Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 22 23 24 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 12, 2014 11:17 PM
Reply with quote

O ile nie wyjdą mu rzuty na ewentualną Ochronę Pancerza i Regenerację, to tak, zostaje WzA!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 13, 2014 11:45 AM
Reply with quote

1.)Czy mając umiejętnośc rajtar mogę 2x w ciagu jednej tury stac i strzelac (jezeli ustrzele pierwszego szarzujacego?)

2) Czy majac umiejetnosc rajtar musze wykonyawc test na I aby wykonac stac i strzelac??

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 13, 2014 12:08 PM
Reply with quote

1. Nie. Działa to tylko w fazie strzelania, co z resztą jest zawarte w opisie umiejętności.

2. Umiejętność nie zwalnia z testy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 13, 2014 12:31 PM
Reply with quote

dzięki ;]

Back to top
View user's profile
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 13, 2014 05:03 PM
Reply with quote

1.) czy jestem w stanie doprowadzic do tego by kowal run generowal wiecej niz 1na kostke rozproszenia w jakikolwiek sposob?

2.) Czy mozna szarzowac przez teren trudny / b.trudny - jezeli tak to na zasadach poruszania sie po owych terenach jak rozumiem?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 13, 2014 08:05 PM
Reply with quote

1. Nie.

2. Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
softiron
Przebudzony
Przebudzony

softiron

Offline

Joined: sierp 15, 2013
Posts: 172
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 14, 2014 08:34 AM
Reply with quote

QC, pytanie uzupełniające ad szarża po trudnym terenie.
Wielka Księga Zasad mówi że powinienem szarżować po otwartym w miarę możliwości, deklarować szarżę bez mierzenia a sprawdzać dopiero potem. Czy w przypadku kiedy po zadeklarowaniu szarży po płaskim okaże się że jednak brakło mi trochę na doszarżowanie a po trudnym bym dopadł gościa, mogę skorzystać z tej opcji czy też jak powiedziałem że teren trudny obiegam i okazało się że cel jest za daleko to traktuję szarżę jako nieudaną?


nieścisłość wg mnie:
Quote::
Każdy cal dystansu pokonany na obszarze terenu trudnego liczy się za 2”. Na przykład postać o współczynniku SZYBKOŚĆ równym 4” może poruszać się w lesie na odległość jedynie 2”.Jeśli jednostka wykonuje ruch po terenie otwartym i trudnym w tej samej turze to porusza się po terenie otwartym w zwykły sposób, a po terenie trudnym z połową szybkością. Przykładowo postać (SZ 4), wykonując akcję ruch, porusza się o 2” po terenie otwartym i wkracza do lasu. Pozostało jej 2” ruchu, ale wkroczyła na teren trudny, więc w lesie poruszy się tylko o 1” naprzód.

zamiast "(...) po terenie trudnym z połową szybkości (...)" powinno być mz płacąc 2" za 1" ruchu.
redukcja pozostałych postaci nieparzystych cali ruchu do 1/2 to nie to samo co płacenie 2 za 1 Wink


propozycja: Bieg po trudnym, b. trudnym

a gdybyś dał możliwość biegania po trudnym, bardzo trudnym terenie? Traktować by to można wtedy jak poruszanie się po terenie niebezpiecznym?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 14, 2014 12:54 PM
Reply with quote

1. 2 za 1 jest zapisane w zasadzie. Dalej to przykład dla postaci z Sz 4 ale doprecyzuję.

2. Ciekawy pomysł w nocy do tego siądę.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 14, 2014 07:31 PM
Reply with quote

Czy jeżeli mag orkow rzuci magię łomotu ('Gork naprawic') oddziałującą na wszystkie jednostki w promieniu 12'' a np. 3 z nich maja odpornosc na magie(2) + mam 2 bazowe, to aby rozproszyc ten czar moge uzyc 2 kostek czy 8 ? czy moze 2 zeby rozproszyc globalnie a jak sie nie uda to po 2 zakazdego krasnala oddzielnie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 14, 2014 07:39 PM
Reply with quote

Do rozproszenia zaklęć obszarowych używasz najwyższej wartosci ONM. A wiec w tym przypadku dysponujesz 2 kostkami z ONM + ewentualne 2 kostki 'bazowe'.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 14, 2014 09:08 PM
Reply with quote

dzięki ;] A tak od razu przyszlo mi do glowy - a jezeli mialbym jedna postac z onm(3) a druga onm(2) i jest ta obszarówka to korzystając z tych 3 z pierwszej postaci, w tej turze na porzeby np magicznego pocisku w tą postać ona już nie ma tych kostek tak ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 14, 2014 10:08 PM
Reply with quote

Tak. Jeżeli wykorzysta do rozproszenia, to w danej fazie magii już więcej nie wygeneruje.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 14, 2014 10:20 PM
Reply with quote

Jeszcze wracając na chwilę do twojego pytania:

softiron wrote:
QC, pytanie uzupełniające ad szarża po trudnym terenie.
Wielka Księga Zasad mówi że powinienem szarżować po otwartym w miarę możliwości, deklarować szarżę bez mierzenia a sprawdzać dopiero potem.
Wg zasad model powinien:
Quote::
Ruchy szarżujących
[...]Model szarżujący wykonując ruch szarży powinien pokonać dystans dzielący go od przeciwnika po najkrótszej możliwej drodze i zakończyć ruch szarży dostawieniem do najbliższej krawędzi podstawki przeciwnika.
Co nie jest jednoznaczne z terenem otwartym.

A wracając do terenów:
Quote::
Teren trudny:
[...]Każdy cal dystansu pokonany na obszarze terenu trudnego liczy się za 2”. Na przykład postać o współczynniku SZYBKOŚĆ równym 4” może poruszać się w lesie na odległość jedynie 2”.
Jeśli jednostka wykonuje ruch po terenie otwartym i trudnym w tej samej turze to porusza się po terenie otwartym w zwykły sposób, zaś każdy cal dystansu pokonany na obszarze terenu trudnego liczy się za 2”. Przykładowo postać (SZ 4) wykonując ruch porusza się o 2” po terenie otwartym i wkracza do lasu. Pozostało jej 2” ruchu, ale wkroczyła na teren trudny, więc w lesie poruszy się tylko o 1” naprzód.
Modele, które chcą pokonać teren trudny biegiem lub szarżując muszą wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że model traci równowagę i przewraca się w wyniku czego traci 1 punkt ŻW bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza. Wynik 2+ oznacza, że model dociera do miejsca przeznaczenia bezpiecznie.

Teren bardzo trudny:
[...]Każdy cal dystansu ruchu pokonany w obszarze terenu bardzo trudnego liczy się za 4”. W celu uniknięcia ewentualnych komplikacji, ułamki zaokrąglane są w górę z dokładnością do ½”.
Modele, które chcą pokonać teren bardzo trudny biegiem lub szarżując muszą wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że model traci równowagę i przewraca się w wyniku czego traci 1 punkt ŻW bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza. Wynik 2+ oznacza, że model dociera do miejsca przeznaczenia bezpiecznie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt lip 15, 2014 12:01 PM
Reply with quote

Pytanie, nie myślałeś żeby dodać jako przedmiot latający dywan ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8145
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt lip 15, 2014 12:55 PM
Reply with quote

Nie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 22 23 24 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
48 quidamcorvus 1489 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt paźdź 23, 2018 03:40 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1976 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 14892 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 70614 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 135414 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 38
_BBOT: 0
Razem: 38
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy