Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 23 24 25 ... 29 30 31
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 08, 2014 08:05 AM
Reply with quote

Telchar wrote:
Wygląda na to że raczej tak, ale na 100% jeszcze nie mogę obiecać. Dam znać tak do 16, więc jak możecie monitorujcie temat. Niestety nie mam do was tel.

Sorry że tak niejednoznacznie, ale niestety taki lajf. Ile osób w ogóle jest chętnych żeby wpaść dzisiaj. Bo z tego co widzę to ze mną 4. Dobrze mówię?

Do mnie zaesemesował Pan Ryba, że wpadłby dziś.

Czyli na razie mamy:

- Duszy
- Richi
- Zielak (90%)
- Telchar (potwierdzi do 16:00)
- Pan Ryba
- Myszor

Jak wszyscy ww. przyjdą, mamy 3 gry.

Back to top
View user's profile
Orris
Przytomny
Przytomny

Orris

Offline

Joined: paźdź 01, 2013
Posts: 128
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 08, 2014 01:49 PM
Reply with quote

Ja też dzisiaj będę.


_________________
Z mięs, najbardziej lubię armatnie...
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1267
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 08, 2014 01:56 PM
Reply with quote

OK, będę.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 08, 2014 09:33 PM
Reply with quote

Po dzisiejszej grze kompletnie odeszła mi ochota na granie. Nie dość, że znów najbardziej ch**owy scenariusze z rulebooka - surprise attack, znów w roli atakowanego ( jakim cudem bandy lepiej rozwijające się niż moja mają mniejszy raiting? ) i znów - albo nic nie trafia, albo nie wounduje. Chyba gra zbyt losowa dla mnie, żeby mi się chciało dalej tracić czas i nerwy. Jak na razie przez wszystkie gry w tej kampanii, obiema bandami moi bohaterowie dostali 4 ( słownie cztery ) exp za zabicie czegoś.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr lip 09, 2014 01:13 PM
Reply with quote

Twoje kostki są przeklęte.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz lip 10, 2014 02:42 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Po dzisiejszej grze kompletnie odeszła mi ochota na granie. Nie dość, że znów najbardziej ch**owy scenariusze z rulebooka - surprise attack, znów w roli atakowanego ( jakim cudem bandy lepiej rozwijające się niż moja mają mniejszy raiting? ) i znów - albo nic nie trafia, albo nie wounduje. Chyba gra zbyt losowa dla mnie, żeby mi się chciało dalej tracić czas i nerwy. Jak na razie przez wszystkie gry w tej kampanii, obiema bandami moi bohaterowie dostali 4 ( słownie cztery ) exp za zabicie czegoś.

Ja miałem wiele momentów, kiedy łapał mnie wqrw na Mordheim.
Przegrałem pod rząd 10 potyczek (patrz rejestr). W ten wtorek w końcu udało mi się wygrać i to zwycięstwo po takiej serii porażek ponoszonych przez głupie błędy i czasem przez nieco za małe (delikatnie mówiąc) szczęście w kostkach naprawdę dobrze smakowało.

Fakt, że byłem atakującym w Surprise attack, ale kostki mi za bardzo nie pomogły na początku. Starczy powiedzieć, że szarżującemu Rat Ogrowi nie udało się upolować dire wolfa. Poza tym Przeciwnik (Richi jest naprawdę doświadczonym graczem, od początku ustawił się bardzo dobrze taktycznie do tego scenariusza) w 3 turze już w zasadzie stał w komplecie na stole, a ja wtedy miałem na koncie zaledwie jednego ubitego dire wolfa.
Mimo braku piwa i jakichkolwiek przerzutowych talizmanów udało się wyeliminować na tyle umarlaków, że Richi musiał rzucić rout test, który się nie udał. Straty własne - zero, z czego byłem bardzo dumny Smile

W drugiej bitwie mimo, że szczury wciągnęły na odwagę dużo sproszkowanego spaczenia (Bugman's Ale) i nażarły się czosnku, nastąpił pogrom. Nekromanta wyssał życie z dwóch skavenów, assassin, dwa czarnoszczury i młodzik polegli. Jedynie ratogr się spisał, bo wyeliminował (jak się potem okazało na dobre) wampira. Po rzutach na przeżycie zwycięstwo okazało się więc dla Richiego pyrrusowe.

---

Jeszcze słowo o Sawbones. Trzy próby kosztowały mnie 60 gc i za każdym razem pauzowanie przez młodzika kolejnej bitwy. Więc słabo. Lepiej bym wyszedł na zwolnieniu młodzika i zatrudnieniu świeżaka. Tyle, ze wciąż szkoda mi tego combo, które dla niego szykowałem (infiltracja, weapon expert i... Wink )

Chyba włącza mi się powergaming, bo przecież fluffowo, to szczury zeżarłyby raczej rannego, niż próbowały go leczyć za cenny spaczeń...
Więc pewnie przy następnej okazji jednak kupię nowego. Może szybko złapie skille...

O ile mi wiadomo, Orrisowi też Sawbones nie pomogło.
Nie jest więc takie wcale takie super. Drogie i daje zaledwie 16,5% na wyleczenie i to tylko z niektórych ran.
Orris, Telchar, kto u Was wygrał? I jaki scenariusz graliście?

---

Duszy, nie zniechęcaj się. Po wielu porażkach zwycięstwo smakuje jeszcze lepiej.

Ja chyba zaczynam oswajać się z tym, że Mordheim już taki jest.
Inne systemy? Nie wiem, nie próbowałem. I nie wiem, czy spróbuję, bo świat Warhammera Fantasy jest dla mnie the best i kropka Smile

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb lip 12, 2014 08:33 AM
Reply with quote

Bartek ty się nie załamuj tylko graj dalej. Masz lipne rzuty ale tu trzeba włączyć przede wszystkim pozytywne myślenie i jakoś zaczną wypadać odpowiednie oczka. Raz tylko graliśmy i trudno mi oceniać twoją taktykę ale wydaje mi się że powinieneś bandę trzymać w naprawdę zwartej formacji. Oczywiście wiele zależy od scenariusza ale pamiętaj że mało liczebne osamotnione krasnoludy szybko idą w rozsypkę - w kupie zawsze raźniej.
Ostatnio z Myszorem grałem i wyszło słabo bo nowy wampir był jeszcze bardziej trefny od poprzedniego - najpierw oblany rout po utracie dwóch zombie, wilka i jednego ghoula. Szkoda bo ekipa była przegrupowana i miałem już zacząć ostro kąsać. Ale to i tak nic. W drugiej walce wampira wysłał na tabele Rat Ogr i to w jednej turze - nie pomógł lucky charm i królicza łapka. Wpadły dwa hity które okazały się mordercze. Do tego przez bliską obecność odwiecznego wroga Radzia zapomniałem parować a szansa była na 4+. Reszta undedów ostro wzięła w obroty scavenów ale żadne to zwycięstwo nie było tylko blamaż gdyż znów poległ wampir i obowiązkowo zmieniam figurkę. Podsumowując statystyki: w dwóch walkach tylko jeden bohater na tabeli i znowu trup choć i tak to zdecydowanie lepsza opcja niż dostanie się do niewoli... Taki urok gry i ja to akceptuje - życie Undedów wcale takie łatwe nie jest jak by się wydawało...

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1267
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 14, 2014 09:25 AM
Reply with quote

Mnie jutro nie bedzie.

Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 14, 2014 09:32 AM
Reply with quote

Ale my prawdopodobnie tak Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Orris
Przytomny
Przytomny

Orris

Offline

Joined: paźdź 01, 2013
Posts: 128
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 14, 2014 11:35 AM
Reply with quote

Będę jutro!


_________________
Z mięs, najbardziej lubię armatnie...
Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn lip 14, 2014 07:41 PM
Reply with quote

Wpadnę podrzucić magnesy, nie wiem czy będę grał. Zależy o której i w jakim stanie z roboty mi się uda wyjść.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 428
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 15, 2014 06:52 AM
Reply with quote

Będę. Do zobaczenia.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt lip 15, 2014 07:37 AM
Reply with quote

Pan_Ryba wrote:
Będę. Do zobaczenia.

O! Pan Ryba na forum Smile

Ja też przybędę.

Back to top
View user's profile
Orris
Przytomny
Przytomny

Orris

Offline

Joined: paźdź 01, 2013
Posts: 128
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr lip 16, 2014 12:38 PM
Reply with quote

Dzięki za wczorajszą grę. Miałem dwa starcia z Panem Rybą. Odrobiłem jedną nieobecność. Od razu piszę, że za tydzień mnie nie będzie, bo jadę na wakacje.


_________________
Z mięs, najbardziej lubię armatnie...
Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr lip 16, 2014 01:06 PM
Reply with quote

Orris wrote:
Dzięki za wczorajszą grę. Miałem dwa starcia z Panem Rybą. Odrobiłem jedną nieobecność. Od razu piszę, że za tydzień mnie nie będzie, bo jadę na wakacje.

Ja wczoraj zagrałem w końcu 1:1 z Duszym.

Wydawało się początkowo, że potwierdzi się jego pech w kostkach.
Pierwszy atak giant rata na zuchwałego niziołka zakończył się krytycznym ugryzieniem i śmiercią delikwenta.

Jednak w turze Duszego strzał inżyniera również okazał się krytyczny. Rykoszet zdjął ze stołu krwiożerczego szczura i jego czającego się za winklem parchatego kolegę.

Moja banda uszczuplona w ten sposób do 9 sztuk ruszyła wokół stołu, aby podejść przeciwnika od strony, z której nie mógł nas skutecznie razić rozstawionymi na wysokim mostku strzelcami. Ten manewr był bardzo słuszny i skuteczny. Trzech krasnoludzkich kuszników stało się właściwie bezużytecznych.

Następna akcja była bardzo pomyślna dla skavenów. Ustawione w formację shield-wall krasnoludy zostały zaatakowane z dystansu. Warp fire i salwa z noży rzucanych przez assassina położyły krasnale pokotem. Proce nie za wiele zdziałały - krasnoludy są na nie zbyt twarde.
W następnej turze, kiedy niektóre z krasnoludów już wstały, prawie cała szczurza ekipa rzuciła się do ataku. Niestety, mimo, że między małymi braćmi szarżował przerażający szczuro-ogr udało się wyeliminować tylko jednego beardlinga. Zakute w stal krasnoludzkie łby okazały się trudne do dobicia Smile Kiedy do walki włączyli się slayerzy, kilka szczurów legło na stole. Sprawę rozstrzygnął kupiec z Arabii, który wraz ze swoim ochroniarzem wyskoczył z drzwi zrujnowanego domu na nieudolnie czarującego szczurzego maga i wyeliminował go z gry.

Szczury poddały się dobrowolnie, żeby uniknąć większych strat. Być może mogłyby dalej walczyć, ale decyzja to decyzja. Okazała się dość dobra. Wyeliminowany z gry sorcerer rzucił na tabeli injuries 6,6 i zyskał dodatkowy punkt exp. Dwa zestrzelone szczury wylizały się z ran.

Dwóch bohaterów nie brało udziały w grze, stąd decyzja o dobrowolnym roucie po stracie sorcerera była mocno uzasadniona. Eksploracja na 3 kostkach to jeszcze coś. Na 1 albo dwóch - juz słabo.

Grało mi się bardzo dobrze.

Pech Duszy'ego w ostatecznym rozrachunku potwierdził się w 54% Smile
Słaby rzut na eksplorację no i może niezbyt dobre injury rolls.
Ale nie było aż tak źle! Smile U mnie też nie wszystko szło w kostkach tak jak bym chciał.

Co do bandy Duszy'ego - powiem tak - krasnale są trudne do zabicia, ale osobiście nie wiem, czy zdecydowałbym się na granie nimi. Ich powolność sprawia, że w każdym praktycznie scenariuszu są skazane na czekanie na przeciwnika. Scenariusze typu Wyrdstone Hunt sa dla nich wyjątkowo niekorzystne. Za to Street Fight mogłoby być dla nich ciekawe.

Więc Duszy - ciekaw jestem Twoich wrażeń z gry Skavenami - są szybkie, no i nie zapominajmy - to "jedna z najmocniejszych band w Mordheim" Wink

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 23 24 25 ... 29 30 31
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 435 Mordheim Cover full-si...
 Sb list 05, 2016 11:04 PM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Handel & Rozboje [S] Nekromante do Mordheim 0 beszcza 9 [S] Nekromante do Mord...
 Wt grud 12, 2017 12:13 PM 
beszcza View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
91 Radzik 1278 Kampania na zasadach t...
 Pn grud 11, 2017 08:52 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] [SDK] bieżące spotkania
(czyli, czym zajmujemy się od marca do czerwca 2016)
[ Go to pageGo to page: 1 ... 8, 9, 10 ]
145 Pan_Ryba 7225 [SDK] bieżące spotka...
 Wt list 28, 2017 06:47 AM 
Myszor View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
67 Myszor 2611 Re: Kampania Mordheim ...
 Cz wrz 07, 2017 09:18 PM 
Szary_Kocur View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Starless
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 410

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 18
_BBOT: 1
Razem: 19
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Yahoo > Ankiety

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 162
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy