Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7928
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt czerw 24, 2014 03:28 PM
Reply with quote

softiron wrote:
@QC: ty to wiedziałeś, ja właśnie sprawdziłem. psy bojowe na liście kompanii wymienione są tylko u Łowców Czarownic. MZ powinny być inne niż reszta psów dostępnych na targu. Jak inne? może hodowane tak żeby nienawidziły magów, może tak żeby łatwiej im było takowych wywęszyć (przy odkrywaniu ukrytych oraz szarży, może jakiś buff do współczynnika jakiegoś jeśli walczą właśnie z tym co Łowcy tępić powinni, opcji jest masa wg mnie.

@Krnąbrny: zgoda ad max bohaterów ale my nie o potyczce 1vs1 tylko np 3vs2 w sojuszach. W sytuacji gdzie z 3 grup na strone przezywa i nie rzuca na TPO powiedzmy 13 bohaterów.. 6 wstawisz do eksploracji, 5 jeśli wygrałeś potyczkę. zostaje 6-7 którzy kompletnie nic nie robią i nijak się nie przekładają na zysk drużyny w SpP. A mogliby. mogliby dodać powiedzmy te 6-7 oczek do ogólnej sumy na ilość Łupów. I tak nie wyciągniesz normalnie więcej jak 7 Łupów. a 7 na 3 albo 2 to wcale dużo nie jest. Mogliby dolosować osobno jakieś dublety, itd... szansa jest ale nie pewnik, mz nie jest to przegięte a daje wrażenie że warto rozegrać multi jednak bo masz szanse coś wyciągnąć... albo jak cię za mocno przytną to koledzy z sojuszu dadzą wiecej łupów żebyś mógł się odkupić.

Z tego też względu QC, kończyłbym sojusz po podziale Łupów a dalej już każdy indywidualnie rozpatruje SpP i stosuje swoje zasady specjalne.
Po rozszerzeniu działania umiejętności 'psiarczyk' nie widzę potrzeby zmieniania psów.

A co do sojuszu w grze wieloosobowej to masz rację. Poza tym twoja propozycja jest najprostsza. Niech sojusz obowiązuje od początku rozgrywki do jej zakończenia.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt czerw 24, 2014 03:28 PM
Reply with quote

Softiron
Psy bojowe/ogary znajduja się jeszcze u zwierzoludzi i łupieżców, gdzie zamieniono o 1 SZ z I oraz u najemników z middenheim.

Ja osobiście nie zmieniałbym cen/statystyk psów. Na tą chwilę psy są bardzo tanie i bardzo silne, mało kto ma na starcie 4WS 4S, zasada horda(mam nadzieje ,że wejdzie to dla broni drzewcowej :D) i do tego odpowiednio 7M przy cenie 15zk. Grając zarówno middenheim jak i łowcami mega je sobie ceniłem. Jedynie przy walce z ogrami czy nieumarłymi spisywały się słabo tzn dopóki nikt z bohów nie miał umiejętności psiarczyk. Wzmocnienie ich byloby nie na miejscu jako ,że już są naprawdę silne, osłabenie zaś wykluczyłoby sensowność w używaniu ,jako że nie awansują i nie sieja strachu jak np. zombi.


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1051

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt czerw 24, 2014 06:09 PM
Reply with quote

My tak właśnie graliśmy do tej pory. Sojusz na stole poza stołem każdy sam sobie.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt czerw 24, 2014 06:34 PM
Reply with quote

ad sojusz.
zauważcie tylko że jeśli sonusz miałby się kończyć zaraz po potyczce a samo SpP każdy sobie to jeśli taktyką podczas rozgrywki jest posłać przodem jedną drużynę a reszta chroni flanki lub kosi na dystans to ten kto przejmie impet głównego uderzenia najprawdopodobniej skończy z bardzo małą ilością bohaterów a więc się nie odkupi później nak będzie trzeba. dlatego uważam że jednak powinno się sojusz rozwiązać po punkcie rzuty na eksplorację, sojusznicy winni łupy sprawiedliwie podzielić, dostęp do zdarzeń eksploracji dla wszystkich kompanii sojuszu a nadprogramowi bohaterowie nie powinni się nudzić. Wink

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1051

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt czerw 24, 2014 09:24 PM
Reply with quote

My to rozwiązaliśmy tak:
- Łupy dodatkowe z scenariusza dzielone na ilość graczy zwycięskiej drużyny to było chyba k3+2,
- Następnie już wszystko każdy sam

Co do tego że robi się z swojego sojusznika żywą tarczę... heh ;]

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7928
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr czerw 25, 2014 12:32 AM
Reply with quote

Nie no albo albo. Albo Sojusz trwa od początku potyczki do jej zakończenia albo od początku potyczki do zakończenia sekwencji po potyczce. Jedno z dwóch.

A co do tego, że jeden z graczy straci więcej bohaterów, to cóż skoro zgodził się na taki sojusz to jego problem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr czerw 25, 2014 10:03 AM
Reply with quote

eh... a braterstwo broni poszlo w las.. Wink
QC, w tabelce zranienia N zostanie zastąpione przez 6 wszędzie tak? A nie lepiej dać tak jak przy strzelaniu na 7+?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7928
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr czerw 25, 2014 10:07 AM
Reply with quote

Nie. Z 6 jest szybciej i sprawniej.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr czerw 25, 2014 10:30 PM
Reply with quote

1) Czy można strzelać w postać powaloną na ziemie?
2) Czy jeżeli strzelam w postać oszołomioną to czy trafiam automatycznie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7928
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr czerw 25, 2014 10:34 PM
Reply with quote

Tak.
Nie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz czerw 26, 2014 01:27 PM
Reply with quote

Pytań ciąg dalszy (końca nie widać ;] )

Ruch

Zakładam że nikim nie deklarowałem szarży. Dochodzi do ruchu, chcę biec. 1. )
- Wyznaczam w którą stronę będę biec -> później mierze czy jednostki nie były bliżej niż 8'' i wtedy bięgną - z tym wiąrzą się pytania a. i b.
czy
- najpierw mierze a potem decyduje w którą stronę idę / bięgne
1. a) Jeżeli najpierw wyznaczam i pozniej okazuje się że biec jednak nie mogę to czy muszę iść w wyznaczoną stronę?
1. b ) I jeżeli tak to czy idę maxymalne SZ ?
2 ) Jeżeli biegnę to czy muszę biec 2xSZ czy mogę 1.5xSZ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7928
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz czerw 26, 2014 02:10 PM
Reply with quote

Jedynie szarże, strzelanie i czrowanie deklarujesz przed mierzeniem. Jeśli chodzi o bieg to moźesz sobie wcześniej pomierzyć odległości.
Model biegnie wtedy gdy przemieszcza sie o więcej cali niż wynosi jego szybkość, czyli w przypadku człowieka możesz biec na 5" lub na 6" itd.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz czerw 26, 2014 02:15 PM
Reply with quote

Dzięki ;] Support lepszy niż we wszystkim bankach i telefoniach komórkowych w jakich byłem klientem ;]]]

Back to top
View user's profile
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt czerw 27, 2014 01:08 PM
Reply with quote

Wyklęty - umiejętność Berserk a Wyklęty

"Podczas deklaracji szarż w fazie ruchu, po tym jak zadeklarowano wszystkie
szarże modeli nie podlegających zasadzie specjalnej BERSERK (z uwzględnieniem
powziętych decyzji o reakcji na szarże), model podlegający zasadzie specjalnej BERSERK ,
który nie walczy wręcz, musi wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że w stworzeniu
odzywa się instynkt zabójcy. Należy zmierzyć czy którykolwiek z wrogów nie jest w
zasięgu szarży modelu podlegających zasadzie specjalnej BERSERK (to znaczy w
zasięgu ruchu szarży i w polu widzenia). Jeżeli tak właśnie jest, to model podlegający
zasadzie specjalnej BERSERK musi zadeklarować szarżę na wroga. Gracz nie ma na to
wpływu, a model wykonuje szarżę automatycznie."

Czy mam przez to rozumieć że jeżeli stoję 4 cali od wroga i wyrzucę jedynke to rzucam k6 i jezeli rzuce 4+ to szarzuje. W innym przypadku gdy dojdzie do fazy ruchów przymusowych wybieram kierunek i rzucam k6 i poruszam się tyle cali zgodnie z zasadą wyklęty ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7928
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt czerw 27, 2014 01:15 PM
Reply with quote

Tak. Jeśli na berserk wyrzucisz 1 to model musi szarżować na wroga w zasięgu szarży, tyle że w przypadku Wyklętego zasięg szarży ustalany jest poprzez rzut K6. A więc najpierw rzucasz K6 sprawdzając ile cali poruszy się Wyklęty w danej turze, później mierzysz czy jakiś model przeciwnika znajduje się w zasięgu szarży, jeśli tak to zgodnie z zasadą berserk szarżujesz.
Jeśli w zasięgu szarży nie ma przeciwnika, to wykonujesz ruch zgodnie z zasadą wyklęty, przesuwając model w linii prostej na dystans równy uzyskanemu wcześniej wynikowi rzutu K6 w calach.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
...do wersji Przeklęty Szczurołap.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 8, 9, 10 ]
149 quidamcorvus 3581 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pt May 25, 2018 06:02 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1598 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Squigi - dyskusja 11 Blumstein 98 Squigi - dyskusja
 Pn May 21, 2018 01:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 7367 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 46710 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: ijon
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 422

Na stronie:
Użytkownicy: 1
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 29
Kto gdzie jest:
 Użytkownicy:
tomasz > ForumsPro
 Goście:
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 163
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy