Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 19 20 21 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 24, 2011 09:35 PM
Reply with quote

Rzędzian wrote:
Czy nie uważasz, że pewną przesadą jest to, aby w wyniku zdarzenia śmiech mrocznych bogów, konkretnie tego z pojedynkiem, dostawać na stałe te nagrody?
Nie, nie uważam tak Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 24, 2011 10:32 PM
Reply with quote

Za tę wyczerpującą odpowiedź masz chyba na sumieniu kotka Razz

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 24, 2011 10:44 PM
Reply with quote

Rzędzian wrote:
Za tę wyczerpującą odpowiedź masz chyba na sumieniu kotka Razz
Nie takie rzeczy przyjmuję na garba Wink

Rzędzian wrote:
Wszystko w teorii brzmi nieźle, ale potem się okazuje, że jeden z bohaterów-wojaków dostaje jakiś super bajer na stałe za to, że zaciukał z palcem w nosie czyjegoś maga. O ile sam event wygląda fajnie, o tyle nagroda jest przesadzona, bo w zasadzie dostaje się ją z losowania.
Z "naszego" doświadczenia wiem, że rzadko losuje się to konkretne zdarzenie losowe, za to bardzo często nagrodą jest wynik 7 - czyli nic. Można też wylosować głupotę lub Widzę cię śmiertelniku... Więc nagroda może być niekoniecznie fajna...

Rzędzian wrote:
Proponowałbym, aby działała tylko w następnej potyczce, a bohatera do pojedynku wyznaczał jednak gracz. Starczy mi, że mnie wkurzają same jedynki w rzutach na trafienie w szarży, dodatkowa niezawiniona moim błędem utrata słabych bohaterów w walce z jakimś przepakiem nie jest tym, o czym marzę.
Zdarzenia losowe nie są przyjemne i często drastycznie zmieniają bieg potyczki - ale w tej i tak bardzo losowej grze dość dobrze oddaje to mataczenie Potęg Chaosu w losach Starego Świata.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 24, 2011 11:13 PM
Reply with quote

Skoro Bogowie chaosu są kapryśni, może powinni zmieniać zdanie i po prostu bohater co grę losowałby nagrodę? Razz
Rozumiem chaotyczne podejście do kwestii i nie mogę się nie zgodzić, że ma jakiś pokręcony sens, szczególnie że to rzeczywiście rzadka sytuacja Wink

Back to top
View user's profile
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 25, 2011 07:52 AM
Reply with quote

za dużo rzucania
już o głupocie i berserku się często zapomina
a tu jeszcze pamiętać kolejny rzut

Back to top
View user's profile
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn kwiet 25, 2011 09:47 AM
Reply with quote

Uwaga, bo gracz zapomni o czymś, co mu się może opłacić. Tudzież przeciwnik o czymś, co może mu pomóc wygrać Razz To jeden rzut na bitwę, bez przesady.

Back to top
View user's profile
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt kwiet 26, 2011 10:32 AM
Reply with quote

o berserku często się zapomina... >(

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb kwiet 30, 2011 07:35 PM
Reply with quote

nie przemawia to do mnie... w dobie robienie kwiatuszka wokół celu szarży


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb kwiet 30, 2011 08:35 PM
Reply with quote

Mam podobne odczucia.


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb kwiet 30, 2011 08:44 PM
Reply with quote

Doman wrote:
nie przemawia to do mnie... w dobie robienie kwiatuszka wokół celu szarży

Gabriel_Daco wrote:
Mam podobne odczucia.
Chłopaki, jesteście równie wylewni jak czasem QC w swoich odpowiedziach lol

To modyfikacje z Umbra Turris?
A mi się pomysł podoba, wprowadza nieco strategii (a może taktyki? - wciąż nie potrafię rozróżnić tych pojęć) do rozgrywek. Podoba mi się też to, że podobnie jak UT nie wprowadza kolejnych modyfikatorów, ale ogranicza działanie pewnych zasad/przedmiotów.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.

Last edited by Repentia.Vlk on Sb kwiet 30, 2011 08:45 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb kwiet 30, 2011 08:46 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
To modyfikacje z Umbra Turris?
Tak. Ostatnio to testowałem i fajnie się grało.
Teraz siedzę nad opcjonalnymi zasadami - Kartami zadań dodatkowych - też ściągniętych z UT.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb kwiet 30, 2011 09:10 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
Doman wrote:
nie przemawia to do mnie... w dobie robienie kwiatuszka wokół celu szarży

Gabriel_Daco wrote:
Mam podobne odczucia.
Chłopaki, jesteście równie wylewni jak czasem QC w swoich odpowiedziach lol

To na szybko i chaotycznie Wink
-brak zapisu, który wymusza szarże do strefy z której się ją rozpoczęło
-wymusza maksymalną ilość modeli w combacie w danej strefie-> małe podstawki max 3 modele(dwa corner to corner)
-ile mogę tych pivotów zrobić?
-co z wyczuwaniem w inicjatywie (jeśli coś jest na plecach)
-mam parę modeli przyklejonych na skos wymuszony u nich przód wygląda jak bok, na pewno kreseczek na podstawce nie zrobię
-zasada dobra ale do opcjonalnych(szkoda że nie było dyskusji na ten temat), ale bez wymuszonej szarzy po najkrótszej linii, nadal do mnie nie przemawia


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Sb kwiet 30, 2011 09:12 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8643
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb kwiet 30, 2011 09:16 PM
Reply with quote

Doman wrote:
-brak zapisu, który wymusza szarże do strefy z której się ją rozpoczęło
Z szarżami nic się nie zmienia:
Quote::
Model szarżujący wykonując ruch szarży powinien pokonać dystans dzielący go od przeciwnika po najkrótszej możliwej drodze i zakończyć ruch szarży dostawieniem do najbliższej krawędzi podstawki przeciwnika.

Doman wrote:
-wymusza maksymalną ilość modeli w combacie w danej strefie-> małe podstawki max 3 modele(dwa corner to corner)
Tu też się nic nie zmienia.


Doman wrote:
-ile mogę tych pivotów zrobić?
Jeden na początku każdej fazy (ruchu, magii, strzelania, walki).

Doman wrote:
-co z wyczuwaniem w inicjatywie (jeśli coś jest na plecach)
Nic się nie zmienia.

Doman wrote:
-mam parę modeli przyklejonych na skos wymuszony u nich przód wygląda jak bok, na pewno kreseczek na podstawce nie zrobię
Nie ma różnicy czy bok czy front. Ważne by było wiadomo gdzie jest tył.

Doman wrote:
-zasada dobra ale do opcjonalnych(szkoda że nie było dyskusji na ten temat), ale bez wymuszonej szarzy po najkrótszej linii, nadal do mnie nie przemawia
Przecież od początku jest zasada wymuszająca szarżę po najkrótszej możliwej drodze.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Sb kwiet 30, 2011 09:20 PM
Reply with quote

jest ale ma furtkę...po testuje się
czekam na karty Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn May 01, 2011 04:49 PM
Reply with quote

W bitewnym Druchii (mroczne elfy) nienawidzą wszystkich.
A w Warheimie?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 19 20 21 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 14134 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 3811 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 41144 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 143024 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 192809 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: dzikusbb
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 458

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 18
_BBOT: 1
Razem: 19
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy