Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:12 AM
Reply with quote

Furia byłaby fajna, wtedy opłacałoby się brać psiarczyka. Ale dobrze byłoby gdyby pies mógł się opanować i nie szarżować na pałę. Np widząc wroga zdawałby Cp jako, że jest kontrolowany przez psiarczyka w 6".

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:15 AM
Reply with quote

No to byłoby coś za coś. Ale furia byłaby tylko wtedy, gdy pies znajduje się do 6" od Psiarczyka.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:19 AM
Reply with quote

No tak napisałem Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn czerw 22, 2014 07:50 AM
Reply with quote

Przy okazji pracy nad zasadami dla kompanii Niziołków z Krainy Zgromadzenia wszystkim ludzkim Sierżantom i Porucznikowi dodałem zasadę specjalną Mobilizacja, która moim zdaniem dodaje nieco charakteru tej postaci i lekkiego bonusa dla ludzkich kompanii.

Quote::
MOBILIZACJA: Dowolny model stronnika, który znajduje się w odległości nie przekraczającej 6” od Sierżanta, może przerzucić nieudany test STRACHU, GROZY lub MOBILIZACJI, wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Należy pamiętać, że umiejętność ta nie ma zastosowania w przypadku ZWIERZĄT oraz gdy bohater jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn czerw 22, 2014 09:27 AM
Reply with quote

Bardzo fajny pomysł, stopnie podoficerskie mają teraz odzwierciedlenie w rozgrywce, a nie są tylko pustą nazwą.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn czerw 22, 2014 08:01 PM
Reply with quote

Quote::
Quote::
Przychód & łupy:
Po zakończeniu potyczki, każdy z sojuszy biorących udział w rozgrywce tworzy pulę Kostek Eksploracji. Pula składa się z jednej Kostki Eksploracji za każdego bohatera, który brał udział w rozgrywce, a w trakcie sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ!. Bohaterowie, którzy wykonywali rzut na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ! odpoczywają w obozowisku drużyny i nie są w stanie wziąć udziału w poszukiwaniu Łupów!. Ponadto, sojusz który wygrał potyczkę może dodać do puli dodatkową Kostkę Eksploracji. Maksymalna ilość Kostek Eksploracji jaką można uzyskać w ten sposób to 6. Kostki uzyskane ponad limit przepadają.
Po wykonaniu rzutu Kostkami Eksploracji, dokonaniu ewentualnych przerzutów i/lub modyfikacji oraz wypełnieniu ewentualnych instrukcji związanych z uzyskaniem powtórzeń należy zsumować wyniki uzyskane na Kostkach Eksploracji i porównać z TABELĄ ILOŚCI ZNALEZIONYCH ŁUPÓW. Aby określić zysk ze sprzedaży Łupów! należy porównać liczbę sprzedanych Łupów! z Liczbą modeli w drużynie i odczytać wynik z TABELI PRZYCHODU (W ZK). Otrzymana wartość oznacza ilość złotych koron, którą zarobiła każda z drużyn zjednoczonych w sojuszu. Przychód należy zapisać na KARCIE DRUŻYNY. Szczegóły dotyczące PRZYCHODU & ŁUPÓW znajdują się w ROZDZIALE XIIII: KAMPANIA.

nie widzi mi się to. po raz.. dlaczego nagle Łup na być wart dwa albo trzy razy tyle co normalnie. po dwa... bohaterowie którzy nie załapali się do finalnej piątki bądź szóstki nadal siedzą i żłopią piwsko miast pomagać kompanii gromadzić bogactwa. Z całym szacunkiem zostajemy przy naszej wersji

psy bojowe z działu ekwipunek a psy bojowe wypisane jako stronnicy w kompaniach.
nie dałoby się tych drugich jakoś odróżnić od tych pierwszych ale nie kasą tylko statsami? niech kosztują tyle samo ale nie wiem... niech mają coś w klimacie kompani gdzie służą... niech będą ułożone pod rękę właściciela że tak powiem.

Quote::
MOBILIZACJA: Dowolny model stronnika...
czy modele stronników?
sierżant i porucznik.. to może jednemu dać przerzut Strachu a drugiemu Strachu i Grozy? np sierżant s&g a porucznik tylko g bo wiadomo przeca że miał tylko dwa zrzuty bojowe w tym jeden w symulatorze Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn czerw 22, 2014 10:29 PM
Reply with quote

softiron wrote:
psy bojowe z działu ekwipunek a psy bojowe wypisane jako stronnicy w kompaniach.
nie dałoby się tych drugich jakoś odróżnić od tych pierwszych ale nie kasą tylko statsami? niech kosztują tyle samo ale nie wiem... niech mają coś w klimacie kompani gdzie służą... niech będą ułożone pod rękę właściciela że tak powiem.
Pies to pies, jakbyś je chciał różnicować. Ułożone są te na listach drużyny. Te na liście kompanii są tańsze bo drużynnicy sami je sobie hodują, a te z ekwipunku trzeba kupić i dać zarobić Gildii Kupców.

softiron wrote:
MOBILIZACJA: Dowolny model stronnika...
czy modele stronników?
sierżant i porucznik.. to może jednemu dać przerzut Strachu a drugiemu Strachu i Grozy? np sierżant s&g a porucznik tylko g bo wiadomo przeca że miał tylko dwa zrzuty bojowe w tym jeden w symulatorze :)[/quote]
Porucznik w Żołnierzach z Reiklandu to odpowiednik sierżanta z innych kompanii. A zasada dotyczy modeli stronników, gdyby dotyczyła jednego to by to było zapisane mniej więcej tak:
Quote::
Dowolny jeden model stronnika...


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn czerw 23, 2014 09:19 AM
Reply with quote

softiron wrote:
Quote::
Quote::
Przychód & łupy:
Po zakończeniu potyczki, każdy z sojuszy biorących udział w rozgrywce tworzy pulę Kostek Eksploracji. Pula składa się z jednej Kostki Eksploracji za każdego bohatera, który brał udział w rozgrywce, a w trakcie sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ!. Bohaterowie, którzy wykonywali rzut na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ! odpoczywają w obozowisku drużyny i nie są w stanie wziąć udziału w poszukiwaniu Łupów!. Ponadto, sojusz który wygrał potyczkę może dodać do puli dodatkową Kostkę Eksploracji. Maksymalna ilość Kostek Eksploracji jaką można uzyskać w ten sposób to 6. Kostki uzyskane ponad limit przepadają.
Po wykonaniu rzutu Kostkami Eksploracji, dokonaniu ewentualnych przerzutów i/lub modyfikacji oraz wypełnieniu ewentualnych instrukcji związanych z uzyskaniem powtórzeń należy zsumować wyniki uzyskane na Kostkach Eksploracji i porównać z TABELĄ ILOŚCI ZNALEZIONYCH ŁUPÓW. Aby określić zysk ze sprzedaży Łupów! należy porównać liczbę sprzedanych Łupów! z Liczbą modeli w drużynie i odczytać wynik z TABELI PRZYCHODU (W ZK). Otrzymana wartość oznacza ilość złotych koron, którą zarobiła każda z drużyn zjednoczonych w sojuszu. Przychód należy zapisać na KARCIE DRUŻYNY. Szczegóły dotyczące PRZYCHODU & ŁUPÓW znajdują się w ROZDZIALE XIIII: KAMPANIA.

nie widzi mi się to. po raz.. dlaczego nagle Łup na być wart dwa albo trzy razy tyle co normalnie. po dwa... bohaterowie którzy nie załapali się do finalnej piątki bądź szóstki nadal siedzą i żłopią piwsko miast pomagać kompanii gromadzić bogactwa. Z całym szacunkiem zostajemy przy naszej wersji

psy bojowe z działu ekwipunek a psy bojowe wypisane jako stronnicy w kompaniach.
nie dałoby się tych drugich jakoś odróżnić od tych pierwszych ale nie kasą tylko statsami? niech kosztują tyle samo ale nie wiem... niech mają coś w klimacie kompani gdzie służą... niech będą ułożone pod rękę właściciela że tak powiem.

Jest ograniczenie do 6 bohaterów. Wynika to z tego ( tak sądzę ) że posiadanie np 7 czy tam 8 bohaterów w bandzie szybko dało by ci tak niemożliwy rating że szkoda gadać. Przeciwnik nawet o podobnym ratingu nie miał by żadnej szansy.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn czerw 23, 2014 01:22 PM
Reply with quote

Wbije się w ten temat (pytania & odpowiedzi w końcu) przerywając dyskusje o niziołkach i psach;]

Czy postać zwiazana w walce wykonuje przymusowy ruch czy zostaje na miejscu i walczy? (np. Wyklęty) .

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8138
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn czerw 23, 2014 02:33 PM
Reply with quote

Walczy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn czerw 23, 2014 07:59 PM
Reply with quote

Sytuacja: walcze wyklętym z ogrem z zywotnością trzy. Zadaje mu 2 krytyczne uderzania, wykonuje rzut na 2 zranienia krytyczne. Czy jezeli na pierwszej kostce wyrzuce 3-4 a na drugiej 1-2 (i dopiero ta druga kostka dobija przeciwnika - zjezdzajac jego ZW do 0) to czy bonus za wielokrotne obrazenia przy rzutach na tabele zranienia obowiązuje?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn czerw 23, 2014 09:05 PM
Reply with quote

Po pierwsze to:
Quote::
Ponadto należy zauważyć, że każdy model może zadać tylko jedno zranienie krytyczne na fazę walki wręcz, a więc jeżeli postać posiada kilka ATAKÓW to jedynie pierwsza 6 w rzucie na zranienie będzie traktowana jako zranienie krytyczne.
Po drugie:
Quote::
Większość postaci ginie po otrzymaniu jednej rany, jednak doświadczeni bohaterowie czy groźne potwory mogą otrzymać wiele ran zanim polegną. Liczba ran, które model może otrzymać wynika z wartości współczynnika ŻYWOTNOŚĆ czyli ŻW w jego charakterystyce. Należy zauważyć, że dopóki model posiada chociaż 1 punkt ŻW może kontynuować walkę. Kiedy ŻW postaci zostanie zredukowana do zera, należy wykonać rzut K6 a wynik porównać z TABELĄ EFEKT ZRANIENIA. Jeżeli model otrzymał kilka ran należy wykonać rzut za każdą ranę i zastosować najwyższy wynik.
Czyli jeżeli walczysz z Ogrem i zadasz mu ranę, a powiedzmy drugim atakiem krytyka 3-4 z siecznej jak się domyślam, to Ogr ma prawo wybronić każdą ranę jeżeli nie uda mu się wybronić żadnej to wykonujesz jeden rzut na Tabelę Poważnych Obrażeń.

Back to top
View user's profile
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn czerw 23, 2014 11:10 PM
Reply with quote

dzięki. Zdaje sobie sprawę że wszystko to jest w instrukcji, ale tak od razu ciężko się połapać - ano i w razie wątpliwości później mam podkładkę w formie postów na forum gdyby ktoś chciał mi zarzucić nietrzymanie się zasad ;D

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt czerw 24, 2014 08:51 AM
Reply with quote

Nie ma problemu.

Back to top
View user's profile
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt czerw 24, 2014 02:10 PM
Reply with quote

@QC: ty to wiedziałeś, ja właśnie sprawdziłem. psy bojowe na liście kompanii wymienione są tylko u Łowców Czarownic. MZ powinny być inne niż reszta psów dostępnych na targu. Jak inne? może hodowane tak żeby nienawidziły magów, może tak żeby łatwiej im było takowych wywęszyć (przy odkrywaniu ukrytych oraz szarży, może jakiś buff do współczynnika jakiegoś jeśli walczą właśnie z tym co Łowcy tępić powinni, opcji jest masa wg mnie.

@Krnąbrny: zgoda ad max bohaterów ale my nie o potyczce 1vs1 tylko np 3vs2 w sojuszach. W sytuacji gdzie z 3 grup na strone przezywa i nie rzuca na TPO powiedzmy 13 bohaterów.. 6 wstawisz do eksploracji, 5 jeśli wygrałeś potyczkę. zostaje 6-7 którzy kompletnie nic nie robią i nijak się nie przekładają na zysk drużyny w SpP. A mogliby. mogliby dodać powiedzmy te 6-7 oczek do ogólnej sumy na ilość Łupów. I tak nie wyciągniesz normalnie więcej jak 7 Łupów. a 7 na 3 albo 2 to wcale dużo nie jest. Mogliby dolosować osobno jakieś dublety, itd... szansa jest ale nie pewnik, mz nie jest to przegięte a daje wrażenie że warto rozegrać multi jednak bo masz szanse coś wyciągnąć... albo jak cię za mocno przytną to koledzy z sojuszu dadzą wiecej łupów żebyś mógł się odkupić.

Z tego też względu QC, kończyłbym sojusz po podziale Łupów a dalej już każdy indywidualnie rozpatruje SpP i stosuje swoje zasady specjalne.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
37 quidamcorvus 1362 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn paźdź 21, 2018 10:41 AM 
Theoden91 View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1966 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 14776 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 70243 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 135073 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy