Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
[Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 13 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 379
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Śr grud 03, 2014 08:29 AM
Reply with quote

Bitwa odbyła się już po raz trzeci na cmentarzu St. Vollera.
Dotąd moje doświadczenia z tym miejscem były bardzo pozytywne. Po raz trzeci przeciwnik był na stracie rozproszony i zdziesiątkowany. Po raz drugi przeciwnikami miały być krasnoludy...
Okoliczności sprzyjały mi od początku. Pierwsza tura i potrójna, w składzie wampir, ghoul i coś tam jeszcze, udana szarża na nieustraszonego Nikodemusa. Utaczając zakapiorowi krwi trzema atakami w tym krytykiem "6"" z miecza wyautował był go wampir. Krasnoludy nieco wystrachane, zbunkrowały się wokół statuy gdzie, jak się okazało trupom wstęp był kategorycznie wzbroniony. Wodząc krasnale na pokuszenie wampir biegał kończąc każdy swój ruch za zasłoną. Nekromanta i dregi taktycznie odłączyły się od szturmujących. Nagle wampira skusił łatwy cel. Zaszarżował jednak udało mu się jedynie ogłuszyć w tamtej turze przeciwnika.Na stole w mojej okolicy zaczęło się pojawiać co raz więcej obcych zombiaków. Zlekceważyłem je i to o zgrozo przeważyło szalę na ich stronę...
Na domiar złego wampir wpadł w pułapkę. Doskoczyło do niego jeszcze dwóch, a nie! trzech zakapiorów w tym kapitan i choć trzymał się Masakrat dzielnie i siekł mieczem w każdą stronę w końcu padł.
O ile obce zombiaki wyniszczały mnie liczebnie, poważnych strat doznawałem od strzelca krasnoludów, który celnymi strzałami zdjął był wpierw kapłana, a potem jednego z dregów. Broniąc się przed wyszłymi z grobów zombiakami udało się jeszcze nekromancie i towarzyszącemu dregowi zdobyć po punkcie za ubicie. Jednak przy rosnących stratach padł rozkaz taktycznego odwrotu.

Cóż najważniejsze wampir , przeżył ufff.
Kapłan zrobił się nerwowy, wszystkie upadłe zombiaki powstały tylko nie rzuciłem przeżywajek za drega!!! (musiał się wtopić między zombiaki)

Awanse posypały się jak z rękawa:
Wampir nowy skil już czwarty z rzędu.
Nekromanta ma juz BS na 5
Jeden dreg zyskał punkt żywotności a drugi drugi skil.

Eksploracja raczej z tych gorszych: 2 kamyczki + 6 zk.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk

Last edited by aniollech on Cz grud 04, 2014 05:15 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Śr grud 03, 2014 08:58 AM
Reply with quote

Dzięki chłopaki za ciekawe relacje powyżej i za miłe spotkanie w SDKu wczoraj Smile !

Jak już pisałem w innym temacie, jeszcze 2 bitwy "zwykłe" z tej kampanii, a potem już finał w którąś styczniową sobotę.

Uzupełnię info w pierwszym poście ASAP.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 411
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Sb grud 06, 2014 12:10 AM
Reply with quote

W tym tygodniu grałem przeciwko aniollechowi i jego zombiakom. Spotkanie było bardzo sympatyczne i wesołe mimo tego, że początek był naprawdę straszny. Grę rozpocząłem z czterema krasnalami przeciwko siedemnastu modelom przeciwnika. Na domiar złego w pierwszej turze został zdjęty Nicodemus.
Jak to już zostało opisane wyrównanie siły nadeszło ze strony co i raz nadciągających zombi. Które weszły w regularną potyczkę z nieumarłymi aniollecha. Dzięki temu udało mi się dopaść wampira i ubić szkaradę.

Potyczka bardzo owocna gdyż:
-udało się zdjąć wampira
-Inżynier (kusznik) zdobył awans do BS
-Na eksploracji 666, więc można pomyśleć o nowym najemniku

Dzięki za przemiłe spotkanie i do kolejnego razu.

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 379
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Sb grud 06, 2014 01:03 PM
Reply with quote

Również dzięki za arcyciekawą potyczkę!

Kluczowe dla moich przyszłych zakupów jest, czy fajtłapa przeżył.
Rzucę tę przeżywajkę, przy najbliższej okazji.

Dlatego też podaję 2 ratingi zależne o od testu pecha.
174
lub
167
Tak czy owak mozolnie w górę.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn grud 07, 2014 07:59 PM
Reply with quote

Dzięki za wszystkie relacje Smile !

Kto będzie we wtorek?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 379
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn grud 07, 2014 08:47 PM
Reply with quote

Mam nadzieję, że uda mi się wyrobić. We wtorek mam radę pedagogiczną.


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1272
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn grud 08, 2014 01:49 AM
Reply with quote

Planuję być.

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn grud 08, 2014 11:51 AM
Reply with quote

Możliwe że będę.

konfuzja


Last edited by catachanfrog on Pn grud 08, 2014 11:43 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
DanonBiczBoży
Przytomny
Przytomny

DanonBiczBoży

Offline

Joined: sierp 18, 2014
Posts: 62
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn grud 08, 2014 12:59 PM
Reply with quote

Ja będę.

Na czym w koncu stanęło? Gramy finał w styczniu, a do tego czasu kampania toczy się dalej? Czy kończymy po 10 walkach i do czasu rozegrania finału gramy już pozakampanijnie? Przy tym drugim wariancie mielibyśmy ze 2 spotkania na ewentualny test potencjalnych nowych zbroi (~6 testowych walk).

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1272
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Śr grud 10, 2014 12:08 AM
Reply with quote

Dziś moje skaveny w czasie rutynowego przeszukiwania ruin natknęły się na dwie znienawidzone bandy - Witch Hunterów Danona i Umarlaków Aniollecha.

Scenariusz - Gaol.

Łowcy Czarownic na początku skupili uwagę na Gaolu - na zamieszkującym w nim Wardenie i jego zdeprawowanych sługusach. Nie wiedzieć czemu Wink Warden nie ruszył się w stronę Witch Hunterów. Widać coś przeczuwał Wink bo Łowcy po zlikwidowaniu jego dregów odpuścili walkę z Wardenem i ruszyli w stronę umarlaków Aniollecha, którzy toczyli już konkretną potyczkę z moimi skavenami.

Konkretna potyczka polegała na:
- wpadnięciu jednego skavena w dziurę ze skutkiem fatalnym
- nieudanej szarży drugiego skavena na kapłana Morra, zakończona eliminacją skavena
- wspinaniu się na murek i strzelaniu, czarowaniu i rzucaniu noży z murka w znajdujących się (przeważnie) na dole przeciwników
- szarża szczurka, którego szczwaną misją było... Wink hehe, nie powiem Wink
- wyeliminowaniu, jak się okazało na dobre Nekromanty
- wyeliminowaniu (niestety, ze skutkiem dla niego pozytywnym = +1xp) Wampira
- wyeliminowaniu kapłana Morra z drużyny przeciwnej, z przy okazji rykoszetem przeciurawionym przez spróchniałą czaszkę zombim czyt. również wyeliminowanym
- nieudanym Rout teście skavenów (jak się okazało później, zapomniałęm o zdobytym wcześniej Wardogu, lub Warracie jak kto woli Smile i ten test nie byłby jeszcze wymagany - Warrat byłby 21-szą figurką w mojej bandzie...)
- dobrowolnym Roucie reszty umarlaków

Gdzie dwóch się bije, tam trzeci wiadomo.

Danon jak to określił - głównie poruszał figurkami po stole Smile
Skaveńscy snajperzy Razz strzelali co prawda do jakiegoś karzełka na odległym dachu, ale okazał się być poza zasięgiem ich pocisków.

A po bitwie:
- zero strat, co jest super
- 3 shardy w eksploracji + 2 extra gc -> dodane do poprzednio odłożonych 2 shardów i 77 gc (sic!) dało w sumie po sprzedaży wyrdstone'a zawrotne 144 gc...
- ...z czego 55 gc zostało zasupłanych w sakwie Szefa Psojada na Specjalny Cel Wink a 89 poszło na: wynagrodzenie Warlocka (-15 gc), porcyjkę Crimson Shade (-20 gc, również schowaną w sakwie Szefa ;), całkiem dobrze już strzelającego verminkina (-29 gc) oraz na 2 hełmy i 3 liny z hakami (-25 gc)

Tak, dokładnie tak - szykujemy się już powoli na Wielki Finał tej kampanii...

Aktualnie w bandzie mam 20 figurek (w tym 19 standardowo + 1 Warrat w ekwipunku Szefa, czyli Giant Rat ze statsami Wardoga), plus Warlock, plus bardzo pragmatyczny Kapłan Morra :).

Bilans bitew: na 9 stoczonych 4 zwycięstwa, 5 przegranych.

Rating po 9 bitwach = 323.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Śr grud 10, 2014 01:43 PM
Reply with quote

A ja się jednak muszę nauczyć, że pchanie się szczurami do walki wręcz z krasnoludami, szczególnie gdy nie muszę to nie najlepszy pomysł Very Happy Szczury poniosły sromotną porażkę, szczególnie nie popisał się assassin rykosztem stunnując jednego z morderczych giant ratów, który miał mu osłaniać kudłate dupsko Wink
No i chyba trzeba wrócić do podstawówki i przypomnieć sobie podstawy dodawania i odejmowania, bo po przeliczeniu na spokojnie wyszło mi, że rzucałem jedną kostką za mało na injuries dla ogra. A tak może nawet udałoby się go zdjąć Razz


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Śr grud 10, 2014 01:52 PM
Reply with quote

Rykoszetem działa tylko na wrogie modele. Chyba, że nie z Twojej warbandy ten szczur to cofammm.

Konfuzja

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Śr grud 10, 2014 02:32 PM
Reply with quote

rykoszet w walkę wręcz trafił, to rozlosowaliśmy w kogo


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Śr grud 10, 2014 02:39 PM
Reply with quote

"Enemy model" nie trzeba losować Smile

konfuzja

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Śr grud 10, 2014 02:55 PM
Reply with quote

"Enemy model" nie trzeba losować Smile

konfuzja

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 13 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 322 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
62 Myszor 1479 Re: Kampania Mordheim ...
 Śr czerw 14, 2017 02:11 PM 
Myszor View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Potencjalna kampania w innym wymiarze
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
43 Krnabrny 1378 Re: Kampania "Skarby A...
 Wt May 09, 2017 10:34 AM 
Radzik View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Mordheim 3miasto 0 Picek 99 Mordheim 3miasto
 Pn kwiet 03, 2017 10:28 AM 
Picek View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania Warheim - wrzesień 2016 - ROZGRYWKI
Umawianie się na gry, przebieg kampanii.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 20, 21, 22 ]
325 Findar 10112 Kampania Warheim - wrz...
 Pn marca 13, 2017 05:18 PM 
Krnabrny View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: alobanova9
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 398

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 31
_BBOT: 1
Razem: 32
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Yahoo > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy