Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8533
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt marca 18, 2014 02:25 PM
Reply with quote

1. Oszczepy podobnie jak inna broń dystansowa są orężem wielokrotnego użycia.
2. Przedmioty magiczne kupujesz tak jak ekwipunek specjalny, a więc możesz to zrobić po rozegraniu pierwszej bitwy, po wyrzuceniu odpowiedniej wartości w rzucie na dostępność.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt marca 18, 2014 05:28 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
1. Oszczepy podobnie jak inna broń dystansowa są orężem wielokrotnego użycia.

w sumie nigdy nikt u nas nie używał oszczepów ale czy nie zasadniej byłoby ograniczyć ich ilość na model na potyczkę? owszem, potem sobie pozbiera i znów ma ale o ile widok gościa z kołczanem pełnym bełtów czy strzał to jest normalny widok o tyle gość idący w bój z wiązką czy naręczem ostrych kijków po 2 metry już nie przemawia do mnie. tak 2-3 szt max może?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8533
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt marca 18, 2014 06:21 PM
Reply with quote

Nie widze takiej potrzeby. Jesli ograniczac to wszystko.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz marca 20, 2014 11:35 AM
Reply with quote

Pytałem o to samo w kontekście kul smrodu skavenów Skryre.
Zaakceptowałem odpowiedź. Liczenie amunicji byłoby naprawdę upierdliwą zasadą i tu zgadzam się w pełni z QC. Choć realnie patrząc masz rację, softiron.

Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr kwiet 02, 2014 09:58 AM
Reply with quote

Skąd to "uściślenie" płonącego ciała? Do tej pory było ok. A teraz jest nawet bardziej niż ok.
Wcześniej brak zasady broń naturalna powodowała ze delikwent dopóki nie nabył broni magicznej walczył bez broni z zasadą broń imrpowizowana. Do tego ataki wykonane nie z aury były zwykłe. Teraz wszystkie stają się płonące i broń naturalna. Do tego wcześniej miał niesumujący się ASv na 5+ a teraz ma WSv na 5+.
W efekcie zbilansowana mutacja stała się mutacją dającą same bonusy.
Grube przegięcie moim zdaniem.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8533
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr kwiet 02, 2014 10:26 AM
Reply with quote

Mutacje dziela sie na pozytywne, neutralne i negatywne. A ta jako pozytywna wymagała poprawy. Co do broni naturalnej to mutacjom podlegają także stronnicy, ktorzy nie mogą używać magicznego oręża i stąd to uściślenie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr kwiet 02, 2014 10:51 AM
Reply with quote

jako ciekawostkę powiem tylko, że grałem ostatnio przeciwko bandzie, w której był posessed z combem mutacji dającym mu Sz=12 (szarża=24''), 5 ataków, wzbudzanie Strachu, regenerację, Wt=5 - ten mutant mógł śmiało sam wygrywac potyczki, a była to banda po zaledwie 3 czy 4 potyczkach.

mutacje potrafią rozpieprzyć balans rozgrywki i pozbawić ją sensu

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8533
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr kwiet 02, 2014 01:15 PM
Reply with quote

A dzięki jakiej mutacji miał Sz 12? Poza tym ile miał tych mutacji? Jakie to były mutacje? Jeśli 5 to powinien zmienić się w Pomiot Chaosu.

Quote::
Pomiot Chaosu:
Choć każdy model może ulec mutacji, istnieją jednak granice tego, co jest w stanie znieść ciało śmiertelnika. Kiedy dojdzie do pierwszej przemiany należy zapisać na KARCIE DRUŻYNY aktualną wartość WT modelu - wartość współczynnika oznacza liczbę mutacji, jaką może wytrzymać ciało śmiertelnika. Jeżeli na nieszczęśnika spadnie ich więcej, przemieni się w Pomiot Chaosu, na zawsze tracąc zmysły.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8533
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt kwiet 08, 2014 11:44 PM
Reply with quote

Dwie propozycje do dyskusji:

1. Pierwsza to zwiększenie efektywności broni odłamkowej. Co sądzicie o dodaniu dla garłacza i falkonetu cechy oręża druzgoczący?
To jedne z droższych broni w grze o niestety znikomej skuteczności działania.

2. Druga propozycja to z kolei osłabienie broni z cechą oręża wielokrotny strzał. Mianowicie z wielokrotnego strzału można by skorzystać tylko wtedy, gdy model nie poruszył się z fazie ruchu. Widzicie potrzebę takiej modyfikacji?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr kwiet 09, 2014 06:01 AM
Reply with quote

W skrócie pierwsze tak, drugie nie.
Bronie strzeleckie, nie są moim zdaniem w Warheim za silne, nawet z opcją wielokrotny strzał po ruchu. Jest dużo rzeczy które im zmniejsza efektywność od warunków pogodowych po zdarzenia losowe, ruch przeciwnika i strzelającego, zasięgi no i można zawsze podstawić kogoś pod ostrzał.
Także kolejne zmniejszanie efektywności jest nie potrzebne.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr kwiet 09, 2014 07:20 AM
Reply with quote

Ja bym garlacze generalnie zmienił. Strzelanie po lini prostej 12 cali ani nie jest skuteczne ani sensowne, daj stozek jak przy broni oddechowej i zwiększ cenę o kolejne 5-10zk i nabiorą sensu i będą faktycznie groźne.


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1506
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr kwiet 09, 2014 11:13 AM
Reply with quote

Uważam podobnie jak Wujass.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8533
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz kwiet 10, 2014 08:16 AM
Reply with quote

Ok. Czy drugiej opcji w ogóle nie bierzemy pod uwagę.

Co do garłacza, to zmiana wzornika i podniesienie ceny zmieni tę broń w armatę, a nie o to chodzi.

Ewentualnie można zrobić dla niej nowy wzornik, na przykład połowę standardowej łzy? Mysli


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz kwiet 10, 2014 09:22 AM
Reply with quote

To może wzronik płomienia i wszystkie modele trafiane są n 4+ ?


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8533
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn kwiet 14, 2014 09:11 PM
Reply with quote

Nie chcę korzystać ze wzornika płomienia ponieważ garłacz nie posiada ograniczeń ilościowych na kompanię - bez trudu można będzie posłać kilku stronników którzy będą mogli przykryć wzornikami dużą część oddziału przeciwnika.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
112 quidamcorvus 7075 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt czerw 25, 2019 08:39 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2860 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 33691 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 127945 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 179299 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gwardzista
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 452

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 20
_BBOT: 0
Razem: 20
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy