Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Coppermine Stats
coppermine
 Albumy: 33
 Zdjęcia: 490
  · Wyświetleń: 24969
  · Głosów: 7
  · Komentarzy: 0

_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Pytania & odpowiedzi [Mordheim] › Pytania różne
Pytania różne
Tak jak Admin nazwał i Sigmar przykazał.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 15 16 17 ... 26 27 28
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Orris - Cz kwiet 17, 2014 01:26 PM
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr czerw 18, 2014 04:26 PM
Reply with quote

Dobra Kuba już zamykam ten temat - chciałem tylko uzyskać informacje co się dzieje z henchmenem który zarażony nurglem traci na swej twardości a ostatecznie nie uzyskałem precyzyjnej odpowiedzi. Przyznaje, że trochę się to rozwinęło głównie z mojego powodu (chyba wybaczysz) ale to luźna dyskusja o zasadach więc chyba dobrze że wymieniamy wspólnie poglądy na różne sprawy. Poza tym jak widać przy okazji wyszło że różnie liczycie doświadczenie henchmenów i od teraz można to raz na zawsze ujednolicić tak aby nie było przekłamań w gang ratingach...
A i pamiętaj że nic nikomu nie usiłuje udowodnić - jak by nie patrzeć Mordheim to tylko gra i zabawa więc nie ma się o co spinać. A Karnawałem i tak najpierw zagram w naszej lokalnej kampanii. Po 30/40 walkach może założę osobny wątek i podzielę się doświadczeniami...

A i jeszcze jedno drobne pytanko przy okazji: Czy ziółka lecznicze gdy nie zostały wykorzystane przechodzą na następną grę czy termin przydatności jest tylko na jedną walkę?

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1633
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Śr czerw 18, 2014 05:14 PM
Reply with quote

Richi wrote:

A i jeszcze jedno drobne pytanko przy okazji: Czy ziółka lecznicze gdy nie zostały wykorzystane przechodzą na następną grę czy termin przydatności jest tylko na jedną walkę?
Zioła wystarczają na cała kampanię, ale można ich użyć tylko raz w grze.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Cz czerw 19, 2014 09:45 AM
Reply with quote

Richi wrote:
Dobra Kuba już zamykam ten temat - chciałem tylko uzyskać informacje co się dzieje z henchmenem który zarażony nurglem traci na swej twardości a ostatecznie nie uzyskałem precyzyjnej odpowiedzi. Przyznaje, że trochę się to rozwinęło głównie z mojego powodu (chyba wybaczysz) ale to luźna dyskusja o zasadach więc chyba dobrze że wymieniamy wspólnie poglądy na różne sprawy. Poza tym jak widać przy okazji wyszło że różnie liczycie doświadczenie henchmenów i od teraz można to raz na zawsze ujednolicić tak aby nie było przekłamań w gang ratingach...
A i pamiętaj że nic nikomu nie usiłuje udowodnić - jak by nie patrzeć Mordheim to tylko gra i zabawa więc nie ma się o co spinać. A Karnawałem i tak najpierw zagram w naszej lokalnej kampanii. Po 30/40 walkach może założę osobny wątek i podzielę się doświadczeniami...

A i jeszcze jedno drobne pytanko przy okazji: Czy ziółka lecznicze gdy nie zostały wykorzystane przechodzą na następną grę czy termin przydatności jest tylko na jedną walkę?
Nie no spoko nikt się nie spina Smile Osobny wątek z doświadczeniami z karnawłu do dobry pomysł - sam nawet zastanawiam się czy nie stoczyć jakiejś bitewki karnawałem i nie wypróbować jednego builda, którego żem sklecił wczoraj. Wink
M.T. wrote:
Richi wrote:

A i jeszcze jedno drobne pytanko przy okazji: Czy ziółka lecznicze gdy nie zostały wykorzystane przechodzą na następną grę czy termin przydatności jest tylko na jedną walkę?
Zioła wystarczają na cała kampanię, ale można ich użyć tylko raz w grze.
Może precyzyjniej będzie "raz na bitwę" Smile

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Pt czerw 20, 2014 10:12 AM
Reply with quote

Jaka jest kolejność wszystkich "testów ratujących" przed woundem?
w sensie parry, step aside, lucky charm, armor itp.

Model knocked down lub stuned może testować Step aside?

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Pt czerw 20, 2014 10:47 AM
Reply with quote

1. lucky charm-->
2. parry-->
3. jeżeli nie ma krytyka, który olewa zbroje - armor save-->
4. step aside
5. hełm

Nie może testować. Jest napisane, że jest zdejmowany automatycznie jeżeli zwali armor save (knocked down) lub po prostu zdejmowany automatycznie w przypadku stunned.

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr czerw 25, 2014 12:08 PM
Reply with quote

Po ostatniej walce gdzie mój wampir ostro dostał po papie mam pytanko.
Czy parchaty (warlock jak kto woli) odpalając czar "Ogień Uzula" może razić zawodnika drużyny przeciwnej zaangażowanego w walkę wręcz samemu w niej nie będąc - np stojąc w drugiej linii będąc zasłoniętym przez wojownika z tej samej który walczy w HTH? Jak to jest czy kula ognia może przefrunąć nad własnymi zawodnikami czy musi walić w najbliższy czysty cel na open?

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1633
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Śr czerw 25, 2014 12:27 PM
Reply with quote

Evil or Very Mad - wróg
Smile - warlock
Razz - kumpel warlocka

Evil or Very Mad Razz



Smile

Warlock trafia we wroga.
Evil or Very Mad
Razz



Smile

Warlock trafia w kumpla.
Jeżeli jednak uda się poprowadzić prostą linię od warlocka tak, żeby pierwszym modelem w linii był wróg, fireball trafia we wroga.

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Pytania różne
Posted: Śr czerw 25, 2014 01:18 PM
Reply with quote

M.T. wrote:
:evil: - wróg
Smile - warlock
Razz - kumpel warlocka

Evil or Very Mad Razz



Smile

Warlock trafia we wroga.
Evil or Very Mad
Razz



Smile

Warlock trafia w kumpla.
Jeżeli jednak uda się poprowadzić prostą linię od warlocka tak, żeby pierwszym modelem w linii był wróg, fireball trafia we wroga.

No to Michaś dałem dupy i przez to poległ mi wampir - jak to się mawia "ślepa baba w karty nie gra" ale ma to najprawdopodobniej związek z tym ze ostatnio mu się ułamał miecz i chyba już nie będzie więcej tym super fartownym zawodnikiem jakim był wcześniej...
Pamiętam że raz już tak było na melinie gdy straciłem wampira na amen po krytyku, którego nie mogło być gdyż krwiopijca był zbyt twardy i mógł zostać zraniony tylko i wyłącznie na szóstkach (o czym zapomniałem grając po kilku piwach) a dostał z młota przypadkową lepę i wiadomo co wypadło na tabeli obrażeń krytycznych - utłuczony na amen!

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Sb czerw 28, 2014 09:21 PM
Reply with quote

Dobra, jak jest z parowaniem crossbow pistoli?
Można czy nie?

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr lip 02, 2014 10:34 AM
Reply with quote

Mam jedno drobne pytanko:
Zasady obrażeń.
Od dawien dawna zawsze graliśmy że w momencie gdy zawodnik dostanie jakąś ranę wpisuje się to w rozpisce w kolumnie obrażenia. I tak zawodnik jest nerwowy -1 do inicjatywy, rana łapy -1 WS. Przy czym nigdy nie poprawialiśmy charakterystyk tylko liczyliśmy minusy za obrażenia.
Np zawodnik z 4T dostaje chest wounda i ma -1 do T. W charakterystykach zostaje 4T (czyli nie może już podpakowac tej statystki w przypadku ludzi) ale rana mu już do końca będzie obniżała T o minus 1. Ma to na celu jedno - zawodnik z dużą ilością obrażeń już nigdy nie będzie mógł mieć wymaksowanych statystyk...
Jak gracie?

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1633
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr lip 02, 2014 11:10 AM
Reply with quote

Nie ma uściślenia jak powinno się grać, ale wg mnie powinno być jak mówisz, Richi.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr lip 02, 2014 11:18 AM
Reply with quote

Nie do końca rozumiem jednak:
- odejmujecie od profilu?
- odejmujecie od racial maxa?
- odejmujecie od profilu i od racial maxa?
- odejmujecie od profilu i od racial maxa i jak dostaje awans do danej charakterystyki to awans przepada?

W zasadach jest napisane, że "permanently reduced by -1". To można tylko interpretować niestety. ja bym dał pierwszy punkt z powyższych.

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1267
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr lip 02, 2014 11:19 AM
Reply with quote

Richi wrote:
Mam jedno drobne pytanko:
Zasady obrażeń.
Od dawien dawna zawsze graliśmy że w momencie gdy zawodnik dostanie jakąś ranę wpisuje się to w rozpisce w kolumnie obrażenia. I tak zawodnik jest nerwowy -1 do inicjatywy, rana łapy -1 WS. Przy czym nigdy nie poprawialiśmy charakterystyk tylko liczyliśmy minusy za obrażenia.
Np zawodnik z 4T dostaje chest wounda i ma -1 do T. W charakterystykach zostaje 4T (czyli nie może już podpakowac tej statystki w przypadku ludzi) ale rana mu już do końca będzie obniżała T o minus 1. Ma to na celu jedno - zawodnik z dużą ilością obrażeń już nigdy nie będzie mógł mieć wymaksowanych statystyk...
Jak gracie?

Nie pamiętam gdzie, ale na oficjalnym forum (chyba jeszcze jak istniało specialists games) z pytaniami spotkałem się właśnie z taką interpretacją. Do której ja z resztą też się przychylam.


Na jakiej podstawie uznajemy że Halfling Złodziej i inni najemnicy z Fanatic Magazine są oficjalni, bo na żadnej liście w erracie go nie ma?
Czy jest coś o czym po prostu zapomniałem...

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1633
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr lip 02, 2014 11:38 AM
Reply with quote

www.hong-crewet.dk/Mor...Errata.pdf

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Pytania różne
Posted: Śr lip 02, 2014 11:39 AM
Reply with quote

To jak w końcu z tą raną? Wynikło z sytuacji w której mój noble dostał hand injury. Miał WS5 spada mu do 4. Z rozwoju dostał +1WS czyli wraca do 5, ale maksymalnie może mieć 6? ( normalnie dwarf ma max WS7 ).
Bo zostawianie charakterystyki bez obniżania i "-1 w pamięci" jak dla mnie osobiście jest słabe - zapomnę o tym w połowie przypadków.

Telchar wrote:
Na jakiej podstawie uznajemy że Halfling Złodziej i inni najemnicy z Fanatic Magazine są oficjalni, bo na żadnej liście w erracie go nie ma?
Czy jest coś o czym po prostu zapomniałem...
boringmordheimforum.fo...ules-index
ale Cianty na forum specialist-arms sam napisał, że ten rating 1a może być jego błędem, założył tak, bo są do nich modele.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 15 16 17 ... 26 27 28
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 781 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 23340 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
0 quidamcorvus 11 Dyskusja ogólna (pyta...
 Śr czerw 21, 2017 03:19 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2157 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
...do wersji podręcznika 0.75.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 43, 44, 45 ]
666 quidamcorvus 53828 Dyskusja ogólna (pyta...
 Śr stycz 06, 2016 12:05 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: KolPom
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 395

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 18
_BBOT: 1
Razem: 19
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Linkowisko
Linkowisko
ForumsPro
 _BBOT:
Yahoo > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 159
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy