Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Uściślenie zasad [Mordheim] › Uściślenia
Uściślenia
Dyskusje nad uściśleniami zasad rozgrywki w przypadku niejasności w ich interpretacji.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 50 51 52
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 04:16 AM, nahar - Sb lut 07, 2015 05:05 PM, hexenjager - Pn lut 22, 2016 08:04 PM
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn czerw 09, 2014 01:16 PM
Reply with quote

To jest właśnie powód dla którego nie warto używać polskiego tłumaczenia.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn czerw 09, 2014 01:44 PM
Reply with quote

Krótko: dopóki inżynier figuruje w rozpisce bandy, zasięgi broni są zwiększone, nawet kiedy go nie ma na stole.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Pn czerw 09, 2014 02:25 PM
Reply with quote

Może polskie tłumaczenie jest niezbyt dobre ale tym razem pokrywa się z erratą:
Quote::
Page 22, Dwarf Engineer
Replace the Expert Weaponsmith special rule with:
“Expert Weaponsmith: A Dwarf Engineer is a master of mechanical devices. By using stronger construction materials and time-tested secrets of Dwarf engineering, a Dwarf Engineer can increase the distance the warband’s missile weapons can shoot. Missile weapons bought from the warband’s basic equipment lists have their range increased by 3” for Pistols and 6” for Crossbows and Handguns. Range increases only apply in battles in which the Engineer takes part (though they do apply even if he is yet to enter the battlefield or has already been taken out of action in this battle). He has no effect on the equipment of Hired Swords.”
Jeżeli nie bierze udziału w bitwie nie ma zwiększonego zasięgu.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Wt czerw 10, 2014 10:40 PM
Reply with quote

Dwarf slayer:
Quote::
Deathwish: Troll Slayers seek an honourable death in
combat. They are completely immune to all psychology and
never need to test if fighting alone.
czy może w takim razie mieć frenzy? Z injury roles dostał, ale przecież to się liczy jako psychology też. A swoją drogą stupidity, hate ( na zielonych ) itp. też...
A to i przy okazji:
Czy frenzy kumuluje się z Ferocious Charge slayerów? Łącznie dawałoby ataki x4 w szarży
I w sumie głupie pytanie - jak się liczy exp henchmanów do raitingu? Ilość w grupie razy exp, czy tylko exp grupy? Np 3 beardlingów z 2 expa to +6 do raitingu czy +2 ? I czy hired swordzi się wliczają do ilości członków w raitingu ( czyli każdy w sumie daje 5 + to co ma w zasadach + ilość expa )?

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Wt czerw 10, 2014 11:28 PM
Reply with quote

To jest z dupy, ale zawsze mówiono mi, że slayer nie może mieć żadnej psychologii. Ani frenzy, ani stupidity, ani hate... Też sądzę, że to smutne Sad Tak naprawdę odporność na psychologię to głupie uproszczenie. Odporność na fear i all alone byłaby znacznie lepsza, a otwiera możliwości na choroby psychiczne (których slayer akurat może się nabawić dość łatwo).


Co do drugiej kwestii - exp grupy, bez mnożenia przez liczbę jej członków. A hired swordzi mają swoją własną wartość w ratingu, więc nie liczy się ich już za 5 tak jak zwykłych ludków. Tylko to, co w zasadach + exp.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr czerw 11, 2014 08:35 AM
Reply with quote

Skavenblight wrote:
To jest z dupy, ale zawsze mówiono mi, że slayer nie może mieć żadnej psychologii. Ani frenzy, ani stupidity, ani hate... Też sądzę, że to smutne Sad Tak naprawdę odporność na psychologię to głupie uproszczenie. Odporność na fear i all alone byłaby znacznie lepsza, a otwiera możliwości na choroby psychiczne (których slayer akurat może się nabawić dość łatwo).
Bezsęsu, jak to mawiała moja nauczycielka polskiego Razz Czyli wrodzone, kraśkowe hate na orc & goblins też na niego nie działa? To w takim razie serious injury role powinienem przerzucać czy po prostu zignorować?

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr czerw 11, 2014 08:42 AM
Reply with quote

Możesz to po prostu traktować tak jakby mu się nic nie stało.

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr czerw 11, 2014 09:16 AM
Reply with quote

Dupa tam, ja bym grał, że działa hejt, frenzy i głupota, bo jest to totalnie bez sensu, antyfluffowe i antyklimatyczne - po prostu zwyczajnie niedopracowane zasady. Każdy się chyba z tym zgadza.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr czerw 11, 2014 09:30 AM
Reply with quote

Jeżeli przegłosujemy to w HR, nie widzę przeciwwskazań.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr czerw 11, 2014 09:40 AM
Reply with quote

Propozycja z poprzedniej kampanii:
Immune to psychology: odporność na fear i all alone.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr czerw 11, 2014 10:06 AM
Reply with quote

Popieram.
Ale dyskusję o HR lepiej prowadzić tutaj:http://azylium.vot.pl/ForumsPro/viewtopic/t=436.html

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr czerw 11, 2014 10:11 AM
Reply with quote

Hm. Właśnie. Jak kiedyś pisał Telchar zrobił się straszny syf na forum.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr czerw 11, 2014 09:35 PM
Reply with quote

nie wiem czy było i przepraszam za to:

co jeżeli szarżujący nie widzi przeciwnika wzbudzającego strach, ma go w 4'', zda test Inicjatywy... czy od razu też testuje Leadership, czy dopiero jak "wszarżuje" w miejsce, z którego zobaczy wzbudzający strach cel swojej szarży? Razz

? hę? Smile

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Cz czerw 12, 2014 06:55 AM
Reply with quote

Myszor wrote:
nie wiem czy było i przepraszam za to:

co jeżeli szarżujący nie widzi przeciwnika wzbudzającego strach, ma go w 4'', zda test Inicjatywy... czy od razu też testuje Leadership, czy dopiero jak "wszarżuje" w miejsce, z którego zobaczy wzbudzający strach cel swojej szarży? Razz

? hę? Smile

Zdaje strach zanim zaszarżuje.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Cz czerw 12, 2014 07:10 AM
Reply with quote

Telchar wrote:
Myszor wrote:
nie wiem czy było i przepraszam za to:

co jeżeli szarżujący nie widzi przeciwnika wzbudzającego strach, ma go w 4'', zda test Inicjatywy... czy od razu też testuje Leadership, czy dopiero jak "wszarżuje" w miejsce, z którego zobaczy wzbudzający strach cel swojej szarży? Razz

? hę? Smile

Zdaje strach zanim zaszarżuje.

"Tak, słyszę to, coś tam sie czai i to na pewno jest bardzo straszne." Wink

Ale ok - rozumiem, że to pewnie tez juz dawno temu gdzieś oficjalnie uściślono.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 50 51 52
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy