Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 10, 2014 10:22 AM
Reply with quote

Nie grajcie z nim póki się nie skoksujecie, odechce mu się takich fartów ;DD

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 721
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt lip 11, 2014 06:18 AM
Reply with quote

1. Magia Łomotu daje mi dodatkową kość do Puli Mocy za każdego Orka w zwarciu. Co jeśli mam 3 Orków w zwarciu i 2 Orków ogłuszonych/powalonych/uciekających?

2. Jak się ma powyższe do Puli Rozproszenia? Też mogę mieć dodatkową kość?

3. Furia wymusza na mnie szarże. Jednak muszę sprawdzić, które modele MOGĄ szarżować ze względu na zasięg. Czy oznacza to, że mogę legalnie sprawdzić odległości przed delkaracją szarż, ruchami wymuszonymi, animozją?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 475
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt lip 11, 2014 10:17 AM
Reply with quote

1. To wtedy masz bonus we własnej fazie magii, a minus w fazie magii przeciwnika.

Quote::
- Jeżeli jeden lub więcej Orków walczy na początku fazy magii gracza Orków & Goblinów, może on dodać jedną kostkę do puli Kostek Mocy, a zasięg zaklęć zostaje zwiększony o +6”.

- Jeżeli jeden lub więcej Orków, Ucieka! lub zostało Oszołomionych! lub Powalonych na ziemię! na początku fazy magii przeciwnika, gracz Orków & Goblinów traci jedną kostkę z puli Kostek Rozproszenia, a zasięg zaklęć zostaje zmniejszony o -6”.

2. Tak jak w cytacie powyżej.

3. Nie. Mierzysz dopiero po zadeklarowaniu szarż wszystkimi niefuriowymi modelami. Deklarację szarż i animozę masz wcześniej.

Quote::
Podczas deklaracji szarż w fazie ruchu, po tym jak zadeklarowano wszystkie szarże modeli nie podlegających zasadzie specjalnej FURIA (z uwzględnieniem powziętych decyzji o reakcji na szarże), należy zmierzyć czy którykolwiek z wrogów nie jest w zasięgu szarży modelu podlegającego zasadzie specjalnej FURIA (to znaczy w zasięgu ruchu szarży i w polu widzenia). Jeżeli tak właśnie jest, to model podlegający zasadzie specjalnej FURIA musi zadeklarować szarżę na wroga. Gracz nie ma na to wpływu, a model wykonuje szarżę automatycznie. Jeżeli w zasięgu szarży znajduje się wiele modeli wroga, gracz ma prawo dokonania wyboru postaci, na którą model będzie szarżował.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 70
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt lip 11, 2014 09:34 PM
Reply with quote

Czy w przypadku kiedy jeden gracz zabarykaduję się w ruinach i nie chce wyjść, a drugi nie ma szans tam wejść bez przegranej? Nie ma limitu tur?

A. Podajecie sobie ręce i gra uznana jest za nierozegraną?
B. Obydwoje przegrywacie tzn. losujecie łupy, dopisujecie expa (można tak zrobić z 50 razy - niezły koks).


_________________
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7266
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 02:13 AM
Reply with quote

Nie miałem jeszcze takiej sytuacji. Nie rozumiem stwierdzenia "nie ma szans tam wejść bez przegranej". Zawsze jest jakaś szansa, a warunki zakończenia rozgrywki określone są w scenariuszu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 70
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 05:45 AM
Reply with quote

Warunki zakończenia to rozbicie. Sytuacja w grze sprawiła, że przeciwnik nie chciał zejść z ruiny, a ja nie chciałem wejść do niej co wtedy?


_________________
Back to top
View user's profile
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 70
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 11:01 AM
Reply with quote

Zwierzęta nie mogą się wspinać ani chodzić po drabinach, ale co z dużymi celami Ogr lub Troll?


_________________
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7266
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 02:31 PM
Reply with quote

Ramzeseba wrote:
Warunki zakończenia to rozbicie. Sytuacja w grze sprawiła, że przeciwnik nie chciał zejść z ruiny, a ja nie chciałem wejść do niej co wtedy?
To wprowadźcie sobie ograniczenia ilości tur albo nagrajcie na wiele zdarzeń losowych.

Ramzeseba wrote:
Zwierzęta nie mogą się wspinać ani chodzić po drabinach, ale co z dużymi celami Ogr lub Troll?
Jeśli DUŻY CEL nie podlega zasadzie specjalnej ZWIERZĘ, to może WSPINAĆ SIĘ zgodnie ze zwykłymi zasadami.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 70
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 04:10 PM
Reply with quote

Czy jeśli zejdzie dowódca (który to posiada zdolność Dowódca), przejmujący jego role w bandzie np. Mag także przejmuje umiejętność Dowódca i daje w 6" swoje CP?


_________________
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7266
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 04:18 PM
Reply with quote

Tak. Więcej informacji znajduje się w rozdziale Kampania paragraf Śmierć dowódcy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 921

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 05:55 PM
Reply with quote

WzA! a nie zejdzie. W czasie bitwy czy tymczasowy model z najwyższym cp dostaje te zasadę tak powinno brzmieć pytanie ;]

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7266
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 06:00 PM
Reply with quote

Jeśli model DOWÓDCY zostanie WzA! to jego następca nie może korzystać z zasady specjalnej.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 921

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 06:28 PM
Reply with quote

Kolejne: trol może się wspinać jak wszyscy inni ale nie może chodzić po drabinach ? Czy po drabinach również chodzi normalnie. O co mi się rozchodzi to fakt że na drabinie mieści się jeden model na podstace 20 i 25, jeśli może zmieścić się model na podstawce 40mm to powinny również zmieścić się 2 modele 20x20.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 70
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 06:37 PM
Reply with quote

Quote::
WzA! a nie zejdzie. W czasie bitwy czy tymczasowy model z najwyższym cp dostaje te zasadę tak powinno brzmieć pytanie ;]

Quote::
Jeśli model DOWÓDCY zostanie WzA! to jego następca nie może korzystać z zasady specjalnej.

Dziwna to zasada kiedy zastępujesz dowódce na stałe daje swoje CP w 6", ale jak go zastępujesz na bitwę to nie daje!


_________________
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7266
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 06:54 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Kolejne: trol może się wspinać jak wszyscy inni ale nie może chodzić po drabinach ? Czy po drabinach również chodzi normalnie. O co mi się rozchodzi to fakt że na drabinie mieści się jeden model na podstace 20 i 25, jeśli może zmieścić się model na podstawce 40mm to powinny również zmieścić się 2 modele 20x20.
A dlaczego nie miałby móc korzystać z drabiny? Schody, stopnie & drabiny traktowane są jak teren otwarty i mogą po nim chodzić wszystkie modele.

Na drabinie, na jednym poziomie/szczeblu mieści się jeden model - niezależnie od podstawki z jakiej korzysta.

Pamiętajcie, że to gra bitewna nie RPG. Tu stosowane są pewne uproszczenia i szukanie realizmu w każdej zasadzie nie ma sensu.

Ramzeseba wrote:
Dziwna to zasada kiedy zastępujesz dowódce na stałe daje swoje CP w 6", ale jak go zastępujesz na bitwę to nie daje!
Po śmierci DOWÓDCY, bohater z najwyższym CP staje się DOWÓDCĄ i wówczas korzysta z zasady DOWÓDCA. Po WzA! DOWÓDCY model z najwyższym CP jedynie zastępuje DOWÓDCĘ na potrzeby testy rozbicia.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 826 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
24 quidamcorvus 305 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn lip 24, 2017 08:48 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 25109 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 77661 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2327 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: KolPom
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 395

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 27
_BBOT: 1
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Linkowisko
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy