Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Punkty Kampanii
[Warsztat] Punkty Kampanii
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Śr list 19, 2014 12:28 PM
Reply with quote

Krnąbry: mi się podoba, ewentualna losowosc moznaby wprowadzic na zasadch dostępności ;D

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Śr list 19, 2014 12:40 PM
Reply with quote

Brzmi sensownie.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Śr list 19, 2014 01:07 PM
Reply with quote

Taki pomysł mi się nasunął, że:
1) Tak jak Krnąbrny napisał punkty można sumować i wydawać w dowolnym momencie.
2) Ułożyć drzewko umiejętności, jakich wiele jest w grach PC i gracz będzie wybierał drogę rozwoju.
Przykładowo na czwartym zdjęciu od góry takie drzewko jest:
pccentre.pl/article/sh...810;page=2
3) Drzewko powinno być tak zrobione, że aby dostać te najlepsze bonusy trzeba by wybrać też niekoniecznie dobre.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Śr list 19, 2014 01:45 PM
Reply with quote

To czekam na waszą wersję Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Śr list 19, 2014 04:45 PM
Reply with quote

Siąde zatem jako pomysłodawca i to zrobie dziś tak próbnie.

Wydaje mi się to ok ponieważ:
- daję to kontrolę nad rozwojem bandy
- pozwala zdecydować czy chcemy zrobić bandę ukierunkowaną na konkretny typ walki ( np horda albo nieśmiertelni na jednostkach nie zdobywających doświadczenia które można poświęcać bo i tak będą następne za darmo )
- nie oszukujmy się, jest to uczciwe bo szczęście się w tym przypadku nie liczy.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Śr list 19, 2014 05:09 PM
Reply with quote

Aby uzyskać II poziom umiejętności trzeba posiadać I, żeby III - I oraz II. W ten sposób przy limicie 40 ptk można uzyskać np III poziomy kontaktów handlowych ( 28 ) oraz Obrotność ( 6 ) i dalej zostaje nam 6 ptk albo postawić na tanie rozwiązania i wziąć :
Wszystkie I stopnia ( 9 ptk ) wszystkie drugiego ( 18 ) i dalej zostaje nam kilka ptk.
Można też postawić na inne rozwiazania i np wziąć : Wiarusi I i II oraz Stratedzy

Determinacja:
Eksploratorzy ( koszt 2 ptk determinacji )
Kontakty handlowe I ( koszt 4 ptk determinacji )
Zachłanność ( koszt 3 ptk determinacji )
Obrotność ( 6 )
Specialista ( 6 )
Wiarusi ( 7 )
Eksploratorzy II ( koszt 4 ptk determinacji )
Kontakty handlowe II ( koszt 8 ptk determinacji )
Zachłanność II ( koszt 6 ptk determinacji )
Wiarusi II ( 14 )
Stratedzy ( 14 )
Rządcy ( 14 )
Eksploratorzy III ( koszt 8 ptk determinacji )
Kontakty handlowe III ( koszt 16 ptk determinacji )
Zachłanność III ( koszt 12 ptk determinacji )
Łapczywość ( 20 )
Stratedzy II ( 20 )
Władcy pogody ( 20 )

Wydaje mi się że uczciwie w miarę przydzieliłem ilość ptk ( bonus do kart lokacji to nie to samo co bonus do dostępności )


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Śr list 19, 2014 05:30 PM
Reply with quote

mi się podoba, aczkolwiek czekam na tabelke Odpornosci bo tam najwieksze patologie i w gniewie były ;d

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Śr list 19, 2014 05:55 PM
Reply with quote

Chce tak policzyć żeby się nie dało wybrać wszystkiego co najlepsze Razz


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Areo
Przytomny
Przytomny

Areo

Offline

Joined: paźdź 07, 2012
Posts: 140
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Pt list 21, 2014 03:00 PM
Reply with quote



Twisted Evil

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Pt list 21, 2014 08:27 PM
Reply with quote

Dokładnie ;]


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Pt list 21, 2014 10:58 PM
Reply with quote

GNIEW

Aby uzyskać II poziom umiejętności trzeba posiadać I, żeby III - I oraz II.

Alchemicy I - 3
Niszczyciele - 3
Truciciele - 3
Kompania Najmeników - 5
Zbrojni po zęby - 5
Żądza krwi - 5
Alchemicy II - 8
Manipulatorzy - 6
Truciciele II - 8
Taktycy - 10
Uporczywosc - 10
Żądza krwi II - 10
Alchemicy III - 15
NiszczycieleII - 10
TrucicieleIII - 15
Gorączka złota - 15
Zbrojni po zęby II - 15
Władcy losu - 15


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Pt list 21, 2014 11:10 PM
Reply with quote

Odporność.

Aby uzyskać II poziom umiejętności trzeba posiadać I, żeby III - I oraz II.

Horda - 6
Nieśmiertelni - 6
Pazernosc - 6
Chciwosc - 8
Poszukiwacze - 8
SamowystarczalniI - 8
HordaII - 12
Konsyliarze - 10
NieśmiertelniII - 12
ChciwoscII - 16
PoszukiwaczeII - 16
SamowystarczalniII - 16
HordaIII - 22
Odkrywcy - 22
Nieśmiertelni III - 22

Celowo są takie punkty by Horda I - III oraz Nieśmiertelni I - III zabierali wszystkie możliwe do uzyskania punkty. Inne bonusy są lekko słabsze stąd ich cena w punktach czasem ( jak konsyliarze np ).

Edit: Oraz żeby nie dało się zbyt prosto łączyć Horda I - II i Nieśmiertlenych I - II bo zostają 4 ptk za które nic nie możemy zrobić. Coś za coś.

EditII: Widzę następujące bulidy w sumie:
Horda I - III = 6 dodatkowych modeli. Dla band mających limit 12 modeli solidny kop w przestworza
Nieśmiertelni I - III = dla band opierających się na drogich potężnych istotach w sam raz. Grając Ogrami możemy odzyskać darmowe 2 ogry oraz np psa. Jest moc.
Horda I - II + Nieśmiertelni I - II = + 3 modele + 2 wstające za darmo żyć nie umierać kiedy gramy niziołkami i mamy 15 modeli w bandzie.
Samowystarczalni I - II + Pazerność + Konsyliarze = - 2 poziomy bandy przy liczeniu modeli do podziału, większa przeżywalność stronników i możliwość eksploracji przez padniętych bohaterów? Wsparte odpowiednimi umiejętnościami da zabójcze efekty.

Tak na biegu.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Śr list 26, 2014 03:48 PM
Reply with quote

QC i co ty na propozycje Krnąbrnego ? My chyba zaraz zaczynamy nową kampanie i mamy zamiar to przetestować ;]

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Śr list 26, 2014 03:54 PM
Reply with quote

pan_sarin wrote:
QC i co ty na propozycje Krnąbrnego ? My chyba zaraz zaczynamy nową kampanie i mamy zamiar to przetestować ;]
Testujcie. Teraz czekam na pełny zapis w/w zasad.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Punkty Kampanii
Posted: Śr list 26, 2014 04:14 PM
Reply with quote

Tzn co mam napisać ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20409 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61159 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5698 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 80649 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 334703 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 34
_BBOT: 0
Razem: 34
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy