Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 25 26 27 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1009

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 21, 2014 07:52 PM
Reply with quote

Czy Psy Wojny i inne bandy posiadające możliwość w sekwencji po potyczce wzięcia najemnika za darmo, zaczynają posiadając najemne ostrze czy mogę je zrekrutować dopiero po pierwszej bitwie ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7559
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 21, 2014 07:58 PM
Reply with quote

Gracz może nająć Najemne Ostrze w trakcie rekrutacji kompanii i rozpocząć grę z najmitą w szeregach drużyny.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1009

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 21, 2014 08:18 PM
Reply with quote

Czyli mogę np grając Psami Wojny zacząć posiadając już (darmowe) najemnie ostrze tak ? Mianowicie np Ogra z karty drużyny zrekrutowanego normalnie oraz Ochroniarza jako darmowego najemnika ?

Oraz jak to się ma do umiejętności najemnik - czy jeśli wylosuję taka umiejętność z punktów kampani potem to czy będę mógł zatrudnić 2 najemne ostrza bez kosztu rekrutacji ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7559
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 21, 2014 08:22 PM
Reply with quote

1. Tak. Podobnie grając Niziołkami.

2. Zasada się nie kumuluje. Więc w tym konkretnym przypadku pierwszy poziom kompanii najemników z punktów kampanii nic ci nie da. Dopiero drugi i trzeci pozwalający na najęcie odpowiednio 2 i 3 najemników bez kosztów rekrutacji.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1009

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 21, 2014 08:24 PM
Reply with quote

Ok wielkie dzięki.

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 784
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr lip 23, 2014 08:57 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
(...) Czyli wychodzi automatycznie z mocą zaklęcia 5 (...)

To się rozprasza normalnie, czyli np. 3 kostkami rozproszenia przeciwnik musi rzucić w sumie 5+?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr lip 23, 2014 09:31 PM
Reply with quote

Witam mam pytanie:

Zadanie specjalne: Litośc to zbrodnia , oraz khazadzi z nienawiscia do orków. Zadanie wypełniłem, aczkolwiek przy rzutach na powazne obrazenia bohater przeciwnika wylosował ograbiony . Czy mogę go ograbić w ten sposób pomimo nienawiści / Jeżeli tak to czy wypełniłem zadanie ?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1388
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 24, 2014 04:00 AM
Reply with quote

Grish wrote:
Pepe wrote:
(...) Czyli wychodzi automatycznie z mocą zaklęcia 5 (...)

To się rozprasza normalnie, czyli np. 3 kostkami rozproszenia przeciwnik musi rzucić w sumie 5+?

Możesz nawet jedną byleby rzucić 5+.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1388
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 24, 2014 04:03 AM
Reply with quote

pan_sarin wrote:
Witam mam pytanie:

Zadanie specjalne: Litośc to zbrodnia , oraz khazadzi z nienawiscia do orków. Zadanie wypełniłem, aczkolwiek przy rzutach na powazne obrazenia bohater przeciwnika wylosował ograbiony . Czy mogę go ograbić w ten sposób pomimo nienawiści / Jeżeli tak to czy wypełniłem zadanie ?

Litość to zbrodnia to zadanie polegające na dobiciu przeciwnika jeżeli jest WzA. Jeżeli grasz Krasnoludami przeciwko Orkom to nie możesz ich ograbić w trakcie potyczki.
Natomiast IMO rzuty na tabelę poważnych obrażeń to zupełnie inna sprawa ale QC się musi wypowiedzieć czy dobrze to rozumiem.
Moim zdaniem wypełniłeś zadanie oraz ograbiłeś w wyniku takiego a nie innego rzutu przeciwnika na TPO.

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 784
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 24, 2014 04:14 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Grish wrote:
Pepe wrote:
(...) Czyli wychodzi automatycznie z mocą zaklęcia 5 (...)

To się rozprasza normalnie, czyli np. 3 kostkami rozproszenia przeciwnik musi rzucić w sumie 5+?

Możesz nawet jedną byleby rzucić 5+.

No dobra, zatem jeśli dobrze rozumiem, to modlitwy wchodzą z automatu, przeciwnik rozprasza je na 5+. Można "wzmocnić" siłę modlitwy, aby przeciwnikowi było trudniej ją rozproszyć?

Kolejne pytanie: przy Magii Jelit napisano
"Ponadto, podobnie jak ma to miejsce w przypadku innych DUCHOWNYCH, jeśli w wyniku działania Magii Jelit Rzeźnik nie zostanie
Oszołomiony!, Powalony na ziemię! czy Wyłączony z akcji!, wszystkie odmówione przez niego modlitwy automatycznie zostają rozproszone."

Muszę dostać po głowie, żeby modlitwa trwała/została w ogóle odmówiona? Shocked


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7559
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 24, 2014 04:14 AM
Reply with quote

Zadania dotyczą rozgrywki jeżeli wypełniłeś je w trakcie gry, to wydarzenia z sekwencji po potyczce nie mają na nie wpływu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7559
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 24, 2014 04:20 AM
Reply with quote

Poziom modlitw wzmacnia się poprzez nabycie umiejętności Arcykapłan, Arcyprezbiter czy Oprawca w przypadku Ogrów, która to umiejętność podnosi poziom do 7.

Co do rzeźnika, to w zapisie jest błąd.
Quote::
jeśli w wyniku działania Magii Jelit Rzeźnik nie zostanie Oszołomiony!,


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 784
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 24, 2014 04:25 AM
Reply with quote

Ok, dzięki.

Jak już jesteśmy przy Rzeźniku, to ma on miecz i maczugę ogrów. Mogę wybrać, który oręż bije z ujemnymi modyfikatorami "z drugiej ręki"?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7559
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 24, 2014 04:28 AM
Reply with quote

Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1009

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 24, 2014 11:11 AM
Reply with quote

OK ja mam pytanie dziwne trochę. Przykładowo mam Zielonego Maga ( od uzdrowień ), mam ostatnie zaklęcie które pozwala przywrócić do "życia" model WzA!. Teraz taka sytuacja:
- Kończy się rozgrywka rozbiciem przeciwnika, przeciwnik żeby opóścić stół musi wykonać np 2 ruchy
- Mogę w pierwszej turze rzucić zaklęcie i "podnieść" model by w drugiej iść normalnie czy nie można czarować w takim wypadku ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 25 26 27 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1105 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 15, 16, 17 ]
243 quidamcorvus 3382 Dyskusja ogólna (pyta...
 Cz list 16, 2017 09:10 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 33276 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 92088 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 3334 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 01:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 161
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy