Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Pytania & odpowiedzi [Mordheim] › Pytania różne
Pytania różne
Tak jak Admin nazwał i Sigmar przykazał.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 26 27 28
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Orris - Cz kwiet 17, 2014 01:26 PM
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Wt list 12, 2013 11:03 PM
Reply with quote

Ok mam pytanie o BTB jak rozumieć ten skill CD
"chaos engineer
The Hero has great technical skill and can use this to
craft wicked armours and weapons. Whenever a Hero
with this skill searches for Chaos armour (including
Mechanical Suits) or Obsidian Weapons, he gets +3
on the roll. This represents the Engineer’s ability to
craft these items himself. The Hero ignores the Rarity
and Gift of Chaos special rules and may never wear
the Chaos Armours."

Czy to oznacza że mając ten skill mogę łatwiej znaleść zbroje chaosu ale nie mogę jej nosić? i czy to się też tyczy mechanical suit?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
dave8
Śniący
Śniący

dave8

Offline

Joined: lip 12, 2013
Posts: 53
Location: Łódź
Filia Łódzka
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr list 13, 2013 10:58 AM
Reply with quote

Ja mam pytanie do Minotaura z Halabardą.
Minotaur walczy z 2 lub 3 modelami.
Atakuje jednego z nich i wypada kebab.
Modele przesuwają się potem kilka cali.
Czy oznacza to że minotaur powalił wszystkich przeciwników w combacie i może rzucić za frenzy czy nie?

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr list 13, 2013 05:17 PM
Reply with quote

wg mnie nie bo zostali jeszcze żywi przeciwnicy z którymi walczył

Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Śr list 13, 2013 06:50 PM
Reply with quote

Staś wrote:
Ok mam pytanie o BTB jak rozumieć ten skill CD
"chaos engineer
The Hero has great technical skill and can use this to
craft wicked armours and weapons. Whenever a Hero
with this skill searches for Chaos armour (including
Mechanical Suits) or Obsidian Weapons, he gets +3
on the roll. This represents the Engineer’s ability to
craft these items himself. The Hero ignores the Rarity
and Gift of Chaos special rules and may never wear
the Chaos Armours."

Czy to oznacza że mając ten skill mogę łatwiej znaleść zbroje chaosu ale nie mogę jej nosić? i czy to się też tyczy mechanical suit?
Tak,możesz znaleźć zbroję, ale nie możesz jej używać. Dotyczy to również Mechanical suit

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Cz list 21, 2013 11:21 AM
Reply with quote

czy obowiązek szarży odnosi się też do czarów które moga spowodować "...even into combat, counting as a charge."?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Cz list 21, 2013 11:53 AM
Reply with quote

dave8 wrote:
Ja mam pytanie do Minotaura z Halabardą.
Minotaur walczy z 2 lub 3 modelami.
Atakuje jednego z nich i wypada kebab.
Modele przesuwają się potem kilka cali.
Czy oznacza to że minotaur powalił wszystkich przeciwników w combacie i może rzucić za frenzy czy nie?

Jeżeli model z którego zrobił kebab jest o.o.a. to rzuca czy wpada w szał. Pozostałe modele nie są już z nim w walce.

Quote::
czy obowiązek szarży odnosi się też do czarów które moga spowodować "...even into combat, counting as a charge."?

Nie rozumiem pytania.

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Cz list 21, 2013 11:56 AM
Reply with quote

Scion po 5 albo 10 CP ma obowiązek szarżowania lidera scionów jeśli jest to możliwe, mój sorcerer ma czar lava flow który przenosi go o 12 calu również w kontakt z innym modelem, w takiej sytuacji jest to traktowane jako szarża. I tu moje pytanie czy muszę rzucać czar jeśli scion jest w zasięgu 12 cali tj czaru?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Cz list 21, 2013 12:13 PM
Reply with quote

Staś wrote:
Scion po 5 albo 10 CP ma obowiązek szarżowania lidera scionów jeśli jest to możliwe, mój sorcerer ma czar lava flow który przenosi go o 12 calu również w kontakt z innym modelem, w takiej sytuacji jest to traktowane jako szarża. I tu moje pytanie czy muszę rzucać czar jeśli scion jest w zasięgu 12 cali tj czaru?
Nie musisz rzucać czaru. Jeżeli jednak go rzucisz, musisz szarżować.

Back to top
View user's profile
oinek
Nieświadomy
Nieświadomy

oinek

Offline

Joined: list 22, 2013
Posts: 2

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Pt list 22, 2013 10:40 AM
Reply with quote

Witam,

Mam parę pytania dotyczące zasad.

1. Pierwsze dotyczy rekrutacji najemników. Pisze przy najemnikach często "Każda banda" albo "Najemnicy i ..." Czy pod określeniem Najemnicy są ujęci Najemnicy z początku listy band czyli Reikland, Marrienburg, Middenheim?
2. Drugie pytanie jak rozpoznać czy banda jest dobra? Przy zakupie Strażnika dróg są niby wymienione niby dobre bandy ale przy Arabskim kupcu już teoretycznie są wymienione pojedyncze i pisze dalej itd.
3. Jak liczyć doświadczenie grupy stronników do notowania bandy? Czy doświadczenie zdobyte przez grupę pomnożone przez ich ilość. Czy tylko samo zdobyte doświadczenie całkowite grupy?
4. Czy jak bohater dostaje poważne obrażenie na stałe to zaniża to jego statystkę maksymalna o -1 czyli np człowiek, który może mieć maksymalną WS 6 dostając poważne obrażenia "Rana dłoni" dostaje na stałe modyfikator - 1 WS to jego cecha obniży się do 5 i nie będzie mogła wzrosnąć wyżej? Czasem pisze że jest stały modyfikator a czasem pisze że jest tylko - 1BS tak jak np przy utracie oka. Jak traktować te modyfikatory stałe i nie?


Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc w tych banalnych pytaniach które pozostają dla mnie tajemnicą Smile

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Pt list 22, 2013 03:38 PM
Reply with quote

1. Tak. Ale zaliczają się do tego też Averlandczycy i Ostlandczycy z późniejszych dodatków.
2. Oficjalne dobre bandy są wymienione (chyba że o czymś zapomniałem):
Quote::
Any good-aligned warband may hire a Roadwarden such as Witch Hunters, Sisters of Sigmar, Dwarfs and Human Mercenaries.
Reszta dotyczy band nieoficjalnych zapewne, ale generalnie wynika to z opisu bandy.
3. Nie do końca rozumiem. W grupie stronników wszyscy dostają tyle samo doświadczenia. Czyli np jak jeden wyniesie wyrdstone w scenariuszu Wysrdstone Hunt, to wszyscy członkowie grupy dostają +1 doświadczenia.
4. Tu nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się że ma obniżoną wartość maksymalną cechy.

Back to top
View user's profile
oinek
Nieświadomy
Nieświadomy

oinek

Offline

Joined: list 22, 2013
Posts: 2

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Pt list 22, 2013 04:02 PM
Reply with quote

1. dzięki teraz już wiem
2. ok to chciałem się upewnić dzięki
3. Chodzi mi o liczenie do standingu. Np grupa 3 stronników przeżyła bitwę i zgarnęła 1 exp i teraz do standingu się liczy 1 exp czy 1 exp pomnożony przez ich ilość ( w tym przypadku 3). W zasadach pisze każdego wojownika dlatego nie wiem czy liczyć grupę stronników jako jednego wojownika czy każdego z osobna w tej sytuacji.
4. Aha no to w tym przypadku poczekam jeszcze na kogoś innego odpowiedź

Pozdrawiam

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8622
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Pt list 22, 2013 04:15 PM
Reply with quote

3. Do prestiżu drużyny liczysz liczbę PD x ilość modeli w grupie stronników. Czyli w twoim przykładzie 3 PD.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Pt list 22, 2013 04:58 PM
Reply with quote

Telchar wrote:
1. Tak. Ale zaliczają się do tego też Averlandczycy i Ostlandczycy z późniejszych dodatków.
Kislev też.

Back to top
View user's profile
Adasko
Przebudzony
Przebudzony

Adasko

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 375
Location: Września / Poznań
Filia Wielkopolska

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Pt list 22, 2013 07:17 PM
Reply with quote

4. Rozsądniej byłoby, żeby obniżało też maksymalną wartość, jednak czysto wg zasad moim zdaniem po prostu daje -1WS w danym momencie, dopóki w podręczniku nie ma innego zapisu


_________________
adasko-miniatures.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Pt list 22, 2013 08:13 PM
Reply with quote

M.T. wrote:
Telchar wrote:
1. Tak. Ale zaliczają się do tego też Averlandczycy i Ostlandczycy z późniejszych dodatków.
Kislev też.

Tak czułem że o czymś zapomniałem Smile

Adasko wrote:
4. Rozsądniej byłoby, żeby obniżało też maksymalną wartość, jednak czysto wg zasad moim zdaniem po prostu daje -1WS w danym momencie, dopóki w podręczniku nie ma innego zapisu

Właśnie wydaje mi się że było to gdzieś dyskutowane, ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie...

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 26 27 28
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
126 quidamcorvus 9256 Re: Pytania i odpowied...
 Śr lip 31, 2019 09:22 AM 
Asmodian View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 3140 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 36722 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 135349 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 11754 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 171
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy