Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › OddziaÅ‚ MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 29 30 31
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM
Telchar
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz czerw 12, 2014 06:53 AM
Reply with quote

Myszor wrote:
duszy wrote:
Myszor wrote:
o ukrywaniu się jest zdaje się w podręczniku, że ma być "reasonable" Smile
Bo przecież "reasonable" jest tak zarąbiście precyzyjnym określeniem. Dla niektórych "reasonable" jest, że ziemię stworzył bóg parę tysięcy lat temu Razz Nie mówiąc o głupotach jakie powstają przy multiplayerze - model z bandy A robi hide, następnie wykrywany jest przez model z bandy B i nagle jest widoczny również dla band C-Ź ? Razz

kurde, jak ja spamujÄ™ Shocked

dlatego dałęm uśmiech Smile
tak w ogóle, to jest OT Wink dyskusje o zasadach i HR są w osobnych tematach Wink

Dawno temu uściślono to w annualu. Wystarczy poszukać.

Co do kwestii organizacyjnych to ja bym wrócił do starego dobrego systemu że wszyscy gramy jeden scenariusz (z poza podręcznika), bo granie tych z rulebooka było zabawne przez kilka gier, ale jak mam po raz kolejny grać skirmish czy inny wyrdstone hunt to już mi się trochę nie chce.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz czerw 12, 2014 08:07 AM
Reply with quote

O, tak. Jeden scenariusz dla wszystkich - ew. jeden dla wiejskich i jeden dla miejskich, bo nie zawsze da się rozegrać to samo na wsi i w mieście. Spoza podręcznika. Weselej dla wszystkich i łatwiej dla prowadzącego kampanię Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz czerw 12, 2014 08:24 AM
Reply with quote

duszy wrote:
Myszor wrote:
o ukrywaniu się jest zdaje się w podręczniku, że ma być "reasonable" Smile
Bo przecież "reasonable" jest tak zarąbiście precyzyjnym określeniem. Dla niektórych "reasonable" jest, że ziemię stworzył bóg parę tysięcy lat temu Razz Nie mówiąc o głupotach jakie powstają przy multiplayerze - model z bandy A robi hide, następnie wykrywany jest przez model z bandy B i nagle jest widoczny również dla band C-Ź ? Razz

kurde, jak ja spamujÄ™ Shocked
Nie wiem po co wyjeżdżasz z religią przy takim temacie - weź pod uwagę, że nie wszyscy są pięknymi, oświeconymi, "reasonable" ateistami Confused
1. Na razie nie spotkałem się w tej kampanii (prawie) z nadużywaniem "reasonable" co do hidingu.
2. To nie jest głupie, koleś chowa się za jakąś beczkę, inny koleś go wykrywa, tamten widzi, że kucanie jak debil za ww wspomnianą beczką nic już nie da, więc wstaje i szykuje się do walki/ucieka/robi cokolwiek poza dalszym hidingiem.
W międzyczasie, jakiś dystans dalej inne ludziki widzą, że nagle znikąd wynurza się "x".
Ej, bez przesady z tym podręcznikowymi scenariuszami - mi się jeszcze nie znudziły Wink Ja grałem tylko w skirmish i defend the find Smile
A propos Empire i n Flames, wczoraj porównałem tabelki z eksploracją i rzuca się w oczy, że wiejska jest duuużo słabsza od miejskiej. Mniej kasy, mniej sprzętu. Często powtarza sie za to dostanie/zdjęcie klątwy, 2D6 gc Rolling Eyes , i redukcja stanu liczebnego o jeden poziom przy następnej eksplo (jak victuals z btb).


Last edited by catachanfrog on Cz czerw 12, 2014 08:33 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz czerw 12, 2014 08:29 AM
Reply with quote

Telchar wrote:
[...]Co do kwestii organizacyjnych to ja bym wrócił do starego dobrego systemu że wszyscy gramy jeden scenariusz (z poza podręcznika), bo granie tych z rulebooka było zabawne przez kilka gier, ale jak mam po raz kolejny grać skirmish czy inny wyrdstone hunt to już mi się trochę nie chce.

A jaki scenariusz proponujesz na najblizszy wtorek? Smile

Jak dla mnie granie na wszystkich stołach tego samego zamienia kampanię w turniej. Ale to moje zdanie.

A co sądzi reszta z Was? Czy odpowiada Wam wybieranie sobie scenariuszy każdorazowo? Losowanie? Jest kilka pytań dotyczących bieżącej kampanii, dlatego pozwoliłem sobie przygotować kolejna krótką ANKIETĘ.

Myślę, że dla dobra dalszej rozgrywki warto, żebyście się w niej odnieśli do kilku kwestii. Dla wygody umieszczam dodatkowy link do tej ankiety też w moim podpisie.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz czerw 12, 2014 09:28 AM
Reply with quote

Zagłosowane.
Przy czym niektóre moje odpowiedzi (może nawet większość) nie są kategoryczne - tj. wolałabym znać scenariusz przed przyjściem do SDK, ale jeśli nie będzie mi się podobał albo miałabym go poznać dopiero na miejscu, to nie przecież nie zrezygnuję z grania Wink Wolałabym, by wszyscy grali to samo, tj. albo scenariusz miejski na dany dzień, albo wiejski. Ale jak będzie tak, jak dotąd, nie ma problemu, choć wtedy tym bardziej wolałabym, by scenariusze były znane wcześniej ze względów czasowych.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz czerw 12, 2014 10:03 AM
Reply with quote

Czy jeżeli będzie jeden scenariusz (co tak w gruncie rzeczy jest mi obojętne o ile nie jest to jakieś dziwne multi lub jakiś niedopracowany shit z Mordheimera), to czy nie będzie problemu z makietami? Nie jestem do końca świadom naszego zaplecza ale chyba po naładowaniu na 4 stoły makiet miejskich nie ma już za bardzo co stawiać na inne.
Jakkolwiek granie jednego scenariusza ma jedną zasadniczą zaletę, którą jest "równowaga w dochodach". A do tego będzie można zrobić fajną tabelkę z zestawieniem!

Acha, jestem tez przeciwny wybieraniu scenariuszy przez graczy z góry, tym bardziej że nie ma to żadnego uzasadnienia a propos backgroundu.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz czerw 12, 2014 10:29 AM
Reply with quote

catachanfrog wrote:


Acha, jestem tez przeciwny wybieraniu scenariuszy przez graczy z góry, tym bardziej że nie ma to żadnego uzasadnienia a propos backgroundu.
Nie no, po to jest przecież MG, żeby wrzucał nasze bandy w sytuacje, z których mamy się (bitewnie i fabularnie) wyplątać Smile
W tym cały fun z gry!

EDIT: No chyba, że gracze umawiają się na odbijanie więźnia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz czerw 12, 2014 10:33 AM
Reply with quote



W ramach zaprowadzania porządku w tematach prośba o zamieszczanie TUTAJ wszystkiego co dotyczy:

- zasad, reguł i obyczajów naszej Kampanii Smile

- scenariuszy oficjalnych, nieoficjalnych, autorskich, eksperymentalnych Wink

- nietypowych rozwiązań wynikających z fabuły i rozwoju sytuacji w grze (typu odbicie więźnia, znalezienie mapy w eksploracji, ...)

- wszystkiego innego co Wam przyjdzie do głowy i co ma związek z zasadami/regułami naszej gry




W tym temacie natomiast umieszczajmy wszystko inne o czym się dyskutuje plus umawianie się na grę i obiecywanie obecności Smile

dzięki Smile

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 15, 2014 06:16 PM
Reply with quote

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć z dwóch ostatnich spotkań Smile :

- z dnia 3 czerwca - debowatarcza.vot.pl/sp...om-kultury

- z dnia 10 czerwca - debowatarcza.vot.pl/sp...om-kultury


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 15, 2014 08:18 PM
Reply with quote

Kapitan_Hak wrote:
Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć z dwóch ostatnich spotkań Smile :

- z dnia 3 czerwca - debowatarcza.vot.pl/sp...om-kultury

- z dnia 10 czerwca - debowatarcza.vot.pl/sp...om-kultury

haiku

refleksja mnie naszła taka
żeby nie zapuszczać brody
byłbym wszak zbyt podobny
do Kapitana Haka

Wink

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 15, 2014 08:51 PM
Reply with quote

Myszor wrote:

refleksja mnie naszła taka
żeby nie zapuszczać brody
byłbym wszak zbyt podobny
do Kapitana Haka

Dobre Very Happy !



_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
duszy
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 15, 2014 09:00 PM
Reply with quote


Back to top
View user's profile
catachanfrog
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 15, 2014 09:05 PM
Reply with quote

Zapuść wąsy i wyznaczaj nowy trend!

Back to top
View user's profile
Myszor
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 16, 2014 01:08 PM
Reply with quote

Ok, jutro kolejny wtorek.

Zapowiadam obecność, jednak jeżeli będzie Orris, prawdopodobnie zagramy scenariusz specjalny - odbicie jeńca od skaveńskich łowców niewolników... zmierzających korytarzami Podimperium do Skavenblight.

niniejszym, jeżeli w Klubie są Podziemia, chcielibyśmy je zarezerwowac na jutro

Dawajcie znać, kto będzie i planuje grać jutro Smile

Back to top
View user's profile
catachanfrog
WidzÄ…cy
WidzÄ…cy

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 16, 2014 01:32 PM
Reply with quote

Ja będę. Myszor lookinij na mapę gdzie jest Skavenblight Wink żaden niewolnik by tego nie przetrwał uwzględniając zwłaszcza skaveńskie poszanowanie praw człowieka Wink
Chyba, że chodzi o Ostlandczyków Natalii (ale żeby kupować jeńców od Skavenów) Shocked

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 29 30 31
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 5971 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dodatki [Mordheim] Karty czarów Mordheim 0 dave8 2382 Karty czarów Mordheim
 Cz paźdź 29, 2020 11:05 AM 
dave8 View latest post
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11320 Re: Kampania Wschodnia
 Åšr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia Oldhammer weekend we wrześniu - może Mordheim przynieść? 3 nahar 6400
 Wt lip 02, 2019 10:18 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Åšwidnik koÅ‚o Lublina, Lubelskie 4 verdome 7708 Kampania, Åšwidnik koÅ...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 GoÅ›cie:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy