Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 23 24 25 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 721
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr lip 16, 2014 04:09 PM
Reply with quote

Wielki Pajonk u Dzikich orków ma zasadę Wierzchowiec.
1. Czy muszę zaczynać potyczkę z jeźdźcem na grzbiecie Pajonka?
2. Czy jeźdźcem musi być zawsze herszt?
3. Czy jeśli Pajonk zacznie grę bez jeźdźca lub ten dobrowolnie z niego zlezie, to ZAWSZE muszę rzucać TABELA REAKCJI POTWORA?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 70
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr lip 16, 2014 04:49 PM
Reply with quote

Grasanci chaosu:
1. Czy zasada -2 do dostępności działa także na podstawowe uzbrojenie chaosu tj. zbroja chaosu, co oznacza że jej dostępność jest tylko na 12?


_________________
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr lip 16, 2014 07:51 PM
Reply with quote

@Grish
1. Nie.
2. Nie, może nim być dowolny bohater.
3. Tylko wtedy gdy dosiadający potwora kawalerzysta zostanie WzA!

@Ramzeseba
1. Tak. Sprzęt kupiony w trakcie rekrutacji oznacza to co kompania nabyła przed wyruszeniem na północ Imperium. Stąd Grasantom, o ile nie skorzystają z zasady bogaty może więcej, trudniej kupić ekwipunek.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 721
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 17, 2014 05:09 AM
Reply with quote

Zatem jeśli Wielki Pajonk przez całą potyczkę nie będzie miał ani przez chwilę "na sobie" jeźdźca, to nie muszę w ogóle testować TABELI REAKCJI POTWORA?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1319
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 17, 2014 05:37 AM
Reply with quote

Tak.
A ja mam takie pytanie QC: z tego co pamiętam to jeżeli kawalerzysta jest spieszony to zwierzak musi za nim podążać. A jak to wygląda w przypadku potwora? Gdybym przykładowo wystawił herszta na pajonku i w czasie potyczki ich rozdzielił to czy pajonk musi podążać za jeźdźcem czy też nie bo jest potworem?

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 721
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 17, 2014 05:44 AM
Reply with quote

Z tego co widziałem w podręczniku, musi podążać za jeźdźcem, dopóki jeździec nie wejdzie w teren niedostępny dla Pajonka:
"Potwór, z którego zsiadł kawalerzysta będzie podążał za swoim właścicielem do momentu, gdy model jeźdźca wkroczy na teren niedostępny dla potwora. Po dotarciu do takiego terenu, model potwora zatrzymuje się i będzie czekał tu na swojego właściciela."

Str. 576


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Radzik
Przytomny
Przytomny

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 135
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 17, 2014 09:42 AM
Reply with quote

Czy mając łuk z cechą 3x - wielokrotny strzał i biorąc umiejętność Błyskawiczne przeładowanie, bohater będzie mógł strzelić 4 razy z tego łuku w fazie strzelania?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 17, 2014 12:46 PM
Reply with quote

Nie. Błyskawiczne przeładowanie daje 2x wielokrotny strzał. Jeśli ten łuk daje 3x to korzystasz z wyższej wartości.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Radzik
Przytomny
Przytomny

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 135
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt lip 18, 2014 01:03 PM
Reply with quote

Postać dostałe ranę od płonącego ataku, gracz rzuca K6, postać staje w płomieniach. Zasady mówią, że podczas 'pozostałych ruchów' w następnej należy wykonać rzut K6 co się dzieje (na 1-3 dostaje uderzenie z siłą 4). W tej samej fazie postać ogłuszona wstaje, a powalona na ziemię jest traktowana jako ogłuszona. Co jest najpierw, rzut z podpalenia czy wstawanie? Jest to ważne, bo jeżeli postać jest powalona na ziemie i najpierw jest rzut, to na 1-3 jest automatyczne zranienie i WzA.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt lip 18, 2014 01:51 PM
Reply with quote

Radzik wrote:
Co jest najpierw, rzut z podpalenia czy wstawanie? Jest to ważne, bo jeżeli postać jest powalona na ziemie i najpierw jest rzut, to na 1-3 jest automatyczne zranienie i WzA.
Nie jest. Model Powalony na ziemię! zostaje automatycznie WzA! tylko w przypadku gdy zostanie trafiony pociskiem w fazie strzelania przez inny model lub zaatakowany w fazie walki wręcz. Zauważ, że paragraf 'walka z PnZ! przeciwnikiem' znajduje się tylko w rozdziale Strzelenie i Walka Wręcz.

W przypadku obrażeń zadanych w innych fazach tury normalnie wykonujesz rzut na zranienie i efekt zranienia.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1319
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt lip 18, 2014 08:56 PM
Reply with quote

Porównując rozmiar podstawki jak i samych miniatur wszelakich psów (20x20) i przykładowo wilczarzy chaosu (25x50) zastanawiam się czy ten drugi typ zwierzaków z tytułu, że są większe itd. nie mogą mieć np zasady strach kosztem np 5ZK?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt lip 18, 2014 09:57 PM
Reply with quote

Strach to dość potężna zasada specjalna i nie uważam, by należała się wilczarzom tylko dlatego, że są na większych podstawkach.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 920

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pt lip 18, 2014 11:47 PM
Reply with quote

Pytanie. Straciłem dowódce będącego magiem, z tego co wyczytałem magiem staje się kolejny dowódca w moim przypadku łowca niewolników, czy korzysta on z zasad specialnych Czarownika czy zostaję łowca niewolników z zasada mag - słowem co się przenosi a co zostaje.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7262
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 19, 2014 12:01 AM
Reply with quote

W przypadku śmierci Czarownika, od najbliższego awansu Łowca Niewolników podlega zasadom specjalnym Guślarstwo i Mag.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 920

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Sb lip 19, 2014 12:46 AM
Reply with quote

Czyli z tego wnioskuję że mogę wybrać dowolną tradycję nie tylko Hashuta ;D ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 23 24 25 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 820 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
22 quidamcorvus 281 Re: Dyskusja ogólna (...
 Pn lip 03, 2017 07:16 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 24921 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 76271 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2311 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy