Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 19 20 21 ... 29 30 31
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 01:05 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Myszor wrote:

BTW - jaki masz rating u swoich krasnoludów?
145, z czego 13 służy tylko za boost do eksploaracji właściwie Razz ( arabian merchant )
Myszor wrote:
Z tym, że night runnerzy nie mają dostępu do skilli szybkościowych (sic!)
krasnoludzki inżynier nie ma dostępu do academic skills, no i ludzkie bandy mają dostęp do lepszej broni prochowej ( hochland i dueling ) niż krasnoludy. Bo wiesz, fluff, logika... Twisted Evil

Już dawno mnie to uderzyło, że "nocni biegacze" nie mają dostępu do speed skills. To wygląda na błąd w druku - ewidentnie ktoś zapomniał postawić ptaszka Wink

Napisałem o tym, bo wyżej napisano, że ktoś dawał Leap night runnerom - niezgodnie z zasadami.

145? To co, może multi z catachanem każdy na każdego -to nałapiemy underdogów że ho ho Wink ?

W końcu jakos muszę wyskillować tych night runnerów na infiltrację i blunderbussy Razz :P Razz

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 01:13 PM
Reply with quote

Ja mogę wpaść jutro, leszczu chyba też jest chętny. Chętnie zagram z Tomkiem albo Natalia (o ile się wybierają), bo chyba jeszcze nie mieliśmy okazji.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 01:17 PM
Reply with quote

Gdyby krasnoludy nie waliły sobie gruchy do starych czasów/tradycji i "o matko co powiedzą przodkowie" to też by miały inny sprzęt. Wink A tak to mają "tylko" o 6" większy zasięg na kuszach i blunderbussach. Razz

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 01:24 PM
Reply with quote

Myszor wrote:
145? To co, może multi z catachanem każdy na każdego -to nałapiemy underdogów że ho ho Wink ?

W końcu jakos muszę wyskillować tych night runnerów na infiltrację i blunderbussy Razz :P Razz
W multi jest tylko jeden underdog - banda z najniższym raitingiem w porównaniu do kolejnej w raitingu.
catachanfrog wrote:
Gdyby krasnoludy nie waliły sobie gruchy do starych czasów/tradycji i "o matko co powiedzą przodkowie" to też by miały inny sprzęt. Wink A tak to mają "tylko" o 6" większy zasięg na kuszach i blunderbussach. Razz
żeby miały na blunderbussach... czy w ogóle do nich dostęp Razz

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 01:26 PM
Reply with quote

duszy wrote:

catachanfrog wrote:
Gdyby krasnoludy nie waliły sobie gruchy do starych czasów/tradycji i "o matko co powiedzą przodkowie" to też by miały inny sprzęt. Wink A tak to mają "tylko" o 6" większy zasięg na kuszach i blunderbussach. Razz
żeby miały na blunderbussach... czy w ogóle do nich dostęp Razz
Hie hie miałem na myśli oczywiście handguny Wink
A poza tym tak sobie myślę Myszor - kurde przecież szczura-czarnucha i sorcerera możesz odlupić Shocked
Jeszcze jedna eksploracja i już, któregoś masz z powrotem. A jak chcesz uzasadnienie backgroundow to Twój były lider podkupił jakiegoś skavena by tamten mu strzelił procą w plecy podczas walki z moim kapitanem. Assassin adept wrócił na stare miejsce i tyle. Smile


Last edited by catachanfrog on Pn czerw 30, 2014 01:46 PM; edited 3 time in total
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 01:34 PM
Reply with quote

Myszor wrote:

Już dawno mnie to uderzyło, że "nocni biegacze" nie mają dostępu do speed skills. To wygląda na błąd w druku - ewidentnie ktoś zapomniał postawić ptaszka Wink
Dzięki temu Night Runnerzy mogą wybrać umiejętność Wall Runner, która jest gorsza od Scale Sheer Surface Razz

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 01:54 PM
Reply with quote

BTW - przeczytaj sobie Kuba opis gildii inżynierskiej w armybooku dwarfów - praktycznie każdy inżynier eksperymentuje, za co ich regularnie wywalają z gildii, po czym przyjmują z powrotem, jak się okaże, że wynalazek działa Wink
A night runnerzy to po prostu maratończycy, a nie sprinterzy Razz Wyobrażacie sobie takiego night runnera ze sprintem i leapem? 19-24" ruchu?

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 01:58 PM
Reply with quote

duszy wrote:
BTW - przeczytaj sobie Kuba opis gildii inżynierskiej w armybooku dwarfów - praktycznie każdy inżynier eksperymentuje, za co ich regularnie wywalają z gildii, po czym przyjmują z powrotem, jak się okaże, że wynalazek działa Wink
A night runnerzy to po prostu maratończycy, a nie sprinterzy Razz Wyobrażacie sobie takiego night runnera ze sprintem i leapem? 19-24" ruchu?

Ani nie skoczkowie w dal Razz

A teraz wyobraźcie sobie assassin adepta z infiltracją, sprintem, leapem, weapon masterem i blunderbussem. Albo black skavena. Oni mają Speed Skills. Hopsasa.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 01:59 PM
Reply with quote

Myszor wrote:

A teraz wyobraźcie sobei assassin adepta z infiltracją, sprintem, leapem, weapon masterem i blunderbussem. Albo black skavena. Oni mają Speed Skills. Hopsasa.
ale nie zaczynają z 0expa, więc nie rozwijają się tak szybko.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 02:02 PM
Reply with quote

M.T. wrote:
Myszor wrote:

Już dawno mnie to uderzyło, że "nocni biegacze" nie mają dostępu do speed skills. To wygląda na błąd w druku - ewidentnie ktoś zapomniał postawić ptaszka Wink
Dzięki temu Night Runnerzy mogą wybrać umiejętność Wall Runner, która jest gorsza od Scale Sheer Surface Razz

Wybór Wall Runner jest wg mnie marnowaniem skilla - skaveni i tak mają 4-5 I na starcie, niektórzy mogą użyć EFC do wspinania. moim zdaniem Wall Runner to zupełnie martwy skill.

catachanfrog wrote:
[...]
A poza tym tak sobie myślę Myszor - kurde przecież szczura-czarnucha i sorcerera możesz odlupić Shocked
Jeszcze jedna eksploracja i już, któregoś masz z powrotem. A jak chcesz uzasadnienie backgroundow to Twój były lider podkupił jakiegoś skavena by tamten mu strzelił procą w plecy podczas walki z moim kapitanem. Assassin adept wrócił na stare miejsce i tyle. Smile

Nie odkupię, bo nie mam za co. Przypominam, że zostałem z 1 kostką ekploracji. Poza tym straciłem serce do Tej bandy. Zrobie nowych skavenów.
Może złapią trochę underdogów. Może mądrzej wybiorę skille, jak się wylosują. Mam już rozpiskę jakby co. poza tym to motywacja do zrobienia kolejnych figurek.




No, ale do rzeczy.
M.T. co powiesz na danie szansy moim świeżakom na złapanie paru underdogów? Very Happy

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 02:10 PM
Reply with quote

Myszor wrote:

Nie odkupię, bo nie mam za co. Przypominam, że zostałem z 1 kostką ekploracji.
i 4 bohaterami, to tyle co dwarfy/o&g mają startowo i więcej niż większość pozostałych band po stracie 2 Wink W kolejnej bitwie ich oszczędzasz, masz 4 kostki na eksplorację i powinieneś móc odkupić przynajmniej 1, a dalej będziesz mieć rozwiniętych 4, zamiast zaczynać od 0.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 02:14 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Myszor wrote:

Nie odkupię, bo nie mam za co. Przypominam, że zostałem z 1 kostką ekploracji.
i 4 bohaterami, to tyle co dwarfy/o&g mają startowo i więcej niż większość pozostałych band po stracie 2 Wink W kolejnej bitwie ich oszczędzasz, masz 4 kostki na eksplorację i powinieneś móc odkupić przynajmniej 1, a dalej będziesz mieć rozwiniętych 4, zamiast zaczynać od 0.

Z tym małym "ale", że gnash po pojedynku zamienił się Liderką ze starym szefem. teraz mój AA ma Ld6.

Zdaje się, że ktoś w SDK był nieznośny w BTB, bo nie chciał zrestartowac bandy i grał na szybkie routy - a teraz jest kapiszonowany Razz

Sam grałbym teraz na szybkie routy, obniżyłbym liczebność bandy, żeby łapać underdogi. Mogę grać 10-15 minutowe potyczki. Ktoś zainteresowany? Razz

Trudno Wam dogodzić Smile Razz

Ja chcę zrestartować bandę i już. Straciłem do niej serce, a to jest decydujące. Może nowa będzie się spisywać lepiej.
W końcu ty też Duszy zrezygnowałeś z Norsów, bo cię wkurzyli nieskutecznością? Smile

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 02:19 PM
Reply with quote

Ale byłem w jeszcze gorszej sytuacji - zostało mi 3 bohaterów i 4 henchmanów, z czego praktycznie nic nie rozwinięte. I nie zamieniłem ich na kolejnych norsów Wink
Nie mówię rób tak, tylko się zastanów - czy opłaca się zaczynać od początku, czy lepiej zostać z 4-ema rozwiniętymi bohaterami i odkupić pozostałych. To ~2 bitwy w których musisz oszczędzać bohaterów, od tego masz resztę tych paskud Razz

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 02:23 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Ale byłem w jeszcze gorszej sytuacji - zostało mi 3 bohaterów i 4 henchmanów, z czego praktycznie nic nie rozwinięte. I nie zamieniłem ich na kolejnych norsów Wink
Nie mówię rób tak, tylko się zastanów - czy opłaca się zaczynać od początku, czy lepiej zostać z 4-ema rozwiniętymi bohaterami i odkupić pozostałych. To ~2 bitwy w których musisz oszczędzać bohaterów, od tego masz resztę tych paskud Razz

Jizzzz. Grałbys z liderka 6 na szefie? Tylko błagam, nie pisz mi o Holy Relic...

Edit: a te moje mega rozwinięcia? Liderki na night runnerach z 4 na 5? Proszę... Inicjatywa na 5? Wolę zacząć od nowa - może się trafi więcej skilli lub sensowniejsze rozwinięcia.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn czerw 30, 2014 02:48 PM
Reply with quote

Myszor wrote:
Jizzzz. Grałbys z liderka 6 na szefie? Tylko błagam, nie pisz mi o Holy Relic..
A było kombinować? To wszystko zemsta adepta Razz Tylko wiedz - figurki pamiętają. Spodziewaj się, że teraz ten czarnoszczur szybko padnie ofiarą zemsty bossa Wink Najlepiej zmień mu model Wink
Myszor wrote:
Edit: a te moje mega rozwinięcia? Liderki na night runnerach z 4 na 5? Proszę... Inicjatywa na 5? Wolę zacząć od nowa - może się trafi więcej skilli lub sensowniejsze rozwinięcia.
wybacz, nie śledzę ani Twojego życia prywatnego, ani rozwinięć Razz Wspominałeś o jakichś infiltracjach, tail fightingach itp. nie brzmiało tak źle.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 19 20 21 ... 29 30 31
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 1018 Mordheim Cover full-si...
 Sb list 05, 2016 11:04 PM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 374 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] [SDK] bieżące spotkania
(czyli, czym zajmujemy się od marca do czerwca 2016)
[ Go to pageGo to page: 1 ... 9, 10, 11 ]
151 Pan_Ryba 20404 Re: [SDK] bieżące sp...
 Pt kwiet 06, 2018 05:03 AM 
aniollech View latest post
No new posts Kill Team Ustawki w SDK-u
tutaj umawiamy się na grę
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
39 Myszor 8255 Ustawki w SDK-u
 Pn kwiet 02, 2018 07:14 AM 
Pan_Ryba View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
103 Radzik 8823 Kampania na zasadach t...
 Cz lut 08, 2018 10:23 PM 
Grish View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy