Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Postacie Dramatu [Warheim FS] › Monstrum doktora Bergholza.
Monstrum doktora Bergholza.
...propozycje zasad dla nowych Postaci Dramatu.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Monstrum doktora Bergholza.
Posted: Pn wrz 08, 2014 08:55 AM
Reply with quote

W ramach konkursu Hakostwa postanowiłem uhonorować zasłużony model zombiego z mojej bandy Krwawych Smoków wersją "epicką" ;).
Bez względu na wynik konkursu mam nadzieje, że wam się spodoba, zapraszam do zapoznania:

Monstrum doktora Bergholza.

"Nareszcie! Ostateczny dowód na to, że przed Śmiercią muszą się ukorzyć nawet siły Chaosu! Powstań mój sługo!" - Albert Bergholz

Tylko nieliczni adepci mrocznych sztuk słyszeli o doktorze Albertcie Bergholzu, nekromancie, który nawet przez sobie podobnych uważany był za szalonego, co samo w sobie zasługuję na uwagę.
Twierdził, że zmodyfikowane zaklęcie wskrzeszenia zombie, użyte na ciele mutanta w którym mutacje zgromadziły odpowiednią ilość mocy Dhar, pozwoli na stworzenie nowego rodzaju nieumarłych sług, pozbawionych wielu słabości swych pierwowzorów. Doktor początkowo nie uzyskiwał pożądanych rezultatów. Dopiero kiedy sfrustrowany zaczął konstruować z fragmentów różnych ciał idealny materiał dla swojego projektu, udało mu się osiągnąć cel.
Niestety okazało się, że monstrum które stworzył, nie tylko przewyższa zwykłe zombie na poziomie fizycznym ale również psychicznym. Trawiony szaleństwem umysł doktora Bergholza okazał się zbyt słaby, aby zapanować nad nowym dziełem, nekromanta zginął rozszarpany przez swe bluźniercze dzieło.
Potwór przez długi czas stanowił postrach wśród mieszkańców Stirlandu, aż do momentu gdy grupie łowców czarownic w końcu udało się go wytropić i zakończyć plugawy żywot w płomieniach.
Mogłoby się wydawać, że to już koniec historii Monstrum doktora Bergholza, ale plotki mówią, że jednemu z pomocników nekromanty udało się uratować notatki niezbędne do odtworzenia eksperymentu.
Przy odpowiednim samozaparciu i dużej dozie szczęścia możliwym jest zdobycie księgi z zapiskami Bergholza, które pozwolą kontynuować jego dzieło.


UWAGI: Monstrum może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: , Nieumarła świta hrabiego von Carstein, Nieumarły orszak księżnej Lahmi, Nieumarły poczet Krwawych Smoków oraz Nieumarły sabat rodu Nekrarch i Nieumarły tabor ludu Strigosu. Potwór, który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może nauczyć się jednej zdolności z listy umiejętności SIŁOWYCH lub SZYBKOŚCIOWYCH.

LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: Aby móc stworzyć Monstrum, potrzebne są:
Notatki dr Bergholza: dostępność: 10, cena:50zk+2k6,
Odpowiedni „budulec”, drużyna gracza w poprzednich potyczkach powinna wyłączyć z akcji i zabić (tabela poważnych obrażeń, wynik 11-15 ) bohatera przeciwnej drużyny.
ŻOŁD: Bluźniercze połączenie nekromancji i mocy Dhar powoduje, że ciało Monstrum jest rozrywane od środka przez przeciwstawne siły. Monstrum wymaga nieustających napraw, po każdej potyczce należy poświęcić model dowolnego stronnika, w przeciwnym wypadku Monstrum rozpada się.
PRESTIŻ DRUŻYNY: +31 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 20 X 20 MM

CHARAKTERYSTYKA Monstrum:

SZ WW US S WT ŻW I A CP
4 3 0 3 3 1 3 1 6 Początkowa
5 6 0 4 4 3 6 4 8 Maksymalna

BROŃ/PANCERZ: Mosntrum posiada zdolność broń naturalna. Monstrum nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy.
ZASADY SPECJALNE:
ANIMACJA, NIEUMARŁY, STRACH.
DZIEDZICTWO DHAR: Zaklęcie doktora Bergholza pozwala zachować część cech, „materiału” który został użyty. Przed rozpoczęciem pierwszej potyczki, a po opłaceniu kosztów wskrzeszenia potwora należy wykonać rzut k6 na tabelę dziedzictwa Dhar.
ŚWIADOMY: Monstrum dysponuje wiedzą i wspomnieniami z dawnych czasów i zdobywa doświadczenie, ponadto w przeciwieństwie do pozostałych modeli z zasadą NIEUMARŁY, może biegać, bez względu na odległość od modelu DOWÓDCY.
TRUDNY DO ZABICIA: Monstrum to wyjątkowo twardy Ożywieniec, który walczy nawet rozczłonkowany. Monstrum zostaje Wyłączony z akcji! jedynie przy wyniku 6 w rzucie na TABELĘ EFEKT ZRANIENIA. Wynik 1-5 traktowany jest jako Oszołomiony!.

Tabela dziedzictwa Dhar:
1.MACKA
Na skutek działania bluźnierczych mocy Chaosu jedno, wybrane losowo, ramię
mutanta usycha, a na jego miejscu wyrasta pokryta maleńkimi przyssawkami macka.
Na początku każdej fazy walki wręcz mutant może opleść macką jednego z
przeciwników, z którym pozostaje związany walką wręcz. Przeciwnik mutanta traci
jeden wybrany przez odmieńca ATAK. Należy zauważyć, że wartość współczynniki
ATAKI przeciwnika nie może zostać obniżona poniżej 1 punktu. Ponadto mutant nie
może użyć macki jeśli został Oszołomiony!, Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
2.ZŁE OKO
Natchnione dotykiem Chaosu jedno z oczu mutanta staje się całkowicie czarne
oraz zaczyna kipieć nagromadzoną wściekłością i złem. Złe oko może zostać użyte w
fazie strzelania, a odmieniec może obrać za cel dowolny niezwiązany walką model
przeciwnika pozostający w polu widzenia, w odległości do 8”. Ofiara złego oka musi
wykonać test CP. Udany test oznacza, że ofiara oparła się mocy mutanta i nie dzieje
się nic nadzwyczajnego. Nieudany test CP oznacza, że do zakończenia potyczki ofiara otrzymuje modyfikator -1 do wszystkich testów trafienia, zranienia oraz rzutów na Ochronę Pancerza.
3.ŁUSKOWATA SKÓRA
Skóra mutanta zmienia się w łuski. Odmieniec otrzymuje premię +1 do Ochrony
Pancerza (do maksymalnego poziomu 0+) lub Ochronę Pancerza na 6+ jeśli nie posiada zbroi.
4.ODÓR
Splugawione dotykiem Chaosu ciało mutanta zaczyna wydzielać nieznośny odór,
przypominający mieszaninę woni wymiocin, zepsutych jaj i gnijącego mięsa.
Przeciwnicy atakujący mutanta w walce wręcz zadają ciosy z karą -1 do wyniku rzutu
na trafienie, co spowodowane jest niemal niemożliwym do wytrzymania odorem. Efekt mutacji nie oddziałuje na modele podlegające zasadzie specjalnej ODPORNOŚĆ NAPSYCHOLOGIĘ
5.CUCHNĄCY DOTYK
Skażone dotykiem Chaosu ciało mutanta zaczyna wydzielać cuchnącą, lepką
substancję, której nie można usunąć i domyć. Dotyk odmieńca przenosi choroby i
zarazy, a wszystkie ataki wykonane przez mutanta w czasie fazy walki wręcz zyskują cechę
oręża ZATRUTY ATAK.
6.TWARDA SKÓRA
Skóra mutanta, naznaczona piętnem Chaosu, staje się niezwykle gruba i twarda.
Wartość współczynnika WT odmieńca zostaje zwiększona o +1 punkt.
Tutaj fotka modelu, który był inspiracją.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8189
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Monstrum doktora Bergholza.
Posted: Sb wrz 13, 2014 02:11 PM
Reply with quote

Ci z was, drodzy czytelnicy, którym zdarzało się współpracować ze mną przy tworzeniu reguł do Warheim FS wiedzą, że często zmieniam i redaguję otrzymane pomysły dostosowując je do mojej wizji. Na moje szczęście większość z was przyzwyczaiła się już do takiego trybu pracy.

I znów kilka dni temu po przeczytaniu zamieszczonych przez Findara reguł opisujących Monstrum doktora Bergholza, które uznałem za bardzo ciekawy pomysł, postanowiłem zmodyfikować zasady i zrobić z Postaci Dramatu nieumarłego Ogra. Z efektami końcowymi szanowne państwo-draństwo może zapoznać się poniżej.


Wszelkie uwagi, komentarze i sugestie mile widziane. Jeżeli dostrzegliście jakieś błędu lub macie pomysł na jakąś modyfikację to piszcie.

Jeśli szanowne państwo-draństwo ma pomysły na kolejnych bohaterów specjalnych do Warheim FS, a wystarczy mi nawet krótki opis zawarty w kilku zdaniach, to piszcie śmiało w komentarzach poniżej.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8189
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Monstrum doktora Bergholza.
Posted: Pn paźdź 13, 2014 09:57 PM
Reply with quote

Findar, Reaper wypuścił figurkę dla twojego Monstrum:



_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Monstrum doktora Bergholza.
Posted: Śr paźdź 15, 2014 04:56 PM
Reply with quote

Tak podejrzewałem, że z pomocą google translate podglądaja to forum Wink .


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy