Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Galeria - Makiety › Makietowy warsztat Dwalthrima
Makietowy warsztat Dwalthrima
Galeria spalonych budynków, splądrowanych dzielnic i zniszczonych miast.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2 3 4
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2973
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Pn May 02, 2011 02:20 PM
Reply with quote

No i dorobiłem się tematu makietowego Wink .

Na pierwszy ogień zaczęty w zimie Dice Tower do SDQ:











Powinienem był zrobić jeszcze z jedną warstwę czy dwie drybrusha, ale że dawno tego nie robiłem to mi się zapomniało. Wiec póki co jest jak jest a nie jak powinno być. W planach mamy pociągnąć go jeszcze czymś jaśniejszym na miejscu w SDQ. Na tarasie przed wejściem mieszczą się elegancko maszynki typu działa więc wieża spokojnie jest do wykorzystania w WFB.
Przy najbliższej wizycie postaram się też machnąć krótki filmik poglądowy jak kosteczki ładnie śmigają Very Happy


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!

Last edited by Dwalthrim on Pn May 02, 2011 02:31 PM; edited 4 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8143
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Pn May 02, 2011 02:28 PM
Reply with quote

Dwalthrim wrote:
Przy najbliższej wizycie postaram się też machnąć krótki filmik poglądowy jak kosteczki ładnie śmigają Very Happy
Dawaj, dawaj bo jestem ciekaw Smile


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Śr May 04, 2011 03:38 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Dwalthrim wrote:
Przy najbliższej wizycie postaram się też machnąć krótki filmik poglądowy jak kosteczki ładnie śmigają Very Happy
Dawaj, dawaj bo jestem ciekaw Smile
Też jestem ciekawa.
A makiecie przydałoby się wykończenie, bo naprawdę fajnie może wyglądać Smile


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Śr May 04, 2011 05:28 PM
Reply with quote

W realu makietka wygląda dużo lepiej - w SDK mamy niestety fatalne oświetlenie, a tam były robione fotki. Działa też jak marzenie Wink Bo jak Staś przyniósł ją do SDK to akurat użyczył na potrzeby grania Wink

Poza jedną lekką warstwą białego drybrusha to już sugestii nie mam. Może tyle, żeby samo podłoże jeszcze potraktować jakimiś roślinkami, innym rodzajem trawki albo jakimś jasnym piaskowym kolorem drybrush, żeby trochę odróżnić kolor podłoża od wieży.

Dobra robota w każdym razie i inspiruje Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2973
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Cz May 05, 2011 08:10 AM
Reply with quote

Sugestie jak najbardziej trafne, możemy je wprowadzić w czyn przy najbliższej wspólnej wizycie w SDQ Smile


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!

Last edited by Dwalthrim on Cz May 05, 2011 08:10 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2973
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Sb sierp 06, 2011 12:49 PM
Reply with quote

Wczoraj kumpel, który działa w branży filmowej podrzucił mi kawałek stołu, który ekipa filmowa podczas sprzątania magazynu ze scenografią chciała wywalić na śmietnik.
Wyglądało to tak:






Tym oto sposobem, zupełnie sie tego nie spodziewając zostałem posiadaczem 1 modułu stołu do Gorkimorki o wymiarach 40" na 40". Pierwsze co zrobiłem to poleciałem po czterdziestkowegop orkasa, żeby go przymierzyć do tych wydm - jednak miejscami kąt był za duży, nie mówiąc już o stawianiu własnych przeszkadzajek itp.

Dziś z rana wziąłem brzeszczot oraz dłuta i wziąłem się za obrabianie tego blatu. Wyszło tak:



+ trochę ścinek na przyszłe skałki-przeszkadzajki:




Na razie zostawiłem to wszystko pod wiatą. Sprawdziłem natomiast w zasadach do Gorki, czy są gdzieś podane wymiary stołu ale nigdzie nie znalazłem żadnego info. Wymyśliłem zatem że w przyszłości dorobię 2-3 moduły, tak żeby w sumie uzyskać stół 100" na 100" albo 120" na 120".
Jak sądzicie, chyba powinno styknąć na rozbijanie się orkowymi furami itp. atrakcje, nie?


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!

Last edited by Dwalthrim on Sb sierp 06, 2011 12:52 PM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 436
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Sb sierp 06, 2011 01:31 PM
Reply with quote

Zabawami z dłutem zniszczyłeś jedyną rzecz jaka mi się w tej makiecie podobała: nierówności terenu, których na płaskim stole z przeszkadzajkami uzyskać się nie da Razz


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2973
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Sb sierp 06, 2011 02:23 PM
Reply with quote

Początkowo też mi sie podobały. Jednak po przymiarkach okazało się że jest problem z ustawianiem figurek - wiec względy grywalności wzięły górę. Co do tych nierówności zupełnie się z Tobą Kadzik nie zgodzę. Głównie starałem się więcej używać brzeszczotu niż dłuta, wiec jeszcze jakieś górko-wydmy z tego będą ;).
Nie jestem zwolennikiem stacjonarnych makiet - szybko się nudzą, a poza tym największy problem jest z przechowywaniem czegoś takiego.
W pierwotnej postaci nie miałbym zupełnie gdzie tego stoliku wcisnąć, a tak przynajmniej mam pierwszy krok do Gorkamorkowego stołu za sobą :).


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!

Last edited by Dwalthrim on Sb sierp 06, 2011 02:28 PM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 436
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Sb sierp 06, 2011 03:49 PM
Reply with quote

Patrząc w ten sposób, to zacząłbym od początku, modułowość ograniczył do dwóch blatów 24"x48", pomazał wikolem, zasypał piaskiem, pomalował na beżowo i zrobił kilka wolnostojących makietek Razz
Z tego co widzę u Ciebie różnorodności wiele nie będzie. Ot, tych kilka modułów, na których przez te wydmy nic sensownie większego nie da się postawić.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2973
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Sb sierp 06, 2011 06:54 PM
Reply with quote

Taki mam właśnie zamiar - dorobić 2 blaty. Natomiast z ta nudnością to mogło być by tak gdybym zamierzał ograniczać się do samych górek, a nie zamierzam Wink . Poza fortem nic większego tam stać nie będzie więc nie widzę problemu. Zwłaszcza, ze zwyczajnie zaczyna mi już brakować miejsca na składowanie makiet, więc tym bardziej jakiś dużych projektów w stylu całego Mektown czy rozbitego hulka na 3/4 stołu nie przewiduje Razz Very Happy .
Na razie stolik i projekt Gorkamorka muszą poczekać na lepsze czasy - na chwilę obecną na warsztacie mam kilka ważniejszych projektów Mordkowych Gwizdze


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!

Last edited by Dwalthrim on Sb sierp 06, 2011 07:14 PM; edited 4 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2973
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Wt wrz 25, 2012 12:43 PM
Reply with quote

Jak pewnie wiecie w SDQ prowadzimy powakacyjny remanent z makietami.
Tydzień temu przygarnąłem do tuningu 2 domki ze starej podstawki WFB (Empire vs O&G). Jeden był prawie ok ,a drugi był w kartonowej wyprasce i brakowało plastikowych elementów. Pojawiły sie nawet głosy, że to sie nie da, ale że jeden domek, który miał wylądować na śmietniku raz już uratowałem postanowiłem spróbować i z tym. Po przeszukaniu swoich zapasów, a także małym remanencie w warsztaciku, znalazłem trochę nadprogramowych bitsów oraz odlewów zakupionych onegdaj na allegro.
Zacząłem wstępne przymiarki w trakcie oglądania Ligi Mistrzów w tygodniu a skończyłem w min. weekend, wyszło tak:






Niby mieliśmy tego typ elementów nie dodawać, żeby makiety były bardziej trwałe, ale akurat tutaj ten szyld trzyma sie całkiem solidnie. Stwierdziłem że dam mu szanse, zwłaszcza że w trakcie prac projekt ewoluował do miana Winiarni/karczmy czy czegoś w stylu magazynu, wiec szyld jest jak najbardziej na miejscu Wink
+ bluźniercza studnia z przysypanymi nieszczęśnikami Twisted Evil






Wszystkie elementy są do wyjęcia i pomalowania - włożyłem je na swoje miejsce w celach poglądowych Wink


Całość póki co sprawia całkiem solidne wrażenie, mam nadzieję że makieta sprawdzi się jeszcze na jakimś turnieju. Musi, wszystko trzyma się na kleju polimerowym, kropelce, masie modelarskiej i wikolu z piaskiem więc jest git!

A dziś zmajstrowałem , a właściwie poprawiłem parę sdk'owych kładek, które wróciły do mnie jak bumerang, po którymś turnieju.
Najpierw dwie normalne (gdzieniegdzie widać kocie włosy - zwierzak usilnie mi przeszkadzał przy robieniu zdjęć Razz ):




a tu już jedna bardziej bluźniercza roboczo zatytułowana "mostem śmierci" vel "ścieżką samobójców" :





_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8143
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Wt wrz 25, 2012 12:47 PM
Reply with quote

Fajne pomysły na detale wykańczające całość, jak poustawiane na sobie beczki, czy fragmenty szkieletu. Brawo


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Wt wrz 25, 2012 06:39 PM
Reply with quote

No Stachu, widzę że jedziesz z koksem... bardzo fajnie Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2973
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Wt wrz 25, 2012 07:01 PM
Reply with quote

Dzięki, z ciekawostek dodam że za płytki podłogowe wewnątrz budynku posłużyła okładka od starego licealnego zeszytu, a podstawka oczywiście z dykty wyborczej Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!

Last edited by Dwalthrim on Śr wrz 26, 2012 10:13 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Makietowy warsztat Dwalthrima
Posted: Wt wrz 25, 2012 07:06 PM
Reply with quote

klasyka Brawo
uwielbiam takie domki i ich optymalny rozmiar Razz


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile

1 2 3 4
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Podziemia jako opcjonalny segment gry
Dungeon Adventures
6 Krnabrny 663 [Warsztat] Podziemia j...
 Pt wrz 07, 2018 11:54 AM 
Krnabrny View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 25, 26, 27 ]
404 quidamcorvus 127836 [Warsztat] Drużyny
 Śr sierp 29, 2018 07:42 PM 
adrenalbooster View latest post
No new posts Home Rules [Warheim FS] [warsztat] jednostki dodatkowe
czy jak ktos woli specjalne
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
70 Malakid 32463 [warsztat] jednostki d...
 Sb sierp 18, 2018 07:53 PM 
Zgłębiczart View latest post
No new posts Handel & Rozboje [K/S/W] Kup Pan Gromril - krasnoludzkie geszefty Dwalthrima
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
30 Dwalthrim 15686 Re: [K/S/W] Kup Pan Gr...
 Wt lip 24, 2018 10:34 AM 
Dwalthrim View latest post
No new posts Galeria - Figurki Figurkowa kuźnia Dwalthrima
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
41 Dwalthrim 13748 Figurkowa kuźnia Dwal...
 Cz czerw 28, 2018 08:24 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 44
_BBOT: 0
Razem: 44
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy