Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Kantyna › Bery & bojki › Deus ex machina...
Deus ex machina...
Zgadnijcie co...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 6 7 8 ... 10 11 12
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic hexenjager - Pt lut 06, 2015 01:44 PM
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Cz list 20, 2014 07:00 PM
Reply with quote

nah, to jest cena ze zniżką za udział w alphie, czy też promocja do 2.12. Cena właściwa ma być 40 ojro. store.steampowered.com/app/276810
Tzn zakup teraz daje Ci dostęp do alphy i finalny produkt jak wyjdzie (przynajmniej tak to rozumiem, bo tak zwykle bywa Wink )
Quote::
Czy przedsprzedaż to to samo?
Nie. Wykupienie Wczesnego dostępu to pełnoprawny zakup działającej gry. Po uiszczeniu opłaty możesz natychmiast ściągnąć grę i zagrać w nią w jej obecnym stanie i podczas dalszego rozwoju. Gdy gra wyjdzie z fazy Wczesnego dostępu i zostanie w pełni wydana, wciąż będziesz mieć do niej dostęp.

Uprzedzając płacz i zgrzytanie zębów - to ostatnio dość częsta praktyka w grach online, że tylko płacąc preorder ma się dostęp do alphy/closed bety, potem ew. dochodzą otwarte bety. Kiedyś na closed betę się zapisywało i liczyło, że wybiorą, albo że wylosuje się gdzieś klucz itp. Jeśli chcecie zobaczyć mistrzów w tym poczytajcie o Star citizen z RSI, wyciągnęli już chyba 60-70mln $ na grę, w stanie "bardzo wczesna alpha" i wymyślili np: sprzedaż koncepcyjną - płacisz 1000$ nawet nie za wirtualny statek do latania, a za kilka jego obrazków i obietnicę, że jak gra wyjdzie to taki statek dostaniesz Very Happy

Btw. standardowe przeliczniki steama:


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Cz list 20, 2014 07:58 PM
Reply with quote

Dzięki za wyjaśnienie!

Skoro jest to cena (i to promocyjna) obejmująca również finalny produkt, to zmienia postać rzeczy Wink .


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Pt list 21, 2014 12:44 AM
Reply with quote

yhy, trzeba tylko pamiętać, że to wersja testowa. Będą błędy, pewnie problemy z balansem itp. Czasem na betach łatwo się zniechęcić do gry, zanim pojawi się finalna wersja Wink

BTW na allegro jest dostępny klucz steam do mordheim w znacznie niższej cenie Wink Zaryzykowałem, kupiłem, sprawdzę Smile


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Pt list 21, 2014 07:57 AM
Reply with quote

40 ojro - chyba kogoś po...(waliło). Poczekam aż będzie na allegro za jakieś 40 zeta, pewno wystarcza 2 miechy po premierze. Gra nawet jak będzie fajna to jakiegoś wielkiego sukcesu się nie spodziewam więc pewno prędko będą zniżki.

Cena z allegro wygląda lepiej, daj znać czy działa. Nie jestem aż tak napalony żeby grać w alfę ale jestem ciekawy czy do czegoś to się nadaje w ogóle.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Pt list 21, 2014 09:24 AM
Reply with quote

40 eur to 170zł - drogo, ale powiedzmy w limitach nowych gier.

Kod z allegro działa, chociaż odpaliłem tylko na szybko jakiś offline scenariusz, nie miałem siły po 2 w nocy jeszcze sprawdzać reszty Wink Może jutro spróbuję online.

Tak po pierwszej grze:
jeśli ktoś szuka przeniesienia zasad mordheimowych na kompa, to gra totalnie nie dla niego. To raczej turówka z dodaną losowością GW ( nieudane wspinaczki/skoki/spalanie czarów itp ) i testami fear, all alone, stupidity ( dla ratogra ), rout. Pomysłów na makiety sporo - podoba mi się, że pole bitwy jest trójwymiarowe ( w niektórych miejscach wręcz to wymuszało, bo najszybsze przejścia wymagały wspinaczek itp ).
Mechanicznie - aktywacja na podstawie inicjatywy ( nie mam pojęcia jak to ustalają ). Mamy pkt ruchu i pkt akcji.
pkt ruchu pozwalają na :
- ruch ( oczywistwe)
- wspinaczka, skoki, zeskoki
- przeładowywanie broni zasięgowej - każda wymaga przeładowania, cena zależna od broni ( 2 pkt na pistolet, 1 na łuk )
- aktywowanie parry i dodge stance - dają szansę na uniknięcie/sparowanie pierwszego ciosu przeciwnika
- percepcja - wykrywa pułapki i przeciwników
- delay - pozwala obniżyć pozycję w inicjatywie i zaczekać na akcje innych postaci
- zmianę broni - większość postaci ma 2 sety broni
- disengage - wyjście z walki wręcz bez oberwania free attacków

pkt akcji:
- atak
- aktywowanie skilli/czarów
- overwatch i ambush stance - pierwsze działa jak w necro/gorce - jak coś wejdzie w zasięg, gość strzela. Ambush to taki melee overwatch - coś wejdzie w zasięg, model szarżuje
- szarża - jeśli przeciwnik jest poza zasięgiem ruchu można wykonać akcję szarży - dobiegnięcie i cios
- niezużyte w swojej rundzie pkt akcji pozwalają na kontrataki w fazie przeciwnika.

Grałem zwykły skirmish - do wybicia bandy przeciwnika, więc trudno powiedzieć coś o scenariuszach. Z tego co tam widziałem możliwe są jakieś random happeningi.
Są dostępne na razie same skirmishe, w 3 typach - offline z kompem i online z przyjaciółmi ( nie wiem czy ograniczenie do kont steama, czy jakoś na zaproszenie ) i public. 2 bandy - skaveni i mercenaries.

Z niedoróbek które rzuciły się w oczy - przeciwnik nie zdał all alone, wieje z walki ( moi go tłuką ), po czym natychmiast wchodzi w combat z jednym z moich (ale to podobno "not implemented yet" )


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji

Last edited by duszy on Pt list 21, 2014 12:16 PM; edited 3 time in total
Back to top
View user's profile
NoName
Przebudzony
Przebudzony

NoName

Offline

Joined: sierp 24, 2013
Posts: 162
Location: W-wa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Pt list 21, 2014 12:10 PM
Reply with quote

Z tą kopalnią pomysłów to jest coś narzeczy bo właśnie zmieniłem projekt moich Possesów po obejrzeniu tego trailera Wink

Też się skusiłem tak więc może przez weekend coś pogram i się wypowiem.

duszy wrote:

jeśli ktoś szuka przeniesienia zasad mordheimowych na kompa, to gra totalnie nie dla niego. To raczej turówka z dodaną losowością GW ( nieudane wspinaczki/skoki/spalanie czarów itp ) i testami fear, all alone, stupidity ( dla ratogra ), rout.)

a to ni jest właśnie Mordheimer ? tury , losowość czyli kość, testy ?
Pogram to dam swoją opinię


_________________
Bartek
Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Pt list 21, 2014 12:24 PM
Reply with quote

w mordheim ( jak i właściwie wszystkich grach gw ) masz tury naprzemienne, podzielone dodatkowo na fazy - jeden gracz rusza wszystkie swoje modele, potem strzela itp. To się niby da przenieść na grę komputerową, ale praktycznie nikt by w coś takiego nie grał, poza fanami ich odpowiedników. A to za mały target żeby pisać grę Wink
Tu, w ramach jednej rundy są w miarę naprzemienne aktywacje poszczególnych jednostek ( przy czym niedokładnie naprzemian, zdarza się, że aktywujesz kilka swoich jednostek, potem przeciwnik kilka swoich, powrót do pierwszego gracza itp - zależy od inicjatywy ) i nie ma podziału na fazy - możesz się ruszyć, strzelić, znów ruszyć itd. Mi takie rozwiązanie odpowiada zdecydowanie bardziej zarówno w grach na kompa jak i tabletop Wink

screenshots


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Pt list 21, 2014 02:59 PM
Reply with quote

A ogólnie podoba się? Wink

konfuzja

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Pt list 21, 2014 03:37 PM
Reply with quote

ciężko powiedzieć po tutorialu i kawałku jednej gry - ogólnie wygląda fajnie, dupy nie urywa. Będę miał czas, to zagram online i zobaczę


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Pt list 21, 2014 03:49 PM
Reply with quote

A wiadomo coś nt. wsparcia dla Steam Workshop?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Pt list 21, 2014 09:54 PM
Reply with quote

Na razie nic na ten temat nie widziałem.
Jest trochę bugów w stylu niewidzialne ściany, albo źle liczony los ( atakowanie przez ściany ), parę rzeczy niedorobionych w stylu tych testów all alone. Do tego problemy z balansem - strzelanie jest zdecydowanie za łatwe. Właściwie rzadko kiedy szansa trafienia mniejsza niż 80%, a chyba ani razu nie zdarzyło mi sie pudło - częściej się w walce wręcz pudłuje, można bez ryzyka strzelać do walki wręcz. Do tego za silne - model na dobrej pozycji, jeśli nie musi jej zmieniać może spokojnie 2x w ciągu rundy strzelić.
Ale z tego, co widzę już ludzie na forum bety wytkają takie rzeczy. Do tego niektórzy marudzą na ruch - że jest go za dużo/za łatwy ( można się cofnąć po własnych śladach odzyskując pkt ruchu ). Imo to akurat nie jest złe - w przeciwieństwie do tabletopa patrzymy z perspektywy 3 osoby, łatwo wbiec gdzieś, gdzie się nie da przejść dalej. No i są narzekania na widok tps - że trudno się zorientować gdzie jest dany unit w odniesieniu do innych, ale nie wiem, mi to kompletnie nie przeszkadza, jak potrzebuję zaglądam na tactical map i tyle. Chyba niektórzy zbyt się przyzwyczaili do rzutu izometrycznego.

Forum bety jest tu ( trzeba się zarejestrować )


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Pt list 21, 2014 10:15 PM
Reply with quote

Dzięki Bartek za szczegółowe info na bieżąco!

Ja się jeszcze zastanawiam, czy spróbować tej wersji, czy poczekać na finalny produkt.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Deus ex machina...
Posted: Sb list 22, 2014 02:07 PM
Reply with quote

Trochę różnych screenshotów. Gra jest generalnie kopalnią pomysłów na świetne, grywalne makiety i dodatkowe smaczki ( przewijające się plamy jakiejś chaosowej tkanki na budynkach, przerośnięte robale itp ). Niestety kąt kamery jest ograniczony i brakuje możliwości oddalenia/przybliżenia widoku żeby dobrze uchwycić niektóre rzeczy
imgur.com/a/3su5t


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
NoName
Przebudzony
Przebudzony

NoName

Offline

Joined: sierp 24, 2013
Posts: 162
Location: W-wa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Deus ex machina...
Posted: Pn list 24, 2014 12:53 PM
Reply with quote

No to pograłem troszkę. Moje odczucia są bardzo przyjemne i myślę że sporo jest tutaj z Mordheima. Oprócz tur i faz zastąpionych inicjatywą reszta jest prawie taka sama. Może celność strzałów jest zbyt duża ale reszta jest OK.
Są statystyki (buff/debuff), są testy np. na lęk przy ataku na Ogra. Przy czarach jest możliwość "złapania" przekleństwa Tezztecha. Są random happenings (atak plaguebearera). Z nowości/inności każda drużyna ma swój wóz który można obrabować (jeszcze nie zaimplementowane). Jest też baner/sztandar który "wzmacnia"(jeszcze też nie działa w wersji demo).
Ogólnie chyba wszytko co najlepsze z części bitewnej Mordki, jeżeli dołożą do tego dobry rozwój postaci, zakupy, jakiś dobry story line to będzie naprawdę git.
Wizualnie też jest OK. Na razie daję 4 ...........ale to dopiero połowa developerki, trochę błędów do usunięcia + dołożenie całej reszty.
jak dla mnie na razie wygląda smakowicie Smile


_________________
Bartek
Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Deus ex machina...
Posted: Pn list 24, 2014 06:55 PM
Reply with quote

Co do strzelania ( i ruchów ) na forum bety jest dość powszechna zgoda, że powinno zostać przycięte. Obniżenie celności strzelania, dodanie ryzyka trafienia swojego przy strzelaniu w walkę wręcz itp. Przy ruchach chyba większość osób chce po pierwsze wprowadzenia timera na ruch - żeby nie mozna było sobie 20min siedzieć nad jednym ruchem (bo wtedy przeciwnik nic kompletnie nie może zrobić poza poddaniem meczu ) i wycofania możliwość bactrace - tzn jak się już ruszysz, to nie możesz się cofnąć po własnych śladach i odzyskać pkt ruchów.

Dodałem jeszcze trochę screenshotów imgur.com/a/3su5t

Póki tego nie poprawią jest ciekawy trick: w walce, mając postać z 1 atakiem ( 2 czerwone pkt ) nie atakujemy w swojej turze tylko wchodzimy w parry/dodge stance. Przeciwnik ( zarówno AI jak i znakomita większość graczy ) łapie się na to i w swojej turze uderza normalnie. Cios z reguły zostanie sparowany/uniknięty, a my mamy darmowy kontratak natychmiast, zanim przeciwnik mógł włączyć swoje parry/dodge stance.
Niestety to loophole, który pewnie jakoś poprawią, bo w skrajnym wypadku może doprowadzić do sytuacji w której dwie postacie stoją i gapią się na siebie, bojąc się zaatakować Razz
Btw. jakby co mój steam id "duszysty"


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 6 7 8 ... 10 11 12
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy