Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb list 22, 2014 03:37 PM
Reply with quote

1. Jeżeli model został O! lub PnZ! w wyniku byczej szarży to nie może już parować.

2. Ta, która zmusiła model do uciczkim

5. Możesz rzucić.

Na pozostałe pytania odpowiem z domu bo nie mam dostępu do podręcznika.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb list 22, 2014 11:59 PM
Reply with quote

3. Może, transformacja używana jest w fazie magii. Wampir może jej używać nawet wtedy, gdy warunki pogodowe nie pozwalają na 'standardowy' LOT.

4. Zależy jak ustalicie, wg zasad rzucasz jeśli rzeka ma więcej niż 4" szerokości.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn list 23, 2014 10:41 AM
Reply with quote

Apropo pkt 3 - jezeli pogoda zmniejsza dystans LOTu to LOTu w trkacie transformacji jak rozumiem tez?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn list 23, 2014 10:53 AM
Reply with quote

Muszę doprecyzować zapis w pogodzie.
Ogólnie warunki atmosferyczne ograniczają LOT wykonywany w fazie ruchu. Ten wykonywany w fazie magii, czyli magiczny, nie podlega ograniczeniom.

Quote::
TABELA POGODA
3K6 WARUNKI ATMOSFERYCZNE
3 BURZA Z PIORUNAMI LUB ŚNIEŻYCA. Gwałtowne opady ograniczają zasięg nieprochowej broni dystansowej do ½ normalnej wartości, ponadto silne podmuchy wiatru utrudniają poruszanie się oraz celne strzelanie. Modele w fazie ruchu nie mogą biegać oraz korzystać ze zdolności LOT, a wszystkie testy trafienia z broni dystansowej wykonywane są z karą -2. Machiny wojenne i broń dystansowa, które nie wymagają testu trafienia oraz broń prochowa wypalą jedynie na 6+. Rzut należy wykonać osobno dla każdej takiej broni na początku fazy strzelania.
4-6 SILNY WIATR. Podmuchy silnego, porywistego wiatru poruszają konarami i kołyszą mniejszymi drzewami. W fazie ruchu dystans lotu modeli ze zdolnością LOT zostaje zmniejszony do 8”. Wszystkie testy trafienia wykonywane dla broni dystansowych przeprowadzane są z karą -1. Ponadto, machiny wojenne i broń dystansowa, które nie wymagają testu trafienia oraz broń prochowa wypalą na 4+. Rzut należy wykonać osobno dla każdej takiej broni na początku fazy strzelania.
7-14 POGODNY DZIEŃ. Przez cały dzień utrzymuje się piękna, słoneczna pogoda.
15-17 MGŁA. Okolicę spowija gęsta, zimna i lepka mgła. Widoczność zostaje ograniczona do 3K6”. Rzut określający zasięg widoczności, należy wykonać na początku tury każdego z graczy, w fazie rozpoczęcia tury. Wynik obowiązuje wszystkie modele należące do kompanii, nie ma potrzeby wykonywać osobnego rzutu dla każdego z drużynników.
18 WICHURA. Gwałtowne podmuchy wiatru gaszą pochodnie i nieosłonięte latarnie, kołyszą drzewami oraz utrudniają poruszanie się. Modele w fazie ruchu nie mogą biegać oraz korzystać ze zdolności LOT, a wszystkie testy trafienia z broni dystansowej wykonywane są z karą -2. Machiny wojenne i broń dystansowa, które nie wymagają testu trafienia oraz broń prochowa wypalą jedynie na 6+. Rzut należy wykonać osobno dla każdej takiej broni na początku fazy strzelania.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Khanrad
Nieświadomy
Nieświadomy

Khanrad

Offline

Joined: list 26, 2014
Posts: 1

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr list 26, 2014 08:04 PM
Reply with quote

Hej, a jak to jest ze ścierwowozem u Lahmi?
W podręczniku jest zapis że bonusy do magii dotyczą Lahmi, która to nie może czarować:/

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr list 26, 2014 10:20 PM
Reply with quote

Kiedyś mogła. Zapis dotyczy oczywiście Nekromanty. Poprawię zapis w podręczniku.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 08, 2014 07:41 PM
Reply with quote

1) Czy pogromcy z karak posiadajacy inzyniera zamiast kowala mają 1ną kostke rozproszenia tylko?
2) Czy mogę biec po tym jak poruszałem się przez las czy jest to traktowane jak z przeszkoda - jezeli pokonuje las to tak jakbym pokonywal przeszkode i nie mogę biegać
3) Czy sfora / bronie drzewcowe dzialaja tak ze jednostka stykajaca się z jednostką sprzymierzoną atakująca z drugiej linii traktowana jest jakby była związana w walce czyli:
a) ma bonus za szarze (jezeli dostawienie do swojej jednostki jest traktowane jako szarza?)
b) moze byc ostrzelana z broni dystansowej ?
c) moze opuscic walke?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 08, 2014 09:29 PM
Reply with quote

1. Tak. Drugą może otrzymać po wyprodukowaniu Mechanizmu Ołowiu, więcej szczegółów w rozdziale Koncepty.

2. Las to nie przeszkoda, a teren trudny lub bardzo trudny. Można po nim biec, ale:
Quote::
Modele, które chcą pokonać teren trudny biegiem lub szarżując muszą wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że model traci równowagę i przewraca się w wyniku czego traci 1 punkt ŻW bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza. Wynik 2+ oznacza, że model dociera do miejsca przeznaczenia bezpiecznie.

3.
a) Jeżeli szarżowała to tak.
b) Nie przez modele sprzymierzone, chyba że inne zasady na to pozwalają.
c) Tylko wtedy, jeśli przeciwnik zostanie Oszolomiony! lub PnZ!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 08, 2014 10:21 PM
Reply with quote

a co do 3ciego punktu : a jezeli moja postac ma drzewcowa bron i np miecz, ale stoi w drugim rzedzie to nie moze powidziec "uzywam miecza, wiec nie jestem zwiazany w walce wiec opuszczam walke ?"

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 08, 2014 10:27 PM
Reply with quote

Nie może tak powiedzieć, ponieważ poza kilkoma wyjątkami:
Quote::
Rozdział Walka Wręcz, Paragraf Broń
[...] Na początku pierwszej tury walki wręcz gracz dowodzący kompanią dokonuje wyboru, której broni będzie używała walcząca postać. Niezależnie od tego, na jaką broń zdecyduje się gracz, model będzie musiał używać oręża do końca walki.
A więc jeśli model zaszarżował przeciwnika dzięki zasadzie DRZEWCOWA, to nie może zmienić oręża i 'wyjść z walki'.

Modele muszą walczyć twarzą w twarz z wrogiem, póki jedna ze stron nie zostanie Oszołomiona!, Powalona na ziemię!, Wyłączona z akcji! lub zmuszona do Ucieczki!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 08, 2014 10:32 PM
Reply with quote

O faktycznie, nie doczytałem, mój błąd.
A jezeli stoje za moją jednostką a ona zginie, to wciąż jestem związany ?

Back to top
View user's profile
SzczurTezCzlowiek
Nieświadomy
Nieświadomy

SzczurTezCzlowiek

Offline

Joined: czerw 16, 2014
Posts: 20

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 09, 2014 09:38 AM
Reply with quote

W klanie Moulder Mistrz Mutator udoskonalał kilkakrotnie stronnika. Traf chciał, że za każdym razem padały mutacje - stygmaty Nurgla. Stronnik w końcu zamienił się w Pomiot Chaosu.

Czy klan Moulder może udoskonalać Pomiot Chaosu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 09, 2014 01:11 PM
Reply with quote

pan_sarin wrote:
A jezeli stoje za moją jednostką a ona zginie, to wciąż jestem związany ?
Tak. Dostawiasz model do podstawki przeciwnika,

SzczurTezCzlowiek wrote:
Czy klan Moulder może udoskonalać Pomiot Chaosu?
Tak. Traktujesz go jak każdego innego stronnika.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
SzczurTezCzlowiek
Nieświadomy
Nieświadomy

SzczurTezCzlowiek

Offline

Joined: czerw 16, 2014
Posts: 20

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 09, 2014 01:20 PM
Reply with quote

Gdy moulder straci pomiot chaosu, a ma nieśmiertelnych z punktów kampanii, czy może korzystając z zasady zrekrutować pomiot czy tez musi rekrutować standardowego stronnika?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 09, 2014 01:30 PM
Reply with quote

Możesz rekrutować stronników ze swojej listy. Niestety Pomiotu Chaosu na niej, nie ma. Musisz więc rekrutować zwykłego stronnika.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1157 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
291 quidamcorvus 4183 Dyskusja ogólna (pyta...
 Sb grud 09, 2017 09:44 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 35376 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 95122 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 3495 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 01:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Starless
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 410

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 9
_BBOT: 1
Razem: 10
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Yahoo > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 162
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy