Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 29 30 31
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 11:40 AM
Reply with quote

Com napisał tom napisał, a napisałem początkowo humorystycznie i na luzie w formie mini-raportu i podsumowania moich wrażeń. Miałem do tych wrażeń pełne prawo.

Myszor wrote:
uff, odbyło się zatem 4-te już spotkanie w ramach naszej kampanii, z którego tym razem już ostatecznie wyciągam lekcję podstawową:

nigdy więcej nie porywać się jedną bandą skavenów przeciw sojuszowi dwóch band w których łącznie są 3 ogry i niedźwiedź, wzbudzające strach, z 3/2 woundami i toughnessem 4/5

i nie ma tu znaczenia sumarycznie ta sama liczba modeli, kiedy jeden szczurzy model jest średnio wart połowę modelu przeciwnika
prosta matematyka mówi, że stosunek sił był de facto jak 2:1

na dodatek wybrany został ostatecznie scenariusz w rzadkim lesie, gdzie kompletnie nie dało się zastosować szczurzej taktyki przemykania z wykorzystaniem osłon

scenariusz w którym celem był rout przeciwnika, nie dający sposobności wykorzystania szczurzego atutu szybkości do zbierania wyrdstone, przebicia itp.

no cóż, wyszedł mój brak otrzaskania w Mordheim przeciw doświadczeniu pary przeciwników - powinienem sobie zwyczajnie odpuścić potyczkę w tej sytuacji

Państwo Hakostwo po prostu zaprosiło szczury na egzekucję... Sad

Cytat dnia z gry: "nie szarżuj tyloma, zostaw coś dla mnie - ty już się nachapałeś expów" mówi sam za siebie Wink

Temat "chwycił" i został rozwinięty, choć można było szybko go i odpowiednio zakończyć. A ja już tak mam, że jak ktoś podejmuje ze mną polemikę, musi się liczyć z... polemiką Wink

proponuję:

A. Grać dalej i nie zniechęcać się Wink

B. Nie grać na przyszłość sojuszy skazujących bandę przeciwnika na niemal pewną masakrę

C. Nie nakręcać dalszej dyskusji o tym. Uciąć temat i przewietrzyć pokój Smile

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 11:43 AM
Reply with quote

Myszor wrote:


A. Grać dalej i nie zniechęcać się Wink

B. Nie grać na przyszłość sojuszy skazujących bandę przeciwnika na niemal pewną masakrę

C. Nie nakręcać dalszej dyskusji o tym. Uciąć temat i przewietrzyć pokój Smile
Jestem za. Do tego zhrować zasady sojuszy i scenariusze.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 11:49 AM
Reply with quote

catachanfrog wrote:
M.T. wrote:
duszy wrote:
Lost Prince - też niezbyt się opłaca współpracować, chyba że w celu odbicia synalka z rąk bandy, która go przejmie pierwsza, ale potem znów jatka o to, kto go wyprowadzi.
Zawsze można księciunia zastrzelić z kuszy Smile
Nah, to jest trollowanie scenariusza. Myślę, że trzeba oficjalne scenariusze lekko podliftingować.
Na turniejach ten scenariusz zawsze był grany z zasadą, że nie można strzelać do księcia.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 11:50 AM
Reply with quote

M.T. wrote:

Na turniejach ten scenariusz zawsze był grany z zasadą, że nie można strzelać do księcia.
No i bardzo słusznie. Inaczej to jest bez sensu.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 11:57 AM
Reply with quote

A dla mnie dużym brakiem jest to, że większość scenariuszy jest robiona "pod ludzi".

Scenariuszy powinno być więcej i powinny mieć określone rodzaje band, jakie w nich mogą grac w rolach typu "defender", "attacker" itd.

Inaczej wychodzą mało klimatyczne akrobacje ze skavenami/undeadami Very Happy , którzy ratują syna kupca, który z wdzięczności je obdarowuje złotem i utensyliami. Ha ha. Smile

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:03 PM
Reply with quote

Scenariuszy jest dużo więcej. Są scenariusze zrobione pod konkretne bandy, czy nawet pod konkretne pary jak possessed vs witch hunters itp. Tylko trzeba to przejrzeć, wybrać, ew. dostosować nagrody itp. o czym gadamy, bez żadnego skutku już od ponad miesiąca chyba. Mnie tam już zmęczyło umawianie się tylko po to, żeby zaraz odwołać.
A co do klimatycznych czy nie kombinacji - skaveni ratują syna kupca, odprowadzają go, zmuszają go do wyjawienia gdzie tatuś trzyma błyskotki i zjadają synka, obrabiają tatuśka. Skoro dało się uzasadnić odkupienie warrior priesta od possessed, to taki banał nie powinien stanowić przeszkody Razz

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:03 PM
Reply with quote

Myszor wrote:

Inaczej wychodzą mało klimatyczne akrobacje ze skavenami/undeadami Very Happy , którzy ratują syna kupca, który z wdzięczności je obdarowuje złotem i utensyliami. Ha ha. Smile
Nie z wdzięczności, tylko ze strachu Smile


Last edited by M.T. on Śr czerw 11, 2014 12:04 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:04 PM
Reply with quote

Myszor wrote:

A. Grać dalej i nie zniechęcać się Wink

B. Nie grać na przyszłość sojuszy skazujących bandę przeciwnika na niemal pewną masakrę

C. Nie nakręcać dalszej dyskusji o tym. Uciąć temat i przewietrzyć pokój Smile

Też jestem za, bo już i tak w tym temacie za duży - jak to mawia Panda - "niesmak w dupie" pozostał Wink .

Na przyszlość proszę tylko o to, by - jeżeli ktoś ma do mnie jakieś "ale" - porozmawiał ze mną szczerze (jak trzeba to niech "szczerze do bólu" wygarnie mi, co mu na sercu leży) "na żywo", zanim sprawa trafi na forum i narobi smrodu.

Na zakończenie podkreślę raz jeszcze, że nigdy nie jest i nie było moją intencją "nabijanie fragów" na współgraczach, "nieżyczliwe" wprowadzanie w błąd, złośliwe masakrowanie band, czy też inne niesympatyczne akcje - każdorazowo jest dla mnie bardzo przykrym doświadczeniem posądzenie o takie działanie, zwłaszcza ze strony osób, które - jak mi się wydaje - znają mnie już na tyle dobrze, by wiedzieć, że do przeciwnika w Mordheim zawsze podchodzę uczciwie i z szacunkiem (oczekując tego samego wobec siebie) Sad .

Tyle ode mnie w temacie. Grajmy dalej.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:16 PM
Reply with quote

Napisałam długiego posta, ale moja lepsza połowa mózgu znów mnie wyprzedziła, więc dodam tylko tyle:

Z mojej strony proponuję underdogi dla Myszora na zasadzie zsumowania naszych ratingów. Pewnie wyjdzie przynajmniej ten podstawowy dodatek +1. Nie wiem, bo znam tylko mój rating sprzed tej bitwy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:17 PM
Reply with quote

Pan Panda posługuje się bardzo kreatywnym językiem Czaszka!

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:20 PM
Reply with quote

Skavenblight wrote:

Z mojej strony proponuję underdogi dla Myszora na zasadzie zsumowania naszych ratingów. Pewnie wyjdzie przynajmniej ten podstawowy dodatek +1. Nie wiem, bo znam tylko mój rating sprzed tej bitwy.

Jestem za. Obliczę swój rating i dam znać.

Może chociaż w minimalnym stopniu zrekompensuje to koszmar grania z nami Wink .


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:24 PM
Reply with quote

Miałem nadzieję, że już sobie darujecie - a tu sarkazm, cynizm czy jak to się tam nazywa. Miejcie ostatnie słowo. Tak, rządzicie na tym forum, podobnie jak w SDK.

Za +2 exp dziękuję, nie ma takiej potrzeby.

Ponieważ chcę grac dalej i chodzić do Waszego Klubu, przyznaję się do wszystkich moich błędów i cofam wszystko co napisałem. Przepraszam.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:28 PM
Reply with quote

Teraz to już nic nie rozumiem. Czemu podchodzisz tak do chęci naprawienia złej sytuacji?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:29 PM
Reply with quote

Kapitan_Hak wrote:

Może chociaż w minimalnym stopniu zrekompensuje to koszmar grania z nami Wink .

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr czerw 11, 2014 12:30 PM
Reply with quote

Ojeju, i znowu człowiek chciał dobrze, a wyszło jak zwykle... Żałuję, że cokolwiek jeszcze napisałem...

Uczciwie uznaliśmy, że należą Ci się pkt za "underdogi" - zgodnie z zasadami. To nie żadna "jałmużna".

Nie chcę sobie uzurpować żadnej władzy. Na forum rządzi QC, w klubie Prezes. Ja tylko sprzątam, robię makiety i wynoszę śmieci.

To ja przepraszam i usuwam się z drogi. Pokornie wracam do robienia makiet dla Was.

Proszę tylko o nietraktowanie mojego ww. zdania za sarkazm i cynizm.


_________________

Last edited by Kapitan_Hak on Śr czerw 11, 2014 12:32 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 9 10 11 ... 29 30 31
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 1029 Mordheim Cover full-si...
 Sb list 05, 2016 11:04 PM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 379 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] [SDK] bieżące spotkania
(czyli, czym zajmujemy się od marca do czerwca 2016)
[ Go to pageGo to page: 1 ... 9, 10, 11 ]
151 Pan_Ryba 20568 Re: [SDK] bieżące sp...
 Pt kwiet 06, 2018 05:03 AM 
aniollech View latest post
No new posts Kill Team Ustawki w SDK-u
tutaj umawiamy się na grę
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
39 Myszor 8313 Ustawki w SDK-u
 Pn kwiet 02, 2018 07:14 AM 
Pan_Ryba View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
103 Radzik 8926 Kampania na zasadach t...
 Cz lut 08, 2018 10:23 PM 
Grish View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy