Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 19 20 21 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 25, 2015 06:09 PM
Reply with quote

Drobne pytanie:

Model nie może Ukrywać się jeżeli w pobliżu znajdują się wrogie modele.
Model zostanie dostrzeżony lub usłyszany bez względu na to jak dobrze Ukryje się.
Postacie automatycznie wykrywają przeciwników, próbujących Ukrywać się, w
promieniu ich INICJATYWY liczonej w calach. A więc model, którego współczynnik
INICJATYWA ma wartość 3 automatycznie wykryje Ukrywającego się przeciwnika
znajdującego się w odległości do 3” od niego.

Przykład do pytania:
Mam model który znajduje się 9" od przeciwnika Podchodzę w swojej turze 4" i ukrywam się ( pozostaje więc 5" od przeciwnika który ma np 4 I czyli mogę się ukryć). Z początkiem tury przeciwnika jestem więc ukryty i nie mogę zostać zaszarżowany bo jestem poza zasięgiem jego Inicjatywy. Przeciwnik wykonuje ruch 4" i automatycznie mnie "odkrywa". Czy strzelając do mnie posiada jakieś ujemne modifikatory ? Następnie przypuścmy że chcę zaszarżować z ukrycia na przeciwnika, czy przeciwnik może stać i strzelać np z kuszy ?

Plus co znaczy może zawsze stać i strzelać ? Znaczy że nawet jeśli szarżuję z poniżej połowy własnej szybkości to może do mnie strzelać czy to że nie musi wykonywać żadnych testów ? Czy to że może zawsze niezależnie od okoliczności stać i strzelać bez wykonywania testów.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 25, 2015 06:57 PM
Reply with quote

Jeśli jesteś za osłoną to przeciwnik ma stodowny modyfikator.

Wykonując szarżę przestajesz być ukryty. Przeciwnik po spełnieniu normalnych warunków może stać i strzelać.

Może zawsxe stać i strzelać, bez testów i niezależnie od dystansu szarży.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 25, 2015 08:29 PM
Reply with quote

Dla pewności ostatnie pytanie - chciałbym znać opowiedź bo mi to głowę zaprząta i sieje werment niepotrzebnie.

W strzale bezpośrednim z lewej ręki. Nie ma minusów do trafienia bo się znosi + z szarży, z minusem z ataku z drugiej ręki. Jak jest z siłą ?

Fabularnie bez zasadne pytanie rzecz jasna bo siłą pistoletu się nie zmienia w zależności od tego z której ręki z niego strzelamy ale siła pchnięcia nożem z lewej czy prawej ręki normalnie też nie ulega zmianie...

Stąd moje pytanie: Czy strzelając w strzale bezpośrednim z lewej ręki są minusy jak przy kazdej innej broni czy należy traktować pistolet jako broń wyważoną na potrzeby strzelania ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 25, 2015 09:00 PM
Reply with quote

Modyfikator dotyczy broni do walki wręcz, strzelając bezpośrednio z pisoletu stosujesz niemodyfikowaną siłę broni.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz stycz 29, 2015 09:36 PM
Reply with quote

Pytanie:

Banda przeciwnika wzieła do niewoli mój model bohatera ( pojmany w tabelce wypadło ) pojmany model ma ekwpiunek. Jest misja odbicia go.

W czasie misji model wlicza się do mojego prestiżu ( pd + ekwipunek + takietam ) ?

Jeśli nie to zakładając czy wygram ( model wraca ) czy przegram ( model przepada ) mój prestiż się znaczonco zmieni. Stąd pytanie:

Czy model nieobecny w ten sposób wlicza się do prestiżu, jesli tak to czy wlicza się jego ekwipunek ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz stycz 29, 2015 09:57 PM
Reply with quote

Wlicza się tak samo jak model pauzujący w wyniku odniesionych ran.
Quote::
Ponadto, należy pamiętać, szczególnie w przypadku rozgrywania kampanii, że do Prestiżu Drużyny wlicza się także notowania tych modeli, które przeżyły potyczkę, a które w wyniku odniesionych ran nie mogą wziąć udziału w kolejnej rozgrywce.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr lut 04, 2015 01:09 AM
Reply with quote

Kurcze bo już nie wiem czy mi się przywidziało czy nie.
Czy jeśli unieruchomie model np siecią lub łapaczem i następnie wyłącze go z akcji to model liczy się jako pojmany czy to mi się coś przywidziało ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr lut 04, 2015 03:13 AM
Reply with quote

Model Wyłączony z akcji! liczy się jako Wyłączony z akcji!. Rzut na tabelę poważnych obrażeń wykonuje się w normalny sposób.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr lut 04, 2015 10:40 AM
Reply with quote

Nie wiem właśnie skąd mi się to wzieło. Dzięki za rozwianie wątpliwości Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 270
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt lut 06, 2015 12:26 PM
Reply with quote

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Wieszczka Khaina ma nieograniczoną liczbę kostek mocy podczas rzucania czaru?
Jeżeli tak, to po co jej takie umiejętności jak Czarnoksięstwo i Spłatanie Magii, albo czar Potęga Mroku?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8185
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt lut 06, 2015 01:38 PM
Reply with quote

Źle zrozumiałeś. Nie obowiązują ją ograniczenia maksymalnej liczby kostek jakich może użyć podczas rzucania zaklęcia, które obowiązuje innych magów. Co oznacza że może na przykład użyć wszystkich dostępnych kostek do rzucenia jednego zaklęcia.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 270
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt lut 06, 2015 01:46 PM
Reply with quote

Aha, czyli jak inni magowie chcą rzucić np. 2 czary i mają do dyspozycji 3 kostki to muszą te kostki podzielić na te 2 czary. A wieszczka w takim razie, na każdy z tych 2 czarów może użyć 3 kostek, tak?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt lut 06, 2015 04:28 PM
Reply with quote

Źle rozumujesz.
Quote::
Maksymalna liczba Kostek Mocy, jaką MAG może wykorzystać do rzucenia czaru równa jest liczbie odpowiadającej poziomowi, na którym MAG się znajduje powiększonej o jeden, tak jak to pokazano w tabeli.

A więc mag 1 poziomu może użyć dwie kości, drugiego poziomu trzy kości itd.
Wieszczka niezależnie od poziomu może wykorzystać od razu wszystkie dostępne kości mocy. Ale raz użyte nie mogą być ponownie wykorzystane.

Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 270
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt lut 06, 2015 04:37 PM
Reply with quote

Aha, czyli po prostu niezależnie od poziomu wieszczki, ma tyle kości co mag 4 poziomowy czyli 5, tak?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt lut 06, 2015 06:30 PM
Reply with quote

Nie.
Niezależnie od poziomu może rzucić zaklęcie używając do tego tylu kości ile chce.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 19 20 21 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
63 quidamcorvus 2770 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn grud 02, 2018 04:08 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2221 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 20734 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 89303 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 148906 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 167
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy