Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Kompanie [Warheim FS] › Jeźdźcy Wilków...
Jeźdźcy Wilków...
...czyli pomysły na nowe drużyny
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Jeźdźcy Wilków...
Posted: Wt lip 15, 2014 03:30 AM
Reply with quote

Poniżej przygotowałem dla szanownego państwa-draństwa odnośnik do pliku pdf zawierającego zasady dla kompanii Jeźdźców Wilków.

W skrócie. Kompania Jeźdźców Wilków może składać się, podobnie jak inne drużyny Zielonoskórych, maksymalnie z 18 i podobnie jak inni nieludzie Hobgobliny mogą rozpocząć grę z 4 bohaterami.

W skład kompanii wchodzi 4 bohaterów wśród których znajdują się Herszt, posługujący się guślarstwem Szaman, Siepacz oraz Łowca niewolników. Ponadto, bohaterowie kosztem 50 zk mogą rozpocząć grę dosiadając Wilka.

Z kolei wśród stronników wyróżnić można Niewolników, Hobgobliny, Wilczych Jeźdźców, Wilkory oraz Ogra.

Kompania ma także dostęp do dwóch machin: Więźniarki i Rydwanu.

Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarza jak zwykle mile widziane.



_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Jeźdźcy Wilków...
Posted: Wt lip 15, 2014 11:02 AM
Reply with quote

Ja jestem n tak i to bardzo. Jedynie 2 rzeczy mi brak tu:
- Sieci da bohaterów
- Sneaky Gitsow - np statystyki hobgoblina ale zatruty atak i zaczyna z dwoma nożami kosztuje 40 gp - jednak jest to dość charakterystyczna jednostka

Ale tysiąckrotne dzięki bo już wiem jaką drugą bandę będę miał ;]

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Jeźdźcy Wilków...
Posted: Wt lip 15, 2014 10:15 PM
Reply with quote

1. Z tego co pamiętam, to tylko skinki - bohaterowie mają dostęp do sieci. W pozostałych przypadkach tylko stronnicy, i tak jest u Jeźdźców Wilków.
Ale zawsze można dać bohaterom umiejętność strzelec i wyposażyć ich w sieci.

2. Będzie jako Postać Dramatu. Póki co możesz wyposażyć bohaterów w umiejętność Truciciel.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Jeźdźcy Wilków...
Posted: Sb lip 19, 2014 05:07 PM
Reply with quote

Jeszcze jedna uwaga - szaman z guślarstwem chyba jest ciut przesadzony. Otóż obecnie możemy zrobić tak - 4 bohaterów + wilki + 5 wilkorów wychodzi 490 zostaje 10 na coś tam. Bierzemy szamanem tradycję bestii i jako pierwszy czas 1-2 Władca Bestii, Daje nam to:
- 4 bohaterów na wilkach czyli sumarycznie 8 ataków, z szybkościa 9
- 5 wilkorów z szybkościa 7
- 1 do 3 czyli średnio 2 wilki - z szybkościa 9

W pierwszej turze gry mozemy przy ustawieniu na 6" zrobić ruch na 24" ( wilki zostają na 20"). Ustawiamy się właściwie obojętnie jak byle nie dało się nas wystrzelać bo w następnej turze na 90% doszarżowujemy dowolny model z bandy przeciwnika obskakując go sforą jako że wilki mogą bić z drugiego rzędu.

Słowem Blitzkrieg - nie mówię że mi sie nie podoba ale może być trochę zbyt silne w takim połączeniu biegnącego do przodu stada wilków ( chyba że taka była koncepcja )

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Jeźdźcy Wilków...
Posted: Sb lip 19, 2014 06:39 PM
Reply with quote

Grałem tak marienburgiem. 3 konne modele ,wilki z czaru i dodatkowy ruch z czaru . To jest przewaga szybkich modeli. Z drugie strony jak wpadniejsz na jeża włóczników w ciężkich pancerzach to i tak nie wiele te wilki zrobią Wink


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Jeźdźcy Wilków...
Posted: Sb lip 19, 2014 09:24 PM
Reply with quote

W końcu to Jeźdźcy Wilków, ale niestety szybkość nie gwarantuje zwycięstwa. A w trakcie kampanii nie zdobywające doświadczenia wilkory będą tylko traciły.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Jeźdźcy Wilków...
Posted: Pn lip 20, 2014 12:18 AM
Reply with quote

No niby i racja aczkolwiek banda zapowiada się co by nie mówić potężnie od samego początku, straci trochę przewagę na korzyść innych band na jakiś krótki czas ale potem wyrówna poziom ( jak zacznie mieć dostatecznie dużo kasy na więcej hobgoblinów na wilkach + jak wylosuje nieśmiertelnych to jak manna z nieba dla tej bandy )

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Jeźdźcy Wilków...
Posted: Pn lip 20, 2014 08:31 AM
Reply with quote

Nie mówię ,że nie . Sam z chęcią przetestuje sobie ,ale na figurkach ungołów Very Happy Bo taka ilość lekkiej jazdy z łukami/włóczniami może ostro namieszać. Flankować ,wyłapywać łuczników, z odpowiednimi skillami nawet cięko będzie przejmować ich szarże, jak nie będzie się elfem czy skavenem. Aczkolwiek banda mało skuteczna na opancerzoną cieżką piechotę jak krasnale ,chaos czy najemnicy ludzcy jakościowo wyposażeni


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Re: Jeźdźcy Wilków...
Posted: Pn lip 20, 2014 11:14 AM
Reply with quote

wujass wrote:
Nie mówię ,że nie . Sam z chęcią przetestuje sobie ,ale na figurkach ungołów Very Happy Bo taka ilość lekkiej jazdy z łukami/włóczniami może ostro namieszać. Flankować ,wyłapywać łuczników, z odpowiednimi skillami nawet cięko będzie przejmować ich szarże, jak nie będzie się elfem czy skavenem. Aczkolwiek banda mało skuteczna na opancerzoną cieżką piechotę jak krasnale ,chaos czy najemnicy ludzcy jakościowo wyposażeni

Krasnoludy będą musiał iść klockiem bo jak się rozdzielą to po zabawie. Słowem armia będzie dobra do misji które pozwala jej rozwinąć skrzydła tzn znaczniki itp bo to będzie jej żywioł.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 40
_BBOT: 0
Razem: 40
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy