Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 22 23 24 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 01:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Pn lut 06, 2012 11:24 PM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr May 04, 2011 05:12 PM
Reply with quote

Gabriel_Daco wrote:
Czy jeżeli łamacz mieczy złamał miecz stronnikowi muszę mu dokupić nowy? Co jeśli tego nie zrobię? Stronnik zakłada nową grupę?
Tak. Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Raven
Śniący
Śniący

Raven

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 27
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 06:03 AM
Reply with quote

Quote::
Nigdzie nie jest napisane, że model odcinek od punktu A do punktu B musi pokonać w linii prostej, tylko najkrótszą/najszybszą możliwą trasą.

żebym dobrze w takim razie zrozumiał model może chodzić/biegać tyłem lub bokiem?

i takie pytanie odnośnie pivota w walce wręcz: kiedy postać moze sie obrócić w walce wręcz?

Quote::
Jak gram nie spotkałem się z sytuacją, którą opisujesz. Masz do dyspozycji Broń Wielką, oręż z przebiciem pancerza, umiejętności itd. Zawsze można coś zrobić.

nie chce mi sie wertować podręcznika więc wezmę pierwszą lepszą czyli np Strigoie, mają na poczatku max 5 siły i to na 1 modelu, nie mogą wziąć broni wielkiej co najwyzej kusze które przy pancerzu 0+ nic nie wnoszą takze wybiega banda w której tylko szef jest w stanie ściagnąc AS do mighty 3+

Quote::
Cała gra oparta na rzutach K6 jest mało realistyczna

co wcale nie znaczy ze nalezy kopac lezacego


Last edited by Raven on Cz May 05, 2011 06:08 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 07:31 AM
Reply with quote

Raven wrote:
żebym dobrze w takim razie zrozumiał model może chodzić/biegać tyłem lub bokiem?
Model biega/chodzi/lata przodem. Kierunek w którym poruszy się twój model wybierasz na początku fazy.

Raven wrote:
i takie pytanie odnośnie pivota w walce wręcz: kiedy postać moze sie obrócić w walce wręcz?
Wyraźnie i wielokrotnie odpowiadałem już: model może się obrócić na początku każdej własnej fazy, także na początku własnej fazy walki wręcz.

Raven wrote:
nie chce mi sie wertować podręcznika więc wezmę pierwszą lepszą czyli np Strigoie, mają na poczatku max 5 siły i to na 1 modelu, nie mogą wziąć broni wielkiej co najwyzej kusze które przy pancerzu 0+ nic nie wnoszą takze wybiega banda w której tylko szef jest w stanie ściagnąc AS do mighty 3+
No, Strigoie ze swoją regeneracją są bardzo pokrzywdzone, poza tym wszystkie modele bohaterów mają dostęp do umiejętności walki i (poza nekromantom) do umiejętności siłowych. Tak więc faktycznie są bezbronne...


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krenis
Nieświadomy
Nieświadomy

Krenis

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 11
Location: Gdańsk/Gdynia

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 03:31 PM
Reply with quote

Zobaczyłem ten problem z pancerzem na 0+ i siadłem do podręcznika. Przeszukałem wszystkie bandy nie jakoś niesamowicie dokładnie co prawda, więc moglem co nieco przeoczyć, ale raczej nie jest tego wiele. Wnioski są takie:

Na samym początku, bo rozumiem, że to tu jest problem, ponieważ tego co pojawi się w toku kampanii nie sposób przewidzieć AS na 0+ mogą mieć:
-Jeździec zimnokrwistych łuskowa skóra na 4+, lekki pancerz 3+, tarcza 2+, broń ręczna 1+, kawaleria 0+ (jak rozumiem, zimnokrwisty jako, że ma 1 punkt żw to kawaleria a nie potwór)
- bohaterowie band chaosu jeśli wpakują się w zbroję chaosu, wezmą tarczę i broń ręczną oraz wylosują stygmat futro lub łuskowata skóra
koniec

Na 1+
-Saurus z bronią ręczną tarczą i lekką zbroją
-Krasnoludzcy bohaterowie z bronią ręczną, gromilem i tarczą
-bohaterowie Bretonii z ciężką zbroją, tarczą, bronią ręczną i do tego konno

Koniec. Dużo tego nie ma a poza jaszczurkami które mają AS 4+ bazowe na saurusie to osiągnięcie takiego save jest drogie jak diabli. Można składać bandy takich puszek, ale będą bardzo mało liczne (taka na przykład zbroja chaosu to 100zk, piąta część funduszy). Na potrzeby gry AS i tak zawsze jest 2+ ponieważ 1 to zawsze porażka.

Jasne, żeby to było coś mniej strasznego niż 2+ to w niektórych przypadkach, rzeczywiście jest ciężko osiągnąć, ale w cenie zbroi chaosu jest 5 zombie, a gromilowa zbroja kosztuje tyle co prawie 4 zombie, zaś ciężka zbroja i koń prawie tyle co 6 zombie, więc najzwyczajniej obłażąc takie puszki i zadając im duuużo ataków w końcu je powalisz. Zwłaszcza, że nawet goście noszący pancerz gruby jak kadłub krążownika mają zazwyczaj jeden punkt żywotności.

Do tego trzeba dodać, że te niesamowite AS powstają tylko gdy używa się broni ręcznej i tarczy, co oznacza zazwyczaj 1 atak. Strigoi z WW 6 i mieczem oraz drugą bronią zadaje 3 ataki z siłą 5, oraz ma spore szanse na sparowanie ciosu przeciwnika jako, że ma większe WW, więc taka puszka postoi 2-3 tury i padnie. Ponieważ, Strigoi swoją ceną mniej więcej równoważy wydatki na zapuszkowanie się przeciwników, nie będę doliczał ciosów od ewentualnych zombie.
Edit: Pomyłka, Strigoi nie może brać broni.

Uff, to było dłuuugie.


Last edited by Krenis on Cz May 05, 2011 05:40 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 04:25 PM
Reply with quote

Strigoi ma gołe łapki w combacie


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Krenis
Nieświadomy
Nieświadomy

Krenis

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 11
Location: Gdańsk/Gdynia

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 04:31 PM
Reply with quote

To wstyd tedy, że niedoczytałem Sad
Ale poza tym i tak mam rację Very Happy (chyba?)


Last edited by Krenis on Cz May 05, 2011 04:36 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Raven
Śniący
Śniący

Raven

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 27
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 05:19 PM
Reply with quote

Quote::
Ale poza tym i tak mam rację (chyba?)

nie masz bo ten koleś z 0+ AS prwodopodobnie pozabija te 6 zombich które nie beda mu w stanie nic zrobic, ale zostawmy jużto

ja chciałme zapytać jak w świtle zasad ma sie to

Quote::
Nigdzie nie jest napisane, że model odcinek od punktu A do punktu B musi pokonać w linii prostej, tylko najkrótszą/najszybszą możliwą trasą.

do tego

Quote::
Model biega/chodzi/lata przodem. Kierunek w którym poruszy się twój model wybierasz na początku fazy.

to w koncu poruszamy sie tylko w linii proste czy podczas ruchu mozemy jednak skręcać?

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1111
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 05:22 PM
Reply with quote

Krenis wrote:
To wstyd tedy, że niedoczytałem Sad
Ale poza tym i tak mam rację Very Happy (chyba?)

są drobne błędy i niedoczytania zasad w Twoim poście np. cold tak na prawdę daje 2+ do as, a nie 1 +, zapomniałeś o runach Wink

ja problemu nie dostrzegam, jak na razie te modele łapią inne i tak stoją na swoim AS... są odpowiedzią w mojej bandzie na rzeczy których nie jestem w stanie zjeść
Na pewno kusza z dodatkowym AP, bije po średniakach w rankingu puszek... bo twardziele wymaksując AS i będą sobie radzić... Ja np teraz nie daje skinkom tarcz i LA, bo mi się to nie opłaca... jak na razie modyfikacja jest świeża, ale wydaje mi się że to nieduże puszki dostaną przez nią po dupie tylko małe...

Co do ściągania AS pamiętajcie o krytykach, Zabójczym Ciosie, spellach noAS, machinach itd Razz i o jednej prawdzie tej gry: jak czegoś nie możesz zabić to zapchaj to Very Happy

BTW z edytuj to o Stroigoju bo może kogoś to w błąd w prowadzić


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Krenis
Nieświadomy
Nieświadomy

Krenis

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 11
Location: Gdańsk/Gdynia

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 07:33 PM
Reply with quote

Zastanowiło mnie to zabijanie 6 zombie. Rozważam oczywiście pierwszą bitwę, o czym pisałem w moim pierwszym poście.

Policzyłem trochę i wychodzi, że ubicie 6 zombie może być ciężkie Jeśli nie weźmie się broni która ma cechę parujący. Jeśli ją ma to dzięki temu, że wszystko ma większe WW niż zombie to generalnie zombie będzie bardzo ciężko zadać ranę.
Zależy to też oczywiście od postaci etc, rozważania są też tylko teoretyczne i faktycznie może być oczywiście zupełnie inaczej, zwłaszcza, że nie uwzględniłem trafień krytycznych. Z drugiej strony założyłem, że raniony zombie zawsze jest wyłączony z akcji, co nieco wyrównuję szanse. Ponadto, jeśli ktoś nie ma 100% szans na śmierć to zakładam, że przeżył. Co więcej zakładam, że jeśli zombie ma szansę umrzeć to jest martwy.

Na przykład taki Wtajemniczony Kultu Karmazynowej Czaszki zakładając, że się puszkuje ma 33% szans na ubicie zombiaka. Raz na trzy tury ubija jednego. Każdy z zombiaków też ma 25% szans wbić ranę. W 6 wbijają 3 rany w 2 tury. Jako, że na 1 nie zdajesz AS to teoretycznie po zadaniu 6 ran padasz. W tym wypadku po 5-6 rundzie walki padniesz Razz Podobnie wygląda to dla reszty chaośników.

Rycerz Graala ma lepiej bo pomaga mu koń co daje dodatkowy atak, oraz ma wyższe WW, więc zombiakom ciężko trafić. Dzięki temu 1 zombiak pada na 2 tury. Zakładając, że zombie mają pecha to jeden pada już w pierwszej turze, kolejny w trzeciej itd. Załóżmy, że rycerz padnie po zadaniu 6 ran. W pierwszej dostaje 5/6, w drugiej tyle samo, w trzeciej już tylko 4/6, podobnie w 4, w 5 i 6 już tylko 3/6, w 7 i 8 po 2/6 w 9 i 10 po 1/6. Rycerz przeżył zakładając, że miał odrobinę szczęścia, ale ma 83% szans na śmierć.

Pozostali rycerze brettońscy nie są w tak dobrej sytuacji, bo padną w 6 rundzie.

Teraz twardziele, czyli krasnoludy. Tan jest na uprzywilejowanej pozycji, ma większą siłę, więc zombie padają łatwiej, ma 33% szans na ubicie zombiaka. Zombie zadają mu na rundę 6/9 rany. Oczywiście idąc krasnoludowi na rękę pierwszy zombie pada w pierwszej rundzie więc zombie zadają tylko 5/9 rany, robią to przez pierwsze 3 rundy, potem 4/9 przez kolejne 3, 3/9 w rundach 7-9, 2/9 w rundach 10-12 i 1/9 w rundach 13-15. W 16 rundzie pada ostatni zombiak. Ale tan padł na 83% gdzieś po drodze.

Gorzej mają Pozostali z krasnoludzkich bohaterów. Mają mniejszą siłę, więc wyłączają z akcji jednego zombie na 4 tury. Podążając tym samym tokiem rozumowania co dotąd, każdy z nich powinien paść po 12 rundzie walki. Inżynier jeszcze wcześniej.

Pozostali Jaszczuroludzie. Sam Saurus na pieszo bije jednego zombie na 3 tury. Zombie wbijają początkowo 1, czyli po śmierci 1 z nich 5/6 rany. od 4 rundy 4/6 od 7 rundy 3/6.... W 9 rundzie pada.

Saurus na zimnokrwistym ma się najlepiej. Dzięki niedoczytanemu przeze mnie wcześniej +2 do AS od zimnokrwistego, więc może on wziąć broń wielką i mieć bonus +1 do siły. Dzięki temu do spólki z wierzchowcem ma 66% szans na zabicie zombiaka. Pierwszy padnie w 1 rundzie, drugi w drugiej, trzeci i czwarty odpowiednio w 4 i 5 rundzie itd. Saurus ubije ich w 7 rundzie mając przy tym raptem 58% szans na zejście.

Podsumowując
W starciu 6 na jednego z zombiakami, z zaproponowanych przeze mnie puszek, nie powinni wyjść bohaterowie chaosu, oraz krasnoludy wyłączając tana i większość bretońskiego rycerstwa a także pieszy saurus.
Zwycięsko wychodzą z potyczki Tan krasnoludów, Saurus na Zimnokrwistym oraz bretoński rycerz Graala. Warto zaznaczyć, że rycerz Graala ma 83% szans na śmierć, Tan tak samo, a Saurus na Zimnokrwistym 58%. Czy jakoś tak. Wink

Edit: ortografia


Last edited by Krenis on Cz May 05, 2011 07:34 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 08:54 PM
Reply with quote

Hehe po długości posta widać, że rozważania teoretyczne, bez obrazy.
A co do ubicia zombiego, to jak leży wystarczy przebić jego wytrzymałość. Jak na postać która nigdy nie będzie miała tarczy czy zbroi jest dosyć łatwe. Po prostu żeby szybko się go pozbyć jeden powala drugi wyłącza z akcji. A kiedy tak wcześniej do niego strzelisz (zazwyczaj zombie idą z przodu żeby chronić resztę przed strzałami), to zazwyczaj pierwsza szarża i zombiego nie ma, a jego rola się sprowadza właśnie do żywego mięsa armatniego (wyrażenie nie na miejscu Wink ). 6 zombie to też nie większy problem, szczególnie jeśli postacie rosną w siłę, na początku tylko mogą sprawiać problemy.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/

Last edited by Findar on Cz May 05, 2011 08:56 PM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 09:22 PM
Reply with quote

Raven wrote:
Quote::
Nigdzie nie jest napisane, że model odcinek od punktu A do punktu B musi pokonać w linii prostej, tylko najkrótszą/najszybszą możliwą trasą.

do tego

Quote::
Model biega/chodzi/lata przodem. Kierunek w którym poruszy się twój model wybierasz na początku fazy.

to w koncu poruszamy sie tylko w linii proste czy podczas ruchu mozemy jednak skręcać?
Jest tak jak napisałem wcześniej, kierunek ruchu wybierasz na początku fazy ruchu i przemieszczasz model najkrótszą/najszybszą możliwą trasą do punktu docelowego.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 09:38 PM
Reply with quote

Findar wrote:
Hehe po długości posta widać, że rozważania teoretyczne, bez obrazy.
A co do ubicia zombiego, to jak leży wystarczy przebić jego wytrzymałość. Jak na postać która nigdy nie będzie miała tarczy czy zbroi jest dosyć łatwe. Po prostu żeby szybko się go pozbyć jeden powala drugi wyłącza z akcji. A kiedy tak wcześniej do niego strzelisz (zazwyczaj zombie idą z przodu żeby chronić resztę przed strzałami), to zazwyczaj pierwsza szarża i zombiego nie ma, a jego rola się sprowadza właśnie do żywego mięsa armatniego (wyrażenie nie na miejscu Wink ). 6 zombie to też nie większy problem, szczególnie jeśli postacie rosną w siłę, na początku tylko mogą sprawiać problemy.

Zombie budzą strach, poza tym puszka jeszcze musi zdać sam w walce, także tak łatwo wcale nie ma. Poza tym zapuszkowanie jest drogie i wymaga poświęcenia umiejętności na krzepkiego, więc musi dawać konkretny bonus. Jak zapuszkujesz wszystkich na początku, to będziesz łąził jak mucha w smole i będziesz miał mało stronników, więc bohaterowie będą ginąć częściej. Nie jest tak różowo Wink


_________________
To gorzej niż zbrodnia - to błąd.
Back to top
View user's profile
Raven
Śniący
Śniący

Raven

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 27
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 05, 2011 10:35 PM
Reply with quote

ok oto przykładowa sytuacja



zielone to przeszkody jesli dobrze zrozumiałem to chłopek biegnący z punktu A dotrze do punktu B najpierw obierając nań azymut a potem balansuje w trakcie ruchu miedzy przeszkodami żeby dotrzeć do celu jak najkrótszą drogą

natomiast w sytuacji takiej



ruch jest podobny ale naszło mnie pytanie załóżmy ze chłopek w pozycji B jest przodem skierowanym w dół obrazka, czy szarżujący z punktu A [ zakładamy ze widzi] musi zakończyć szarże będąc skierowanym w tym samym kierunku jak ten na początku szarży czy moze np dostawić się z boku poniewać pójdzie po najkrótsze drodze do celu?

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 06, 2011 07:41 AM
Reply with quote

Rzędzian wrote:
[
Zombie budzą strach, poza tym puszka jeszcze musi zdać sam w walce, także tak łatwo wcale nie ma. Poza tym zapuszkowanie jest drogie i wymaga poświęcenia umiejętności na krzepkiego, więc musi dawać konkretny bonus. Jak zapuszkujesz wszystkich na początku, to będziesz łąził jak mucha w smole i będziesz miał mało stronników, więc bohaterowie będą ginąć częściej. Nie jest tak różowo Wink
Nie mówie, że na początku trzeba puszkować wszystkich, mówie, że wraz z rozwojem kampani zombie stoją w miejscu i są coraz łatwiejsze do ubicia, bo ani nie dostają pancerza, ani rozwojów. Więc na początku stanowią zagrożenie, i jeśli rzucasz jednego zapuszkowanego faceta na 6 zombie i dostajsz klepy to Twój problem sory. Póki co gram sporo wampirami i jeszcze ani razu zombie nie wygrały mi gry. Zawsze stanowią raczej ruchome elementy terenu, pozwalające bohaterom szarżować, a nie być za szarżowanym. Bez odpowiedniego wsparcia stanowią darmowe punkty doświadczenia. Jeśli przeciwnik najpierw zmiękczył je ostrzałem, potem doszarżował to nie miał problemów. Jednym słowem granie zombie wymaga umiejętności, eliminowanie ich także. Rzucanie się na nich na pałe i liczenie że wymiecie się do czysta udaje się tylko jeśli grasz ogrami :P.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 06, 2011 09:34 AM
Reply with quote

@Raven
To jest bardzo łatwo pokazać, gorzej gdy trzeba o tym pisać. Jest tak jak napisałeś.
Model zaczyna ruch w kierunku w którym go obróciłem na początku fazy ruchu i porusza się do punktu B kończąc ruch ustawiony zgodnie z kierunkiem w którym się poruszał. W trakcie przemieszczania model obraca się zgodnie z tym jak przebiega trasa którą pokonuje. A dostawiasz się do tej krawędzi podstawki, która w momencie rozpoczynania szarży była najbliższa:
Quote::
Model szarżujący wykonując ruch szarży powinien pokonać dystans dzielący go od przeciwnika po najkrótszej możliwej drodze i zakończyć ruch szarży dostawieniem do najbliższej krawędzi podstawki przeciwnika. Jeżeli dostawienie do najbliższej krawędzi jest niemożliwe, na przykład model przeciwnika pozostaje związany walką wręcz z innym modelem, należy dostawić model do kolejnej krawędzi, o ile pozwala na to zasięg szarży.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 22 23 24 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
54 quidamcorvus 1921 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn list 11, 2018 03:14 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2052 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 16745 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 76949 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 139840 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 126
_BBOT: 0
Razem: 126
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 165
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy