Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 35 36 37 38
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn wrz 15, 2014 06:45 PM
Reply with quote

Czy jest jakas kara za strzelanie przez swoje jednostki ? Np oslona zaslania mi wroga w 1/4 a moja jednostka w 2/4. Czyli defakto widze 1/4 jednostki..

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn wrz 15, 2014 07:44 PM
Reply with quote

Quote::
Osłona:
[...]Jeżeli rzut na trafienie nie powiedzie się o 1, w przypadku gdy cel znajduje się za osłoną, wówczas pocisk trafia w osłonę. W większości przypadków nie ma to większego znaczenia, ale gdy na linii ognia znajduje się inny model (sprzymierzeniec lub wróg) lub osłoną, za którą ukrywa się ostrzeliwana postać jest beczka z prochem, może to mieć bardzo duże znaczenie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1071

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn wrz 15, 2014 07:59 PM
Reply with quote

Hm, może w przyszłości można by wprowadzić zatem zasadę że jeśli strzelamy do modelu chowającego się za plecami innego modelu np przy nieudanym trafieniu na 4+ trafiony zostaje model zasłaniający ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn wrz 15, 2014 08:01 PM
Reply with quote

Model będący osłoną zostaje trafiony gdy rzut nie powiedzie się o 1. Po co wprowadzać dodatkową, dublującą to zasadę?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn wrz 15, 2014 10:20 PM
Reply with quote

Czy mogę szarzować przez figurke wroga? Powiedzmy ze mam 20mm wolnego miejsca na szarze ogrem z podstawka 40x40 , ale pozostale 20mm zajmuje zwiazany w walce model wrogi. Czy on blokuje mi drogę czy co?;]

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn wrz 15, 2014 10:34 PM
Reply with quote

Nie możesz szarżować przez modele przeciwnika.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Pn wrz 15, 2014 11:35 PM
Reply with quote

dzięki za tą i za wszystkie odpowiedzi ;]

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1071

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt wrz 16, 2014 12:28 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Model będący osłoną zostaje trafiony gdy rzut nie powiedzie się o 1. Po co wprowadzać dodatkową, dublującą to zasadę?

To jest jedna z tych rzeczy o których zapomina się u nas w klubie ;D
Dzięki za przypomnienie o tym.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Wt wrz 16, 2014 07:03 PM
Reply with quote

1) Unieruchamiajacy - jezeli unieruchomie przeciwnika z 3ZW to czy tak jak w ogluszeniu starczy go zranic zeby dobic, czy po prostu mam auto trafienie w WW?
2) Czy jezeli np złowady powolają na ziemie postac z 3ZW to jak wstanie ma 1 ZW czy 3?
3) czy po wyrwaniu sie z siatki obowiązuje taka zasada jak po ogluszeniu ze uderza jako ostatni?
4) czy chlopak ma talent jak wybiera 2 specjalizacje np sztrzelecka i akademicka, to specjalna i tak ma domyslnie?
5) czy w fazie strzelania jezeli jeden z celi zginie zanim wszyscy w niego strzela to pozostali strzelcy moga zmienci cel?

Back to top
View user's profile
karlee
Nieświadomy
Nieświadomy

karlee

Offline

Joined: paźdź 31, 2011
Posts: 5
Location: Front Wschodni - Białystok

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr wrz 17, 2014 06:18 AM
Reply with quote

Co się dzieje, jeśli jest taka sytuacja:

Model S zadeklarował szarżę na C. Model B na U. W reakcji na szarżę U ucieka i staje na drodze szarży S.

C
^
|
|
U<-----B
|
|
|
S

Co może zrobić S?
a) olać U i potraktować to jako zwykłą postać wroga na którą nie deklarował szarży i ominąć naokoło U (jeśli starcza zasięgu szarży i miejsca)?
b) zadeklarować nowy cel szarży na U?
c) zatrzymać się cal od U?
d) inne?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr wrz 17, 2014 06:49 AM
Reply with quote

@pan_sarin
1. Zraniony model zostaje WzA!
2. 3 Zw.
3. Tak
4. Tak.
5. Tak.

@karlee
a


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
karlee
Nieświadomy
Nieświadomy

karlee

Offline

Joined: paźdź 31, 2011
Posts: 5
Location: Front Wschodni - Białystok

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr wrz 17, 2014 07:22 AM
Reply with quote

Dzięki za szybką odpowiedź Smile

Kolejna garstka pytań:
1.
Quote::
Model, który został Oszołomiony! może powstać w fazie ruchu podczas
wykonywania pozostałych ruchów. Postać może wykonać ruch (ale nie bieg lub LOT), rzucać zaklęcia oraz strzelać.

Czy to oznacza, że postać może szarżować w turze w której przestała być oszołomiona?

2. Czy własne i sprzymierzone modele zasłaniają linię strzału dla członków własnej drużyny i dają osłonę wrogowi? Jeśli tak, to jak rozumiem, można strzelić "w plecy" swojemu jeśli swój model będzie stanowił osłonę dla wroga?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr wrz 17, 2014 07:37 AM
Reply with quote

1. A jaka jest kolejność działań?
2. Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
karlee
Nieświadomy
Nieświadomy

karlee

Offline

Joined: paźdź 31, 2011
Posts: 5
Location: Front Wschodni - Białystok

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr wrz 17, 2014 08:27 AM
Reply with quote

1. DEKLARACJA SZARŻ.
2. MOBILIZACJA Uciekających! MODELI.
3. RUCHY PRZYMUSOWE.
4. RUCHY SZARŻUJĄCYCH.
5. POZOSTAŁE RUCHY

Patrząc na kolejność powiedziałbym, ze nie może szarżować. Jednak zasada mówi, że "postać może wykonać ruch ale nie lot lub bieg". O szarży nie ma słowa. Natomiast szarża to również ruch. Stąd moje pytanie. Bo znajomi mówią, że można szarżować, natomiast ja mam wątpliwości...

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5
Posted: Śr wrz 17, 2014 08:47 AM
Reply with quote

Szarżować mogą modele które szarże zadeklarowały. Czyli punkt 1. A Oszołomiony! model powstaje później, czyli nie może szarżować.

EDIT:
Szarża, ruch i bieg to różne rzeczy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 35 36 37 38
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
82 quidamcorvus 5404 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt stycz 22, 2019 09:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2672 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 30399 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 118325 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 170379 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy