Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 865
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb May 10, 2014 11:47 PM
Reply with quote

OK, sprawa wyjaśniona.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt May 16, 2014 10:04 PM
Reply with quote

1. przy czarach, jak się uda je rzucic często mamy zapis: "uderza w cel powodując trafienie o SILE X czy to oznacza, ze trafienie juz mialo miejsce i rzuca sie tylko obrazenia?

2. jeśli mam broń, która mówi, ze "Uderza jako ostatni" i szarżuję, co daje mi ""Uderza jako pierwszy" - to wzajemnie zasady się znoszą, ale jesli do tego mam jeszcze skilla który daje ""Uderza jako pierwszy", to czy dalej jest zniesione, czy jako, ze mam 2x pierwszy i 1x ostatni, to zostaje pierwszy (np Szybkosc Asuryana lub czar Pierwsze Uderzenie?

3. Jeśli wykonuję szarżę lotem,, np z wampirzej transformacji to szarżę taką można próbować przejąć?

4. a jeśli jest to szarża wiedźmim lotem?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt May 16, 2014 10:13 PM
Reply with quote

1. Tak, zaklęcia trafiają automatycznie.
2. Umiejętności/Zdolności/Cechy oręża dające 'Uderza jako pierwszy' lub 'uderza jako ostatni' nie sumują się. A więc nawet jeśli masz 2x 'uderza jako pierwszy' i raz 'uderza jako ostatni' to cechy znoszą się.
3. Jeśli model znajduje się w strefie przejęcia szarży, to tak.
4. Jak wyżej.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Online

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb May 17, 2014 04:56 AM
Reply with quote

A ja mam takie pytanie. W jaki sposób i kiedy rozprasza się czary pozostające w grze. Przykładowo gram Łowcami Czarownic i udało mi się rzucić cztery modlitwy (po dwie na model) przeciwnikowi nie udało się ich rozproszyć. W turze przeciwnika może to zrobić kośćmi mocy - to oczywiste ale powiedzmy ponownie mu się nie udało. I teraz jest moja tura, czary trwają, przeciwnik może rozproszyć czar pozostający w grze, a czy ja mogę go ponownie rzucić skoro się nie modliłem. Jak to jest z kolejnością?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb May 17, 2014 05:11 AM
Reply with quote

Zaklęcia pozostające w grze rozprasza się na koniec fazy magii. W twojej fazie, po zakończeniu rzucania zaklęć możesz rozpraszać pozostające w grze czary przeciwnika za pomocą niewykorzystanych kostek mocy. Z kolei przeciwnik może rozproszyć przy użyciu pozostałych kostek rozproszenia te zaklęcie pozostające w grze, które nie były rzucone w bieżącej fazie magii.

Czyli najpierw rzucania zaklęć, a na koniec fazy magii rozpraszanie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn May 18, 2014 08:08 AM
Reply with quote

Cały czas źle grałem, bo wszystkie czary rozpraszaliśmy zaraz po rzuceniu Very Happy


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn May 18, 2014 08:10 AM
Reply with quote

wujass wrote:
Cały czas źle grałem, bo wszystkie czary rozpraszaliśmy zaraz po rzuceniu Very Happy
No, to zależy jakie czary. Bo wyżej rozmawialiśmy o zaklęciach, które 'pozostają w grze' w kolejnych rundach po rzuceniu, jeśli nie udało się ich rozproszyć zaraz po rzuceniu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt May 23, 2014 08:22 PM
Reply with quote

jak liczyć punkty gniewu w potyczce na wielu graczy? np 5?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt May 23, 2014 08:23 PM
Reply with quote

Z sumy modeli przeciwników.

W potyczce wieloosobowej, trudniej zdobywa się punkty gniewu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1071

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb May 24, 2014 04:15 PM
Reply with quote

Pytanie następujące. Wykupuję stronnika: Wilczy Jeździec grając CHD. W tej samej fazie po bitwie jako że rozdział ekwipunku następuje po wykupieniu postaci, mogę go od razu z przedmiotów rozmontować i przekazać wilka np. jednemu z bohaterów ?

Plus takie pytanie poboczne - czy jest przewidziana jakaś zmiana w tej bandzie ? Nie ukrywam że brak hobów jako bohaterów i nawet brak takiej możliwości trochę kłóci się z klimatem, może jakiś Khan by się przydał ?

A tak jeszcze bardziej pobocznie to dzień dobry.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb May 24, 2014 07:00 PM
Reply with quote

1. Możesz.

2. Kłóci z jakim klimatem? Zielonoskórzy to byli niewolnicy i nigdy nie beda bohaterami na równi z Krasnoludami Chaosu. Hobgobliny czy gobliny mogą być bohaterami gdy nie ma lepszych/silniejszych od nich. W przyszłości powstaną drużyny złożone z goblinów i hobgoblinów.

3. Dzień dobry Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1071

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb May 24, 2014 07:30 PM
Reply with quote

1. Dziękować o to mi chodziło, jednak przesiadka z 2 cali ruchu na 9 powinna szybko dać efekty. Dodatkowo nie trzeba się babrać z dostępnością.
2. Hobgobliny nie są traktowane jak niewolnicy obecnie przecież, ale ok rozumiem punkt widzenia.

Co do bandy Hobgoblinów to można by łatwo zrobić Horde ichnią z Khanem na czele, w sumie zasady do modeli już są przez ciebie napisane. Mieszanie Hobgoblinów z innymi goblinami to zły pomysł chyba Very Happy

Kolejne nowe pytania:

Czarownik nie ma w liście ekwipunku pancerzy. Czy czarownik może nosić pancerz kosztem utraty możliwości rzucania czarów jeśli pancerz występuje na liście ekwipunku bohaterów ?

W zapisie łowcy niewolników jest zapis który nie określa jasno czy łowca który rzucał na tabelkę poważnych obrażeń może łąpać niewolników. Logicznie patrząc spełnia 2 wymagania podane w zasadach:
- Nie generował kostki eksploracji
- W handlu nie brał udziału

Pytanie ostatnie ale najważniejsze. Czy będzie opcja sprzedania niewolników których się rekrutowało? Taka chodząca lokata kapitału.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb May 24, 2014 10:09 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Mieszanie Hobgoblinów z innymi goblinami to zły pomysł chyba Very Happy
Nie zamierzam mieszać hobgoblinów z goblinami. To będą osobne kompania. Wilczy jeźdźcy - złożona z hobgoblinów oraz kompanie Leśnych Goblinów i Nocnych Goblinów.

Krnabrny wrote:
Czarownik nie ma w liście ekwipunku pancerzy. Czy czarownik może nosić pancerz kosztem utraty możliwości rzucania czarów jeśli pancerz występuje na liście ekwipunku bohaterów ?

Nie. Czarnoksiężnik nie może nosić pancerzy - może korzystać tylko z ekwipunku z własnej listy.

Krnabrny wrote:
W zapisie łowcy niewolników jest zapis który nie określa jasno czy łowca który rzucał na tabelkę poważnych obrażeń może łąpać niewolników. Logicznie patrząc spełnia 2 wymagania podane w zasadach:
- Nie generował kostki eksploracji
- W handlu nie brał udziału
Masz rację. Poprawiłem zapis:
Quote::
HANDLARZ NIEWOLNIKÓW: W trakcie rozgrywania sekwencji po potyczce model, który w nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ!, może podjąć próbę pozyskania niewolników. Bohater nie generuje Kostki Eksploracji w trakcie sekwencji po potyczce oraz nie może brać udziału w Handlu. Należy wykonać rzut K6 na pozyskanie niewolników. Wynik 3+ oznacza, że handlarz niewolników pozyskał K3 niewolników, którzy na początku kolejnej potyczki zostają umieszczeni w odległości do 6” od bohatera. Ponadto niewolnicy nie są wliczani do limitu modeli w drużynie oraz nie są brani pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.
Niewolnicy, jeśli przeżyją potyczkę mogą zostać sprzedani w fazie eksploracji, za wartość równą kosztowi rekrutacji lub dołączeni do kompanii jako nowi rekruci (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).

Krnabrny wrote:
Pytanie ostatnie ale najważniejsze. Czy będzie opcja sprzedania niewolników których się rekrutowało? Taka chodząca lokata kapitału.
Nie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1071

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn May 25, 2014 12:09 PM
Reply with quote

Pytanie ostatnie. Czarownik może używać Pistoletu pojedynkowego - czy może też używać zwykłego ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn May 25, 2014 12:39 PM
Reply with quote

Tylko oręża wymienionego na liście ekwipunku. Poza tym Krasnolud, nawet Chaosu, nie tknie zwykłego pistoletu. Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
82 quidamcorvus 5397 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt stycz 22, 2019 09:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2671 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 30377 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 118248 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 170312 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy