Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Najemne Ostrza [Warheim FS] › Latarnik
Latarnik
...czyli propozycje zasad nowych najmitów.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Latarnik
Posted: Śr lip 02, 2014 03:28 PM
Reply with quote

Jakiś czas temu popełniłam zasady dla najemnego ostrza - Latarnika. Kilka razy grałam już z nim w drużynie i po kilku poprawkach postanowiłam wrzucić zasady na forum.

Nie jest to jakoś specjalnie potężny najmita, ale przeciwko graczom, którzy lubią ukrywać swoje modele jest całkiem przydatny. No i kiedyś z pewnością pojawią się zasady i scenariusze do podziemnych rozgrywek, gdzie pewnie zyska na popularności.

Co myślicie?


Latarnik:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 35 ZK
ŻOŁD: 15 ZK
PRESTIŻ DRUŻYNY: +17 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 20 X 20 MM

W największych miastach Imperium na ulicach stoją cuda nieznane mieszkańcom innych części Starego świata - latarnie uliczne. Te wspaniałe wynalazki oświetlają ulice (oczywiście tylko położone w bogatszych dzielnicach), nadając miastu zupełnie nowy charakter. Altdorf był pierwszym miastem, które zainwestowało w latarnie. Szczególnie bogato zdobione stoją na ulicach otaczających Pałac Imperatora. Latarnicy są odpowiedzialni za zapalanie miejskich lamp po zmroku i dbanie o to, aby paliły się aż do świtu. Noszą ze sobą świeczki i zapałki, a niektórzy podobno korzystają nawet z wolno tlących się lontów armatnich. Mieszkańcy miasta są dumni ze swoich latarni, które są powszechnie uznawane za symbol rozwoju i miejskiego dobrobytu. Z uwagi na zagrożenie pożarowe w ciasno zabudowanych, drewnianych dzielnicach, przeszkadzanie w pracy latarnikom bądź manipulowanie przy latarniach karane jest śmiercią.

UWAGI: Latarnik może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Łowcy czarownic, Muszkieterzy z Nuln, Piechota Morska z Marienburga, Strażnicy dróg z Averlandu, Zbrojni z Middenheim, Zbrojna kompania z Ostlandu oraz Żołnierze z Reiklandu i Niziołki z Krainy Zgromadzenia.
Latarnik, który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może nauczyć się jednej zdolności z listy umiejętności WALKI lub SZYBKOŚCIOWYCH. Ponadto, Latarnik może nauczyć się jednej z wymienionych poniżej umiejętności specjalnych:

CHARAKTERNIK: Latarnik może przerzucić nieudany test STRACHU i GROZY. Wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Ponadto, najmita automatycznie zdaje testy SAM W WALCE.
GILDIA LATARNIKÓW: Latarnik odnajduje plany i mapy przedstawiające plan ulic i gościńców prowadzących do okolicznych miast pod miastem i okolicznymi wzgórzami. Od tej pory, po każdej potyczce rozgrywanej ‘wewnątrz murów’ gracz otrzymuje prawo przerzutu jednej kostki w czasie rzutu na eksplorację.
OBIEŻYŚWIAT: Latarnik w swoim życiu wiele podróżował, zdobywając rozległą wiedzę. Drużyna w której służy najmita otrzymuje premię +1 do rzutu na eksplorację.

CHARAKTERYSTYKA LATARNIKA:
Code::
LATARNIK	SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	4	3	3	3	3	1	3	1	7
Maksymalna	5	6	6	4	4	3	6	4	9

BROŃ/PANCERZ: Latarnik posiada SZTYLET oraz MIECZ, LEKKI PANCERZ i LATARNIĘ SZTORMOWĄ.
ZASADY SPECJALNE:
LATARNIK: Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od najmity i w polu widzenia Latarnika otrzymują modyfikator +6” do odległości, w jakiej wykrywają wszystkie ukryte postacie.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Latarnik
Posted: Śr lip 02, 2014 04:03 PM
Reply with quote

Zamiast miecza dałbym mu halabardę, żeby miał na czym sobie latarnię zawiesić o tak:



Wiem, że na grafice latarnik nie trzyma w ręce halabardy ale w wersji fantasy czemu nie Wink

Quote::
BROŃ/PANCERZ: Latarnik posiada SZTYLET oraz HALABARDĘ, LEKKI PANCERZ i LATARNIĘ SZTORMOWĄ mocowaną na uchwycie, dzięki czemu najmita może używać latarni bez zajmowania rąk.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1071

Post Post subject: Latarnik
Posted: Śr lip 02, 2014 05:58 PM
Reply with quote

Może kadzielnice ognia ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: RafalMaj
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 445

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 44
_BBOT: 1
Razem: 45
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy