Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział OGÓLNY › Inne systemy › Umbra Turris
Umbra Turris
...czyli nie samym Mordheim człowiek żyje. Warheim zresztą też...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Adasko - Śr marca 30, 2011 07:48 PM
marcinmarcin
Nieświadomy
Nieświadomy

marcinmarcin

Offline

Joined: stycz 01, 2014
Posts: 2

Post Post subject: Umbra Turris
Posted: Śr stycz 01, 2014 05:12 PM
Reply with quote

tylko na początek się przywitam, i mam nadzieję w przyszłości powrzucam trochę info o Umbrze która w Lublinie rozwija się nad wyraz dobrze Brawo
a na początek zapraszam wszystkich chętnych (i niechętnych - po zachęcenie Wink ) na pokazy gry w Umbra Turris prowadzone przez mą skromną osobę w sklepie Wargamer w Lublinie przy Świętoduskiej w poniedziałki około 17tej, oraz na kolejny - a pierwszy w tym roku Very Happy - turniej 11tego stycznia we wspomnianym zaprzyjaźnionym sklepie o godzinie 9tej na 750 SD, więcej informacji na forum
umbraturris.com/index....&Itemid=67

Back to top
View user's profile
marcinmarcin
Nieświadomy
Nieświadomy

marcinmarcin

Offline

Joined: stycz 01, 2014
Posts: 2

Post Post subject: Umbra Turris
Posted: Pt stycz 03, 2014 04:21 AM
Reply with quote

I JUŻ WSZYTKO WIADOMO Very Happy Z WARGAMEREM USTALONY TURNIEJ NA 11 I 2014, GODZ. 09.00

----Regulamin----

1. Wymagania
a) Każdy z graczy powinien mieć przy sobie przedmioty potrzebne do gry: miarkę, kości, rozpiskę drużyny, znacznik bądź figurkę przedstawiającą pomiota magii, a także zestaw Kart Przedmiotów. Wskazane jest także posiadanie talii Kart Przygód i Kart Terenów, gdyż ilość tych zestawów udostępnionych przez organizatora będzie ograniczona. Karty Przygód znaleźć można w darmowym podręczniku dostępnym do pobrania na stronie www.umbraturris.com a karty przedmiotów i terenów dostępne są na forum gry Umbra Turris.
b) Drużyny graczy mogą składać się z dowolnych modeli fantasy o odpowiednich podstawkach (25x25mm) i skali (28mm), bestie na podstawkach 50x50
c) Dopuszcza się proxowanie modeli, ale tylko w ten sposób, aby odpowiednio przedstawiały one rasy ze świata Umbra Turris (krasnolud robi za krasnoluda itp.), a także aby modele miały zachowaną skalę systemu UT (28mm).
d) WYSIWYG ekwipunku nie jest wymagany, aczkolwiek zawsze jest mile widziany!
e) Wybór domen magii dla maga musi nastąpić przed turniejem i nie może zostać zmieniony podczas turnieju.

2. Format
Limit punktowy wynosi 750 SD i jest to wartość nieprzekraczalna. wyjątkiem jest Gildia Złodziei, która zgodnie z nowymi zasadami ma do rozdysponowania 5% SD więcej.

3. Punktacja
a) Punktacja turniejowa będzie oparta o zdobywane przez graczy Punkty Triumfu (PT). O uzyskanym miejscu zdecyduje suma PT zdobytych podczas rozgrywek. Dodatkowo zapisywane będą punkty stracone i zabite (przeciwnikowi) przez gracza. W przypadku takiej samej liczby Punktów Triumfu, o końcowej pozycji gracza decydować będą kolejno wynik bezpośredniego pojedynku, bilans małych punktów, punkty zabite przeciwnikowi i punkty stracone.
b) Wygrana uzyskana w inny sposób niż zdobycie dwóch Punktów Triumfu (np. poprzez wykonanie Karty Przygody "Pokonać tchórzy!") oznacza uzyskanie przez gracza 2PT. Gracz nie może w żaden sposób uzyskać więcej niż 2PT podczas jednej rozgrywki!
c) Każdy z graczy może uzyskać dodatkowe punkty za posiadanie pomalowanej drużyny (jeden model może być niepomalowany), a także za posiadanie drużyny złożonej w 50% z modeli wydawnictwa Spellcrow. Wysokość bonusu wynosi 100 małych punktów za każdy spełniony warunek.

4. Scenariusze
Podczas turnieju obowiązują scenariusze z Kart Przygód z podręcznika. Karta 'Umówione spotkanie' daje 1PT zamiast 2.

5. Rozgrywka
Każdy z graczy rozegra 3 bitwy, a maksymalny czas trwania każdej z nich to 1h 15min. Po tym czasie gracze mogą dokończyć Cykl gry, następnie gra jest przerywana, a do tabeli zapisywane są bieżące wyniki.

zasady z nowego podręcznika, wpisowe 10 zł - standardy turniejowe takie jak zawsze, mile widziane bestie w rozpiskach, ale to tylko sugestia Wink , poddanie się 2-0 +75 % wartości drużyny, uaktualniony Pupil i Poltergaist oraz Atak standardowy,
będę dorzucał tutaj info uaktualniające jeśli coś się będzie zmieniało:

oficjalnie obowiązujące uściślenia:


Pupil
Pokaż tę kartę przed bitwą.
Przeciwnik dostawia do swojej drużyny model Pomiota Magii. Pomiot bierze udział w rozgrywce tak jak przyzwana istota, ale nie wlicza się w ich limit. Jeśli Pomiot zostanie w jakikolwiek sposób usunięty z pola bitwy otrzymujesz 1 Punkt Triumfu!

Poltergaist
Pokaż tą kartę przed bitwą. Wybierz Maga z drużyny wroga, otrzymuje on -1 do testów magii. Jeśli Herszt lub Mag z twojej drużyny pokona w walce tego wybranego Maga, z początkiem nowego cyklu wygrywasz bitwę

Nowy Podręcznik:

Dostawianie modeli i nieudana szarża
Modele, które nie stykają się CAŁĄ krawędzią podstawki nie są uznawane za walczące ze sobą! Wyjątkiem jest sytuacja, w której dostawienie podstawki jest niemożliwe z powodu makiet (schody, podesty, niskie głazy itp.). Należy przyjąć, że gdy makiety uniemożliwiają zetknięcie podstawek, modele mogą walczyć, jeśli różnica w poziomach, na których są ich podstawki jest nie większa niż 2 cm.

Przechodzenie i szarża przez przeszkody
Przechodzenie przez przeszkody, podobnie jak przeskakiwanie lub zeskakiwanie może być częścią Szarży, jednak jej zasięg nie jest wtedy powiększany i pozostaje równy Mobilności bohatera.

Ruch
Przed wykonaniem lub po zakończeniu ruchu, a także przed przeprowadzeniem ataku w walce model może się dowolnie obrócić. Bohater może wykonywać czynności i reagować na to, co ma w swoim Polu Widzenia.

PO PROSTU ZAPRASZAM:)

Back to top
View user's profile
HansVonPeppone
Nieświadomy
Nieświadomy

HansVonPeppone

Offline

Joined: list 03, 2012
Posts: 18
Location: Żoliborz // LBN
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Umbra Turris
Posted: Wt czerw 10, 2014 11:40 PM
Reply with quote

Zapraszam na czerwcowy turniej Umbra Turris! Szykuje się spora frekwencja i świetne nagrody, więc warto się pojawić!

Format: 750 SD
Gdzie: Paradox Cafe ul. Anielewicza 2
Kiedy: 29 czerwca 2013 godzina 10.00



----Regulamin----

1. Wymagania
a) Każdy z graczy powinien mieć przy sobie przedmioty potrzebne do gry: miarkę, kości, rozpiskę drużyny, znacznik bądź figurkę przedstawiającą pomiota magii, a także zestaw Kart Przedmiotów. Wskazane jest także posiadanie talii Kart Przygód i Kart Terenów, gdyż ilość tych zestawów udostępnionych przez organizatora będzie ograniczona. Podręcznik, karty Przygód, Terenów i Przedmiotów znaleźć można na stronie gry Umbra Turris: www.umbraturris.com/in...;Itemid=19.
b) Drużyny graczy mogą składać się z dowolnych modeli fantasy o odpowiednich podstawkach (25x25mm) i skali (28mm).
c) Dopuszcza się proxowanie modeli, ale tylko w ten sposób, aby odpowiednio przedstawiały one rasy ze świata Umbra Turris (krasnolud robi za krasnoluda itp.), a także aby modele miały zachowaną skalę systemu UT (28mm).
d) WYSIWYG ekwipunku nie jest wymagany, aczkolwiek zawsze jest mile widziany!
e) Wybór domen magii dla maga musi nastąpić przed turniejem i nie może zostać zmieniony podczas turnieju.

2. Format
Limit punktowy wynosi 750 SD i jest to wartość nieprzekraczalna. wyjątkiem jest Gildia Złodziei, która zgodnie z zasadami ma do rozdysponowania 5% SD więcej (38 SD).

3. Punktacja
a) Punktacja turniejowa będzie oparta o zdobywane przez graczy Punkty Triumfu (PT). O uzyskanym miejscu zdecyduje suma PT zdobytych podczas rozgrywek. Dodatkowo zapisywane będą punkty stracone i zabite (przeciwnikowi) przez gracza. W przypadku takiej samej liczby Punktów Triumfu, o końcowej pozycji gracza decydować będą kolejno wynik bezpośredniego pojedynku, bilans małych punktów, punkty zabite przeciwnikowi i punkty stracone.
b) Podczas turnieju do zwycięstwa wymagane jest zdobycie 3 Punktów Triumfu. Wygrana uzyskana w inny sposób niż zdobycie trzech Punktów Triumfu (np. poprzez pokonanie 75% wartości drużyny przeciwnika) oznacza uzyskanie przez gracza 3PT. Gracz nie może w żaden sposób uzyskać więcej niż 3PT podczas jednej rozgrywki!
c) Każdy z graczy może uzyskać dodatkowe punkty za posiadanie pomalowanej drużyny (jeden model może być niepomalowany), a także za posiadanie drużyny złożonej w 50% z modeli wydawnictwa Spellcrow. Wysokość bonusu wynosi 1 Punkt Triumfu za każdy spełniony warunek.

4. Rozgrywka
Każdy z graczy rozegra 3 bitwy, a maksymalny czas trwania każdej z nich to 1h 30min. Po tym czasie gracze mogą dokończyć Cykl gry, następnie gra jest przerywana, a do tabeli zapisywane są bieżące wyniki.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Wydarzenia [Turniej] Umbra Turris 1 wielebny_Rafael 4362 Re: 17.03.2012 Lublin ...
 Cz marca 01, 2012 09:37 PM 
Pogodyn View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 37
_BBOT: 0
Razem: 37
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy