Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy





























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › Kampania Mordheim w SDK
Kampania Mordheim w SDK
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 28 29 30 31
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic M.T. - Wt May 27, 2014 08:53 PM
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 31, 2014 09:23 PM
Reply with quote

Zapraszamy Smile !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 31, 2014 09:48 PM
Reply with quote

raczej będę, może się uda przetestować tą bandę sylvańską


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 31, 2014 10:13 PM
Reply with quote

Ja też by przetestować bandę Syl. im więcej osób nią zagra tym lepiej. kto jeszcze zgłaszał chęć na playtest?
Na wtorek zrobię hm. "formularz playtestow".

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1275
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn sierp 31, 2014 10:38 PM
Reply with quote

Ja też prawdopodobnie będę.

Back to top
View user's profile
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 617
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn wrz 01, 2014 06:48 AM
Reply with quote

Ja tez wpadam. ale pytanie na jakim etapie jest w tej chwili kampania?


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
DanonBiczBoży
Przytomny
Przytomny

DanonBiczBoży

Offline

Joined: sierp 18, 2014
Posts: 62
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Pn wrz 01, 2014 09:04 AM
Reply with quote

Ja też będę, tyle że z bandą "standardową", jak tydzień temu Wink

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt wrz 02, 2014 04:55 AM
Reply with quote

Vercy wrote:
Ja tez wpadam. ale pytanie na jakim etapie jest w tej chwili kampania?

Jesteśmy w tej chwili w zasadzie między kampaniami, a część osób gra nowymi rozpiskami, więc problemu nie ma, śmiało przychodź Smile .


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 617
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt wrz 02, 2014 08:07 AM
Reply with quote

Będę, tylko rano szukałem figurek i nie mogłem znaleźć w nowym domu więc jakby co bede zdwonił z prośbą o jakąś bandę Very Happy


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 617
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt wrz 02, 2014 09:51 AM
Reply with quote

Dobra juz wiem jak jest, mam w mieszkaniu tylko figurki do BTB


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Wt wrz 02, 2014 09:06 PM
Reply with quote

Dzięki za grę, zabawnie było. Defensywne, zbunkrowane skaveny, uparci witch hunterzy wycięci niemal do ostatka, człapiące bez sensu zombie i wampir-sierota, który znokautował 3 przeciwników w close combacie, tylko żeby ubić jednego i niemal nie zostać ukamieniowanym przez skaveńskich procarzy... No i standardowo po mojej stronie zabił henchmen Razz

Bleh, rzucałem jedną kostką eksploracji za mało i zapomniałem, że zgarnąłem 3 shardy ze scenariusza.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1275
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr wrz 03, 2014 12:06 AM
Reply with quote

Potwierdzam, skaveni się zbunkrowali, ale to była najlepsza taktyka w tej potyczce Very Happy

Ale od początku.

Zrobiłem nową rozpiskę, uwaga Smile ->

225 gc za komplet 6 gołych bohaterów
200 gc 4x weeping blades dla szefa, sorcerera i black skavenów
12 gc 6x sling dla bohaterów
12 gc 4x club dla night runnerów
40 za 2 verminkinów
10 gc za 2x club + 2x sling dla verminkinów
------
suma: 499 gc

Wylosowałem Warpfire dla sorcerera Smile

8 skavenów w początkowej rozpisce, taki eksperyment. Za to weeping blades na 4 bohaterach ...

Multiplayer Duszy, Danon i ja - undead w wersji sylvańskiej, witch hunters i skaveni.

Dostałem swoją strefę rozstawienia jako ostatni i w prezencie pod nosem dice tower, która okazała się kapitalnym miejscem do obrony i do kąśliwych salw z proc. W zasięgu strzału moje szczury miały stamtąd 2 shardy (graliśmy Treasure Hunt z Annuala), po które ruszyli łowcy czarownic.

Danon rozdzielił bandę i ruszył większością na skaveny. Skaveny zaszyły się na wieży, blokując łowcom czarownic jedyne wąskie przejście.
Sorcerer spalił spaczogniem dwóch ludzi w pierwszym strzale. Czarnoszczury skutecznie stawiły czoła w waskim przejściu psom i flagellantom. Koniec końców łowcy wycofali się, ciągnąc za sobą wielu cięzko poranionych towarzyszy.

Niestety dla skavenów banda umarlaków Duszy'ego prawie bez strat zaczęła zbliżac się do wieży. Przebrzydły assassin wynajęty przez wampira Dackulę trafił w głowę szefa Squitika, w wyniku czego (jak się potem okazało) Szef lekko oszalał (nabawił się Frenzy).
Assassin padł w następnej turze od kamienia wystrzelonego celnie z procy przez czarnoszczura(!).

No cóż - po stracie 2 figurek musiałem rzucać routa. Pierwszy zdany na 2+2, drugi niestety oblany. Umarlaki wygrały, ale szczury obłowiły się w eksploracji. 5 kostek, potrójna czwórka, która dała extra 2 kusze (night runnerzy dostaną je jak tylko zdobęda weapon expert). Do tego 4 znalezione shardy (niestety, taktyka sprawiła, że żadnego sharda z planszy szczury nie zdobyły). Sprzedaż 3 shardów na 8 figurek dała 65 gc (+ 1 gc oszczędzony = 66 gc na zakupy, 1 shard oszczędzony na przyszłość).

Starczyło na 2 łapki (potrzebny będzie rzut na szukanie) i dodatkowych 2 verminkinów z pałkami.

Skaveni nazabijali wyjątkowo dużo, dzięki czemu rzucałem na 5 awansów po pierwszej potyczce!

Jeden z czarnoszczurów dostał dodatkowy atak. Drugi - skilla. Eshin Sorcerer - 2 skille! Smile Night runner +1 do Inicjatywy.

Drugi night runner wylosował +1 Ld, ale kiedy opadła gorączka kostkowania, na spokojnie w domu okazało się, że niechcacy oszukałem Smile - awans był tylko na jednym night runnerze Smile Ten drugi miał tylko jedną kratkę za przeżycie.

Skok ratingu z 86 na 113 to jest to Smile
Oby każda moja banda miała tak udane początki Smile
Aż by się chciało grać tą bandą w nową Kampanię Wink

Grało się super, w naprawdę fajnej atmosferze. Z zadowoleniem stwierdzam, że zaczynam ogarniać zasady Mordheim Smile Razz

Pozdr i do następnej bitwy!

Back to top
View user's profile
Vercy
Świadomy
Świadomy

Vercy

Offline

Joined: kwiet 23, 2011
Posts: 617
Location: Warshau
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr wrz 03, 2014 08:52 AM
Reply with quote

I nie udało mi się dotrzeć :/


_________________
Mój blogasek, mało w nim o mordheim, ale miodu nie zabraknie Zapraszam:
Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 386
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Śr wrz 03, 2014 12:21 PM
Reply with quote

Mimo szczerych chęci nie udało mi się dotrzeć. Może następnym razem.

Ave, Vlad von Carstein, morituri te salutant.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
DanonBiczBoży
Przytomny
Przytomny

DanonBiczBoży

Offline

Joined: sierp 18, 2014
Posts: 62
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz wrz 04, 2014 04:13 PM
Reply with quote

Niestety pogłoski o mojej ostatniej porażce są prawdziwe Razz W ostatniej turze nie mogłem nawet zdawać testu na rozbicie, bo na placu boju pozostali tylko jeden Łowca i jeden pies, obaj nieprzytomni.

Na szczęście żadnemu z bohaterów nic poważnego się nie stało i wszyscy cali i zdrowi za tydzień spróbują wziąć rewanż. Pecha miał tylko Kapitan, który został ograbiony i stracił sprzęt za 90zk.

Stronnicy mieli mniej szczęścia, gdyż flagellant i dwóch zelotów poniosło śmierć.

Porządnych wzmocnień na następną walkę niestety nie ma. Nająłem nowego flagellanta, a Łowcy podzielili się sprzętem z Kapitanem. Ostatecznie notowanie bandy po walce spadło ze 104 na 103, ale nikt nie obiecywał, że jedyna słuszna droga obrońców czci Sigmara będzie łatwa. Nasza racja jest najlepsza, więc z tym większą nienawiścią będziemy plenić wrogów Sigmara w dalszych bojach! Very Happy

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1275
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Mordheim w SDK - organizacyjnie
Posted: Cz wrz 04, 2014 10:05 PM
Reply with quote

A ja napiszę jeszcze tylko sprostowanie Smile
Gorączka rzutów po grze to jedno, a gapiostwo drugie...
Już cieszyłem się z dwóch skilli mojego Sorcerera, kiedy czytając po raz setny zasady dla Skavenów pacnęło mnie, że Sorcerer zaczyna z 8 xp a nie z 10, jak mi się ubzdurało. 8 + 4 zarobione xp daje 12, czyli tylko jeden awans, a nie dwa, czyli 1 skill a nie 2... Z gryzącym sumieniem wytarłem Magical Aptitude... Rogaty Szczur znów chichotał zza Osnowy Rzeczywistości Razz

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 28 29 30 31
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 374 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
54 Radzik 549 Re: Kampania na zasada...
 Wt paźdź 17, 2017 01:03 PM 
Grish View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] [SDK] bieżące spotkania
(czyli, czym zajmujemy się od marca do czerwca 2016)
[ Go to pageGo to page: 1 ... 8, 9, 10 ]
138 Pan_Ryba 5860 [SDK] bieżące spotka...
 Wt paźdź 17, 2017 09:36 AM 
Myszor View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
67 Myszor 2033 Re: Kampania Mordheim ...
 Cz wrz 07, 2017 09:18 PM 
Szary_Kocur View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Potencjalna kampania w innym wymiarze
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
43 Krnabrny 1810 Re: Kampania "Skarby A...
 Wt May 09, 2017 10:34 AM 
Radzik View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: kasia20dz
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 400

Na stronie:
Użytkownicy: 1
Goście: 24
_BBOT: 1
Razem: 26
Kto gdzie jest:
 Użytkownicy:
Pepe > ForumsPro
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Yahoo > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy