Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Propozycje innowacji
Propozycje innowacji
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Wt marca 29, 2011 09:23 PM
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 15, 2014 02:37 PM
Reply with quote

Jak dla mnie taka zasada bardziej pasowałaby do kopii albo włóczni u kawalerii, ale póki zwiększa to koszt broni zasada ma mechaniczne uzasadnienie.

Generalnie dużo kombinujesz ostatnio z modyfikacjami cech broni . Może zmodyfikować też broń drzewcową z ewentualnym zwiększeniem kosztów ?


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 15, 2014 03:28 PM
Reply with quote

wujass wrote:
Jak dla mnie taka zasada bardziej pasowałaby do kopii albo włóczni u kawalerii, ale póki zwiększa to koszt broni zasada ma mechaniczne uzasadnienie.
Ale która? Ta że ataki mogą trafić wszystkich przeciwników pozostających w kontakcie z podstawką.

wujass wrote:
Generalnie dużo kombinujesz ostatnio z modyfikacjami cech broni . Może zmodyfikować też broń drzewcową z ewentualnym zwiększeniem kosztów ?
A co byś chciał zmienić?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 15, 2014 03:45 PM
Reply with quote

Quote::

Jak dla mnie taka zasada bardziej pasowałaby do kopii albo włóczni u kawalerii, ale póki zwiększa to koszt broni zasada ma mechaniczne uzasadnienie.
Ale która? Ta że ataki mogą trafić wszystkich przeciwników pozostających w kontakcie z podstawką.

Tak zgadza się. Kosztem znacznego zwiększenia ceny. W ramach własnych testów sprawdzałem też podobną zasadę(bez możliwości trafienia siebie) jako atak w szarży bronią naturalną wierzchowców Wink


Wg mnie można by zmodyfikować choćby halabardę do współczynników harpuna z ekwipunku Marienburga lub dać jej statystyki broni dwuręcznej z wyjątkiem zasady ASL i zwiększyć koszt do 15.


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 15, 2014 07:59 PM
Reply with quote

Nie widzę tego. Wiem, że realizm nie ma w grach bitewnych nic do rzeczy, ale nie widzę tego w jaki sposób halabarda czy kopia miałaby działać na tych zasadach.

Inna rzecz, że niektóre grupy graczy forsują propozycję, by broń drzewcowa pozwalała na atak modeli znajdujących się w odległości do 1" na tej zasadzie, że uzbrojony w broń drzewcową model szarżuje, zatrzymuje się w odległości 1" i uderza bronią drzewcową. A przeciwnik może dostawia się do podstawki dopiero we własnej fazie walki wręcz i wtedy może zaatakować.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 16, 2014 03:52 AM
Reply with quote

Jeżeli chodzi o broń drzewcową to można by zastosować zasadę podobną do sfory, że model atakuje z drugiego rzędu.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 16, 2014 03:54 AM
Reply with quote

Masz rację, to byłoby najprostsze rozwiązanie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 16, 2014 04:13 AM
Reply with quote

Coś takiego?
Quote::
Drzewcowa:
Model uzbrojony w broń DRZEWCOWĄ, który stoi bezpośrednio za innym sprzymierzonym modelem, który walczy wręcz może zaatakować i zostać zaatakowany przez związany walką wręcz model przeciwnika.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 16, 2014 04:22 AM
Reply with quote

I errata dla:

Saearath:
Saearath to włócznia o dwóch ostrzach. Drzewce tych wspaniałych włóczni są wykonane z jesionu i zwykle zdobione piórami. Ich groty są ząbkowane. W Imperium tego rodzaju włócznie są rzadko spotykane. W zasadzie stosowane są tylko przez Asrai z Athel Loren, które nigdy ich nie sprzedają.

Na początku każdej fazy walki wręcz model uzbrojony w saeareth ma prawo wyboru, czy będzie walczył orężem w stylu ofensywnym, używając saearetha tak jak dwóch BRONI RĘCZNYCH (BROŃ RĘCZNA, DRZEWCOWA, UDERZA JAKO PIERWSZY oraz WYMAGA OBU RĄK), czy w stylu defensywnym, używając saearetha do osłaniania się przed ciosami wroga: (wówczas broń posiada cechy oręża DRZEWCOWA, OGŁUSZAJĄCY, PARUJĄCY oraz WYMAGA OBU RĄK, ponadto władający orężem otrzymuje w czasie walki wręcz premię +2 do Ochrony Pancerza (do maksymalnego poziomu 0+) lub Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada zbroi).

ZASADY: broń ręczna, drzewcowa, uderza jako pierwszy, wymaga obu rąk lub ogłuszający, parujący, wymaga obu rąk, otrzymuje w czasie walki wręcz premię +2 do Ochrony Pancerza lub otrzymuje Ochronę Pancerza na 5+ jeśli nie posiada zbroi.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń drzewcowa.
CENA: 15 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 16, 2014 01:46 PM
Reply with quote

Zasada z sforą będzie ok, choć jeśli to nie utrudni wg mnie zniósłbym możliwość trafienia przeciwnikowi drugiego i entego szeregu przez przeciwnika który także nie posługuje się tym typem broni.

Można by zwiększyć koszta drzewcowej np o 5zk i uczynić ją naprawdę działającą i wymagałoby od przeciwników poważnego zastanowienia się nad taktyką, oprócz szarży frontalnej co utrudniłoby też działanie bandom typowo walczącym jak np chaos, nieumarli czy zwierzoludzie i dało boost najemników ludzkim którzy w normalnej grze zbyt wiele nie robią. .Wymusiłoby to używanie broni strzeleckiej bądź czarów.


_________________
Jako żywo !

Last edited by wujass on Pn czerw 16, 2014 02:48 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 16, 2014 02:34 PM
Reply with quote

Cena jaka teraz jest jest dobra dla broni drzewcowej. Nie ma cechy broń ręczna także to niweluje jej plusy.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 16, 2014 02:50 PM
Reply with quote

co do drzewcowej.
po to mam długiego ostrego kija żeby mnie nikt nie sięgnął jak stoje za czymś, za kimś i dźgam więc możliwość zaatakowania takiego modelu stojącego w 2 szeregu absolutnie na nie.
opcja z zasięgiem 1" bardzo mi się podoba. Co więcej, zrobiłbym nawet tak że jeśli nie zdasz, nie wiem, testu WW albo I to cię koleś z taką bronią nie dopuści na bliski zasięg skutecznie trzymając na dystans swojej broni drzewcowej. Względnie to operator drzewca testuje współczynnik żeby sprawdzić czy był na tyle dobry żeby nie wpuścić atakującego pod drzewce.

saerath.
nie stosowałbym stylów walki w ogóle. Ponieważ za chwilę inne bronie też będą potrzebować swoich stylów i mz się to pogmatwa... poza tym WE mają już swoich tańczących wąskodupców... po co im kolejny Wink

Racja że cuś pan kombinujesz z brońmi ostatnio... obyś nie przekombinował.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Pn czerw 16, 2014 04:29 PM
Reply with quote

softiron wrote:
saerath.
nie stosowałbym stylów walki w ogóle. Ponieważ za chwilę inne bronie też będą potrzebować swoich stylów i mz się to pogmatwa... poza tym WE mają już swoich tańczących wąskodupców... po co im kolejny Wink
To nie styl walki tylko podzielenie jej możliwości na pół.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Wt czerw 17, 2014 07:20 AM
Reply with quote

saerath już obowiązuje rozumiem?
jeszcze takie pytanie, czy jak robisz erratę to od razu zmieniasz to w podręczniku i robisz upload najbardziej aktualnej wersji?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Wt czerw 17, 2014 08:20 AM
Reply with quote

Można używać.

Nie. Zmiany są wprowadzane wraz z kolejnymi edycjami. Przygotowanie podręcznika ze spisem tresci i indeksem zajmuje troche czasu i nie oplaca sie tego robic za kazdym razem. Ale jesli chcesz wersje bez spisu tresci i indeksu to moge ci podeslac.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Co nowego w kolejnej edycji...
Posted: Wt czerw 17, 2014 10:49 AM
Reply with quote

nie, dodrukuje póki co errate na kartkach.
bardziej myślałem o tym że po każdej kolejnej pozycji erraty wystarczy że ściągnę pdf i będize on najaktualniejszym z aktualnych.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Propozycje i inspiracje do bandy Ostlanders 5 Dwalthrim 4528 Re: [Figurki] Propozyc...
 Pt marca 07, 2014 10:27 AM 
Dwalthrim View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gutek
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 460

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 18
_BBOT: 0
Razem: 18
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy