Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 15 16 17 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
Dominig
Przytomny
Przytomny

Dominig

Offline

Joined: grud 04, 2014
Posts: 81
Location: Kędzierzyn/Wrocław
Filia Dolnośląska
Filia Opolska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr grud 24, 2014 11:54 AM
Reply with quote

Czy model dostaje PD za przeżycie rozgrywki jeśli został wyłączony z akcji, ale w przeżył rzut na tabelę poważnych obrażeń ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr grud 24, 2014 12:35 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz grud 25, 2014 03:00 AM
Reply with quote

Obiecuje ze to moje ostatnie pytanie do nowego roku.
Jak dokladnie wyglada sytuacja zranionego modelu ktory nie zdal testu jezdziectwa a rana zadal mu cale zw?

czy sumujemy kosci zranienia z uderzenai i zranienia z upadku z konia i wybieramy najgorszy efekt czy dzieje sie to po kolei ? tj. np spadam z konia dsotaje k3 rany z ktorych najgorsza prowadzi mnie do powalenia na ziemie i moja rana automatycznie dobija nieszczesnika czy jak ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz grud 25, 2014 09:44 PM
Reply with quote

Wybierasz najgorszy efekt.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dominig
Przytomny
Przytomny

Dominig

Offline

Joined: grud 04, 2014
Posts: 81
Location: Kędzierzyn/Wrocław
Filia Dolnośląska
Filia Opolska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb grud 27, 2014 03:02 PM
Reply with quote

Mój akolita wylosował stygmat wywrócony na wierzch i jego Wt spadło do 3. Czy mogę podnieść mu to do 4 jeśli rzucę odpowiednie rozwinięcie, czy jego Wt maksymalne wynosi teraz 3 ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb grud 27, 2014 03:24 PM
Reply with quote

Wt 3.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb grud 27, 2014 09:29 PM
Reply with quote

Dominig wrote:
Mój akolita wylosował stygmat wywrócony na wierzch i jego Wt spadło do 3. Czy mogę podnieść mu to do 4 jeśli rzucę odpowiednie rozwinięcie, czy jego Wt maksymalne wynosi teraz 3 ?
A to nie jest tak że jego maksymalna charakterystyka jest determinowana przez rasę? I pomimo jakiegoś urazu który obniżył statystykę można ją później podnieść przy odpowiednim losowaniu?
Chciałem się zapytać jeszcze, co powoduje że Minotaur kosztuje 200 zk? Dopiero raczkuję w tym systemie i nie nie wiem skąd taka wysoka cena za praktycznie brak jakiś super specjalnych zdolności jak regeneracja czy coś. Siłą wytrzymałością czy atakami się nie wyróżnia na tle innych Dużych istot.

Pozdrawiam,


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb grud 27, 2014 09:55 PM
Reply with quote

Tak, ale trwałe obrażenia czy mutacje mogą zmienić wartość maksymalnych cech rasowych.


Minotaur tyle kosztuje bo może używać ekwipunku, zdobywa doświadczenie (a więc może zostać bohaterem) i zaczyna ze stygmatem Chaosu. Ponadto w porównaniu z Ogrem Chaosu ma większe WW, I i CP.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb grud 27, 2014 10:59 PM
Reply with quote

No niech będzie;) aczkolwiek zasada tępy nie za bardzo pomaga w zbieraniu tegoż doświadczenia:) a w porównaniu do np Opętanego to niczym się nie wyróżnia, chociaż ten jest główną siłą napędową kultów, a minosek jest miłym dodatkiem.
Jeszcze ostatnie pytanie, na dobranoc:) Broń naturalna nie jest zaliczana jako broń do walki wręcz prawda?


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb grud 27, 2014 11:00 PM
Reply with quote

Broń naturalna służy do walki wręcz. Natomiast nie jest bronią ręczną jeśli o to pytasz.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 28, 2014 05:43 AM
Reply with quote

Chodzi mi o to czy jeśli mogę wykonywać ataki bronią naturalną, np. tratowanie centigora, czy ataki opętanego to umiejętność silny cios, która dodaje +1 do siły przy atakowaniu bronią do walki wręcz ma zastosowanie dla tych ataków?


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 28, 2014 05:52 AM
Reply with quote

Umiejętność ma zastosowanie w połączeniu z orężem. W przypadku broni naturalnej i trafienia z uderzenia nie działa.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
[wiktor]
Nieświadomy
Nieświadomy

[wiktor]

Offline

Joined: grud 28, 2014
Posts: 6

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 28, 2014 01:35 PM
Reply with quote

Mam kilka pytań związanych z machinami wojennymi.
1) Czy drużyna obsługi może strzelać z własnej broni dystansowej, jeżeli machina wojenna nie strzelała w fazie strzelania?
2) Szarża na machinę wojenną: czy szarżując na machinę postać szarżuje na całą drużynę obsługi, czy losową postać, czy wybraną?
- jeżeli na całą, to czy cała drużyna obsługi może stać i strzelać w szarżującą postać ?
3)Czy jeżeli tylko jeden członek drużyny obsługi jest związany walką, to czy machina może dalej strzelać ?
4) Jeżeli drużyna obsługi stoi za machiną w odległości 1", a szarżujący szarżuje od frontu, to czy musi dobiec co obsługi, czy do samej machiny, a wówczas drużyna "przenosi się do przodu" zgodnie z zasadą "Trzymać pozycję" ?
5) Czy model machiny może stanowić zasłonę przed strzelaniem oraz czy może uniemożliwiać szarże? (jeżeli np. szarżujący musiałby przebiec przez machinę aby dostać się do szarżowanej postaci) ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 29, 2014 01:23 AM
Reply with quote

1. Tak.
2. Gracz na zwykłych zasadach wybiera kogo chce zaszarżować swoim modelem.
3. Tutaj mają zastosowanie zasady z paragrafu Utrata obsługi.
4. Postępujesz zgodnie z zasadą Trzymać pozycję.
5. Nie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn grud 29, 2014 02:47 PM
Reply with quote

Kurde mialem juz o nic nie pytac do nowego roku, ale ta balista pokrzyzowala szyki ;D

1) To co do szarzowania na np baliste - balista stoi z przodu 5 cali od postaci A. Za balistaą stoi drużyna obsługi (B, C i D). z racji ze balista ma np 3 cale to nie doszarzuje do druzyny obslugi majac 6 cali szarzy). Czy moge wiec szarzowac baliste ? Czy musze durzyne obslugi a to sie nie udaje bo nie mam 8 cali do obslugi stojacej za balista? Czy zaszarzowanie balisty powoduje ze druzyna pojawia sie na mojej drodze i wybieram kogo szarzuje ?

2) zdolnosc / czar teleportacji pozwala się teleportować do budynkow? (jezeli tak to troche rozwala to scenariusze z ukrytymi kosztownosciami) .

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 15 16 17 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
63 quidamcorvus 2766 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn grud 02, 2018 04:08 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2219 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 20709 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 89239 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 148845 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy