Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Zadania specjalne
[Warsztat] Zadania specjalne
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2 3
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 12:41 PM
Reply with quote

Karty zadań specjalnych to pomysł żywcem zaczerpnięty z gry Umbra Turris. Jako, że uważam pomysł za świetny pozwoliłem sobie umieścić go jako zasady opcjonalne w Warheim.
Obecnie wygląda to tak:

OnLine|DownLoad

Gdyby ktoś miał pomysły, zapraszam do dyskusji.


_________________

Last edited by quidamcorvus on Pn May 01, 2011 08:16 PM; edited 3 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 12:53 PM
Reply with quote

KRWI DLA BOGA KRWI!!!
za dużo PD, uśrednić to lepiej K3

WIADOMOSC

fajne Expimy Magów Wink
POJEDNEK
Quote::
Do pojedynku nie mogą dołączyć inne modele. Ponadto, walczący przywódcy nie mogą zostać obrani na cel zaklęć oraz ostrzelani (także magicznymi pociskami) przez inne, nie biorące udziału w pojedynku modele.
Powinno to obowiązywać tylko modele gracza który wylosował kartę, bo to on chce się pojedynkować Wink reszta nie musi byc aż tak honorowa

PRÓBA
Quote::
Aby zrealizować zadanie specjalne służący w kompanii bohater posiadający najmniej Punktów Doświadczenia musi zaszarżować i Wyłączyć z akcji! przynajmniej jeden wrogi model, który w momencie deklaracji szarży nie jest związany walką wręcz, Oszołomiony!, Powalony na ziemię! i nie Ucieka!.
taki niuans co jeśli mamy dwa modele z tym samym poziomem expa

POLOWANIE NA CZAROWNICE
proste i bez zbędnych zasad Wink

ZEMSTA
Quote::
Aby zrealizować zadanie specjalne wybrany przez gracza bohater o imieniu
( )
musi Wyłączyć z akcji! wrogiego bohatera o imieniu
( ).
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.
szukanie po cudzej karcie heh Wink każdy się domyśli Cool


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Pn May 01, 2011 12:53 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 01:10 PM
Reply with quote

a co do pomysłów->
ZŁODZIEJ = ograbić model z jakiegoś magicznego przedmiotu
LUBISZ TROFEA??= zabić model z zasada duży cel, tu chyba wystarczy że nawet dobije, nie musi sam od początku do końca, zadaje śmiertelny cios i ściąga skalp lub wyrywa ząb
ŁOWCA SKARBÓW= zdobywanie cudzych znaczników


luźne pomysły, bez propozycji PD i nie opisane w wymagany sposób, odnoszą się bardziej do rozwiniętych band, a nie początkowych,


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 01:12 PM
Reply with quote

Doman wrote:
KRWI DLA BOGA KRWI!!!
za dużo PD, uśrednić to lepiej K3
Hmm, może i K3 Mysli
Doman wrote:
POJEDNEK
Powinno to obowiązywać tylko modele gracza który wylosował kartę, bo to on chce się pojedynkować Wink reszta nie musi byc aż tak honorowa
Nie musi, dlatego karta to wymusza.

Doman wrote:
PRÓBA
taki niuans co jeśli mamy dwa modele z tym samym poziomem expa
To samo co zawsze, rzut kostką. Poprawiam.

Doman wrote:
ZEMSTA
szukanie po cudzej karcie heh Wink każdy się domyśli Cool
To se napisz kapitan, młodzik z piórkiem, albo mag Razz


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 02:02 PM
Reply with quote

Quote::
BESTIOBÓJCA

Wiele kompanii przemierzających północne rubieże Imperium wsławiło się pokonaniem potężnych stworów służących pod sztandarami Mrocznych Bogów. Jednakże, czyż wszelka odmienność nie jest dziełem Chaosu?

Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez gracza drużyna musi Wyłączyć z akcji! wrogi model piechoty podlegający zasadzie specjalnej DUŻY CEL.
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

NAGRODA:
Model, który zrealizuje zadanie specjalne otrzymuje dodatkowe +2 PD.
Quote::
CZAS TO PIENIĄDZ

Mówiąc, że czas to pieniądź! Ale pamiętaj, że co nagle to po diable!

Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez gracza drużyna musi wygrać potyczkę przed zakończeniem 6 rundy.
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

NAGRODA:
Drużyna otrzymuje K3 Punkty Doświadczenia, które gracz powinien rozdzielić według własnego uznania pomiędzy bohaterów.
Quote::
LITOŚĆ TO ZBRODNIA

Desperacja, litość, pobłażliwość, przebaczenie, tolerancja, wątpliwość i współczucie są oznaką słabości.
Tylko silna wola i determinacja są gwarancją zwycięstwa!

Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez gracza drużyna nie może ograbić żadnego Wyłączonego z akcji! modelu przeciwnika.
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

NAGRODA:
Drużyna otrzymuje K3 Punkty Doświadczenia, które gracz powinien rozdzielić według własnego uznania pomiędzy bohaterów.
Quote::
ŚLUBY MILCZENIA

I przyjdzie czas, gdy usta mędrców zamilkną a ich języki zostaną związane. I żadna inkantacja nie wzniesie się do królestwa Immaterium.

Aby zrealizować zadanie specjalne dowodzona przez gracza drużyna musi wygrać potyczkę zaś służący w kompanii model podlegający zasadzie specjalnej MAG lub KAPŁAN nie może rzucić żadnego zaklęcia lub odmówić żadnej modlitwy w trakcie rozgrywki.
Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

NAGRODA:
Model, który zrealizuje zadanie specjalne otrzymuje dodatkowe +2 PD.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 02:03 PM
Reply with quote

QC, będą miały jakiś dizajn te karty?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 02:06 PM
Reply with quote

Doman wrote:
QC, będą miały jakiś dizajn te karty?
Czekam na propozycje, bo sam talentów graficzno-fotoszopowych nie posiadam i ze swej strony mogę zaoferować jedynie to co mam do dyspozycji w Wordzie plus jakieś proste grafiki.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Raven
Śniący
Śniący

Raven

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 02:08 PM
Reply with quote

wydaje mi sie ze nagrody są trochę za duże proponowałbym jedno z 2 wyjść

1. boga krwi obciąć do k3 tak jak proponował Doman, a całą resztę obciąć z 2 PD do 1 PD

albo

2. ograniczyć ilość kart z 3 do 2

uważam tak bo w obecnej sytuacji

1. banda będzie szybko sie rozwijać i co za tym idzie ludziom nie bedzie się chciało z nia grać

2. może dojść do takiej sytiuacji ze 1 postać będzie mega koksem który kładzie wszystko a reszta bandy będzie robić za cheerlinderki

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 02:09 PM
Reply with quote

bo jutro ruszamy z testami tego w Bardzie.... myślałem ze masz to bym sobie już wydrukował Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 02:12 PM
Reply with quote

@Raven
Nagrody dla drużyn obciąłem do K3 PD.
Do do zmiany z 2 do 1 - to masz rację.

@Doman
Zamieszczę wieczorem w formacie *.pdf, to sobie wydrukujesz i wytniesz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 02:17 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
@Raven
Nagrody dla drużyn obciąłem do K3 PD.
Do do zmiany z 2 do 1 - to masz rację.
no tak dochodzą jeszcze PDki za scenariusze


quidamcorvus wrote:

@Doman
Zamieszczę wieczorem w formacie *.pdf, to sobie wydrukujesz i wytniesz.

Dzięki Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 08:13 PM
Reply with quote

UP w pierwszym poście.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 01, 2011 08:40 PM
Reply with quote

wydrukowane, podklejone pod karty i już w koszulkach Razz


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Zadania specjalne
Posted: Pn May 02, 2011 02:49 PM
Reply with quote

dają radę, ale łatwo o nich zapomnieć, zwłaszcza przy dużej ilości zdarzeń losowych Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Znaczniki i Karty Zadań Specjalnych
Posted: Śr wrz 07, 2011 09:50 AM
Reply with quote

Quintus wrote:
Witam, zachęcony do roboty [kopniakami] przez QC, zacząłem męczyć temat znaczników, kart i innych pomocy do Warheima które upraszczają i przyspieszają grę. Poniżej macie to co udało mi się wymęczyć, znaczniki docelowo mają mieć przekątną 2,5 cm, karty drukowałem na A4, są małe ale czytelne.


>>STĄD<<
można pobrać plik pdf zawierający wszystkie wykonane przez Quintusa znaczniki i Karty Zadań Specjalnych. Natomiast pod poniższymi grafikami kryją się Karty Zadań Specjalnych w oryginalnym rozmiarze.




_________________

Last edited by quidamcorvus on Śr wrz 07, 2011 10:03 AM; edited 4 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype

1 2 3
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20729 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 63907 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5757 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 82353 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 344980 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy