwersalna (no nr 1-2 jest takie nijakie),

Nurgl: Wybierając Nurgla nasz bohater ma +1W z umiej ki w razie potrzeby więc max 4, magia nurgla jest dewastatorka jeśli "umie się jej używać" ponad to czarownik (kostka dla pewności).

Slaanesh: Czary dobre ofensywne buff/debuff dodatkowo Uderz pierwszy dajesz Magusowi Wielką Broń i spróbuj walczyć z tym Pacanem Smile
Czarownik

Magister: Wybierając Lore dostosujemy sobie styl gry daje nam to spore pole manewrów ale nie przesadzajmy taki mag jesli ofenswynego czaru nie wylosuje będzie poziomował wolniej od adiutanta. Lose death i Fire jest najodpowiedniejsze u stawiąc się na ofensywne.
Mamy Pocisk 1hit z S4 vs K3 z Sk3/6. testy T.
Jednak Magister ma specjalne umiej ki lepsze od czysto chaos owych,
Pociski w walce/Noszenie Zbroi/ itp. Lecz Mag chaosu kupi Zbroje chaosu + chowaniec na to co trzeba nastawiony już odrabia tą strate (mag z Mutacjami jest dobry mając CP 8/9 można zainwestować w karty tarota i zła mutacja się go nie ima lub w ogóle nie bierze mutacji.

Mieszane: Off Chaos vs Deff Ludzie
tzeench nie ma problemów przebicia się już po 3+ bitwie.
slaanesh ma opory, ale Czarownik daje mu szanse to samo nurgl.

deff chaos vs off ludzie
khorn z 3 kośćmi vs Magister małe szanse na początku potem magister otrzyma kostkę, lecz chaos może dorobić się w tym czasie rydwanu i znów stracona pozycja.

Chaos vs ludzie w walce wręcz wiadomo ze chaos pustoszy, czystą statystyką jak kto nie wierzy niech przeliczy (w skrajnych sytuacjach można coś zrobić puszkom z save na 2+)

Przewagą ludzi jest Ostrzał, lecz i to mało da jeśli chaos ma skrzydła/teleportacje, ponad to bierzmy pod uwagę minusy do strzelania:
Pogoda + biegający model +różnego rodzaju zasłony + strzelanie do najbliższego modelu dajmy na to ustawie wam jako pierwszy Wojownika Chaosu z 3Zyw T4+twardziel save na 2+ w zapasie miksturkę ma leczenia
a nie daj bóg to tzeench z czarem war na 5+
On idzie pierwszy a zanim całe tałatajstwo.

statystyki: podałem tego woja i porucznika jako przykład inaczej mówiąc wojownik ma więcej poziomów dajmy na to w umiejki jeśli obaj gracze maksują statystyki. Czy też gdy wojownik wylosuje Siła lub atak z automatu ma atak to samo życie.

Podczas długich i nudnych wykładów z matematyki, graliśmy rożnymi bandami co prawda nie wymiarowy stół mógł wpłynąć na wyniki za co przepraszam. Ponad to liczyliśmy statystycznie.

kostki dużo robią to przyznam.

Ja jestem za Niebalansowaniem tak jest ciekawiej, każda banda się wyróżnia. Mi jest dobrze jak jest.

po prostu powiedziałem ze balans jest ale nie całkowity w warheimie i niewierze że jakiś pistolet z niepewnym i S4 by zniszczył komuś balans bandy.

tak i znowu dostałem minusa za wyrażanie swojego zdania heh


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"

Last edited by Malakid on Cz kwiet 07, 2011 04:33 PM; edited 3 time in total
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 04:42 PM
Reply with quote

argumentacja na podstawie rożnych bóstw do mnie nie przemawia
co do jednostek QC mówił, nie ma balansu pomiędzy nimi, bo zakłada balans pomiędzy kompaniami Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Cz kwiet 07, 2011 04:44 PM
Reply with quote

nie będę się sprzeczał jak już mówiłem mi pasuje mały dys balans, z mojego punktu widzenia jest ciekawiej Smile

jedno wtrącenie skoro mają być mumie niedługo to taka mała dygresja Wampiry powinny dostać dodatkową zasadę:
Pamięć Krwii: nienawiść do Mumi (uzasadniona fluffowo) i vice versa dla mumii.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"

Last edited by Malakid on Cz kwiet 07, 2011 05:49 PM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pt kwiet 08, 2011 12:12 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
tak i znowu dostałem minusa za wyrażanie swojego zdania heh
Jak widać + też zbierasz Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pt kwiet 08, 2011 05:44 AM
Reply with quote

to prawda Smile moja karma wygląda jak funkcja sinusa dla y należącego do całkowitych Razz

a co do pistoletów wracając, to się dziwie że nie mają go wampiry Lahmi i von Casternów w końcu to szlachta, więc pistolet pojedynkowy powinien być.

co do balansu w tym strzelaniem to pistolet by nic nie wnosił przegiętego ponieważ power gamer wziął by lahmi nożownika i wpakował jej silę Smile
3x z S7 Smile


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"

Last edited by Malakid on Pt kwiet 08, 2011 07:03 AM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Pt kwiet 08, 2011 11:10 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Malakid wrote:
tak i znowu dostałem minusa za wyrażanie swojego zdania heh
Jak widać + też zbierasz Wink

ja daje każdemu plusa jak widzę że ma czerwony wskaźnik, po prostu źle to wygląda Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pt kwiet 15, 2011 11:42 AM
Reply with quote

planujemy z kolegami urozmaicić oddziaływanie na otoczenie i pisze tu o małe rady, i napisze co już użyliśmy a nad czym myślimy.

1. Barykadowanie drzwi: Postać/postacie (o ile są wstanie stykać się 1/2 podstawki z drzwiami) może zabarykadować drzwi. Zabarykadowane drzwi traktuje się jako zamknięte z tym wyjątkiem iż wytrychy nie działają. Można podjąć próbę wyważenia drzwi.

Wyważanie: Przeciwstawny test siły (D6+S(broniącego) vs D6+S(wyważającego).

Modyfikatory: za każdego broniącego powyżej 1 +1 (czyli 2 broniących ma D6+S+1) Jako Siłę bierze się pod uwagę najwyższy atrybut z grupy broniących.

Wyważający jeśli z korzysta z pomocy otrzymuje identyczne profity jak "patrz modyfikatory broniących".

niewprowadzone atakujący może próbować wyważyć drzwi z rozbiegu otrzymując modyfikator +1 do testu. Jednak jeśli test się nie powiedzie model zostaje oszołomiony.
Uderzenie rozbiegu traktuje się model który wykonał szarże w drzwi z odległości przekraczającej 4".

Po wyważeniu drzwi zostają one zniszczone (nie można już ich barykadować ani zamykać). Model wyważający automatycznie związuje się walką z modelem Broniącym (lecz nie uzyskuje Bonusów z szarzy).

Zamykanie drzwi, Można zadeklarować iż zamyka się drzwi jest to akcja natychmiastowa i nie wymaga niczego prócz zetknięcia się z drzwiami (po czym można odejść jeśli ruch na to pozwala). Otwieranie takich drzwi (jeśli nie zostały zabarykadowane) tez jest akcją Natychmiastową.
Jeśli Model wrogiej drużyny jest mniej niż 1" od modelu który otworzył drzwi, model ten decyduje czy związuje się walką czy odstępuję i cofa się do odległości 1". (odzwierciedla to zachowanie wojownika który będą przy drzwiach zauważa uchylające się drzwi i ma chwilę na reakcje.)


Otwieranie i zamykanie Okien działa podobnie jak drzwi.


Pomysły Wysadzanie:
Ładunek wybuchowy: Koszt:50+3k6
dostępność: 10
Dla Band: (tutaj nie chce mi się Pisać ale Ludzie i kazadzi) dostępność 6
Zasady:
Model który nosi ładunki wybuchowe nie może biegać.
Jednorazowego użytku.
Ogień i BUUM! oznacza to iż gdy płonący Atak trafi (na trafienie wypadnie 6) w Model noszący ładunek , trafia w ładunek i Wybucha.
BUUM! Model może podłożyć ładunek pod niektóre zabudowania i wysadzić je.
*podkładanie: Model zostawia materiał wybuchowy w danym miejscu (po czym nie może się już w tej turze ruszyć)
* W następnej turze ruchu model jeśli nie biegł może rozciągnąć ląd i go zapalić.
(ląd Pali się 3" na turę).
Gdy Wybuchnie rzuca się na tabelę.
2k6

2-3 Niewypał.
Bomba nie wybuchła w tej turze ale nadal jest ryzyko, co turę każdego z graczy należy wykonać rzut K6. Na 6! jednak doszło do zapłonu
Bomba wybucha (3" znacznik z środkiem na bombie Trafia wszystkie modele pod nim a te które zahacza na 4+, modele te otrzymują Trafienie z S4 -2 do ochrony pancerza, Ogniste ataki), ale budynek/obiekt który miał zostać zniszczony został tylko osmolony.

4-5 Małe BuuM (3" znacznik z środkiem na bombie Trafia wszystkie modele pod nim a te które zahacza na 4+, modele te otrzymują Trafienie z S4 -2 do ochrony pancerza, Ogniste ataki), ale budynek/obiekt który miał zostać zniszczony został tylko osmolony.

6-7 BUUM! (5" znacznik z środkiem na bombie Trafia wszystkie modele pod nim a te które zahacza na 4+, modele te otrzymują Trafienie z S6 -2 do ochrony pancerza, Ogniste ataki), Budynek zostaje Uszkodzony (zmienia się w ruinę bardzo trudny teren, a mosty zostają zniszczone).

8-10 Na księżyc
Beczka prochy wystrzeliła w powietrze i wybuchła na sporej wysokości.
wszyscy w promieniu 12" od wybuchu muszą zdać test strachu (w końcu nie wiadomo gdzie uderza odłamki) zaś zwierzęta rzucają na tabelę STÓJ Szalony!

11-12" Niesamowity Wybuch! (budynek zamienia się w ruinę, a wszyscy w promieniu 6" cali od wybuchu otrzymują Trafienie z S7 Bez możliwości Ochrony pancerza, Ogniste Ataki.


Modele w Zniszczonych Budynkach:
Model nawet gdy nie był pod Znacznikiem 3/5" Otrzymuje cios o danej sile, Plus Traktuje się go Jak by Zeskoczył z dachu budynku i automatycznie Oblał test In/S (otrzymuje Uderzenia jak by z tej wysokości spadł). Ponad to jeśli Model Przeżył jest Oszołomiony.




Proszę o propozycje zmian by było to bardziej Uwydatnione itp, zdaje sobie sprawę ze na pewno nie jest to jeszcze zbalansowane dlatego proszę o propozycje Smile


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Pt kwiet 22, 2011 09:27 PM
Reply with quote

W ramach prób uzyskania balansu z moimi współgraczami wpadłem na pomysł, żeby niektóre bronie były dostępne tylko dla konkretnych postaci. Konkretnie chodzi o saearath i topór z Chrace. Do tej pory było tak, że ze względu na to, że obydwie te bronie są bezkonkurencyjnie mieliśmy na stole bandę WE z samymi saearathami na bohaterach i bandę HE z samymi toporami. Kiedy nasz dyżurny krasnolud oświadczył, że kupuje sobie gromrilowy topór z Chrace, uznaliśmy że już dość tych bezeceństw Razz Nasz propozycja jest taka, żeby obydwie te bronie były dostępne tylko dla (odpowiednio) wiecznego strażnika i białego lwa. Nawet fluffowo miałoby to sens, a na pewno większy, niż swordmasterz toporem Razz

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb kwiet 23, 2011 01:03 PM
Reply with quote

Rzędzian wrote:
Nasz propozycja jest taka, żeby obydwie te bronie były dostępne tylko dla (odpowiednio) wiecznego strażnika i białego lwa. Nawet fluffowo miałoby to sens, a na pewno większy, niż swordmasterz toporem Razz
Ale właśnie po to jest umiejętność Fechmistrz czy Strzelec - dzięki którym model zyskuje dostęp do oręża spoza swojej listy ekwipunku - która jest właśnie takim ograniczeniem. A jak ktoś sobie wymyśli, że chce zrobić gnoblarskiego assasyna z khutarami albo nulnijskiego mistrza w walce gromrilowym saearathem i gotów jest nabyć odpowiednie umiejętności i wydać ZK na zakup oręża, to czemu nie. Chętnie spotkałabym takie modele na stole i dzięki grabieży weszła w posiadanie owego oręża Wink


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb kwiet 23, 2011 01:30 PM
Reply with quote

Wiem do czego służy fechmistrz Wink To jest spoko, tak długo jak nie niszczy równowagi. A na ten przykład topór z Chrace sprawia, że używanie przez bohaterów dwuręcznej broni nie ma żadnego sensu. No, prawie. Bo zdecydowanie lepiej wziąć fechmistrza i ten nieszczęsny topór, niż wziąć tę umiejętność siłową, która likwiduje atakuje ostatni i zwyczajną dwuręczna broń. Więcej, w ten sposób nawet bohaterowie bez umiejętności siłowych mogą biegać z toporem z Chrace. De facto równie dobrze można teraz zlikwidować tamtą umiejętność siłową. Generalnie uważam, że robienie broni w stylu "jak dwuręczny miecz, tylko lepsza" jest złym pomysłem, chyba że to broń magiczna i może ją mieć jedna osoba w drużynie. Chociaż broni magicznch w ogóle jestem przeciwnikiem, ale to już inna historia Wink Tak, czy inaczej wprowadzenie takiego ograniczenia to konieczność, bo zaraz będę miał na stole bandę krasnoludów z kupą toporów z Chrace, a do tego bandę HE z identycznym wyposażeniem. Pewnie moim WE też powinienem kupić, ale moje poczuci estetyki i klimatu by chyba umarło Razz Rozumiem, że różnorodność jest fajna, ale nie można wpaść w pułapkę, w jaką, mam wrażenie, wpada warheim, mnożąc bandy, ekwipunek i zasady specjalne.

Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb kwiet 23, 2011 01:49 PM
Reply with quote

IMO Rzędzian dobrze mówi.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb kwiet 23, 2011 03:41 PM
Reply with quote

Można zmodyfikować na przykład tak:

Quote::
Saearath:
Saearath to włócznia o dwóch ostrzach. Drzewce tych wspaniałych włóczni są wykonane z jesionu i zwykle zdobione piórami. Ich groty są ząbkowane. W Imperium tego rodzaju włócznie są rzadko spotykane. W zasadzie stosowane są tylko przez elfy z Athel Loren, które nigdy ich nie sprzedają.

Model posługujący się saearethem może używać wirujących ostrzy do odpierania ataków wroga. Model uzbrojony w saearath w czasie walki wręcz otrzymuje modyfikator +2 do Ochrony Pancerza lub Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada zbroi. Ponadto, uznaje się, że w walce wręcz używa dwóch BRONI RĘCZNYCH, o ile pozostaje w kontakcie z podstawką przeciwnika.

ZASADY: uznawany za dwie sztuki broni ręcznych, uderza jako pierwszy, wymaga obu rąk, wyważony, model dzierżący saearath otrzymuje w czasie walki wręcz modyfikator +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada zbroi.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: broń drzewcowa.
CENA: 30 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.

Quote::
Topór z Chrace:
To wyjątkowo rzadko spotykana broń, znacznie lżejsza i lepiej wyważona od zwykłego wielkiego topora. Ostrze jest ostre jak brzytwa. Z początku było to narzędzie myśliwych z Ulthuanu, ale po wielu stuleciach przekształciły się w doskonałą broń. Wprawny wojownik potrafi jednym ciosem tej broni przeciąć wroga na pół. Topory z Chrace są niemal niespotykane w miastach Imperium, choć można je kupić na Ulthuanie. Oczywiście, dotarcie do wyspy elfów samo w sobie jest wyjątkowym wyczynem.

Topór z Chrace posiada cechy oręża PRECYZYJNE UDERZENIE oraz PRZEBICIE PANCERZA i WYMAGA OBU RĄK.

ZASADY: premia +2 do SIŁY, precyzyjne uderzenie, przebicie pancerza, wymaga obu rąk.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: broń sieczna.
CENA: 30 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.

Quote::
Broń z Gromrilu:
Spośród wszystkich ras Starego Świata jedynie Krasnoludy opanowały sztukę wykuwania oręża z gromrilu. Niemal niezniszczalna i wyjątkowo ostra broń jest niemal bezcenna i niemal nie sposób jej kupić. Tylko Krasnoludy posiadają odpowiednie umiejętności i wiedzę, by wykuć oręż z gromrilu.

Wykonana z Gromrilu broń zyskuje cechę oręża DRUZGOCZĄCY oraz MISTRZOWSKIE WYKONANIE.

ZASADY: druzgoczący, mistrzowskie wykonanie.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: zależnie od broni.
CENA: x4; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


Quote::
Broń z Ithilmaru:
Niektórzy elfi wojownicy, zwłaszcza bardziej doświadczeni weterani bitew, władają wspaniałym orężem wykonanym z ithilmaru. Lekka i wytrzymała broń jest ukoronowaniem zdolności płatnerskich elfów. Oręż z ithilmaru jest niemal bezcenne i często zostają podarowane w darze, rzadko zaś są wystawiane na sprzedaż.

Broń wykonana z Ithilmaru zyskuje cechę oręża MISTRZOWSKIE WYKONANIE oraz UDERZA JAKO PIERWSZY.

ZASADY: mistrzowskie wykonanie, uderza jako pierwszy.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: zależnie od broni.
CENA: x4; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 ... 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Propozycje i inspiracje do bandy Ostlanders 5 Dwalthrim 9061 Re: [Figurki] Propozyc...
 Pt marca 07, 2014 10:27 AM 
Dwalthrim View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 19
_BBOT: 0
Razem: 19
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy