Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Kompanie [Warheim FS] › [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
[propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
...czyli pomysły na nowe drużyny
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
Posted: Pn czerw 01, 2014 03:01 AM
Reply with quote

Witam

Szybko i do sedna. Rydwan w obecnej formie tzn zaprzęgu nie pasuje do Krasnoludów Chaosu. Pewnie większość zainteresowanych zgodziła by się ze mną iż np Iron Deamon pasuje o wiele bardziej. Pozwoliłem sobie takie coś tam spreparować z racji wolnego czasu. Można prosić o jakąś rzetelną ocenę pomysłu ?

Żelazny Demon
Koszt: 200 zk
Podstawka : 100 x 50
Liczba modeli w drużynie: 0 – 1
Krasnoludy Chaosu korzystają z żelaza i ognia tam gdzie inni wykorzystują mięśnie i kości. Potężne parowe potwory ciągną do bitwy potężne działa, rakiety i moździerze. Według legend potężne maszyny do walki pcha nie węgiel ale przede wszystkim krew i dusze nieszczęśników umęczonych przez sługii Hashuta. Żelazny Demon to nic innego jak ogromny żelazny powóz zasilany parą. Wyposażony w szereg ostrzy, osadzony na potężnych żelaznych kołach, w chmurze dymu pozostawia na swej drodze tylko zgliszcza.
Żelazny Demon Sz WW US S WT ŻWw I A CP
Powóz 2k6 - - 5 8 4 - - -
Koło - - - - 6 1 - - -

Zasady specjalne:
Duży cel
MACHINA WOJENNA: Żelazny Demon traktowany jest jak machina wojenna w tym sensie,
że podlega działaniu zaklęć i efektom magicznym skierowanym właśnie
przeciwko machinom wojennym.
OCHRONA PANCERZA: Wytrzymała konstrukcja zapewnia Żelaznemu Demonowi Ochronę
Pancerza na 3+. Ponadto, dzięki solidnej konstrukcji modele woźnicy i pasażerow
otrzymują premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymują Ochronę Pancerza na 5+
jeśli nie posiadają zbroi.
UTRZYMANIE: Naprawa i konserwacja pojazdow
wymagają sporych nakładow finansowych. W grze odzwierciedla
to zasada, zgodnie z ktorą w trakcie sekwencji po potyczce, na potrzeby zasad
sprzedaży Łupów model pojazdu wraz z zaprzężonymi zwierzętami pociągowymi
liczony jest podwojnie.
Ostrza: Żelazny Demon wyposażony jest w ostrza na kołach. Zostało to uwzględnione w statystyce pojazdu.
Piekielny: Machinę napędza nie tylko węgiel ale przede wszystkim krew oraz cierpienie. W grze odzwierciedla to fakt iż w czasie sekwencji po rozgrywce należy poświęcić jednego niewolnika by zaspokoić głód demonicznej machiny. Jeśli ofiara nie zostanie złożona machina zostaje wyłączona z rozgrywki do czasu złożenia jej krwawej ofiary.
Wszyscy na pokład: Żelazny demon wymaga zawsze pełnej obsługi składającej się z 3 Krasnoludów Chaosu. Poza Krasnoludami Chaosu nikt nie ma dostępu do ich piekielnych machin. Poza obsługą na pokładzie Żelaznego Demona nie ma miejsca dla nikogo i niczego.


-----------------------------------

Z zasadami chodziło mi o oddanie demonicznego charakteru maszyny oraz losowości samej pary. Model i fluff tej maszyny jest zbyt piękny by ją odrzucać !

Z góry przepraszam za błędy czy to w tekscie czy przesadzone zasady - ot niedouczony jestem.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8186
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
Posted: Sb czerw 07, 2014 06:02 AM
Reply with quote

Podoba mi sie pomysł, szczególnie z poświęcaniem niewolników. Połączę go z zasadami Więźniarki i opublikuję moją propozycję.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
Posted: Pn czerw 09, 2014 11:20 PM
Reply with quote

Wielkie dzięki za odzew - zatem czekam.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8186
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
Posted: Pt czerw 13, 2014 07:03 AM
Reply with quote

No to znalazłem chwilę czasu by przygotować wstępne zasady dla machiny parowej Krasnoludów Chaosu. Na Scribd.com wrzuciłem PDFa z ogólnymi zasadami dla parowozów, zasady bazują na mechanice czołgu parowego i zaprzęgów, oraz z grubsza opis parowej więźniarki Krasnoludów Chaosu. Teraz trzeba tylko z tego zrobić demoniczną maszynę. Dlatego czekam na wasze, a szczególnie twoje Krnąbrny, propozycje zasad specjalnych.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
Posted: Pt czerw 13, 2014 12:03 PM
Reply with quote

Piekielny: Machinę napędza nie tylko węgiel ale przede wszystkim krew oraz cierpienie. W grze odzwierciedla to fakt iż w czasie sekwencji po potyczce należy poświęcić jednego niewolnika by zaspokoić głód demonicznej machiny. Model niewolnika należy usunąć z karty drużyny. Jeśli ofiara nie zostanie złożona machina zostaje wyłączona z rozgrywki do czasu złożenia jej krwawej ofiary.

Plus w opisię zmienił bym:
Przeklęte parowozy Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul to ogromne, buchające czarnym tłustym dymem machiny, które z łoskotem toczą się na wroga. Pochód tego żelaznego potwora jest trudny do powstrzymania. Strzały odbijają się od pancerza, a potworne cielsko parowozu z łatwością miażdży wojowników wroga. Parowóz to plugawe połączenie maszyny i uwięzionego wewnątrz niej demona. Demoniczna siła wspomagana parą z wielkiego kotła wprawia w ruch te demoniczną maszynerię.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8186
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
Posted: Sb czerw 14, 2014 01:07 AM
Reply with quote

A co z nazwą? Zmienić na Żelaznego Demona? Czy ktoś ma inne propozycje?

Wrzuciłem PDF ze zaktualizowanymi zasadami. Dodałem między innymi zasadę demon oraz:

ŻELAZNY DEMON: Uwięziony wewnątrz piekielnego kotła Żelazny Demon trawiony jest nieustannym głodem, który zaspokoić może jedynie krew i dusza śmiertelników. W grze odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą w trakcie sekwencji po potyczce, Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul muszą poświęcić jeden model sprzymierzonego stronnika, który zostaje złożowy w ofierze Żelaznemu Demonowi. Model stronnika należy usunąć z KARTY DRUŻYNY. Jeżeli machina nie zostanie nakarmiona, należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że Żelazny Demon chwilowo zapomina o trawiącym go głodzie; z kolei wynik 2+ oznacza, że machina musi opuścić następną potyczkę.

i poprawiłem zapis granatnika:
GRANATNIK: Inżynierowie Krasnoludów Chaosu osadzili na pokładzie piekielnej machiny granatnik wyposażony w napędzany parą system repetujący. Granatnik posiada cechę oręża PRZEBICIE PANCERZA, RUCH albo STRZAŁ oraz ZAWODNY. Maszynista korzystając z granatnika może wystrzelić pocisk na odległość do 16”. Udany rzut na trafienie oznacza, że pociski uderzają w cel z SIŁĄ 6. Należy jednak zauważyć, że Żelazny Demon nie może stać & strzelać z granatnika. Przeładowanie granatnika wymaga zużycia 1 Punktu Pary.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
Posted: Sb czerw 14, 2014 10:09 PM
Reply with quote

No i pięknie jest moim zdaniem.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8186
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
Posted: Sb czerw 14, 2014 10:14 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
No i pięknie jest moim zdaniem.
Cieszy mnie to, ciekawy pomysł miałeś Smile

A inni? Macie jakieś uwagi?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
Posted: Sb czerw 14, 2014 11:26 PM
Reply with quote

Ja mam w sumie jeden pomysł ale to odnośnie CHD jeszcze. Jako że się zmienia edycja to pozwolę sobie na kilka "uwag" jako że jakieś dobre kilka walk rozegrałem tymi CHD.

- Proponował bym by niewolnicy nie zdobywali wogule doświadczenia. Kosztując 10 gp dostają po 2 walkach maksymalnie pierwsze rozwinięcie. Gdzie dalej są warci śmieszne pieniądze a w większej ilości robią konkretny przeciąg - bez problemowo zwalczałem szczury na podobnym poziomie rozwoju niewolnikami z 2 poziomem rozwinięcia czy nawet bohaterów wysokich elfów jeśli udało mi się ich do szarżować.
- Obniżył bym cenę Wojownika Klanowego do poziomu 30 jak w bandzie Krasnoludów lub dał mu możliwość wyboru ekwipunku jak w przypadku Gromowładnych w bandzie Krasnoludów. Obecnie za 15 więcej dostajemy gorszego Wojownika - nie ma nienawiści na zielonych oraz odporności na magię drugiego stopnia.

Uzasadniam powyższe tym że:
- Obecnie opłaca się kupować niewolników bo za 1 wojownika klanowego płacimy tyle co za 4,5 niewolnika.
- Strata wojownika klanowego boli mniej niż strata dobrze rozwiniętego niewolnika. Wojownicy Klanowi w liczbie 5 na golasa kosztują tyle co 22,5 niewolnika, gdzie gołych wojowników nie opłaca się wystawiać a niewolnicy po wydaniu 10 GP są gotowi do podboju świata.

Proponuję by ukrócić zdobywanie doświadczenia u niewolników ( moim zdaniem nie mają motywacji do zdobywania doświadczenia i zwyczajnie nie powinni go zdobywać jak zombie np ) i polepszyć Wojowników Klanowych.

Na te chwilę zwyczajnie branie Hobgoblinów czy Wojowników Klanowych jest bez sensu bo wszystko to można zrobić niewolnikami taniej, szybciej i lepiej - no i bez stresu bo odkupienie nowego niewolnika to nie wydatek.

Tak o chciałęm się podzielić swoimi spostrzeżeniami.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8186
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD
Posted: Sb czerw 14, 2014 11:33 PM
Reply with quote

Z ceną Wojowników Klanowych Krasnoludów Chaosu to się zgodzę i można ją obniżyć do 30 zk.

Ale co do Niewolników, to nie mogą oni używać innego oręża poza bronią improwizowaną (która w walce wręcz posiada cechy oręża LEKKI oraz UDERZA JAKO OSTATNI), nie mogą nosić pancerzy, więc nie widzę powodu by nie mogli zdobyć tych czterech rozwinięć.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Bery & bojki Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
[ Go to pageGo to page: 1 ... 73, 74, 75 ]
1118 Findar 400022 Jak nie wiesz co napis...
 Śr paźdź 17, 2018 07:35 AM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Warsztat [Relacja] Budowa dioramy dla Krasnoludów Chaosu z Zorn Uzkul
...krok po kroku.
1 quidamcorvus 147 Re: [Relacja] Budowa d...
 Sb paźdź 13, 2018 10:12 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Endless war... Endless war... v0.1 - projekt zasad
science fiction skirmish game
10 Bahior 1803 Endless war... v0.1 - ...
 Pt list 04, 2016 08:23 AM 
Grish View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] KAMPANIA -SPACZEŃ DLA ZUCHWAŁYCH
[ Go to pageGo to page: 1 ... 8, 9, 10 ]
136 Pan_Ryba 23189 KAMPANIA -SPACZEŃ DLA...
 Wt marca 08, 2016 07:16 AM 
Pan_Ryba View latest post
No new posts Home Rules [Warheim FS] Rozbicie bandy - propozycja zmiany zasad
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
31 Radzik 5789 Re: Rozbicie bandy - p...
 Cz lut 18, 2016 08:31 PM 
szczery-do-bolu View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy