Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy





























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Taktyki & Strategie [Mordheim] › [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
[CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Dyskusje na temat taktyki & strategii zbrojnych kompanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Sb list 08, 2014 01:52 PM
Reply with quote

Richi - 11 mam ciekawsze plany, tęcza sama się nie podpali Razz Poza tym jak piszesz o śmiesznych interpretacjach, bajkach itp. to odpowiadam w tym samym tonie.

@M.T. - imo ten extra attack z clawa jest tożsamy z extra attack z additional hand weapon w two-weapons fighting i opis i sposób podliczenia ataków w annualu to imo potwierdza. Więc ten zapis o extra attacku powinien brzmieć jakoś w stylu: "Nie może w tej ręce nosić broni, ale mimo wszystko dostaje dodatkowy atak z siłą +1 ( na zasadach two weapons fighting )."
Więc o ile, dla mutanta jest sprawa dość prosta, to z possessed gorzej, bo on teoretycznie nie walczy bronią, więc bonus za 2 hand weapony mu nie przysługuje ( zresztą porównaj z zapisem w extra arm, gdzie masz explicite napisane, że dostaje +1 A). Ale patrząc po tych interpretacjach z linków wklejonych przez Kubę najrozsądniejsze wydaje mi się założenie, że w ramach wyjątku dostaje ten "offhand attack" z siłą +1. Jaka jest różnica między tym, a po prostu +1A z +1S? Przy dwóch clawach wg. tej interpretacji, że jest to offhand attack possessed z S4 i A2 miałby 3 ataki z siłą 5 ( 2 z profilu + 1 za dwie "bronie", wszystkie wykonywane clawami więc z +1 do siły ). Ten sam possessed przy intepretacji +1A z +1S miałby 4 ataki, w tym 2 z siłą 4 i 2 z siłą 5? To z czego są te ataki z siłą 4? Sutami wali?


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Sb list 08, 2014 05:57 PM
Reply with quote

No widzisz - zakładasz, że Possesed musi mieć ręce, żeby atakować. A tak wcale nie jest.
Podpowiedź - czym atakują psy Witch Hunterów/Beastmenów? Wg twojej interpretacji nie mogą w ogóle atakować, bo nie mają rąk.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 386
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Sb list 08, 2014 06:20 PM
Reply with quote

Z kolei zombiaki atakujące bez broni według interpretacji ręka= cios winny mieć 2 ataki.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Sb list 08, 2014 08:33 PM
Reply with quote

Witajcie Wink
Postaram się jeszcze raz wyjaśnić sporną sytuacje.
W annualu padło pytanie (strona 109) Czy można używać dwuręcznej broni mające jednocześnie mutacje claw i extra arm.
Padła odpowiedz, którą w stu procentach akceptuje i rozumiem.
Mianowice odpowiedź brzmi że clow to jest jedna ręka zmutowana i zakończona szczypcami (nie nadaje się do trzymania broni) zaś ten extra arm wyrasta gdzieś tam z boku i traktowany jest jako tylko dodatkowy atak. Po prostu nie można trzymać dwuręcznej broni w takim zestawieniu mutacji gdyż ta łapa równie dobrze może wyrosnąć gdzieś w okolicach tyłka. Swoją drogą jest to drogie zestawienie. Mutant kosztuje 25, grat claw - 50 a dodatkowa ręka jako druga mutacje aż 80. Czyli razem 155 golda w wersji na golasa.
Co ważne w annualu padła jasna odpowiedź wyjaśniająca cały nasz spór mianowicie ile ataków w takiej konfiguracji ma Mutant - odpowiedz - 1 atak z siła 4 (claw), jeden atak z siłą trzy normalną ręka i jeden atak z siłą 3 zmutowana ręka. A więc mutant w tej konfiguracji dysponuje trzema atakami.
W sytuacji gdy mutant dostałby dodatkowy atak z rozwoju rzucałby np 2 atakami z pały ze zwykłej ręki, jednym z zmutowanej ręki (w tej ręce nie musi trzymać broni ale i tak każdy by dał pałę albo topór) i jednym z clawa - pamiętajmy że claw to zawsze tylko jeden atak z siłą +1. Oczywiście w dwóch łapach można mieć różne bronie więc tych kombinacji będzie wiele. Jak np będzie miał 4 ataki w rozpisce to cztery kostki idą na zwykłą rękę, jedna kostka na zmutowaną a jedna na clawa z siłą +1. Pamiętajmy też że goła zmutowana ręka ma taką samą siłę jak zawodnik.
Np w sytuacji gdy mutant z 4 atakami w rozpisce straci broń trzymaną w normalnej łapie ma przypał. Rzuca wtedy tylko za piąchę jedną kostką z siłą -1 (zawodnik bez broni może wykonać tylko jeden atak - poprawcie mnie jak się mylę bo tu nie mam absolutnej pewności), jedna kostką za ekstra rękę i jedną kostką za clawa.
Co do opętanych to nie ma co się rozpisywać. Psy, zombie i inne potwory jak np Rat Ogr walczą bez broni i nie maja z tego tytułu żadnych kar - jak mają dwa ataki rzucają dwoma kostkami. jak mają trzy to trzema kostkami... Opętany ma dwa ataki i nie musi mieć żadnej mutacji.
Pamiętajmy jeszcze jedno o czym wspomniałem wcześniej. Great claw jest najdroższą mutacją - kosztuje 50 golda. Scorpion tail ma podobne działanie a kosztuje 40 gdyż czasami można trafić na odporne na truciznę istoty. Dodatkowa ręka do opętanego kosztuje 40 golda i wtedy ma czyste trzy ataki z bazową siła na starcie. Gdyby było tak jak sugerujecie mianowicie że opętany mając clawa za 50 golda i jeden bazowy atak z siła +1 to przyznacie chyba że była by to straszna lipa nie warta nawet 20 golda!
Padła też ekstremalnie rzadka sytuacja - opętany z dwoma clawami. W tej masakrycznej kombinacji miałby 2 ataki z siłą 4 i 2 z siłą 5. Teraz zastanówmy się jak działa claw. Można przyjąć że lepa z bazową siła to zwykłe smyrgnięcie szczypcami a ten dodatkowy atak to na przykład zaciśnięcie szczypiec na kończynie delikwenta - najlepiej na głowie Wink Widzę tu pewną analogie do działania clawa z pit slavów z necromundy. Tam był opis bardziej rozbudowany do kilku zdań i przy odrobinie szczęścia można było komuś ściąć głowę!
Teraz tak sobie myślę że gdyby nasz spór miałby miejsce podczas gry wyjaśnilibyśmy sobie to w trzy minuty i skończyło by się na stuknięciem kufelkami z dobrym piwem. Dlatego uważam że dużo lepiej spotykać się często na graniu niż pisanie tony tekstów aby wyjaśnić jakąś błahą sytuacje. Częste walki to podstawa!
@Bartek jak nie możesz 11 to proponuję wpadnij przy najbliższej okazji. Chciałbym abyś zobaczył jak gramy i jak wygląda nasz teren do gry. W ogóle zobaczyłbyś jak wygląda Melina Wink Zapytaj się np Myszora jak mu się gra...
Będę dawał znać już na prywatną skrzynkę
pozdro

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Pn list 09, 2014 12:34 AM
Reply with quote

Nie ma się co rozpisywać.
Quote::
great claw
One of the mutant’s arms ends in a great, crab-like
claw. He may carry no weapons in this arm, but gains
an extra attack in hand-to-hand combat with a +1
Strength bonus
.
Extra attack with +1 S w skrócie - na podstawowym possessed z 2A= 2A + 1A(S5). Jeżeli odnieść się do opisu backgourndowego (One of the mutant’s arms ends in a great, crab-like claw). = 1A + 1A(S5). Do tego powyższy opis dotyczy tylko mutanta. Więc possessed nie może mieć great clawa. I co teraz? To ile kosztuje mutacja nie ma znaczenia - żaden argument.
P.S Zgaduję, że nikt poza Bartkiem nie spojrzał nawet na linki które wstawiłem.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 386
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Pn list 09, 2014 08:08 AM
Reply with quote

Tak to jest w grach, że nie wszystko jest super logiczne. Mnie wywód Richiego przekonuje i faktycznie jest to spór w warunkach realnych, a nie wirtualnych na 3 minuty.

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1274
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Wt list 11, 2014 03:57 AM
Reply with quote

A ja myślę tak:

Possessed ma 2 ataki w początkowej rozpisce - i gdyby mu uje..ało jedną łapę, nadal miałby dwa - dlaczego? Bo tak działa walka w Mordheim - jak ktoś ma 2A z rozpiski i trzyma w jednej ręce miecz, a w drugiej tarczę, to ta tarcza nie zabiera mu ataku - wciąż ma 2A. Prawda?

Dlatego mutacja Great Claw u Possesseda DAJE dodatkowy, czyli w wypadku początkującego Opętanego TRZECI atak z siłą o 1 większą.
cyt: "an extra attack with +1 Strength bonus"

Argument catachanfroga że to jest o mutancie-Mutancie Smile jest moim zdaniem niecelny.

Sorry, Kuba, ale skoro Mutations sa też dla Possessed'ów, to kontekstowo "one of the mutant's arms ends in a great crab-like claw" nie tyczy się wyłącznie Mutanta przez duże "M" (czyli typu bohatera = Mutant) ale mutanta jako istoty podległej mutacjom - czyli również Possessed'ów.
Sorry, jeżeli to była podpucha, jest niemożliwa godzina i nie wiem, co jeszcze robię przy kompie Smile

Jak bym natomiast interpretował podwójne Great Clawy?
Hmmm. Tutaj, przyznaję, mam problem i myślę o "sutach" wspomnianych przez Duszego Razz

Ale ok, zdobędę się jeszcze na wysiłek intelektualny Razz
Skoro już oba łapska sa zakończone GC, to idąc dalej moim tokiem rozumowania, delikwent powinien mieć:

- tyle ataków ile ma w rozpisce z +1S ("główna łapa")!
- dodatkowy atak z drugiego clawa również z siłą +1S ("druga łapa")

Czyli poczatkujący Possessed z 2x Great Claw powinien mieć w sumie 3 ataki z S+1

I wtedy staje się sensowne, że mutacja ta kosztuje aż 50 gc a dwie takie na raz aż 150. Czyż nie?

Wiem, że to dziwne, ale moim zdaniem to jedyna logiczna interpretacja
- per analogia do walki dwoma broniami. GC działałyby tu jak bronie z +1S - bronie, do których Possessed nie ma dostępu.

I zgadzałoby się to z fluffowym, że szczypce to zmutowana dłoń, a nie dodatkowe odnóze lub odnóże odnóża Smile

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Wt list 11, 2014 11:23 AM
Reply with quote

Hehe, spoko Marcin to nie byl żaden argument z tym mutantem (czyli podpucha) - po prostu biorąc pod uwagę wszytkie argumenty sensowne i nie dodałem też ten. Miał to być "żart". Ale z drugiej strony...
Problem z zasadami jest taki, że tekst backgoundowy często nie jest oddzielony od zasad.
W tym wypadku:
Quote::
great claw
One of the mutant’s arms ends in a great, crab-like
claw. He may carry no weapons in this arm, but gains
an extra attack in hand-to-hand combat with a +1
Strength bonus.
Tekst backgroundowy dotyczy mutanta - i zasady wspierają to. Jedna dłoń mutuje w clawa - przez co mutant dostaje dodatkowy atak z siłą +1. Działa to tak jakby na stałe miał przybitą gwoźdźmi broń, która daje +1 do S. W wypadku gdy ma więcej ataków profilowych może walić z claw-piąchy ile mu się podoba. Interpretacja prwidłowa moim zdaniem to:
- (mutant) great claw traktowana jest jako broń do walki wręcz z siłą +1, która zastępuje dłoń.
- (possessed) Na czysto possessed będzie miałe 2A z S5. Jeżeli będzie miał 2 clawy i czyste ataki profilowe będzie miał 3A z S5.
EDIT:
Czyli tak jak napisał Marcin. Wink Zgadzam się z jego interpretacją
Konfuzja

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 386
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Wt list 11, 2014 12:28 PM
Reply with quote

To teraz po bandzie Wink

Jeszcze jeżeli uznamy jednak, że każdorazowe zastąpienie łapy szczypcami niejako odbiera dodatkowy atak i każde GC dodaje +1S do bazowych statystyk można rozpatrzeć opcję opętańca z 2X GC jako mającego nadal dwa ataki ale z siłą +2 dla każdego z tych ataków.
A skoro jesteśmy już w krainie fantastów to nasuwa mi się modelarskie rozstrzygnięcie tej kwestii- Jak kto opętanego zrobi tak będzie miał (WYSIWYG)- np. jeśli da mu zamiast dłoni szczypce- uzyska 2 bazowe ataki każdy z S+1, zaś jeśli kto umieści GC na jajach otrzyma 3 ataki ale w tym tylko jeden z S+1.
I tak 2XGC zamiast łap dawałoby 2 a ataki każdy z siłą +2 zaś, szczypce na innej części ciała 4 ataki ale w tym 2 z siłą +1. Opcja pośrednia dla 2XGC (GC zamiast jednej łapy) mogła by wyglądać tak: S+1 dla 3 ataków.
Chyba w miarę uczciwe dla każdej opcji?

Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Wt list 11, 2014 12:59 PM
Reply with quote

Problem już rozwiązany moim zadaniem Wink

Do tego (dzięki Bogu) nie gramy na WYSIWYG w SDKu. Rolling Eyes

KONFUZJA

Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Wt list 11, 2014 04:02 PM
Reply with quote

Nie mogę zrozumieć czemu na siłę chcecie odebrać dodatkowy atak z clawa. Przecież opętany walczy bez broni o czym chyba zapominacie - nie musi walczyć łapami. Może wyjechać komuś z dyni albo kolana. Claw daje mu dodatkowy atak (przynajmniej tak jest napisane w podstawowych zasadach) ze zmutowanej ręki a więc na starcie ma 2 ataki z silą 4 i jeden z siłą 5. Ten atak z siłą 5 traktowany jest jako dodatkowy i działa dokładnie tak samo jak scorpion tail.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Wt list 11, 2014 04:39 PM
Reply with quote

Richi wrote:
Nie mogę zrozumieć czemu na siłę chcecie odebrać dodatkowy atak z clawa. Przecież opętany walczy bez broni o czym chyba zapominacie - nie musi walczyć łapami.
czyli wynik Hand injury na serious injuries ignoruje? Razz


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Richi
Przytomny
Przytomny

Richi

Offline

Joined: czerw 11, 2014
Posts: 157
Location: Ząbki
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Wt list 11, 2014 05:02 PM
Reply with quote

Oczywiście że nie ignoruje - rana ręki mu przeszkadza w walce tak jak kilka innych obrażeń. Ma -1 do walki wręcz. Jak zwykły zawodnik ma 5 ataków i ma ranę ręki to też ma -1 do wszystkich rzutów a nie tylko do tych z danej ręki.

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1635
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Wt list 11, 2014 06:22 PM
Reply with quote

duszy wrote:
Richi wrote:
Nie mogę zrozumieć czemu na siłę chcecie odebrać dodatkowy atak z clawa. Przecież opętany walczy bez broni o czym chyba zapominacie - nie musi walczyć łapami.
czyli wynik Hand injury na serious injuries ignoruje? Razz
Czemu miałby ignorować?

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [CotP] Taktyki, strategie & przemyślenia
Posted: Wt list 11, 2014 06:27 PM
Reply with quote

Richi wrote:
Claw daje mu dodatkowy atak (przynajmniej tak jest napisane w podstawowych zasadach) ze zmutowanej ręki a więc na starcie ma 2 ataki z silą 4 i jeden z siłą 5. Ten atak z siłą 5 traktowany jest jako dodatkowy i działa dokładnie tak samo jak scorpion tail.

DAmn it, przecież pisałem tak kilka postów wcześniej i zostałem zignorowany.
Teraz przychylam się do interpretacji Myszora.

Konfuzja

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Taktyki & Strategie [Mordheim] [Skaven Clan Eshin] Taktyki, Strategie & Przemyślenia
dśgaj ich gdy nie patsią! tak, tak... wtedy dśgaj ich!
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
23 Adasko 8317 [Skaven Clan Eshin] Ta...
 Pt grud 19, 2014 01:24 PM 
M.T. View latest post
No new posts Taktyki & Strategie [Mordheim] Reikland [taktyki, strategie, rozpiski...]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
55 Grzegorz 17683 Reikland [taktyki, str...
 Pn May 05, 2013 07:45 PM 
Telchar View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: kasia20dz
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 400

Na stronie:
Użytkownicy: 1
Goście: 44
_BBOT: 1
Razem: 46
Kto gdzie jest:
 Użytkownicy:
Bahior > ForumsPro
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy