Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb grud 13, 2014 02:23 AM
Reply with quote

Czy jezeli inzynier w trakcie montowania konceptu stracil (wadliwy koncept) 1zw i zostanie podpalony to jakos rzucam na gaszenie czy jezeli mialem 2zw to poprostu koncze sekwencje po potyczce dla niego?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb grud 13, 2014 02:25 AM
Reply with quote

Kończysz sekwencję po potyczce.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 15, 2014 01:22 PM
Reply with quote

Najemne ostrze - Zwiadowca ma dwie zasady specjalne - chodu i śmigły, które są bardzo zbliżone. Czy obie obowiązują?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 15, 2014 01:40 PM
Reply with quote

Dublują się. Poprawię to.

EDIT:
Zostaje zasada śmigły jako ta, której podlegają niziołki, zasada chodu nie obowiązuje.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 15, 2014 01:58 PM
Reply with quote

W związku z tym co napisałeś to zmniejszy się wysokość prestiżu?

Jeszcze jedno pytanie odnośnie zasady Ukrywanie się. Czy tylko teren wiejski jest brany pod uwagę?
Niziołek nie musi być za terenem w stosunku do strzelającego/czarującego wroga tylko w odległości 1" aby ten musiał wykonać test I?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 15, 2014 10:19 PM
Reply with quote

1. Nie zmieni się, bo to cecha rasowa i nie zwiększał wcześniej prestiżu. O ile dobrze policzyłem Mysli

2. Tylko wiejski. Tak, nie ważne z której strony, musi być do 1" cala od wiejskiego terenu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 16, 2014 06:42 PM
Reply with quote

W momencie szarzy musimy dostawic bohatera do najblizszej wolnej krawedzi szarzowanej jednostki - czy oznacza to ze do najblizszego miejsca przy tej krawedzi - i jezeli spowoduje to zwiazanie jeszcze jednej figurki to musze tak zrobic, czy moge ustawic np na jakims koncu tej najblizszej krawedzi, tak aby stykac sie tylko z szarzowana jednostka (lub np ustawic swoja podstawkę pod kątem ?)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 16, 2014 07:48 PM
Reply with quote

Jeżeli masz zasięg to dostawiasz do najbliższej krawędzi. To czy szarżujesz na jeden, dwa lub trzy modele to twoja deklaracja, a nie wynik przypadkowego zetknięcia z podstawką.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt grud 19, 2014 10:53 PM
Reply with quote

Czyli jezeli nie deklaruje szarzy na 2 modele, to nawet jezeli się stykam z obydwoma podstawką to związuje w walce tylko jednego zadeklarowanego?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt grud 19, 2014 10:58 PM
Reply with quote

Z tego co pamiętam to nie możesz wejść w kontakt z innym modelem w inny sposób niż szarża. Więc nie możesz się stykać i nie walczyć.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt grud 19, 2014 11:12 PM
Reply with quote

pan_sarin wrote:
Czyli jezeli nie deklaruje szarzy na 2 modele, to nawet jezeli się stykam z obydwoma podstawką to związuje w walce tylko jednego zadeklarowanego?
Tak. Choć dla porządku pomiędzy niezwiązanymi walką wręcz wrogimi modelami powinno być 1" odstępu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rynar
Nieświadomy
Nieświadomy

Rynar

Offline

Joined: paźdź 03, 2014
Posts: 7

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb grud 20, 2014 09:10 AM
Reply with quote

Co sie dzieje w sytuacji kiedy bohater w wyniku mutacji podlega zasadzie demon, czy jesli zostal wylaczony z akcj w sekwencji po potyczce rzuca k6 i 1-3 umiera? Czy rzucamy na tabele obrażeń?
Czy podlega niestabilnosci i rzuca na glupote?

Strachulce tzeentcha moga rzucic losowy czar. Czy ten czar losoujemy co ture, czy co potyczke czy trzeba jednorazowo wylosowac na stale?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb grud 20, 2014 04:55 PM
Reply with quote

Jaka to mutacja?

Losujesz co turę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rynar
Nieświadomy
Nieświadomy

Rynar

Offline

Joined: paźdź 03, 2014
Posts: 7

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb grud 20, 2014 10:29 PM
Reply with quote

Mutacja, o której wspomniałem to demoniczny byt z domeny tzeentcha:

"DEMONICZNY BYT
Strzaskana w splotach Dhar dusza mutanta zostaje porwana do Domeny Chaosu, a jej
miejsce zajmuje jeden z demonów Pana Przemian. Odmieniec zyskuje cechę
specjalną DEMON."

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 21, 2014 12:10 AM
Reply with quote

Stosujesz wszystkie zasady, którym podlega DEMON.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57926 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9387 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115451 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354887 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337819 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 31
_BBOT: 0
Razem: 31
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy