Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt paźdź 28, 2014 12:52 PM
Reply with quote

1. Zaklęcie pozwala wykonać ruch LOT. Nie sprawia, że model podlega zasadzie specjaknej.

2. Gracz decyduje z której strony prowadzony jest fanatyk. Dopóki fanatyk nie zostanie uwolniony nie można na nim stanąć.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt paźdź 28, 2014 10:42 PM
Reply with quote

1) fanatyk - A co do fanatyka jeszcze strzelac i czarowac w niego mozna zanim sie go uwolnic? Musi dotykac podstawki maga?
2) Czy jezeli postac utraci zasade specjalna regeneracja do konca tury, ale zostanie WzA normalnym atakiem to w fazie po potyczce regeneracja dziala?
3) Czy jeżeli gramy praktycznie codziennie w Warheima od jakichs 2 tygodni , to to jest normalne czy do końca zryło nam berety ?;D

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt paźdź 28, 2014 11:25 PM
Reply with quote

1. Można do niego strzelać i czarować.

Co ma do tego podstawka maga?

2. Jeżeli to nie był PŁONĄCY ATAK to REGENERACJA działa normalnie.

3. Tylko, żeby wam nie zbrzydło Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr paźdź 29, 2014 12:22 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Co ma do tego podstawka maga?

Chodzilo o to czy musi sie stykac z podstawką prowadzonego. (mag akurat byl w tym przypadku dokladnie szaman).

A.D. 3 - nie zapowiada się ;D
4. Czy gdybym miał nie użytą runę szczęscia na talizmanie dowódcy to mógłbym przerzucić rzut na lvlu z pkt. kampanii?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr paźdź 29, 2014 12:29 AM
Reply with quote

Eskorta musi znajdować się w odległości do 1" od Fanatyka.

Poprawię zapis w podręczniku.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr paźdź 29, 2014 10:18 AM
Reply with quote

Ponawiam to pytanie bo pewnie umknelo (bo edytowalem):

1) Czy gdybym miał nie użytą runę szczęscia na talizmanie dowódcy to mógłbym przerzucić rzut na lvlu z pkt. kampanii?
i zadaje kolejne

2) Jezeli grają 4 osoby 1/1/1/1 i wygra najslabszy prestiż to od kogo liczy sobie pkt do zoltodziobów ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr paźdź 29, 2014 01:19 PM
Reply with quote

1. Nie. Przerzucić można jedynie rzuty 'wykonywane' przez model. A dowódca nie rzuca nie rozwój w tabeli Punktów Kampanii.

2. Niezależnie od tego kto wygra, gracze porównują swój Prestiż z notowaniami o najwyższej wartości.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr paźdź 29, 2014 08:42 PM
Reply with quote

W opisie fanatyka w opisie "Łuppps"

Code::
Ł UUUPS !: kiedy Gobliński Fanatyk porusza się przez modele (sprzymierzone lub
wrogie), to zadają im niezwłocznie trafienie o S ILE 5, do których stosuje się
zasadę PRZEBICIE PANCERZA (co oznacza całkowity modyfikator -3 do Ochrony
Pancerza) i które rozdzielane są jak trafienia ze strzelania. Modele mogą wykonać
ruch i Uciekać! przez Goblińskiego Fanatyka, ale każdy taki nierozważny model
naraża się na opisane wyżej trafienia

jak rozumieć:

"które rozdzielane są jak trafienia ze strzelania"

Dodatkowo jest tu informacja o jednym autotrafieniu, ale w atakach jest k3 . Jak dokladnie to rozumiec?

Bo rozumiemy ze kazdy model przez jakiego przejdzie fanatyk dostaje k3 uderzenia? Czy chodzi o to ze on ma lacznie k3 uderzenia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr paźdź 29, 2014 08:52 PM
Reply with quote

Przy okazji poprawiłem zapis:
Quote::
ŁUUUPS!: Kiedy Gobliński Fanatyk porusza się przez modele (sprzymierzone lub wrogie), to zadają im niezwłocznie K3 trafienia o SILE 5 z cechą orężą PRZEBICIE PANCERZA i które rozdzielane są jak trafienia ze strzelania. Modele mogą wykonać ruch i Uciekać! przez Goblińskiego Fanatyka, ale każdy taki nierozważny model naraża się na opisane wyżej trafienie.

Jeżeli Fanatyk przejdzie przez pojedynczy model to zadaje mu K3 trafienia.

Jeżeli przejdzie przez dwa związane walką wręcz modle to zadaje K3 trafienia, które należy rozlosować pomiędzy walczących.

Jeżeli przejdzie przez rydwan to zadaje K3 trafienia które należy rozlosować tak jak przy strzelaniu:
Quote::
Przy strzelaniu do pojazdu trafienia rozdziela się między zwierzęta pociągowe, wóz oraz woźnicę i pasażerów. Należy rzucić K6: wynik 1-2 oznacza, że trafione zostało jedno ze zwierząt pociągowych, 3 oznacza, że trafiony został woźnica lub jeden z pasażerów, 4-5 oznacza trafienie pojazd, zaś wynik 6 oznacza, że pocisk trafił w jedno z kół pojazdu. Należy rozpatrzyć obrażenia w zwykły sposób, uwzględniając premie +2 do Ochrony Pancerza (do maksymalnego poziomu 0+) dla woźniców i pasażerów za jazdę w pojeździe, bądź korzystając z Ochrony Pancerza samego wozu, jeśli trafiony został wóz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Zgłębiczart
Nieświadomy
Nieświadomy

Zgłębiczart

Offline

Joined: paźdź 31, 2014
Posts: 18

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 31, 2014 11:55 AM
Reply with quote

Rulebook p.544 wrote:
Ponadto, o ile opis magicznego przedmiotu nie stanowi inaczej, bohater
nie może używać jednocześnie niemagicznego PANCERZA oraz magicznego HEŁMU i/lub
magicznej TARCZY.
Jeżeli bohater wyposażony jest w magiczną TARCZĘ to może jednocześnie
korzystać z niemagicznego PANCERZA.
Powyżej cytowane dwa zdania wykluczają się wzajemnie.

Czy chodzi o to, że każda magiczna zbroja ma przypisany typ zbroi: hełm, tarcza, pancerz, model może być w posiadaniu tylko jednej magicznej zbroi określonego typu, natomiast może posiadać niemagiczne i nieruniczne i niemechaniczne zbroje innego typu niż posiadana magiczna zbroja?
Rulebook p.506 wrote:
Bohater może mieć nie więcej niż po jednym magicznym lub runicznym lub
mechanicznym przedmiocie z czterech kategorii (jeden magiczny lub runiczny lub
mechaniczny ORĘŻ, jeden magiczny lub runiczny lub mechaniczny PANCERZ, jeden
magiczny lub runiczny lub mechaniczny TALIZMAN oraz jeden ZAKLĘTY
PRZEDMIOT),

Back to top
View user's profile
Zgłębiczart
Nieświadomy
Nieświadomy

Zgłębiczart

Offline

Joined: paźdź 31, 2014
Posts: 18

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 31, 2014 01:28 PM
Reply with quote

Quote::
W grze
odzwierciedla to zasada specjalna OKO CHAOSU, której podlegają wszyscy bohaterowie
należący do
czy w przypadku gdy stronnik awansuje na bohatera to podlega zasadzie Oko Chaosu?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 31, 2014 01:57 PM
Reply with quote

Czy to jest celowy zabieg w zróżnicowaniu pancerzy dla bohaterów i stronników band nieumarłych?
W jednych dregowie mogą mieć ciężkie pancerze w innych zaledwie średnie, nie mówiąc już o szkieletach które też są zróżnicowane lekkie/średnie.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8365
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 31, 2014 02:36 PM
Reply with quote

@Zgłębiczart

1. Powinno być:
Quote::
Ponadto, o ile opis magicznego przedmiotu nie stanowi inaczej, bohater nie może używać jednocześnie niemagicznego PANCERZA oraz magicznego HEŁMU i/lub magicznej TARCZY.

2. Tak. Jest bohaterem.

@Pepe
Tak, to celowe zróżnicowanie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Zgłębiczart
Nieświadomy
Nieświadomy

Zgłębiczart

Offline

Joined: paźdź 31, 2014
Posts: 18

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 31, 2014 09:36 PM
Reply with quote

FANATYK, p.39 wrote:
modele podlegające zasadzie specjalnej fanatyk nigdy nie mogą
używać pancerzy

Wiedźma Khaina, p.190 wrote:
gracz wedle uznania
może wyposażyć postać w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU
MROCZNYCH ELFÓW Z NAGGAROTH.
ZASADY SPECJALNE:
FANATYK,

która zasada ma pierwszeństwo? Chyba, że to copy-paste'owa pomyłka?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1482
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt paźdź 31, 2014 09:47 PM
Reply with quote

W scenariuszu 55 święty gaj zwycięzca otrzymuje święty oręż. Czy tą bronią ma być broń do walki wręczy czy może to również być broń strzelecka?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
82 quidamcorvus 5383 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt stycz 22, 2019 09:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2669 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 30325 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 118072 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 170164 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy