Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Uściślenie zasad [Mordheim] › Uściślenia
Uściślenia
Dyskusje nad uściśleniami zasad rozgrywki w przypadku niejasności w ich interpretacji.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 6 7 8 ... 50 51 52
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 05:16 AM, nahar - Sb lut 07, 2015 06:05 PM, hexenjager - Pn lut 22, 2016 09:04 PM
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Cz marca 20, 2014 07:39 PM
Reply with quote

Tak.

Back to top
View user's profile
uxellimus
Śniący
Śniący

uxellimus

Offline

Joined: czerw 18, 2013
Posts: 38

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pt marca 28, 2014 06:39 PM
Reply with quote

Kilka kolejnych pytań:
1. Czy jeśli bohater, który jako efekt OOA wylosował walkę na arenie a w charakterystyce ma np. 2 rany to podczas walki z gladiatorem jest traktowany jakby pojedynek odbywał się tuż po bitwie czy walczy z pełną charakterystyką?
2. Czy za stronnika który awansował na bohatera przysługuje dodatkowa kostka przy eksploracji już po bitwie w której awansował czy dopiero od następnej?
3. Jeśli chodzi o szukanie nowych rekrutów do istniejących grup stronników to:
a) rzucam oddzielnie dla każdej grupy stronników,
b) rzucam oddzielnie dla każdego typu stronników,
c) rzucam raz dla wszystkich typów i grup stronników?
4. Jeśli chodzi o rekrutowanie stronników do nowych grup to rozumiem że zawsze zaczynają z zerowym doświadczeniem?

Back to top
View user's profile
Gobo
Przytomny
Przytomny

Gobo

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 101
Location: Płock / Toruń
Filia Mazowiecka
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pt marca 28, 2014 07:48 PM
Reply with quote

1. Na arenie walczy z pełną statystyką - 2W
2. Nie
3. odpowiedź a
4. W nowych grupach stronnicy zaczynają z 0 exp. Do grup już istniejących turlasz 2d6 expa i możesz zakupić tylu stronników, żeby nie przekroczyć wyturlanego limitu. Np. jak masz 2 stronników z expem 3, to żeby kupić np. 3 kolejnych musisz wyrzucić minimum 9. Wink

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pt marca 28, 2014 08:05 PM
Reply with quote

2. Tak. Najpierw są awanse, potem eksploracja (zakładając, że awansowany henchman przeżył)

Back to top
View user's profile
Gobo
Przytomny
Przytomny

Gobo

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 101
Location: Płock / Toruń
Filia Mazowiecka
Filia Kujawsko-Pomorska

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Sb marca 29, 2014 09:28 AM
Reply with quote

Hmm... Imo nie jest to takie jasne przy zapisie w podręczniku. Wink Z resztą może to prowadzić do dziwnej sytuacji, gdy z grupy 5 stronników ginie 4 po czym dostajemy awans na herosa - szansa, że herosem został ten co przeżył jest 20%. Wink

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Sb marca 29, 2014 11:12 AM
Reply with quote

Jest w zapisane w erracie (nie chce mi się szukać), więc sprawa jest oczywista i bezdyskusyjna. Jest awans - jest kostka. EOT

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Sb marca 29, 2014 11:18 AM
Reply with quote

Lucky charm:
Quote::
The first time a model with a lucky charm is hit in a battle they roll a D6. On a 4+ the hit is discarded and no damage is suffered. Owning two or more charms does not confer any extra benefits, the model may still only try to discard the first hit.
rzucamy od razu po trafieniu, czy po rzucie na wound?

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Sb marca 29, 2014 11:24 AM
Reply with quote

Po trafieniu. I przed parowaniem.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Sb marca 29, 2014 06:55 PM
Reply with quote

I po rzucie na Dodge.

Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2973
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn May 19, 2014 10:30 AM
Reply with quote

Takie pytanie na szybko, co by się upewnić: kapitan u najemników może na starcie mieć broń dystansowa z listy marksmanow? Z tego co pamiętam to chyba tak, ale wolę się dopytac. ;-)


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn May 19, 2014 10:33 AM
Reply with quote

Nie może.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn May 19, 2014 06:17 PM
Reply with quote

Zgadza się, nie może

Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2973
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Pn May 19, 2014 07:05 PM
Reply with quote

Ok dznx.
Śmiesznie, że oryginalne figsy kapitanow marienburga i reiklandu mają na plecach handguna i kusze ;-) .


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr May 21, 2014 09:17 AM
Reply with quote

1) Jak jest ze zmianą broni w walce? Vide: w pierwszej turze walczę np. toporem i tarczą, w kolejnym chcę zmienić tarczę na 2 bronie ręczne? Nie można w ogóle, można bez ograniczeń, można ale np. tylko w swojej turze?
2) Steel whip - model z biczem i procą może najpierw strzelić z procy, a potem jeszcze walnąć biczem w fazie HtH, jeśli ma przeciwnika w 4"?
3) Broń typu steel whip, sigmarite hammer itp - te z availability "( jakiś warband only )". W wyniku injury table inna banda łapie jeńca z taką bronią, sprzedaje go na niewolnika/poświęca/zamienia w zombie, czy po przejęciu takiej broni bohater w takiej bandzie może ( po wykupieniu odpowiedniego skilla ) używać jej?

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr May 21, 2014 09:23 AM
Reply with quote

1. Nie można w ogóle.
2. Nie może, bo bat nie wali w 4". Wyszła errata.
3. Jeżeli będzie mieć skilla, to tak.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 6 7 8 ... 50 51 52
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy