Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Kantyna › Bery & bojki › Deus ex machina...
Deus ex machina...
Zgadnijcie co...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 10 11 12
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic hexenjager - Pt lut 06, 2015 02:44 PM
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim na kompa?
Posted: Wt list 18, 2014 12:46 PM
Reply with quote

Nie da się tak poza tym zrobić oryginalnej mechaniki bo byłoby niegrywalne na kompie. moim zdaniem of kors.

konfuzja

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1267
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim na kompa?
Posted: Wt list 18, 2014 12:51 PM
Reply with quote

Wygląda spoko, ale czy będzie fajnie się w to grało. Only time will tell.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim na kompa?
Posted: Wt list 18, 2014 01:01 PM
Reply with quote

catachanfrog wrote:
Nie da się tak poza tym zrobić oryginalnej mechaniki bo byłoby niegrywalne na kompie. moim zdaniem of kors.

konfuzja
Da się, ja sobie w szkole dla zabawy pisałem sieciowego space hulka, a podstawowa mechanika przecież nie różni się tak bardzo od mordheimowej. Org mechanika mordheim to po prostu wariacja na temat turówek - np. Jagged alliance/seria ufo itp. Traktujesz stół jako planszę podzieloną na kwadraty 1x1" człowiek ma 4 pkt ruchu, może się przemieścić o 4 takie kwadraty nie biegnąc/szarżując, ruch po przekątnej to 1.5 pkt ruchu itd. Zresztą to, co widać na trailerze właściwie działa na takiej mechanice, tylko nie pokazane wprost


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim na kompa?
Posted: Wt list 18, 2014 01:26 PM
Reply with quote

Generalnie mi to nie przeszkadza - zobaczymy czy gra będzie fajna czy nie. Jestem tylko ciekaw czy za kolejne fakcje będzie trzeba płacić - to teraz nagminna praktyka.

W sumie zapomniałem dodać wcześniej ale śmieszny był ten koleś, który latał ze strzałą w rękojeści pistoletu.

konfuzja

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim na kompa?
Posted: Wt list 18, 2014 01:37 PM
Reply with quote

Pewnie jak gra się sprzeda to będą wydawać jakieś dodatki itp. z kolejnymi bandami. Teraz mają być wstępnie dwie, z predefiniowanymi rozpiskami ale to beta - do przetestowania. Z tego, co tam na steamie skrobali ludzie, którzy potestują, wyślą feedback itp. mogą liczyć na rabat na grę


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Mordheim na kompa?
Posted: Wt list 18, 2014 01:59 PM
Reply with quote

Może wykorzystajmy doświadczenie z tego co widzieliśmy - mamy dowód na to, że possessed atakuje za pomocą rąk!!! Razz Razz Razz

konfuzja

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 923

Post Post subject: Mordheim na kompa?
Posted: Wt list 18, 2014 02:18 PM
Reply with quote

Szkoda, liczyłem że będzie generator band + generator wyglądu każdej konkretnej wcielonej jednostki. To by było coś grając po sieci.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2918
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Deus ex machina...
Posted: Wt list 18, 2014 02:45 PM
Reply with quote

Przykładowe_starcie: Mercenaries_vs_Possessd


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Mordheim na kompa?
Posted: Wt list 18, 2014 02:57 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Szkoda, liczyłem że będzie generator band + generator wyglądu każdej konkretnej wcielonej jednostki. To by było coś grając po sieci.
Quote::
Gra z wczesnym dostępem
Uzyskaj natychmiastowy dostęp i zacznij grać; zaangażuj się w powstawanie gry.
Uwaga: Ta dostępna w formie Wczesnego dostępu gra nie jest ukończona i może się zmienić do momentu wydania. Jeśli nie ekscytuje cię myśl o zagraniu w nią w jej obecnym stanie, sugerujemy zaczekać, aż prace nad nią zostaną ukończone
Quote::
Czym różni się zaplanowana pełna wersja od tej z Wczesnego Dostępu?
“W pełnej wersji gry do dyspozycji gracza będą cztery grupy wojowników: Ludzcy najemnicy, Skaveni z klanu Eshin, Siostry Sigmara i kult Opętanych. Każda z tych grup będzie miała swoją własną kampanię w dwóch partiach. Ponadto dzięki wielu trybom gry wieloosobowej gracze, którzy lubią ze sobą rywalizować, będą mogli sprawdzić siłę i strategiczne umiejętności swojej grupy zarówno podczas pokazowych, jak i hardkorowych potyczek. Dwie nowe grupy wojowników (Siostry Sigmara i Kult Opętanych), system rozwoju, funkcje zarządzania i tryb kampanii zostaną dodane do gry w okresie Wczesnego dostępu. Mimo to, w zależności od informacji zwrotnych, które otrzymamy od was, możliwe jest, że ten plan ulegnie zmianie.”


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7292
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Wt list 18, 2014 03:00 PM
Reply with quote

Scaliłem tematy bo się niepotrzebnie dublują.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Wt list 18, 2014 10:47 PM
Reply with quote

Ale będzie kopalnia "concept artów" i inszych inspiracji do makiet Very Happy !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 923

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Wt list 18, 2014 11:38 PM
Reply with quote

Wow ! Całe 4 bandy -.- Nie o to mi chodziło. Mogli zrobić kreator postaci tzn że modelujesz sobie bohaterów jak mają wyglądać itp.

Poszli na łatwiznę i tyle.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 729
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Wt list 18, 2014 11:41 PM
Reply with quote

Przecież to jakaś alpha, czy coś. Nie ma na razie co psioczyć.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Cz list 20, 2014 07:04 PM
Reply with quote

na steamie jest już early access - 32 ojro kosztuje.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Cz list 20, 2014 07:16 PM
Reply with quote

Ciut sporo jak na de facto wersję alpha Mysli

Na finalny produkt są potem jakieś zniżki, czy coś, czy ponownie 32 ojro Wink ?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 5 6 7 ... 10 11 12
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: alobanova9
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 398

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 20
_BBOT: 2
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > Strona główna
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy