Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Uściślenie zasad [Mordheim] › Uściślenia
Uściślenia
Dyskusje nad uściśleniami zasad rozgrywki w przypadku niejasności w ich interpretacji.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 50 51 52
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 05:16 AM, nahar - Sb lut 07, 2015 06:05 PM, hexenjager - Pn lut 22, 2016 09:04 PM
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn May 26, 2014 07:52 PM
Reply with quote

Wilkołak to pół człowiek pół wilk - jeżeli toto chodzi na dwóch nogach i ma ręce, to powinno się wspinać jak człowiek. Ale to moje zdanie "na wyczucie" - niech wypowiedzą się Uczeni w Zasadach Wink

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Wt May 27, 2014 12:21 AM
Reply with quote

Banewolf to raczej nie wilkołak, wg. rysunków i z opisu to po prostu chaos hound.

I kolejne pytanko:
Pit fighter ( hired sword ) jest uzbrojony w morning star + spiked gauntlet ( count as buckler + simple weapon ). Ale morning stara nie można łączyć z niczym oprócz tarczy. Czyli na początku walki ma wybierać z czego korzystać, czy dla niego jest wyjątek? Razz

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Wt May 27, 2014 06:55 AM
Reply with quote

Jest wyjątek.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Wt May 27, 2014 08:38 AM
Reply with quote

Banewolf miał swoją figurkę, to dosyć duży bydlak:
www.warseer.com/forums...1255574308
poza tym ma zasadę large beast (large target?), 3W i T5.
Testujesz na Ld figurki, która została ugryziona.


Last edited by catachanfrog on Wt May 27, 2014 08:48 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Wt May 27, 2014 08:47 AM
Reply with quote

To co wrzuciłeś to Thing in the Woods, nie wiem czy to to samo... Ale od niego można się zarazić.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Wt May 27, 2014 08:50 AM
Reply with quote

To to samo. W EiF w hired swordach jest duży tytuł "thing in the woods" a w tabelce profilowej balewolf.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Wt May 27, 2014 09:09 AM
Reply with quote

Telchar wrote:
To co wrzuciłeś to Thing in the Woods, nie wiem czy to to samo... Ale od niego można się zarazić.
Zasady które wrzucałem są z EiF do scenariusza The Thing in the woods, który korzysta z tych banewolfów.
A jak ze wspinaniem się czegoś takiego? Czy może nawet mniej samego potworka, co bohatera który się w coś takiego zmienia.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Wt May 27, 2014 09:41 AM
Reply with quote

A po co miałby się wspinać? Zresztą go nie kontrolujesz, to jest NPC.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Wt May 27, 2014 09:48 AM
Reply with quote

catachanfrog wrote:
A po co miałby się wspinać? Zresztą go nie kontrolujesz, to jest NPC.
bo:
Quote::
Balewolf will always charge the nearest model, friend or foe, if it can, otherwise it will move at maximum speed towards them.
To co? Liczą się tylko najbliższe modele na tym samym poziomie co on?

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Wt May 27, 2014 12:06 PM
Reply with quote

Dokładnie leci w kierunku najbliższego którego jest w stanie zaszarżować.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr May 28, 2014 03:30 AM
Reply with quote

duszy wrote:


I kolejne pytanko:
Pit fighter ( hired sword ) jest uzbrojony w morning star + spiked gauntlet ( count as buckler + simple weapon ). Ale morning stara nie można łączyć z niczym oprócz tarczy. Czyli na początku walki ma wybierać z czego korzystać, czy dla niego jest wyjątek? Razz

Pit Fighfer walczy jednocześnie obiema brońmi

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn czerw 02, 2014 08:57 AM
Reply with quote

Kiedy przesuwamy modele szarżujace? Po deklaracji modelu, czy po wszystkich deklaracjach? I kiedy rozpatrywane są przechwytywania? Ostatnio mieliśmy taką sytuację: Orris szarżuje dwoma modelami jeden mój, ale przechwytuje szarże pierwszego, blokując w ten sposób drogę drugiego. Czy może teraz zmienić deklarację dla drugiego modelu czy liczy się jako spalona szarża?

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn czerw 02, 2014 09:50 AM
Reply with quote

duszy wrote:
Kiedy przesuwamy modele szarżujace? Po deklaracji modelu, czy po wszystkich deklaracjach? I kiedy rozpatrywane są przechwytywania? Ostatnio mieliśmy taką sytuację: Orris szarżuje dwoma modelami jeden mój, ale przechwytuje szarże pierwszego, blokując w ten sposób drogę drugiego. Czy może teraz zmienić deklarację dla drugiego modelu czy liczy się jako spalona szarża?

Najpierw deklarujesz wszystkie szarże, potem przesuwasz. Szarża spalona.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn czerw 02, 2014 10:44 AM
Reply with quote

Ok, a deklaracja przechwytywania? W momencie deklaracji szarży czy już przy ruchu? Bo w sumie o to chodzi - jeśli przechwycenie następuje już przy deklaracji szarż, to drugi model i tak nie miał drogi do pierwotnego celu i musiałby deklarować ewentualną szarżę na coś innego ( tak też zrobiliśmy o ile pamiętam ).

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn czerw 02, 2014 10:59 AM
Reply with quote

Jeżeli go widzi i ma zasięg )i miejsce by się wcisnąć) to szarża nie jest spalona. Nie ma drugich szarż.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 10 11 12 ... 50 51 52
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 43
_BBOT: 0
Razem: 43
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Szukaj
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy