Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 31 32 33
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lip 19, 2014 01:58 PM
Reply with quote

Unik działa tylko w fazie walki wrecz a demony pojawiaja sie w fazie magii.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr wrz 03, 2014 10:49 PM
Reply with quote

Po koniec sierpnia na łamach forum Azylium, na przykładzie magicznych przedmiotów, Ramzeseba zwrócił uwagę na fakt, iż posiadany przez kompanię ekwipunek nie wlicza się do Prestiżu Drużyny.

Także wcześniej kilku graczy zwróciło mi uwagę na ten fakt. W związku z tym, postanowiłem rozbudować nieco reguły dotyczące Prestiżu Drużyny, które do tej pory były niemal identyczne z zasadami z Mordheim, i tak:



Tak więc, gracz do Prestiżu Drużyny powinien doliczyć +1 punkt za każde 10 zk, które wart jest posiadany przez kompanię ekwipunek. Przy czym nie ma znaczenia w jaki sposób drużyna weszła w posiadanie owego ekwipunku, czy to poprzez kupno czy grabież. Liczy się jedynie fakt, że kompania dysponuje takim wyposażeniem, nawet, jeśli przedmiot kurzy się w skarbcu.

Przy okazji powyższe zmiany uwzględniłem w Karcie Drużyny, a aktualną wersję można pobrać klikając w poniższe odnośniki.

Karta Drużyny
w wersji:
PDF|DOC


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb wrz 06, 2014 07:08 PM
Reply with quote

Grungnar Gundrikson na łamach forum WarZag zaproponował kilka dni temu modyfikacje zasad dotyczących kompanii Khazadów z Gór Krańca Świata.

Dwie z nich uznałem za zasadne. Pierwsza dotyczy zasady specjalnej Zhańbiony której podlega kompania Krasnoludów. I tak zmodyfikowana zasada z dużym prawdopodobieństwem będzie brzmieć w sposób następujący (pogrubiłem poprawiony fragment):
Quote::
Zhańbiony:
Honor jest dla Khazada najcenniejszą rzeczą jaką posiada, a krasnoludzki bohater który okryje się hańbą traci wszystko. Wstyd, jaki odczuwa zhańbiony Khazad przed Grungnim i swoimi przodkami sprawia iż Krasnolud przyłącza się do antycznego Kultu Pogromców. Okrywa wówczas swe ciało rytualnymi tatuażami, farbuje swoje włosy na pomarańczowo, usztywnia je zwierzęcym tłuszczem i staje się Trollobójcą.
Krasnoludzki bohater okryje się hańbą gdy w reakcji na szarżę Snotlinga, Gnoblara, Goblina, Hobgoblina, Orka, Czarnego Orka, Krasnoluda Chaosu lub Bykocentaura zadeklaruje Ucieczkę! lub w pierwszej rundzie walki wręcz jeden na jednego zostanie Wyłączony z akcji! przez model, którego WW lub SIŁA jest dwukrotnie niższa od wartość WW lub SIŁY Khazada.
Zhańbiony Khazad natychmiast traci swój status oraz dostęp do dotychczasowego ekwipunku i od tej pory może korzystać wyłącznie z listy ekwipunku Pogromców Trolli. Trollobójca podlega następującym zasadom specjalnym: FANATYK, POGROMCA, TOPORY POGROMCY.

Kolejna modyfikacja dotyczy zasad specjalnych bohatera Mistrza Inżyniera, także tego służącego w szeregach Kultu Pogromców z Karak Kadrin:
Quote::
ZASADY SPECJALNE:
ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2), TRUDNY DO ZABICIA, ZASADZKA.
BŁOGOSŁAWIEŃSTWO PRZODKÓW: Dopóki Mistrz Inżynier znajduje się na polu bitwy (i nie Ucieka!, nie został Powalony na ziemię! lub Oszołomiony!), generuje na potrzeby gracza jedną Kostkę Rozproszenia.
INŻYNIER: Khazadzi z Gór Krańca Świata to świetnie wyszkoleni i zdyscyplinowani żołnierze, wspomagani przez doświadczonych Mistrzów Inżynierów. W grze odzwierciedla to zasada wedle której jedna z grup stronników, znajdująca się w odległości nie przekraczającej 6” od bohatera, może użyć w fazie strzelania jako podstawę testu wartość współczynnika UMIEJĘTNOŚCI STRZELECKIE Mistrza Inżyniera lub skorzystać z jednej, znanej przez bohatera zdolności z listy umiejętności STRZELECKICH. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy Inżynier w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii lub fazie strzelania, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem.
MISTRZ INŻYNIER: Mistrz Inżynier zna KONCEPTY wyszczególnione w ROZDZIALE XXIIII: MAGIA.
Powyższe zmiany mają na celu zróżnicowanie postaci Mistrza Inżyniera i Kowala Run.

Ponadto Mistrz Inżynier ma dostęp do kolejnego konceptu:
Quote::
mechanizm olowiu
Potężny mechaniczny talizman został skonstruowany z mysią o ochronie Khazadów przed zaklęciami wrogich magów.
KOSZT: 35 ZK
DZIAŁANIE: stałe
EFEKT: Dopóki właściciel mechanizmu błogosławieństwa znajduje się na polu bitwy (i nie Ucieka!, nie został Powalony na ziemię! lub Oszołomiony!), mechaniczny talizman generuje na potrzeby gracza jedną Kostkę Rozproszenia.


A przy okazji dyskusji dotyczącej broni dystansowej i zasady wymaga obu rąk uściśliłem zapisy dotyczące wszelkiej maści łuków, kusz oraz długiej broni prochowej.

Powyższe zmiany zostały wprowadzone do wersji WiP podręcznika.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt wrz 09, 2014 03:43 PM
Reply with quote

Podana przez Ciebie wersja WiP ma tylko 98 stron. Czemuż?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt wrz 09, 2014 03:54 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Podana przez Ciebie wersja WiP ma tylko 98 stron. Czemuż?
O! Coś się zepsuło przy konwersji. W nocy jak wrócę do domu poprawię.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt wrz 09, 2014 09:40 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Podana przez Ciebie wersja WiP ma tylko 98 stron. Czemuż?
Naprawione.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 28, 2014 08:41 PM
Reply with quote

Kiedy można się spodziewać bandy nocników?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 28, 2014 10:35 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Kiedy można się spodziewać bandy nocników?
Pewnie jakoś w drugiej połowie listopada.

Ale Leśne Gobliny mam skończone i gotowe do testów. Na emaila ci pdfa wysłałem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 28, 2014 10:39 PM
Reply with quote

Dzięki. A jakie jednostki w NG będą występowały?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 28, 2014 10:41 PM
Reply with quote

Herszt, Szaman, Łowca niewolników i prawdopodobnie 2x Poganiacze Squigów lub 2x Sieciarze - tutaj jeszcze muszę pokombinować.

W stronnikach.
Niewolnicy, Nocne Gobliny, Squigi, 3x Jeźdźcy na Squigach, Wielki Squig i Troll

Więźniarka lub Rydwan


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 28, 2014 10:45 PM
Reply with quote

Szkoda, że w leśnych nie ma snotlingów Sad to są bardzo sympatyczne stworzonka. Poza tym ok, banda szału nie robi (nie czytałem czarów).

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 28, 2014 10:45 PM
Reply with quote

Fanatyk ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 28, 2014 10:48 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Szkoda, że w leśnych nie ma snotlingów Sad to są bardzo sympatyczne stworzonka. Poza tym ok, banda szału nie robi (nie czytałem czarów).

To pierwsze, co mi się rzuciło w oczy po przeczytaniu zasad, wysłałem już postulat do QC o Snoty Smile


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 28, 2014 10:49 PM
Reply with quote

Poza tym, dlaczego pająki nie maja zatrutych ataków?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt paźdź 28, 2014 11:00 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Fanatyk ?
Tak. Zapomniałem o o Fanatyku.

Co do Snotlingów to Grish już mnie o to pytał i właśnie mu na emaila odpisuję, to i tu wrzucę.

Co do Snotlingów to jedyna możliwość jaką tu widzę, to pojedyncze modele na podstawkach 20x20 mm, kosztujące 10 zk, uzbroje w broń ręczną, nie zadające zranień krytycznych, mogą w drużynie występować w ilości nie większej niż 2 Snotlingi na 1 Goblina. Charakterystyka z Battla, tyle że Zw i A 1. Nie zdobywają doświadczenia.

I takie można by dodać do wszystkich Zielonoskórych.

Pepe wrote:
Poza tym, dlaczego pająki nie maja zatrutych ataków?
Mają:
Quote::
BROŃ/PANCERZ: Pajonk posiada zdolność broń naturalna z cechą oręża ZATRUTY ATAK. Pajonki nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 31 32 33
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20489 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61691 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5713 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 81005 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4178 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 19
_BBOT: 0
Razem: 19
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy