Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 26 27 28 ... 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8267
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 24, 2014 04:29 PM
Reply with quote

Nie można czarować, strzelać i walczyć wręcz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 859
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 27, 2014 12:29 PM
Reply with quote

NOŻOWNIK
Bohater jest ekspertem w posługiwaniu się bronią miotaną. Model może w fazie strzelania wykonać 3x – wielokrotny strzał miotanymi wiazdkami/nożami
lub młotami/toporami z karą -1 do wszystkich testów trafienia. Ponadto,
nożownik posługujący się miotanymi gwiazdkami/nożami lub młotami/toporami może zignorować zasadę wymuszającą strzelanie do najbliższego celu.

Co oznacza "3x"? Czy to potrojona wartość A? Co w przypadku, gdy gnoblarski Traper na 2A?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 272
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 27, 2014 02:58 PM
Reply with quote

Ataki nie mają zastosowania do broni dystansowej. Po prostu masz 3 strzały, niezależnie od ilości ataków.

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 859
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 27, 2014 04:07 PM
Reply with quote

Hmm, zapis "3x" jest zatem mylący, bo sugeruje, że występuje jakiś mnożnik.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn lip 27, 2014 05:45 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Hmm, zapis "3x" jest zatem mylący, bo sugeruje, że występuje jakiś mnożnik.
A co w tym mylącego. 3x = 3 razy. Tyle możesz strzelić. Zresztą wszystko jest wyjaśnione w opisie cechy oręża, wystarczy tylko przeczytać ze zrozumieniem:

Quote::
Wielokrotny strzał:
Niektóre rodzaje broni dystansowej dają możliwość wystrzelenia kilku pocisków w jednej fazie strzelania – nazywamy to wielokrotnym strzałem. Liczbę przysługujących strzałów podano w opisie broni (na przykład powtarzalne kusze mogą oddać dwa strzały w każdej fazie strzelania, co odnotowano jako 2x - WIELOKROTNY STRZAŁ). Bronie tego typu mogą wystrzelić jednokrotnie bez żadnych kar do strzelania, bądź też maksymalnie tyle razy, ile to wynika z przypisanych im zasad z dodatkową karą -1 do wszystkich testów trafienia.
Należy pamiętać, że wartość współczynnika ATAKI nie ma wpływu na liczbę strzałów postaci. Współczynnik ATAKI odnosi się do liczby ciosów, jakie model może zadać w czasie walki wręcz.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1478
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr lip 30, 2014 06:10 PM
Reply with quote

Takie pytanko odnośnie np Wrzącej powodzi.
Czy model który w nią wejdzie dostaje obrażenia tylko na koniec swojej fazy ruchu, czy też każdego z graczy?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8267
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr lip 30, 2014 10:03 PM
Reply with quote

Tylko swojej.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1478
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 31, 2014 04:12 AM
Reply with quote

W takim razie zapis nie jest precyzyjny.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8267
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Cz lip 31, 2014 06:32 AM
Reply with quote

Sprecyzuje.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 71
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 03, 2014 05:53 AM
Reply with quote

Czy można zaszarzowac 2 przeciwnikow na raz, kiedy to krawędź do której sie dostawie nie bedzie najbliższa?


_________________
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 859
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 03, 2014 10:40 AM
Reply with quote

Model dostaje ranę z płonącego ataku. Potem na +5 staje w płomieniach. Czy po kolejnym rzucie K6 przy wyniku 1-3 (oznacza, że ofiara miota się bezradnie do końca tury, próbując ugasić płomienie i otrzymuje trafienie z SIŁĄ 4), w kolejnej turze model płonie dalej, czy nie?

Co w przypadku dwóch lub więcej ran z płonącego ataku? Na każdą rzuca się oddzielnie +5 i efekt?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8267
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 03, 2014 01:48 PM
Reply with quote

@Ramzeseba
Można.

@Grish
1. Wynik 1-3 oznacza, że model dalej płonie.
2. Za każdym razem sprawdzasz czy model się zapali ale jeśli już płonie to rzucasz tylko raz na sprawdzenie co się dzieje.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1071

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 03, 2014 01:52 PM
Reply with quote

Ok, czyli można dostawiać się do każdej krawędzi jeśli szarżujemy 2 przeciwników tak żeby zaszarżować obu - ale jeśli szarżujemy 1 przeciwnika to do najbliższej ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8267
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 03, 2014 03:52 PM
Reply with quote

Jeżeli to możliwe dostawiasz model do najbliższej krawędzi podstawki przeciwnika.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1071

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn sierp 03, 2014 07:04 PM
Reply with quote

A no a tu żeby zaatakować 2 modele trzeba było dostawić się zupełnie od tyłu modeli ( patrząc od kierunku modelu atakującego). Czyli zasada nadrzędna to to że trzeba dostawić się do najbliższej możliwej krawędzi tak ?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 26 27 28 ... 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
72 quidamcorvus 3784 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt stycz 15, 2019 03:38 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2393 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 24538 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 101060 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 157163 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy