
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › OddziaÅ‚ MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
The following users give thanks for this topic |
M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM |
Myszor
WidzÄ…cy
Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Sb sierp 16, 2014 10:16 PM
|
|
Kapitan_Hak wrote: |
Przez ostatnie dwa tygodnie pustki w temacie i w SDKu - chyba sezon urlopowy dał się kampanii we znaki , jednak chyba już pora rozruszać nieco całą akcję.
Po pierwsze i najważniejsze, kto w ogóle planuje się pojawiać w najbliższym czasie (zarówno w najbliższy wtorek, jak i - w dalszej perspektywie - w kolejnych tygodniach)?
Po drugie, w co i jak gramy? Kontynuujemy trwającą kampanię, czy zaczynamy coś nowego? Zakładam, że to pierwsze, zwłaszcza że Sylvania jeszcze w fazie WiP, ale może klubowicze mają ochotę na jakąś krótką kampanię-przerywnik, czy coś jeszcze inszego? |
Jestem za "rozruszaniem akcji".
Ja planuję byc we wtorki - o ile będa inni chętni do gry.
Zagrałbym "coś nowego". "Aktualna kampania" jest pozbawiona głębszego fabularno-objectivowego sensu, nie ma opracowanego "finału", a do tego część ludzi najwyraźniej z niej zrezygnowała.
Mordheim wygląda mi na coś na wymarciu, ale wciąż mam nadzieję, że się mylę.
Nadal widzę sens w połączeniu fabuły z kampanią, ale przy takim poparciu i zaangażowaniu, jakie było - nie ma to sensu.
Szanse widzę na bardziej "kameralną" kampanię, gdzie jest dosłownie kilku stałych, zaangażowanych graczy z chęcią nie tylko do grania potyczek i notowania statsów, ale też mających zapał do wspólnego budowania jakiejś historii. Sam chętnie połączyłbym "jakoś" Mordheim i RPG z udziałem MG i bez udziału ludzi, którym to się nie podoba - ale znów - do tego trzeba max kilku osób "zakochanych" w świecie warhammera. Co za dużo, i gdzie kucharek sześć - to nie wychodzi - jak pokazały doświadczenia.
Jeżeli nie urodzi się nic fajnego w gronie SDK, wrócę do tradycyjnych RPG, gdzie prowadzi sie jedna postać, ale się nią... jest.
Ale jak pisałem - dawajcie pomysły, rozkręcajcie kampanię - nową lub "przerywnikową" - macie we mnie stały punkt i choć moze niezbyt wymagającego jako przeciwnik, to przynajmniej nadal pełnego zapału i solidnego gracza.
Pozdro.
|
|
Back to top
|
|
 |
Skavenblight
WidzÄ…cy
Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
|
Back to top
|
|
 |
catachanfrog
WidzÄ…cy
Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 17, 2014 10:30 AM
|
|
Myślę, że ta przerwa to dobry czas by przetestować rzeczy do nowej kampanii. Scenariusze przede wszystkim + np. pogoda + randomy.
Ja też wziąłbym coś nowego ale nie mogę się zdecydować. Tym razem warbanda bez epickich konwersji więc bym złożył szybko ale i tak nie wiem co.
Kampania z "mistrzem" gry jest bez sensu chyba, że mistrz gry jest rzeczywiści mistrzem i ma system opanowany perfekt (nie wspominając o backgroundzie).
|
|
Back to top
|
|
 |
Kapitan_Hak
o. Techniczny
Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 17, 2014 08:02 PM
|
|
No dobrze, zatem startujemy z nowym projektem.
Dążymy do kampanii w Sylvanii rozmachem dorównującej nieomal BTB, ale biorąc pod uwagę konieczność spisania (oraz ewentualnie również choćby wstępnego przetestowania) zasad do niej, szacuję, że prędzej niż w październiku, czy też w listopadzie, nie zaczniemy.
Co robimy do tego czasu? Testowanie Sylvanii na razie chyba odpada, bo jeszcze nie mamy czego testować. Będę miał zapewne pewną propozycję na kampanię "przerywnikową", ale do najbliższego wtorku (czyli pojutrze) z jej zapowiedzią się nie wyrobię.
Generalnie po urlopie mam sporo nowych pomysłów okołobitewniakowych i energii do ich realizacji; z drugiej strony też przemyślałem kilka spraw związanych z klubem. Teraz widzę jasno, że parę rzeczy będę musiał zmienić, w kilku sprawach odrobinę dokręcić śrubę i wziąć niektóre sprawy we własne ręce. Z kolei ze strony klubowiczów przyda nieco większa otwartość (m.in. na nowe zasady, choć niekoniecznie poprzez tworzenie 10 str. koncertowożyczeniowych HRów  ), więcej spontaniczności w klubowych rozgrywkach (nowe settingi i eksperymentalne kampanie) i mniej ciśnienia (oraz wszelakie innej nerwowości klubowo-forumowej).  .
Na koniec jeszcze pytanie: kto zamierza być konkretnie w najbliższy wtorek? Uprzedzam, że jeszcze najprawdopodobniej z niczym nowym nie wystartujemy - najwyżej jakieś one-offy lub jeszcze jedna rozgrywka starymi rozpiskami kończącej się obecnie kampanii. Jeżeli chętnych będzie mało, spotkanie przełożymy na kolejny wtorek, ale wtedy już nie ma zmiłuj
_________________

|
|
Back to top
|
|
 |
catachanfrog
WidzÄ…cy
Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka
|
|
Back to top
|
|
 |
Richi
Przytomny
Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: ZÄ…bki
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 01:57 PM
|
|
Ja najprawdopodobniej mógłbym jutro wpaść na jakąś walkę. Miło by było zagrać z jakimś słabszym gangiem bo po kilku walkach znów borykam się z brakiem wampira... Ktoś chętny?
W ogóle prośba o dodanie do Fili Mazowieckiej
|
|
Back to top
|
|
 |
duszy
WidzÄ…cy
Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 02:40 PM
|
|
Ja może jutro wpadnę, ale pewnie nie wcześniej niż o 20, więc raczej nie na grę.
_________________ Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
|
|
Back to top
|
|
 |
Dwalthrim
Wtajemniczony
Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 03:48 PM
|
|
_________________ JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
|
|
Back to top
|
|
 |
Richi
Przytomny
Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: ZÄ…bki
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 03:54 PM
|
|
|
|
Back to top
|
|
 |
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 05:04 PM
|
|
Cześć!
Będę jutro. Skoro kończymy kampanię to zagrał bym jeszcze Piratami (Rating koło 200 pkt.), a jeśli nie to mogę porobić coś pożytecznego na rzecz klubu.
Do zobaczenia.
|
|
Back to top
|
|
 |
Telchar
WidzÄ…cy
Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 18, 2014 07:05 PM
|
|
Mnie nie będzie i to zapewne aż do października.
|
|
Back to top
|
|
 |
Myszor
WidzÄ…cy
Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt sierp 19, 2014 09:00 AM
|
|
Ja będę dziś, ustawiam się z Richim na grę poza-kampanijną
W proponowanej dyskusji o wizji rozwoju klubu bardzo chętnie wezmę udział.
Pozostałe propozycje i sugestie również popieram.
Tylko czy gramy na górze, czy wracamy na 1p?
|
|
Back to top
|
|
 |
Skavenblight
WidzÄ…cy
Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz sierp 21, 2014 09:50 AM
|
|
Dla wszystkich, którzy nie byli - prawdopodobnie odzyskamy naszą salę z początkiem września. Przynajmniej remont jest tak wpisany w terminarzu. Wszystkie makiety pozostały w SDK, szafy i skrzynia są zafoliowane, więc nic nie powinno się stać.
We wtorek zagraliśmy sobie bitwę z Wacławem (rozwinięci piraci), ja miałam świeżaków - Opętanych, z dwoma najemnikami dla wyrównania różnicy. Tomek zaś grał rozwścieczonym motłochem, który uwięził piękną córkę kowala, chcąc ją spalić następnego dnia na stosie. Wszystko działo się w nocy, ale bez obaw! Na zapadłych wsiach Imperium noc kończy się, gdy wytłuczesz wszystkich wieśniaków
Bitwa była po prostu epicko niezapomniana  Jak zawsze, gdy spotykają się trzy osoby z podobnym podejściem do gry. Random happenings co chwilę (najpierw z Nemesis Crown, potem z BtB). Działy się różne rzeczy, czasem w dobrych kombinacjach. Moją ulubioną był dziad z koszykiem grzybów, który do końca bitwy krążył po stole (dzięki temu Tomek nawet po wybiciu wieśków miał za kogo rzucać) - oberwał z plaskacza od zmutowanego drzewa, ale pozbierał się i szedł dalej. Zaprawiony w boju grzybiarz wpadł w końcu do studni, w której znalazł light armor i znów otrzepał się i niestrudzenie poszukiwał dalej grzybów, nie przejmując się jakimiś Opętanymi czy beastmenami parę metrów od niego. Nikogo niestety nie było stać na grzyby, a szkoda.
Był też leśny duszek, który ukradł pistolet assassinowi oraz kawałek wyrdstona na środku (czyli centralnie w wieży, w której więziono córkę kowala). Mieliśmy nadzieję na zwrot akcji pt. cabin boy otwiera drzwi do wieży, a tam córka kowala zamieniona w spawna, ale niestety nikt w końcu w spawna się nie zamienił, tylko mój beastman dostał mutację (macka) i Wacława cabin boy (kolce). Tenże kolczasty cabin boy eskortował zresztą kowalównę, ale córki kowala to twarde kobitki, u nas z 8 lat temu córkę kowala eskortowały 2 nurglingi i jakoś nie narzekała
Noc trwała bardzo długo, bo ostatni z wieśniaków trzymał się chyba z 8 rund, walcząc z jakimś typem i ogrem. Zadźgał ogra widłami, ale niestety w końcu sam zszedł i nastał świt. Nie miało to większego znaczenia, wielu piratów zeszło i w końcu uznaliśmy, że piraci zwiewają, ale z córką kowala. W samą porę zresztą, bo szli w stronę pewnego zagajnika, z którego właśnie chwilę wcześniej wyjechał Belandysh...
U mnie też były rzucane routy, bo zeszli Possessed i mgr (ale czarna krew Opętanego zdążyła na do widzenia zrobić jeszcze trochę szkód w szeregach wroga). Ostatecznie wszystko przeżyło, wszyscy mieli jakieś zyski, więc można nawet bandami grać dalej
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Pan_Ryba
Åšwiadomy
Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pt sierp 22, 2014 12:41 AM
|
|
Potwierdzam, gra była obłędna!
Dzięki N&T : )
|
|
Back to top
|
|
 |
Kapitan_Hak
o. Techniczny
Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 24, 2014 09:56 AM
|
|
Dołączam się do potwierdzenia Pana Ryby - zeszłotygodniowa gra była epicka, wesoła, bezciśnieniowa, a przy tym spontaniczna i pełna nieoczekiwanych zwrotów akcji, które najlepiej chyba opisała Natalia!
Mam trochę fotek od Pana Ryby - postaram się je opublikować ASAP.
Odnośnie planów na najbliższy czas, moja propozycja jest następująca:
Najbliższy wtorek - jeszcze jedna raczej "luźna" gra w stylu spontanicznego "one-off" (jak tydzień temu). Będzie to ostatnie spotkanie "na strychu", przed powrotem do naszej sali, więc IMO nie ma sensu zaczynać czegoś nowego na łapu-capu.
Kolejny wtorek, czyli pierwsze spotkanie wrześniowe - przeprowadzka do sali klubowej (zakładam, że skończą już do tego czasu remont) i start nowej kampanii, przewidzianej na 6-8 spotkań. Jej zasady będą raczej nieskomplikowane (ot, oddech przed Sylvanią), ale jednocześnie chciałbym, by było w nich minimum "porządku" i "smaczków". Szczegóły w przeciągu tygodnia.
Końcówka października - jak się uda, to zrobimy turniej.
Początek listopada - właściwa "śmietanka", czyli początek kampanii w klimatach "Sylvanii"  !
_________________

|
|
Back to top
|
|
 |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|