Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Kompanie [Warheim FS] › [propozycja zasad] Niziołki z Moot
[propozycja zasad] Niziołki z Moot
...czyli pomysły na nowe drużyny
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:57 AM
Reply with quote

Masz jeszcze Maga, psy i całą resztę nieźle strzelających modeli, plus sidła.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 06:35 AM
Reply with quote

Wow! Jak tam chcesz. Ja tylko wyraziłem swoją opinię, Ty zagrasz i będziesz wiedział. A jak strzelanie w następnej ed. zetniesz to rzeczywiście mają super moc.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 06:43 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Wow! Jak tam chcesz. Ja tylko wyraziłem swoją opinię, Ty zagrasz i będziesz wiedział. A jak strzelanie w następnej ed. zetniesz to rzeczywiście mają super moc.
Wyczuwam sarkazm Wink Razz
Da się tym grać. Ogry i psy do przodu, reszta strzela i czaruje. Traperzy zastawiają sidła.

Tracimy trzy psy i dobrowolne rozbicie. Eksploracja 5 bohaterami, kupujemy sprzęt i od nowa. Twisted Evil

No chyba, że pada albo wieje. Wtedy lipa bo i US 4 nie pomogą.
Wink

Ja bym kolejnych jednostek nie dodawał. Ewentualnie tych Rangerów Bugmana. Tylko ich to trzeba by dać na zasadzie albo albo. Tylko
albo Ogr czy albo Psy?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 12:36 PM
Reply with quote

Ja bym dał możliwość wymiany maga na kucharza jednak. Ten mag i jeszcze krasnolud zamiast ogra... czy coś... takie to władcowe trochę.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 12:48 PM
Reply with quote

Z kucharzem niziołki nie będą miały obrony przed magią i nie bedą rzucać żadnych zaklęć. Czyli będą jeszcze słabsze.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 08:31 PM
Reply with quote

Mogą zatrudnić maga w sumie jako najemnika. Banda wygląda na generator do złota ;]

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 10:19 PM
Reply with quote

W Warheim FS nie ma najemnych ostrzy z zasadą Mag.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 22, 2014 06:25 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Ja bym kolejnych jednostek nie dodawał. Ewentualnie tych Rangerów Bugmana. Tylko ich to trzeba by dać na zasadzie albo albo. Tylko
albo Ogr czy albo Psy?

Ja pokusiłbym się o straż miejską (czy coś w tym stylu) taki milicjant z WW 3 i szermierzem uzbrojony w tarczę i miecz/halabardę/włócznię i jako alternatywę dla tej jednostki dałbym rangerów. Wtedy byłoby może coś co ma szansę powalczyć mimo tafa 2.

O co kaman z tym kucharzem? Może zrobić wybór kucharz / maga? Czy ten kucharz jest jakiś gięty?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 22, 2014 07:47 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Ja pokusiłbym się o straż miejską (czy coś w tym stylu) taki milicjant z WW 3 i szermierzem uzbrojony w tarczę i miecz/halabardę/włócznię i jako alternatywę dla tej jednostki dałbym rangerów. Wtedy byłoby może coś co ma szansę powalczyć mimo tafa 2.
Ok. Przeorganizowałem trochę kompanię Niziołków.
Do bohaterów dodałem Sierżanta kosztem jednego z Przepatrywaczy. Przy okazji wszystkim ludzkim Sierżantom i Porucznikowi dodałem zasadę specjalną Mobilizacja, która moim zdaniem dodaje nieco charakteru tej postaci i lekkiego bonusa dla ludzkich kompanii.

Quote::
MOBILIZACJA: Dowolny model stronnika, który znajduje się w odległości nie przekraczającej 6” od Sierżanta, może przerzucić nieudany test STRACHU, GROZY lub MOBILIZACJI, wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Należy pamiętać, że umiejętność ta nie ma zastosowania w przypadku ZWIERZĄT oraz gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.

Z kolei wśród stronników zamieniłem miejscami w pasterzy i milicjantów, ci ostatni dostali zasadę specjalną szermierz i halabardę na wyposażenie.

Pepe wrote:
O co kaman z tym kucharzem? Może zrobić wybór kucharz / maga? Czy ten kucharz jest jakiś gięty?
Dla mnie kucharz jest za słaby, to postać do Mordheim, gdzie nie ma magów wśród bohaterów. Zresztą możesz go obejrzeć w pliku który w pierwszym poście zamieścił Krnabrny.

TUTAJ dostępna jest najnowsza wersja zasad dla kompanii Niziołków z Krainy Zgromadzenia. Gdybyście przeglądali wcześniejsze wersje, to po załadowaniu strony naciście CTRL+F5, żeby wczytało najnowszą wersję pliku.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 22, 2014 10:23 AM
Reply with quote

Nie widzę krasnoludów!!!
Nie ma też paru fajnych zasad z pierwowzoru:
Quote::
Skradanko: Niziołek może ukrywać się nawet jeśli biegł.
Quote::
Taktyczny odwrót!: Ten Niziołek wie kiedy walczyć a kiedy uciekać. Niezależnie od swojej szybkości przeprowadza ucieczkę na 3k6.
to zmodyfikowałbym do dwie n najwyższe z rzutu 3k6.

W następnej kampanii chętnie zagram niziołkami (o ile znajdę odpowiednią ich ilość - co może stanowić problem).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 22, 2014 10:26 AM
Reply with quote

Za to mogą używać broni wymagającej obu rąk Wink

A tamte umiejętności się nie zmieściły, pozycji jest 10 więc coś trzeba by wyrzucić.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 22, 2014 10:35 AM
Reply with quote

Dawno dawno temu... Dziewczyna mojego kumpla robiła sałatkę, w pewnym momencie upychając w misce składniki stwierdziła, że więcej już się nie zmieści, na co ojciec kumpla odpowiedział jej, że:" jak się popieści to się wszystko zmieści."

Konkluzja jest taka te zasady są fajne możesz je dać jako nadrzędne. Innymi słowy - popieść Smile

btw chciałbyś widzieć minę dziewczyny Very Happy

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 22, 2014 10:41 AM
Reply with quote

Ojciec twojego kumpla ma rację, nie ma co do tego wątpliwości Very Happy

Niziołki bohaterowie mają dostęp do umiejętności szybkościowych Cichociemny i Chodu, które tak właśnie działają.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 22, 2014 10:44 AM
Reply with quote

Ale kto przy zdrowych zmysłach daje te umiejętności skoro trzeba dać najpierw strzeleckie, a później jeszcze walki.

Ok daj im ucieczkę na 3k6 jako nadrzędną i będą spoko. a później obgadamy krasnoludki Very Happy

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 22, 2014 11:24 AM
Reply with quote

EDIT:

Ok. Niziołki mogą mieć zasadę specjalną:

Quote::
Śmigły:
W chwili zagrożenia Niziołki odkrywają w sobie zadziwiające możliwości. Uciekający! Niziołek określając dystans ucieczki wykonuje rzut 3K6 odrzucając kostkę z najniższym wynikiem.

I mogą to sobie łączyć z umiejętnościową Chodu! co daje rzut 4K6 i odrzucenie najniższej kości.

Przynajmniej szybciej będą ze stołu uciekać Twisted Evil

A co do Krasnoludów, to kompania powinna być na tyle bogata, by stać ją było na wynajęcie odpowiedniej ilości najemnych ostrzy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [ Poll ] [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
...w kompaniach ludzi.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
29 quidamcorvus 4849 Re: [Ankieta] Propozyc...
 Pn stycz 20, 2019 01:50 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Handel & Rozboje Niziołki 8 kozAa 1815 Re: Niziołki
 Pn lut 05, 2018 07:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Endless war... Endless war... v0.1 - projekt zasad
science fiction skirmish game
10 Bahior 3084 Endless war... v0.1 - ...
 Pt list 04, 2016 09:23 AM 
Grish View latest post
No new posts Home Rules [Warheim FS] Rozbicie bandy - propozycja zmiany zasad
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
31 Radzik 9798 Re: Rozbicie bandy - p...
 Cz lut 18, 2016 09:31 PM 
szczery-do-bolu View latest post
No new posts Kompanie [Warheim FS] [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD 9 Krnabrny 5868 [propozycja zasad] Że...
 Sb czerw 14, 2014 11:33 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy