Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1316
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb list 08, 2014 07:54 AM
Reply with quote

Motłoch:
Quote::
Drużyna NIEUMARŁYCH może zabić ocalonych i ożywić wraz z pozostałymi poległymi modelami tłuszczy jako Zombie.

1. Ile Zombie może ożywić drużyna nieumarłych jeżeli wyłączyła z akcji 5 modeli motłochu w tym dwa z nich permanentnie.

Jeżeli całość to jest to przegięcie!

2. Czy model który się wspiął może wykonać jeszcze ruch?

3. Jaką osłonę stanowi model dla modelu na potrzeby strzelania?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7230
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb list 08, 2014 09:20 AM
Reply with quote

1. Tyle ile ma wolnych 'slotów' na Zombie w Karcie Drużyny. A maksymalnie może mieć 7 Zombie.

2. Tak, jeśli pozwala mu na to jego Szybkość.

3. Lekką.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 912

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb list 08, 2014 11:24 AM
Reply with quote

Tura gracza A zaczyna.

W turze gracza A, jego Kaper strzela z 2 pistoletów do modelu gracza B. Następnie w turze gracza B model szarżuje na Kapera. Czy Kaper może stać i strzelac z 2 pistoletów ?

+ prosił bym o uzasadnienie


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1316
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb list 08, 2014 12:26 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
1. Tyle ile ma wolnych 'slotów' na Zombie w Karcie Drużyny. A maksymalnie może mieć 7 Zombie.

To jest strasznie duży bonus niewspółmierny do innych.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7230
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb list 08, 2014 02:52 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Tura gracza A zaczyna.

W turze gracza A, jego Kaper strzela z 2 pistoletów do modelu gracza B. Następnie w turze gracza B model szarżuje na Kapera. Czy Kaper może stać i strzelac z 2 pistoletów ?

+ prosił bym o uzasadnienie
Nie może strzelać z dwóch pistoletów w reakcji na szarżę. Strxelać z dwóch pistoletów dzięki zdolności rajtar można tylko w fazie strzelania.

Pepe wrote:
To jest strasznie duży bonus niewspółmierny do innych.
Nieumarli zwykle dostają Zombie wiec bonus nie jest duży bo w drużynie przeważnie jakies Zombie już są.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 475
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn list 10, 2014 10:45 PM
Reply with quote

Od pewnego czasu na Prestiż Drużyny składa się także część wartości posiadanego przez kompanię ekwipunku, więc niektórzy z was zwrócili uwagę, że zasada ŻÓŁTODZIOBY powinna uwzględniać także potencjalną różnicę w zamożności walczących ze sobą kompanii.

W związku z tym proponuję by oprócz dodatkowych PD słabsza kompania dostawała także dodatkowe Łupy!. Wyglądałoby to tak jak w tabeli poniżej. Ilość dodatkowych Łupów! pozostaje jeszcze do ustalenia, póki co w testach używaliśmy poniższych wartości.



Pojawiła się także sugestia, by Uciekające! modele miały szanse na zabranie ze sobą znaczników kosztowności. W związku z tym proponuję następującą zmianę:
Quote::
Znacznik kosztowności:
W czasie rozgrywania scenariuszy, drużyny będą mieć styczność ze znacznikami kosztowności, które w grze WARHEIM FS reprezentują wartościowe przedmioty, klejnoty oraz szlachetne metale, które mogą zostać zdobyte przez bohaterów już w trakcie rozgrywania potyczki.
Znaczniki kosztowności mogą zostać podniesione w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przez dowolny model bohatera, którego podstawka pozostaje w kontakcie ze znacznikiem. Bohater, który podniósł znacznik kosztowności nie może biegać oraz korzystać ze zdolności LOT, choć nadal może szarżować w zwykły sposób. Należy zauważyć, że modele nie mogą przekazywać sobie znaczników kosztowności. Ponadto, model który zostanie Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! traci drogocenności. Gracz może podjąć próbę powstrzymania Uciekającego! modelu przed porzuceniem znacznika kosztowności wykonując test CP. Jeżeli uda się zdać test, model zachowuje resztki samokontroli i nie wyrzuca znacznika kosztowności.
W przypadku gdy model zostanie Wyłączony z akcji! lub test CP zakończy się niepowodzeniem, znacznik kosztowności należy umieścić obok Wyłączonego z akcji! bohatera lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!.

Co o tym sądzicie?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 912

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn list 10, 2014 10:57 PM
Reply with quote

To z testem CP jest bardzo ok. Na logikę to że uciekam nie znaczy że porzucam wszystko co ukradłem - patrz zdjęcia ludzi uciekających przed policja z telewizorem w rękach Very Happy

Co do dodatkowych łupów to mam wątpliwości.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Zgłębiczart
Nieświadomy
Nieświadomy

Zgłębiczart

Offline

Joined: paźdź 31, 2014
Posts: 5

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 11, 2014 11:18 PM
Reply with quote

Quote::
Limit oręża & pancerza:
- PANCERZ LEKKI lub PANCERZ ŚREDNI lub PANCERZ CIĘŻKI, HEŁM oraz
TARCZĘ lub PUKLERZ, pod warunkiem, że przedmioty takie wymienione
zostały na LIŚCIE EKWIPUNKU DRUŻYNY.

Quote::
Smoczy Ogr może używać oręża do walki wręcz i broni dystansowej oraz tarczy tak, jak modele piesze.

1. jak jest z tą tarczą dla smoczego ogra, można dokupić w fazie handlu i może wykorzystywać (traktuję zdanie pod opisem jednostki jako doprecyzowanie/wyjątek od zasady ogólnej)?

Quote::
Kult Pogromców z Karak Kadrin
najtańszy stronnik posiada: "dwa topory krasnoludzkie i broń wielka"

Quote::
- Sztylet, oraz dowolne dwa, wymienione na LIŚCIE EKWIPUNKU DRUŻYNY, rodzaje oręża do walki wręcz.

2. jak to działa dla stronnika pogromcy? Stronnik musi upuścić na starcie jeden z egzemplarzy broni, czy też krasnoludy mają wyjątek od reguły i mogą posiadać trzy egzemplarze oręża?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7230
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr list 12, 2014 12:08 AM
Reply with quote

1. Masz rację, na liście ekwipunku Smoczych Ogrów i Ogrów Chaosu powinna znajdować się tarcza, a w/w modele mogą ją zakupić i używać. Uzupełnię zapis w podręczniku.

2. Reguluje to zasada specjalna TOPORY POGROMCY:
Quote::
Topory Pogromcy:
Pogromcy są biegli w sztuce władania wszelkiego rodzaju toporami i zawsze noszą ze sobą zarówno topory krasnoludzkie jak i broń wielką. Na początku każdej fazy walki wręcz Pogromca ma prawo wyboru, czy będzie walczyć dwoma toporami krasnoludzkimi, czy też bronią wielką. Jeżeli Pogromca używa runicznej broni, to nie może skorzystać z niniejszej zasady, musi walczyć runicznym orężem. Pogromca może posiadać trzy sztuki broni do walki wręcz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr list 12, 2014 07:32 PM
Reply with quote

Rozgrywka wielosobowa - jezeli gramy 1/1/1 i moi dwaj przeciwincy są związani w walce to mogę w nich strzelać jak mniemam. Czy mam wtedy bonus za duży cel jeżeli jeden ze związanych przeciwnikow jest duzym celem?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7230
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr list 12, 2014 08:19 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 912

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz list 13, 2014 11:37 AM
Reply with quote

O ja mam pytanie sporne.

Mamy model gracza A i gracza B. Gracz A szarżuje w swojej turze - nie trafia. Gracz B wyprowadza zwrotkę - powala go na ziemię. W turze gracza B model gracza A jest powalony na ziemię - gracz B może go dobić.

A co w przypadku:

Mamy model gracza B i gracza A. Gracz B szarżuje w swojej turze. Gracz B trafia i powala model A na ziemię. W turze gracza A model gracza A jest ogłuszony - gracz B może go dobić czy walka się nie toczy ? ( to by było bez sensu ale chłopaki uparli się do takie interpretacji zasad )


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 711
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz list 13, 2014 11:46 AM
Reply with quote

To ma sens, bo wg. Twojej interpretacji gracz B miałby o jeden atak więcej, w dodatku nie w swojej fazie.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz list 13, 2014 04:01 PM
Reply with quote

1)
quidamcorvus wrote:
Tak.
a wtedy wybieram w ktorego trafilem, czy tka jak z miesem armatnim losuje?

2) Propozycja zmiany w zasadach: rozwinięcia za pkt. kampanii. Czy tylko mi się wydaje , że te rozwinięcia mocno wpływają na rozgrywkę, a jednak są mocno losowe? ( + nie ma mozliwosci przerzutów przy tych lvlach).

- wszystkie skille na plądrowanie lokacji , dla band ktore lokacji plądrować nie mogą nie sa zbyt wyśmienite
- kompania najemników dla band które nie mogą mieć najemników - też niezbyt fartowne jezeli to wylosujemy
- horda i niesmiertelni a chciwość. Przy kompaniach mających max 12 postaci, wylosowanie 3 hord lub 3 razy ich niewylosowanie to spora roznica. Jezeli ja gram khazadami i mam limit 12, a kolega gra identyczna banda ale limit bedzie miec 18 . To siły się mocno zmieniają (pominę już nawet moc armii, ale duzo latwiej mnie rozbic). Sama niesmiertelnosc tez jest super, praktycznie co potyczkę traci się jakiegos stronnika więc to spory dopał w ZK w porówaniu do +2 do rzutu.

Nie podaję narazie moich pomysłów na rowiązanie tych dużych nierówności, ale chce zapytać czy jestem jedyną osoba która uważa , że możnaby coś z tym zrobić ?;] Sporo ostatnio gramy , ale suma sumarum nie mamy dużo rozegranych potyczek więc chciałbym wysłuchac opinii osób bardziej ogranych ;] No i QC w szczegolnosci ;]


Last edited by pan_sarin on Cz list 13, 2014 04:45 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz list 13, 2014 04:04 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
O ja mam pytanie sporne.

Mamy model gracza A i gracza B. Gracz A szarżuje w swojej turze - nie trafia. Gracz B wyprowadza zwrotkę - powala go na ziemię. W turze gracza B model gracza A jest powalony na ziemię - gracz B może go dobić.

A co w przypadku:

Mamy model gracza B i gracza A. Gracz B szarżuje w swojej turze. Gracz B trafia i powala model A na ziemię. W turze gracza A model gracza A jest ogłuszony - gracz B może go dobić czy walka się nie toczy ? ( to by było bez sensu ale chłopaki uparli się do takie interpretacji zasad )

Gracz B moze w swojej rundzie ruchu wybrać wyjście z walki ( i jeżeli dobrze pamiętam to nie może wtedy zaszarżować), ale do tego czasu jezeli pozostają związani w walce to walka się odbywa. Nie ma żadnej zasady która mówiła by inaczej więc możesz chyba śmiało kolegom powiedzieć żeby pokazali ci zasadę która mówi o tym , że ogłuszony model opuszcza jakąkolwiek fazę walki ;D

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 793 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
3 quidamcorvus 64 Re: Dyskusja ogólna (...
 Pn czerw 25, 2017 08:04 PM 
kozAa View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 23807 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 72733 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2199 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: KolPom
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 395

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 33
_BBOT: 0
Razem: 33
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy