Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 17 18 19 ... 29 30 31
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pt czerw 27, 2014 02:25 PM
Reply with quote

Myszor, Kuba - będziecie jutro?

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pt czerw 27, 2014 02:35 PM
Reply with quote

Ja się wybieram tak na 9:15-9:30 - mamy ustawkę z catachanfrogiem Smile

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pt czerw 27, 2014 04:37 PM
Reply with quote

Będę - raczej o 10.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pt czerw 27, 2014 05:50 PM
Reply with quote

może też wpadnę, jak mi kac pozwoli wstać Wink

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 428
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 07:21 AM
Reply with quote

Cześć,
Nie wiem jak wygląda kwestia wakacyjnego grania, ale w nadchodzącym tygodniu nadal nie zawitam do klubu. Będę obecny od 8 lipca.
Do zobaczenia.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 08:18 AM
Reply with quote

A jednak kac morderca nie ma serca...

Back to top
View user's profile
hexenjager
Przebudzony
Przebudzony

hexenjager

Offline

Joined: May 16, 2014
Posts: 222
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 10:06 AM
Reply with quote

Bo pić,to trzeba umić Wink

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 04:36 PM
Reply with quote

Podsumowanie potyczki moich skavenów z catachanfrogiem dziś:

5 bohaterów na 6 OoA
2 bohaterów zabitych, w tym Gnash (dowódca) i sorcerer
1 henchman zabity
eksploracja (gdyby miała sens) na 1 kostce

u przeciwnika 1 zabity flagellant i dwie szóstki i 4 piątki na kostkach eksploracji, dające 8 shardów plus bonusy już nawet nie pamiętam dokłądnie jakie

---

kiedy szarża dwóch czarnoszczurów z WS5, S4 i 3 atakami każdy, obaj z fighting claws, jeden z art of silent death, drugi ze strike to injure nie zadaje ani jednego obrażenia przeciwnikom, kiedy przerzut tych obrażeń z rabbit foota daje 1 na kostce

kiedy szarże szczurów nadziewają się na podwójne strzały z crossbow pistola, a pierwszy strzał przeciwnika w bitwie to u mnie OoA

kiedy szarża 3 skavenów z dwoma atakami i tarczami na 3 psy kończy się stunned na jednym ze skavenów

kiedy dopiero co wyposażyło się dwóch najlepszych bohaterów w fighting claws, lucky charm, rabbits foot i jeden z nich ginie na serious injury

kiedy dopiero co przygotowało się po nocach figurki dla bohaterów, które gówno zdziałały

TO NAPRAWDĘ ODECHCIEWA SIĘ GRAĆ Sad

kompletnie nie mam pomysłu na dalszą grę

jak się kitram po kątach - źle, doświadczeni gracze radzą: "atakuj, wykorzystuj przewagę liczebną"
pięknie, tylko gdzie ta przewaga, kiedy mam 20 skavenów przeciw np. 17 przeważnei znacznie lepiej uzbrojonym przeciwnikom?
jak podejść na odległość szarży, kiedy większość band przeciwnych szachuje mnie kuszami, blunderbussami, hochland riflami, łukami (czasem z podwójnych strzelaniem na jakichś combosach skilli)
a jednoczesnie stoły w SDK są ustawiane przeważnie tak, że nie ma się gdzie przemykać tak, żeby czujne oko przeciwnika (uzbrojone w celownik laserowy) nie wypatrzyło gdzieś kawałka ręki czy nogi skavena i nie strzeliło do niego z łuku albo strzelby z BS=5 albo 6?

wszyscy opowiadają, jaka to banda skavenów jest silna, bo przewaga liczebna itd. przewaga liczebna 3 czy 4 figurek nic nie znaczy, kiedy nie ma jak podejść do przeciwnika, nie zaliczając najpierw straty 3 czy 4 figurek w wyniku strzelania

kiedy czyta się wstęp do Mordheim, człowiek wyobraża sobie miasto, miasto przypominające średniowiecze, gdzie domy stoją gęsto, gdzie sa liczne zaułki, kąty, gdzie można się ukrywać

tak, znów sobie narzekam, ale w miarę kolejnych bitew narasta we mnie wrażenie, że coś jest nie tak, skoro z 7 na 7 bitew nie mogę pokonać żadnego przeciwnika

albo ja jestem jakiś tępy, albo skaveni w realiach SDK są słabą bandą w porównaniu z innymi

albo są słabą bandą bo odbiera im się mozliwość gry zgodnej z ich naturą - sneak & attack with numbers

brakuje mi stosowania zasady, która jest w scenariuszach, że gracze ustawiają elementy terenu przed potyczką na zmianę
brakuje mi ustalenia jakichś reguł, ile ma byc zabudowań na stole
kiedy na stole 4'x4' stoi 4 czy 5 ruinek plus kilka małych przeszkadzajek, to mi kompletnie nie przypomina miasta o którym pisałem wyżej

ja wiem, że to co niżej wklejam, to mega stoły, których nie da się uzyskać w SDK ze względu na konieczność demontażu i chowania, ale gdzie to miejskie zagęszczenie w SDK, które widać na zdjęciach niżej?







nie wiem czy jest sens grać dalej skavenami
są przesympatyczną bandą ze świetnym fluffem, ale ich szybkość (nie taka znów wyrózniająca się, kiedy spotykają co chwilę psy, elfy a czasami dire wolfy) i przewaga liczebna średnio 3-4 figurek nie rekompensuje wcale bardzo słabego strzelania, kiepskiego i zupełnie nieopłacalnego (znowu) light armora który jest jedynym dla nich dostępnym, słabego Touhgness i fatalnego Leadership (kiedy połowa dotychczasowych przeciwników wzbudza fear

dużo się tu dyskutuje o balansie - uwazam, że w realiach SDK-owych skaveni są bandą upośledzoną w porównaniu z innymi

albo to ja jestem upośledzony, przegrywając 7/7 kolejnych bitew i wyciągając z tego wnioski jak powyżej

tak czy inaczej dziś straciłem ducha dalszej walki niestety Sad

Back to top
View user's profile
hexenjager
Przebudzony
Przebudzony

hexenjager

Offline

Joined: May 16, 2014
Posts: 222
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 05:20 PM
Reply with quote

Kurcze, nie lam sie Myszorku. Uczysz sie dopiero i wybrales jeszcze nielatwa, wedlug mnie, bande do prowadzenia(ja nie wyobrazam sobie gry bez strzelania). Skaveni tez moga miec inna bron niz proce, dzieki nabytym umiejetnosciom. Moze trzeba bylo pojsc ta droga rozwoju. Kombinuj, wymyslaj taktyke, zmieniaj ustawienia az znajdziesz swoj sposob na gre. Nie szlo Ci tak najgorzej jak to opisujesz, chocby patrzac na to jakich miales bohaterow. To, ze nic nie udalo im sie zdzialac jest wina pechowych rzutow(niewiarygodnie wrecz pechowych). Bitwy przegrywales majac przeciwko sobie albo sojusze 2 przeciwnikow albo bandy doswiadczonych graczy takich jak Kuba, Richi. Mi udalo sie wygrac z Toba tylko dzieki fartowi i kroliczej lapce na szefie. Co do suatwiania terenu zgadzam sie z Toba calkowicie, juz kiedys na to zwrocilem uwage ale odpisano mi, ze nigdy nie spotkano sie z ustawianiem terenu pod jakiegos gracza i temat umarl.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 05:32 PM
Reply with quote

Spoko, zagramy razem we wtorek to odzyskasz Razz Banda Kuby jest jakaś niewspółmiernie przegięta, nie ma się co nią sugerować Wink Co ja mam powiedzieć, jak na wszystkie gry, które grałem jedynymi bohaterami, którzy cokolwiek zdjęli był youngblood w middenheim/norse( aż 2x coś mu się udało ) i inżynier u dwarfów ( cały raz ). Tak mi się nic nie rozwija, przez ciągłe straty w serious injury nie jestem w stanie nic ze sprzętu dokupić, bo muszę odkupywać trupki, że już o rozwinięciu liczebnym bandy nie wspomnę Razz
Quote::
brakuje mi stosowania zasady, która jest w scenariuszach, że gracze ustawiają elementy terenu przed potyczką na zmianę
A kto broni tak robić? Przeważnie ci, którzy przyjdą wcześniej wystawiają makiety żeby przyśpieszyć, ale przecież zawsze możesz poprzestawiać
Quote::
brakuje mi ustalenia jakichś reguł, ile ma byc zabudowań na stole
kiedy na stole 4'x4' stoi 4 czy 5 ruinek plus kilka małych przeszkadzajek, to mi kompletnie nie przypomina miasta o którym pisałem wyżej
ilości dostępnych makiet nie przeskoczysz niestety. Najgorsze, że gdyby nawet porobić ich więcej to tam już chyba nie bardzo jest gdzie trzymać, chyba że Kapitan czy ktoś zdoła wynegocjować kolejną szafkę.
A z tych stołów, które wkleiłeś, jakkolwiek genialnie wyglądają, pierwszy też wcale nie jest tak gęsty - fajnie, że sporo budynków, ale brak właśnie małych przeszkadzajek dających jakiegoś covera itp. są długie, otwarte ulice, idealne pod kusze Wink

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 06:45 PM
Reply with quote

Myszor jeszcze raz ponawiam propozycję by unieważnić tę bitwę. Nie powiem, czuję się cholernie głupio - wszytko rozbijało się o to, że mam dzikiego farta na kostkach, Ty zaś miałeś giga pecha. To tylko kostki ale i tak głupio. Jak już mówiłem wcześniej nie jara mnie jakoś wyżynanie innych w kampanii, gdzie gramy trochę czasu i nazbierało się xp i sprzętów a przez kilka słabych rzutów musiałbyś zaczynać od nowa. Gdy ktoś gra ze mną (mimo, że "niezgodne z zasadami") może zawsze liczyć na "powiedzmy, że było full recovery". Z kim jak z kim ale bardzo lubię z Tobą grać, wiem jak bardzo przywiązałeś się do skavenów (figurkowo, bitewnie i backgroundowo) i wolałbym byś cieszył się tą warbandą przez całą kampanię.
Tak jak powiedzieł duszy (mam nadzieję, że nie jest to sugestia wałowania z mojej strony Wink ) moja warbanda jest "dosyć" mocna - mam zawsze małe straty (kostki), dostaję przeważnie dobre awanse (kostki) i mam niezłą eksplorację (kostki). Ale z drugiej strony zawsze staram się minimalizować straty, awanse staram się wykorzystywać w sposób konstruktywny (żeby np. koleś, który zaczynał jako strzelec nie marnował się jak nagle dostanie awanse do walki wręcz i vice versa) a eksploracja to czysty fart nie biorąc pod uwagę przerzutów i elfa.

Nie załamuj się Myszor - miałeś dzisiaj dobrą taktykę, tylko beznadziejne rzuty Sad . Olejmy tę bitwę i już.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 07:22 PM
Reply with quote

A tam, na pewno kantujesz - pewnie zawarłeś pakt z jakimś bogiem kostek, że Ty rzucasz dobrze, a przeciwnicy mają pecha Razz Za takie rzeczy to się na stosie ląduje Wink
Mordheim, jak zresztą wszystkie gry gw, jest niestety strasznie losowy. O ile w wfb/wh40k liczba rzutów jakoś to balansuje, to tu jest problem. Ja część bitew przegrałem przez głupie błędy - np. z Telcharem, ale część przez zwykłego pecha, gdzie modele odbijały mi się i ginęły w walkach, które powinny były wygrać - a'la szarża 2vs1 przy podobnych statach. Do tego wolny rozwój, totalnie bezużyteczne awanse w stylu inicjatywa na inżynierze i regularne straty - w obu bandach znacznie droższe do odkupienia niż masz w skavenach. Nie powiem, wk**wia to momentami niesamowicie.

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 08:09 PM
Reply with quote

Widzę że niezła rzeź dzisiaj była...
Myszor nie przejmuj się - tak bywa... Ja też w dwóch walkach miałem wampira na tabeli i dwa razy go straciłem a inne lapsy z moich Undedów wyszły cało choć z chęcią bym paru poświęcił w zamian za łagodny wymiar kary na szeryfie. Oczywiście nie wywieszam białej flagi i walczę dalej - w drugiej kampanii ostatnio notuje większe straty po ciężkich walkach... Pamiętajmy że Mordheim ma swój współczynnik losowości więc albo akceptujemy to i gramy albo szukamy innych gier.
Zgodzę się że makieta do Mordheima powinna być mocno zagęszczona - zupełnie tak jak w Necromundzie. Tu w SDKu - widzę że najczęściej gra się na mocno przerzedzonych stołach co zdecydowanie premiuje gangi strzeleckie w stylu Witch Hunterów czy Krasnoludów. Gangi nastawione na walkę wręcz na otwartym terenie muszą liczyć się z poważnymi startami zanim w ogóle dojdą do HTH. Brakuje mi trochę w tej grze warunków pogodowych z Necromundy gdzie często ograniczana była widoczność co zdecydowanie sprzyjało klasycznym starciom HTH - ja to najbardziej lubię po prostu...

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 08:38 PM
Reply with quote

Ja w sumie też, jestem za tym by budynków było jak najwięcej - nie mam nic przeciwko.
Co oznacza "gangi nastawione na walkę na otwartym terenie"? Mam wrażenie, że coś takiego nie istnieje. Każdy korzysta na coverze, blokowaniu LoS i ogólnie terenu. Trzeba umieć to tylko wykorzystać. Jeżeli ktoś ma problem bo stwierdził, że warbanda stacjonarnych strzelców to fajny pomysł to cóż...ma problem.

Nie rozumiem też stwierdzenia, że WH to "strzelecka banda". Zawsze się dziwiłem o co ludziom z tym chodzi - 4 bohaterów z BS 3 i jeden z BS 4? Shocked błagam. Chyba, że chodzi o tę znaną w internecie "jedyną słuszną" drogę grania WH czyli wszyscy na kuszach. Razz

Niemniej jednak istnieje pewien problem gdy przy rozstawianiu makiet jeden gracz dowiaduje się, że drugi "ma strzelanie" i od razu zaczyna przestawiać teren i dodawać budynki/przeszkadzajki bo nagle jest "zbyt pusto". Słabo to wygląda i tyle.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb czerw 28, 2014 11:07 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Spoko, zagramy razem we wtorek to odzyskasz Razz Banda Kuby jest jakaś niewspółmiernie przegięta, nie ma się co nią sugerować Wink [...]

We wtorek, o ile się pojawię (serio, dopadło mnie zniechęcenie + wciąż nie mam kompletu figurek bandy) będę grał nową rozpiską. Gnash zginął, banda ma najwyższy Ld=6, nie stac jej na odkupienie niczego (1 kostka eksploracji, nawet nie warto już było rzucać). Stracony sorcerer z ch.o.t.h.r. i gnawdoomem (ustrzelony z łuku, 2 strzały na rundę, BS6...)
Fabuły którą pisałem nie chce mi się kończyć, bo główny bohater zginął.
poza tym aktywność większości pozostałych w tej kwestii też mnie nieustannie zniechęcała. Najwyraźniej fabuła jednak dla większości graczy w zasadzie nie jest potrzebna. A pisanie kosztuje sporo czasu - kto pisał, ten wie.

catachanfrog wrote:
Myszor jeszcze raz ponawiam propozycję by unieważnić tę bitwę.[...] Gdy ktoś gra ze mną (mimo, że "niezgodne z zasadami") może zawsze liczyć na "powiedzmy, że było full recovery". [...] Olejmy tę bitwę i już.

To bardzo wielkoduszne, dziękuję, ale tym bardziej nie skorzystam Smile

Lubię honorową grę. Wszystko było uczciwie, miałem gigantycznego pecha dziś. Co nie zmienia faktu, że taki pech potrafi bardzo zniechęcić. Plus taka passa, jaką miałem. Wszyscy mi mówili "bierz Holy Relic". I co mi po tym jednym automatycznie zdanym roucie, skoro przeważnie nawet się nie opłacało go zdawać?
catachanfrog wrote:
[...]

Nie rozumiem też stwierdzenia, że WH to "strzelecka banda". Zawsze się dziwiłem o co ludziom z tym chodzi - 4 bohaterów z BS 3 i jeden z BS 4? Shocked błagam. Chyba, że chodzi o tę znaną w internecie "jedyną słuszną" drogę grania WH czyli wszyscy na kuszach. Razz
[...]

Porównaj możliwości wyboru broni strzeleckiej dla band. o to głównie chodzi. Proce? Są mało skuteczne. Zwykłe łuki mają lepszy zasięg, nie mówiąc o kuszach (swoją drogą głupota - kusza o zasięgu większym niz łuk? ech) Zobacz, jakie bronie można wybierać dla WH a jakie dla skavenów. Proce vs kusze? Bezsensowna, bo za droga blowing pipe o zasięgu 8'' i bezużyteczną właściwością stealth vs broń palna dostępna dla WH? WH "na kuszach"? Jasne, że tak. Sam bym tak grał, bo dlaczego nie, skoro kusze mają jedną z najlepszych relacji ceny do wartości bojowej?

Żeby skaven mógł strzelać z kuszy, trzeba zmarnować na to skilla, a skille nie każdemu tak ładnie obradzają i zwyczajnie szkoda na to wydawać skilla, żeby mozna było sobie kupić 1 kuszę. U mnie było chyba z 7 albo 8 awansów na liderce (szczury - z 5 na wow! 6 lub z 4 na 5) albo na inicjatywie.

catachanfrog wrote:
Ja w sumie też, jestem za tym by budynków było jak najwięcej - nie mam nic przeciwko.
[...]
Niemniej jednak istnieje pewien problem gdy przy rozstawianiu makiet jeden gracz dowiaduje się, że drugi "ma strzelanie" i od razu zaczyna przestawiać teren i dodawać budynki/przeszkadzajki bo nagle jest "zbyt pusto". Słabo to wygląda i tyle.

Nie wiem kiedy znów zagram, jeżeli skavenami, to może na innych stołach prędzej, bo naprawdę nie podoba mi się miasto w wydaniu SDK-owym. Piękne są tereny, ale zawsze kiedy grałem było ich po prostu za mało na stołach, środek przeważnie pusty - raj dla strzelców, bo w końcu większość gier jest na rout i bandy spotykają się zwykle na srodku (chyba, ze postawiłem tam osobiście wieżę albo scenariusz to nakazywał (defend the find).

Do tej pory byłem niesmiało życzliwy, nie chcąc wyjść na zakapiora (tym bardziej jako poczatkujący i świeży w towarzystwie) który spina się, zeby było gęsto domków na stole.

Ale jak będę prowadził swoją kampanię na własnych zasadach (tak, MG-Almighty Razz ), wtedy wprowadzę do tego reguły. Tereny będą oznakowane w zależności od wielkości. Będzie się losowało ile jakich terenów ma byc na stole. Albo MG będzie je ustawiał, albo gracze na zmianę, jak to stoi w większości scenariuszy. W końcu, jak to ładnie ktoś tu pisał: to nie my wybieramy bitwy, to one wybierają nas Wink

Tyle, że na razie spakowałem wszystko w pudło i postawiłem na szafie.
Zaczekam i zobaczę, kiedy wróci mi ochota na kolejne próby, malowanie itd. Nie lubie wkładać wysiłku, czasu i serca w coś, co nie odwdzięcza mi się uczuciem zadowolenia. Może jestem człowiekiem o słomianym zapale, a moze Mordheim to po prostu zabawa nie dla mnie. Zobaczymy.

Ale dzięki za wszystkie Wasze "słowa otuchy" Smile

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 17 18 19 ... 29 30 31
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 435 Mordheim Cover full-si...
 Sb list 05, 2016 11:04 PM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
91 Radzik 1265 Kampania na zasadach t...
 Pn grud 11, 2017 08:52 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] [SDK] bieżące spotkania
(czyli, czym zajmujemy się od marca do czerwca 2016)
[ Go to pageGo to page: 1 ... 8, 9, 10 ]
145 Pan_Ryba 7209 [SDK] bieżące spotka...
 Wt list 28, 2017 06:47 AM 
Myszor View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
67 Myszor 2608 Re: Kampania Mordheim ...
 Cz wrz 07, 2017 09:18 PM 
Szary_Kocur View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Potencjalna kampania w innym wymiarze
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
43 Krnabrny 2320 Re: Kampania "Skarby A...
 Wt May 09, 2017 10:34 AM 
Radzik View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Starless
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 410

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 25
_BBOT: 0
Razem: 25
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 162
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy