Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 14 15 16 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
Rynar
Nieświadomy
Nieświadomy

Rynar

Offline

Joined: paźdź 03, 2014
Posts: 7

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 21, 2014 11:08 AM
Reply with quote

Ok czyli rzucam k6 zamiast na tabele dla bohaterow z mutacja demon, ktorzy zostali wyłączeni z akcji. Jesteś pewny?

Kolejne pytanie czy kości magii, które generują strachulce tzeentcha moga być wykorzystywane przez maga? I czy strachulce moga wykorzystywać druzynna kość magii do rzucania czarów?

Poniżej cytat z podręcznika:

MAG: W każdym aspekcie swej egzystencji Strachulce Tzeentcha pozostają magiczną energią obleczoną w ciało i ożywioną przez Pana Przemian. Ich ciała emanują mocą, którą mogą kierować w sposób podobny do rzucania zaklęć. Wraz ze wzrostem liczebności w grupie rośnie ilość generowanych przez demony Kostek Mocy. Pojedynczy Strachulec generuje jedną Kostkę Mocy. Modele demonów pozostające w odległości do 1” od siebie nawzajem mogą łączyć kostki w Pulę Kostek Mocy i wykorzystywać magiczną moc do rzucenia jednego wybranego losowo zaklęcia z Dziedziny Tzeentcha.

Back to top
View user's profile
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 21, 2014 12:55 PM
Reply with quote

1 )Czy silny cios zwiększa S po zwiększeniu przez Pogromce, czy przed?
2) czy Esencja Chaosu zwieksza tez moc modlitw (jako ze modlitwy rozpatrywane są na zasadach zaklęć ?)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 21, 2014 05:59 PM
Reply with quote

Rynar wrote:
Ok czyli rzucam k6 zamiast na tabele dla bohaterow z mutacja demon, ktorzy zostali wyłączeni z akcji. Jesteś pewny?
Tak. Zasada DEMON, poza punktami doświadczenia, nie rozróżnia bohaterów i stronników.

Rynar wrote:
1. Kolejne pytanie czy kości magii, które generują strachulce tzeentcha moga być wykorzystywane przez maga?
2.I czy strachulce moga wykorzystywać druzynna kość magii do rzucania czarów?
1. Nie.
2. Tak.


pan_sarin wrote:
1 )Czy silny cios zwiększa S po zwiększeniu przez Pogromce, czy przed?
2) czy Esencja Chaosu zwieksza tez moc modlitw (jako ze modlitwy rozpatrywane są na zasadach zaklęć ?)
1. Po.
2. Nie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
SzczurTezCzlowiek
Nieświadomy
Nieświadomy

SzczurTezCzlowiek

Offline

Joined: czerw 16, 2014
Posts: 20

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 22, 2014 02:54 AM
Reply with quote

Tworzę armie Nehekhary. Przy szkieletach jest napisane:

Quote::
Szkielet posiada WŁÓCZNIĘ i TARCZĘ lub ŁUK,

Czyli mogę mieć dwie grupy stronników szkieletów różnie wyposarzone, czy wszystkie szkielety w armii mają startowo mieć ten sam ekwipunek?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 22, 2014 04:59 AM
Reply with quote

Grupa stronników musi mieć takie same wyposażenie. Różne grupy mogą różnić się ekwipunkiem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 23, 2014 12:17 PM
Reply with quote

Siostry sigmara - umiejetność Ascetyzm dostępna tylko dla Siostry Sigmara (chodiz o wszystkie siostry czy grupe stronników Siostra Sigmara, które moga awansować na bohatera?)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 23, 2014 03:35 PM
Reply with quote

Wszystkie siostry-bohaterki poza Prezbiterem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 23, 2014 08:12 PM
Reply with quote

Czy mechanizm zwyciezcy na zbroi daje zabojczy cios rowniez w odniesieniu do broni dystansowej?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 23, 2014 08:23 PM
Reply with quote

Nie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 23, 2014 10:41 PM
Reply with quote

Witam,

Czy jeśli Mam postać która może nosić zbroję chaosu, i weźmię umiejętność siłową "Siłacz" która pozwala na uderzanie bronią dwuręczną bez minusów i używanie każdej zbroi, z zastrzeżeniem że nie może używać zbroi Chaosu, to jak rozumiem, nie może jej nosić gdyż umiejętność nadpisuję możliwość rasową? Swoją Drogą szkoda że siłacz nie niweluje już kar do I oraz Sz.
Pozdrawiam,


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 23, 2014 11:32 PM
Reply with quote

Nie. Jeśli model ma Zbroję Chaosu na liście ekwipunku to może jej używać.

Zapis
Quote::
Należy jednak zauważyć, że zdolność nie pozwala na używanie Zbroi Chaosu.
oznacza, że model który nie ma Zbroi Chaosu na liście ekwipunku wciąż nie może jej używać dzięki w/w umiejętności.

Z tego co pamiętam Siłacz nigdy nie niwelował modyfikatorów do Sz i I za noszenie zbroi. Robi to umiejętność Krzepki.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 23, 2014 11:43 PM
Reply with quote

Czy model płonie nadal w kolejnej turze jeżeli w bieżącej na ugaszenie wyrzucił 1-3?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt grud 23, 2014 11:49 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr grud 24, 2014 11:35 AM
Reply with quote

Czy za wyłączenie z akcji modelu motłochu pd liczą się normalnie ?

Przykład: Akkolita szarżuje i wyłącza z akcji łącznie 3 modele motłochu oraz 1 model z przeciwnej drużyny. Dostaje 4 czy 1 ptk doświadczenia ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr grud 24, 2014 12:47 PM
Reply with quote

Normalnie. Dostaje 4 PD.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 14 15 16 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 19826 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 4691 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 46399 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 150728 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 203172 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy