Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1316
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 18, 2014 06:43 AM
Reply with quote

Czyli wykonuje się dodatkowy rzut dla wierzchowca. Wiem, gdzie to było napisane ale miałem problem z interpretacją.

A jak to wygląda jeżeli model jeźdźca stronnika zginie i wraca z nieśmiertelnych? Wraca z wierzchowcem, a ten pierwszy jeżeli rzuci 3+ to też żyje?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7230
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 18, 2014 07:26 AM
Reply with quote

Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1316
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 18, 2014 10:33 AM
Reply with quote

Hm... czyli jeżeli ma się nieśmiertelnych to fajna sprawa aby mieć mnóstwo-dużo wierzchowców.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7230
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 18, 2014 10:35 AM
Reply with quote

Jeśli ktoś lubi koninę. Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 18, 2014 06:50 PM
Reply with quote

Zabójczy cios:

Quote::
a następnie niemodyfikowane 5+ w udanym
rzucie na zranienie
to automatycznie Wyłącza z akcji! swego przeciwnika[code]

z kolei:

Quote::

C i a c h ! :
Modele z ZABÓJCZYM CIOSEM sprawdzają się najlepiej przeciwko bohaterom i
DUŻYM CELOM – im bardziej elitarny i ciężkozbrojny przeciwnik, tym lepiej
ponieważ ZABÓJCZY CIOS nie zważa na W YTRZYMAŁOŚĆ czy Ochronę Pancerza.

Ten zapis "Ciach!" rozumiem ze został wprowadzony jedynie jako podpowiedz obrania taktyki dosyć oczywistej - ale wprowadził w moim móżdżku niepewnośc czy dobrze zinterpretowałem zabójczy cios :

Jezeli w rzucie na trafienie rzuciłem 6 , ale żeby zranić model potrzebuje też 6stki (bo np mam 3 siły na 5 WT przeciwnika) , to rozumiem , że piątka nie eliminuje wroga bo rzut na zranienie nie był udany. A wtedy zapis o tym , że "zabójczy cios nie zważa na WT, jest troche nieprawdziwy?"

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7230
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt list 18, 2014 07:29 PM
Reply with quote

Masz rację powinno być: nie zważa na Żw celu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
SzczurTezCzlowiek
Nieświadomy
Nieświadomy

SzczurTezCzlowiek

Offline

Joined: czerw 16, 2014
Posts: 20

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz list 20, 2014 12:51 AM
Reply with quote

mam jeszcze jedno pytanie odnośnie modelu dzierżacego broń z siewcą zarazy

z instrukcji:

Quote::
Na początku każdej fazy walki wręcz wszystkie modele (sprzymierzone i wrogie) pozostające w kontakcie z podstawką modelu dzierżącego broń z cechą oręża SIEWCA ZARAZY muszą wykonać test WT

Gdy siewca zarazy broni przeszkody i zostaje zaszarżowany, model szarżujący nie jest w stanie fizycznie stykać się z podstawką siewcy. Czy wtedy atakujący wykonuje test WT?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7230
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz list 20, 2014 08:30 AM
Reply with quote

Zasada działa normalnie. Sprawdzasz ktore modele stykałyby się podstawkami gdyby nie przeszkoda i wykonujesz odpowiednie rzuty.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz list 20, 2014 08:45 PM
Reply with quote

To ja odnośnie postu wyżej. Czy woje z bronią drzewcową atakujący wg. zasady "Sfora" także muszą testować WT przy walce z siewcą zarazy ?


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1316
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz list 20, 2014 10:14 PM
Reply with quote

Jeżeli model zostaje powalony na ziemię i walczy z kilkoma wrogami to czy zdaje test sam w walce?

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 711
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz list 20, 2014 10:31 PM
Reply with quote

Była to pierwsza bitwa bandy. Z przyczyny dużej różnicy, stronnicy dostają również np. 4PD?
Leśny goblin losuje "Chłopak ma talent". Czy wskakując na miejsce bohatera ma 1 PD za rozegrany scenariusz, czy np. 5, bo różnica prestiżu?

Czy być może źle interpretujemy zasadę Zółtodzioby i powiedzmy 4 PD trzeba rozdzielić pomiędzy bohaterów i/lub stronników?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1316
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz list 20, 2014 10:38 PM
Reply with quote

Punkty dostaja wszyscy po 5. Goblin awansuje z 5 pkt tylko nie wiem czy powinien rzucac jeszcze jedno rozwiniecie jezeli np przed bitwa mial zero pkt i chlopak ma talent otrzymal na 2pkt

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 912

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz list 20, 2014 10:59 PM
Reply with quote

Tak. Jedno rozwinięcie jak było na 2pd i wtedy został bohaterem to jest bohaterem z 2 pd + 3 pd zdobytymi jako bohater.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7230
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt list 21, 2014 12:29 AM
Reply with quote

wujass wrote:
To ja odnośnie postu wyżej. Czy woje z bronią drzewcową atakujący wg. zasady "Sfora" także muszą testować WT przy walce z siewcą zarazy ?
Nie.

Pepe wrote:
Jeżeli model zostaje powalony na ziemię i walczy z kilkoma wrogami to czy zdaje test sam w walce?
Nie. O! i PnZ! modele nie wykonuję testu Sam w walce.
Dla jasności doprecyzuję zapis:
Quote::
Jeżeli pod koniec własnej fazy walki wręcz model, który nie został Oszołomiony! lub Powalony na ziemię!, walczy sam przeciwko dwóm lub więcej modelom wroga, a w odległości do 6” nie znajduje się żadna sprzymierzona postać (nie licząc modeli Oszołomionych!, Powalonych na ziemię! oraz Uciekających!) należy wykonać test współczynnika CP.


Grish wrote:
Była to pierwsza bitwa bandy. Z przyczyny dużej różnicy, stronnicy dostają również np. 4PD?
Leśny goblin losuje "Chłopak ma talent". Czy wskakując na miejsce bohatera ma 1 PD za rozegrany scenariusz, czy np. 5, bo różnica prestiżu?

Czy być może źle interpretujemy zasadę Zółtodzioby i powiedzmy 4 PD trzeba rozdzielić pomiędzy bohaterów i/lub stronników?
Ma 5 PD. A po awansie jest bohaterem z 5 PD. Wykonujesz tylko jeden rzut na rozwinięcie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb list 22, 2014 03:29 PM
Reply with quote

Ok mam zestaw pytan ;]

1) Znowu bycz szarza lub inne trafienia przed walka - Jako ze juz w poprzednich postach ustalilismy ze sumujemy obrazenia z byczej szarzy i obrazenia zadane w walce i wykonujemy 1 rzut odpowiednia iloscia kostek na efekt zranienia, to jak to sie ma do parowania? Tj:
Bycza szarza rani stronnika ktory ma miecz i 1ZW, teoretycznie stronnik jest ogluszony/PnZ/lub WzA wiec w zadnym z tych wypadkow parowac juz nie moze - ale rzut na efekt zranienia mamy wykonac na koniec czy jednak rzucic od razu po byczej szarzy i ewentualne zranienia pozniej "dorzucic" i wybrac najlepszy?
2) Jezeli jednostka ucieka odemnie i wpadnie na inna moja jednostke , to ginie - ktora z jednostek dostaje expa? Ta od ktorej uciekala, czy ta na ktora wpadla?
3) jezeli wampir z transformacja byl zwiazany w walce i ogluszony czy po powstaniu moze poleciec ? ( w opisie ogluszonego jest ze moze wykonac ruch - ale nie LOT) pytanie wiec czy transformacja jest tutaj jako ruch lot traktowana? - zakladam ze tak, ale kolega prowadzacy wampiry wolalby sie upewnic;d
4) szarzowanie po wodzie - czy po szarzy jezeli zostane na terenie wodnym to rzucam k6 co ture zeby sprawdzic czy nie wypadlo 1 i nie tone, czy to zalezy od tego jak ustalimy z reszta - czyli czy woda to teren niebezpieczny czy nie?

5) czy przy automatycznym trafieniu w ogluszonego rzucamy k6 (na trafienie ktore i tak juz weszlo) zeby sprawdzic czy zatruty atak wszedl ?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 793 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
3 quidamcorvus 64 Re: Dyskusja ogólna (...
 Pn czerw 25, 2017 08:04 PM 
kozAa View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 23806 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 72733 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 2199 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: KolPom
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 395

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 21
_BBOT: 0
Razem: 21
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy