Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Dodatki [Mordheim] › Topór Khaarduna
Topór Khaarduna
Dla tych którzy Miasto Potępionych znają jak własną kieszeń i próbują szukać przygód gdzie indziej.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Domingo
Śniący
Śniący

Domingo

Offline

Joined: sierp 05, 2014
Posts: 47
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Topór Khaarduna
Posted: Wt paźdź 28, 2014 03:42 PM
Reply with quote

Hej, postanowiłem upublicznić kampanię, którą kiedyś napisałem. Niestety nie udało się nam jej rozegrać.
Niektóre pomysły zaczerpnąłem z kampanii znalezionych w sieci, inne wymyśliłem sam. Do tego część opisów skopiowałem z polskiego tłumaczenia Mordheim.

Kampania Topór Khaarduna

Zapraszam do lektury.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Topór Khaarduna
Posted: Wt paźdź 28, 2014 04:04 PM
Reply with quote

Wygląda fajnie.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Topór Khaarduna
Posted: Cz paźdź 30, 2014 10:23 AM
Reply with quote

Wygląda bardzo fajnie ale wg mnie pomiot jest za słaby, to będzie koniec kampanii epicka walka. Potwór nie może być słaby, pamiętaj że bandy będą po rozwojach w pełnym stanie osobowym a walka będzie do ostatniej kropli krwi.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Topór Khaarduna
Posted: Cz paźdź 30, 2014 10:43 AM
Reply with quote

To fakt, bestia musi być co prawda ubijalna ale chyba z aktualnymi charakterystykami zeszła by zbyt szybko...

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Domingo
Śniący
Śniący

Domingo

Offline

Joined: sierp 05, 2014
Posts: 47
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Topór Khaarduna
Posted: Cz paźdź 30, 2014 11:16 AM
Reply with quote

Pewnie macie rację. Nie przetestowaliśmy tej kampanii i nie wiedziałem jak w praktyce będzie wyglądał ten ostatni scenariusz. Wolałem nie ryzykować, że pomiot będzie za twardy i nikt go nie zabije.

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Topór Khaarduna
Posted: Cz paźdź 30, 2014 12:48 PM
Reply with quote

Lepiej żeby była za twardy i było wyzwanie niż żeby był leszczem Wink

Boss fight musi być wymagające inaczej nie ma frajdy, ale ten mały defekt można łatwo naprawić. poza tym jak pisałem dobra robota. Może zagramy w to w SDK po TSTC?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Topór Khaarduna
Posted: Cz paźdź 30, 2014 07:08 PM
Reply with quote

Ciekawie wygląda Smile

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Topór Khaarduna
Posted: Cz paźdź 30, 2014 10:44 PM
Reply with quote

Na wstępie dzięki Domingo za publikację kampanii!

Przyznam, że jeszcze dobrze się nie wczytałem, ale wygląda obiecująco - aż szkoda, że koniec końców w nią nie zagraliście, ale może dzięki publikacji wreszcie doczeka się rozegrania Smile .

Co do końcowego bossa, z własnego doświadczenia wiem, że dużo więcej radochy daje boss nawet za mocny (jak drzewo-zabójca w "West Gatehouse"), który jest wręcz w stanie konkretnie skopać graczom tyłki, niż za słaby, dający łatwe zwycięstwo. Zresztą konkretna wyrzynka w ostatnim scenariuszu jest wysoce wskazana Razz .

Quote::
Może zagramy w to w SDK po TSTC?
Czy od razu po TSTK trudno powiedzieć, bo inne atrakcje już w przygotowaniu, ale w niedalekiej przyszłości, czemuż by nie.

Jedyne, czego się obawiam w warunkach klubowych, to "problematyka" kampanii z mapą np. dwóch graczy się spotyka i gra ze sobą, a pozostali są daleko od siebie na mapie... i co wtedy? Pauzują spotkanie w SDK i patrzą, jak gra dwójka, która weszła sobie w paradę Razz ? Trzeba będzie się nad tym dobrze zastanowić przed rozpoczęciem rozgrywek...


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Topór Khaarduna
Posted: Pt paźdź 31, 2014 08:52 AM
Reply with quote

A sparingi? Nie były by wyjściem z sytuacji?

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1636
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Topór Khaarduna
Posted: Pt paźdź 31, 2014 09:41 AM
Reply with quote

To po co wtedy grać w kampanię?

Back to top
View user's profile
Domingo
Śniący
Śniący

Domingo

Offline

Joined: sierp 05, 2014
Posts: 47
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Topór Khaarduna
Posted: Pt paźdź 31, 2014 06:09 PM
Reply with quote

Kampania powstawala dla +/- 8 graczy przychodzacych na granie co piatek. Wtedy raczej nie ma problemu ze znalezieniem przeciwnika. Punkty Kampanii mialy zachecic do tego, zeby jak najszybciej zaczac walke.
Jestem przekonany, ze po rozegraniu tej kampanii po raz pierwszy, bedzie trzeba naniesc jakies poprawki. "Miekkosc" pomiotu zauwazyliscie golym okiem bo macie wieksze doswiadczenie w dluzszych kampaniach niz ja.
Bede zaszczycony jesli kiedys znajdziecie czas i checi zeby ja przetestowac.

Robilem tez inna, duzo prostsza kampanie z Punktami Kampanii, jak ja znajde to tez wrzuce.

Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Topór Khaarduna
Posted: Pn list 02, 2014 10:18 PM
Reply with quote

Problemem w kampaniach z mapą nie jest frekwencja (przynajmniej nie u nas), ale sytuacje, w których na dane spotkanie przychodzi grupa graczy, a mapy wynika, że tylko np. dwójka z nich gra ze sobą, a reszta nie gra z nikim, bo są gdzieś daleko na mapie.

Dlatego też moim zdaniem tego typu system z mapą jest dobry na kampanie, w których gracze indywidualnie umawiają się ze sobą, gdy zajdzie potrzeba walki. Wtedy jednak też się pojawiają problemy, jak choćby takie, że część graczy może dużo częściej wchodzić w walkę niż reszta, co skutkuje m.in. szybszym rozwojem.

A na spotkaniach cotygodniowych każdy powinien mieć zagwarantowany udział w bitwie...

Generalnie dłuższy temat z tą mapą. Swego czasu próbowałem to trochę ugryźć (relacje tutaj i tutaj), ale póki co machnąłem na to ręką.

No ale nic to, pokombinujemy, zobaczymy, jakoś sobie damy radę Wink .


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 390
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Topór Khaarduna
Posted: Pn list 02, 2014 10:44 PM
Reply with quote

Gruntownie przemyślany temat..., a ten pomysł z wygraną uzależnioną od ilości posiadanych kamyczków zaiste pierwsza klasa.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy