Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Uściślenie zasad [Mordheim] › Uściślenia
Uściślenia
Dyskusje nad uściśleniami zasad rozgrywki w przypadku niejasności w ich interpretacji.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 41 42 43 ... 50 51 52
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 05:16 AM, nahar - Sb lut 07, 2015 06:05 PM, hexenjager - Pn lut 22, 2016 09:04 PM
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 12:51 AM
Reply with quote

Ja powiem tak: do tej pory nie było u mnie problemów z przejmowaniem szarż (pomijając te zza pleców).
Rykoszet jest moim zdaniem potwornie głupim krytykiem i żadne uzasadnienie nie da rady Wink . Zwłaszcza że rykoszet można zatrzymać savem.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8140
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 12:53 AM
Reply with quote

Myszor wrote:
Ok, a jak sie mierzy odleglosc od linii szarzy?
Czy moze przejac szarze model, ktory skaczac z gory, powiedzmy z 3calowego muru znajdzie sie na linii szarzy?
Czyli czy da sie zrobic, ghm... nurkujace przejecie szarzy? :-P
Aby przejąć szarżę model musi
- znajdować się pomiędzy model szarżowanym i szarżującym
- oraz w momencie deklaracji szarży musi znajdować się w odległości do 2" od 'linii szarży'.

Czyli w twoim przykładzie nie może, ponieważ w momencie deklarowania szarży znajduje się w odległości powyżej 2".


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 01:07 AM
Reply with quote

A jak w Warheimie rozwiązana jest kwestia LOS?

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 01:07 AM
Reply with quote

a) rykoszet - mi się zawsze kojarzył z przypadkowym trafieniem strzałą, a prędzej kulą z karabinu odbita od ściany czy innego czegoś... twardego

w zasadach gry prędzej ująłbym go w kategorii krytycznego faila (gdybym taką stworzył, np. rzut na trafienie =1 i potem jeszcze raz 1 na D6 - luźny przykład, nie nie, nie do HR Mordheim... broń nas Tcharze... Razz )
niż w kategorii trafienia krytycznego

b) Ha! QC, sprowokowałem to co napisałeś Smile żeby podjąć kwestię MIERZENIA! Tadam! Jak mierzyć odległości:

a) przy blokowaniu biegu
b) przy szarży
c) przy strzelaniu
d) przy czarach obszarowych
e) przy wykrywaniu niewidocznego celem szarży
f) przy automatycznym zdejowaniu hidden w zasięgu inicjatywy
g) ...itd

w 2D, tzn. przykładając miarkę równolegle do powierzchni stołu, czy w 3D, czyli mierzac od obiektu do obiektu?

Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 01:11 AM
Reply with quote

Czary obszarowe (errata/annual) działają sferycznie.
Marcin bardzo proszę o używanie prawidłowych imperialnych nazw bogów chaosu a nie tych hipsterskich z btb Wink

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 01:13 AM
Reply with quote

one nie są hipsterskie, one są EPICKIE Razz

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8140
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 01:13 AM
Reply with quote

catachanfrog wrote:
A jak w Warheimie rozwiązana jest kwestia LOS?
Pole widzenia: wrote:

W przypadku strzelania, każdy ze strzelających modeli musi widzieć cel. Należy pamiętać, że modele i elementy terenu przesłaniają pole widzenia. Modele widzą to co z przodu lub z boku, modele nie widzą do tyłu i powinny zostać na początku fazy strzelania obrócone w stronę celu. Ponadto, należy zauważyć, że obrócenie modelu w stronę celu nie jest traktowane jako ruch.
Pole widzenia określa możliwość zobaczenia wrogów przez modele - muszą one widzieć przeciwnika przez, pod lub nad elementami tereny pola bitwy i innymi modelami (sprzymierzonymi i wrogimi). Aby stwierdzić czy model, ma wroga w polu widzenia, należy poprowadzić linię, której nic nie blokuje, od oczu modelu do dowolnej części ciała celu. Czasami wszystko, co będzie można zobaczyć, to oręż, sztandar czy inny zdobny przedmiot, który model niesie. W takich przypadkach model uznawany jest za niewidoczny. Podobnie należy ignorować skrzydła i ogony, nawet jeśli są one z technicznego punktu widzenia częścią ciała modelu. Zasada ta ma na celu uniknięcie nakładania kary na modele, które mają dynamiczną pozę, są szczególnie wspaniałe lub uzbrojone w zdobny oręż lub sztandary.
Oczywiście gracz nie może spytać swoich modeli, co widzą - są z plastiku lub metalu i odpowiedź mogłaby im zabrać dość dużo czasu - z tego powodu musi sam to ustalić. W większości przypadków będzie to oczywiste - jeśli na drodze stoi budynek czy wzgórze, przeciwnik może być bezdyskusyjnie poza polem widzenia. W innych przypadkach dwa modele będą się wzajemnie widziały, gdyż dzielić je będzie otwarta przestrzeń. W pozostałych sytuacjach, w których to, czy model widzi inny model nie będzie aż tak oczywiste, gracz musi pochylić się nad polem bitwy i spojrzeć na nie 'okiem modelu'. Należy zniżyć się do poziomu modelu i z jego perspektywy ocenić, co widzi na polu bitwy.

Aby sobie pomóc korzystamy z laserów Smile


Myszor wrote:
w 2D, tzn. przykładając miarkę równolegle do powierzchni stołu, czy w 3D, czyli mierzac od obiektu do obiektu?
Mierzenie odległości: wrote:

Odmierzając odległość między dwoma modelami należy każdorazowo posłużyć się taśmą mierniczą, linijką tudzież innym narzędziem, które pozwoli zmierzyć odległość między podstawkami modeli. Odległość między modelami a innymi obiektami mierzona jest zawsze od najbliższej krawędzi jednej podstawki do najbliższej krawędzi drugiej podstawki.
Może się czasem zdarzyć, że zasady zmuszają model do wykonania ruchu wprost w kierunku innego modelu lub innego obiektu na polu bitwy. W takim przypadku należy przeprowadzić umowną linię pomiędzy środkiem modelu a jej celem i poruszyć jednostkę wzdłuż tej linii o liczbę cali równą ustalonemu dystansowi.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 01:18 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
[...]
Mierzenie odległości: wrote:

Odmierzając odległość między dwoma modelami należy każdorazowo posłużyć się taśmą mierniczą, linijką tudzież innym narzędziem, które pozwoli zmierzyć odległość między podstawkami modeli. Odległość między modelami a innymi obiektami mierzona jest zawsze od najbliższej krawędzi jednej podstawki do najbliższej krawędzi drugiej podstawki.
Może się czasem zdarzyć, że zasady zmuszają model do wykonania ruchu wprost w kierunku innego modelu lub innego obiektu na polu bitwy. W takim przypadku należy przeprowadzić umowną linię pomiędzy środkiem modelu a jej celem i poruszyć jednostkę wzdłuż tej linii o liczbę cali równą ustalonemu dystansowi.

a) Ok, czyli w Warheim mierzy się w 3D.
b) a co, jeżeli model "zmuszony" (frenzy, animosity itp.) jest do ruchu w stronę widocznego wroga nie ma jak do tego wroga dojść, bo np. stoi on w miejscu niedostępnym za jednym ruchem - np. na kładce 6 cali nad głową "zmuszonego"?

jak to jest w Warheim?
a jak w Mordheim? Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8140
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 01:22 AM
Reply with quote

Myszor wrote:
b) a co, jeżeli model "zmuszony" (frenzy, animosity itp.) jest do ruchu w stronę widocznego wroga nie ma jak do tego wroga dojść, bo np. stoi on w miejscu niedostępnym za jednym ruchem - np. na kładce 6 cali nad głową "zmuszonego"?

Furia wrote:
[...]Podczas deklaracji szarż w fazie ruchu, po tym jak zadeklarowano wszystkie szarże modeli nie podlegających zasadzie specjalnej FURIA (z uwzględnieniem powziętych decyzji o reakcji na szarże), należy zmierzyć czy którykolwiek z wrogów nie jest w zasięgu szarży modelu podlegającego zasadzie specjalnej FURIA (to znaczy w zasięgu ruchu szarży i w polu widzenia). Jeżeli tak właśnie jest, to model podlegający zasadzie specjalnej FURIA musi zadeklarować szarżę na wroga. Gracz nie ma na to wpływu, a model wykonuje szarżę automatycznie. Jeżeli w zasięgu szarży znajduje się wiele modeli wroga, gracz ma prawo dokonania wyboru postaci, na którą model będzie szarżował.
Wróg musi być w polu widzenia i w zasięgu szarży. Jeżeli jeden z tych warunków nie jest spełniony furia nie ma zastosowania.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 01:29 AM
Reply with quote

Ok, a ruch "w stronę wroga" przy animozji D6=1 AND D6=6 ?
Jest obowiązkowy jeżeli wróg jest poza zasięgiem szarży?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8140
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 01:32 AM
Reply with quote

Myszor wrote:
Ok, a ruch "w stronę wroga" przy animozji D6=1 AND D6=6 ?
Jest obowiązkowy jeżeli wróg jest poza zasięgiem szarży?
Berserk: wrote:

Niektóre stworzenia są tak dzikie, agresywne i żądne krwi lub tak niezdyscyplinowane, że za wszelką cenę starają się sprowokować walkę. Zasada specjalna BERSERK jest odzwierciedleniem zestawu nieprzewidywalnych i zaczepnych zachować, do których szczególne skłonności mają Zwierzoludzie i inne stwory Chaosu.
Podczas deklaracji szarż w fazie ruchu, po tym jak zadeklarowano wszystkie szarże modeli nie podlegających zasadzie specjalnej BERSERK (z uwzględnieniem powziętych decyzji o reakcji na szarże), model podlegający zasadzie specjalnej BERSERK, który nie walczy wręcz, musi wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że w stworzeniu odzywa się instynkt zabójcy. Należy zmierzyć czy którykolwiek z wrogów nie jest w zasięgu szarży modelu podlegających zasadzie specjalnej BERSERK (to znaczy w zasięgu ruchu szarży i w polu widzenia). Jeżeli tak właśnie jest, to model podlegający zasadzie specjalnej BERSERK musi zadeklarować szarżę na wroga. Gracz nie ma na to wpływu, a model wykonuje szarżę automatycznie. Jeżeli w zasięgu szarży znajduje się wiele modeli wroga, gracz ma prawo dokonania wyboru postaci, na którą model będzie szarżował.
Jeżeli szarża nie jest niemożliwa (to znaczy w zasięgu ruchu szarży i w polu widzenia niema modeli wroga), model podlegający zasadzie specjalnej BERSERK w czasie wykonywania ruchów przymusowych wykonuje ruch w kierunku najbliższego modelu wroga. Należy zauważyć, że model podlegający zasadzie specjalnej BERSERK porusza się w kierunku wroga nawet jeśli nie znajduje się on w polu widzenia, gdyż instynkt zabójcy prowadzi model bezbłędnie w kierunku przeciwnika.
Póki model podlega zasadzie specjalnej BERSERK podlega również zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ.

TABELA ANIMOZJI wrote:

K6 WYNIK

1 JA TO SŁYSZEĆ!!! Zielonoskórzy jest przekonany, że najbliższy sprzymierzony Niewolnik, Hobgoblin lub Wilczy Jeździec znieważył jego matkę, wiarę lub higienę osobistą. Model zatrzymuje się w miejscu i odmawia wykonania jakichkolwiek działań w tej turze poza dokonaniem krwawej zemsty. Jeżeli Niewolnik, Hobgoblin lub Wilczy Jeździec znajduje się w zasięgu szarży to ‘znieważony’ Zielonoskóry natychmiast szarżuje i będzie walczył do końca tury z Niewolnikiem, Hobgoblinem lub Wilczym Jeźdźcem, który go ‘sprowokował’. Po zakończeniu fazy walki modele należy ustawić 1” od siebie.
Jeżeli w zasięgu szarży nie znajduje się żaden Niewolnik, Hobgoblin lub Wilczy Jeździec, a ‘znieważony’ model uzbrojony jest w broń dystansową to w fazie strzeleckiej będzie on strzelał do najbliższego widocznego Niewolnika, Hobgoblina lub Wilczego Jeźdźca.
Jeżeli nie zachodzą wyżej wymienione okoliczności lub najbliższym modelem jest postać bohatera, Krasnoluda Chaosu lub Zagana Zielonoskóry traktowany jest tak, jakby w teście ANIMOZJI uzyskał wynik 2-5.


2-5 CO TY POWIEDZIEĆ? Zielonoskóry jest niemal pewien, że usłyszał coś obraźliwego z ust najbliższego Niewolnika, Hobgoblina lub Wilczego Jeźdźca. Model zatrzymuje się i zaczyna wyzywać, co uniemożliwia mu działanie w tej turze.

6 MOJA IM POKAZAĆ!!! Zielonoskóry jest przekonany, że pozostali szydzą i wyśmiewają się z niego. Aby udowodnić swoją odwagę Zielonoskóry wrzeszcząc i potrząsając bronią wykonuje ruch o 2K6” w kierunku najbliższego przeciwnika, wybierając najkrótszą drogę. Kary wynikające z rodzaju pokonywanego terenu stosuje się w zwykły sposób. Jeżeli Zielonoskóry nie widzi żadnego wroga, wykonuje ruch na wprost. Jeżeli wykonany ruch prowadzi do kontaktu z wrogiem, to traktuje się go jak szarżę – wykonujący ruch model nie musi zdawać żadnych testów psychologicznych, którym podlegałby podczas zwykłej szarży. Postać będące celem takiej szarży może wybrać jedynie w reakcji na szarżę trzymać pozycje lub Uciekać!. Ten dodatkowy ruch jest wyjątkiem od zwykłej sekwencji tury. Po jego wykonaniu model może nadal wykonywać ruch, szarżować i walczyć w zwykły sposób. Model ma również prawo do oddania strzału (ale zawsze uznaje się, że wykonał ruch).


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 01:47 AM
Reply with quote

"MOJA IM POKAZAĆ"

ruch na wprost czyli tak jak stoi figurka?
nawet, jeżeli na wprost jest przepaść na 10''...?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8140
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 01:49 AM
Reply with quote

Tak, to w końcu Zielonoskórzy.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 02:07 AM
Reply with quote

Ok, to jak jest w Warheim już +/- wiemy.
A jak jest w Mordheim?

Nadal nie mam odpowiedzi na pytania:

AAAAABY1. skąd sprawdzać LOS? z oczu figurki? z dowolnej części CIAŁA figurki? z czubka głowy? z dowolnej części figurki, a więc też z czubka halabardy?

Jestem za tym, aby ustalić, że z dowolnej częsci ciała figurki ale nie z broni - po ewentualnym darmowym obrocie. Wątpliwość jedynie zasiał w mym sercu QC pisząc o ogonach i skrzydłach wyjątkowo wspaniałych istot... Smile
Chociaż taki na ten przykład ślimak ma oczy teleskopowe....

AAAAABY2. czy najbardziej wymyślne przejęcie szarży jakie jest dostępne to to, kiedy przejmujący stoi obok szarżowanego i nie dalej niż szarżowany od szarżującego? Smile

(wolicie rysunek? Razz )

Chyba jestem za tym (po namysle), że obrazek w podręczniku jest całkiem ok. Nie wyskakujemy do intercept zza pleców - wszak przejęcie szarży nie powinno być aż tak bonusowym ruchem kiedy to przeciwnik gra swoją turę.

(heh, jakiś system punktów akcji mi się tu nasuwa... overwatch, interception itp......)

AAAAABY3. ewentualnie, czy przejmującemu szarżę należą się bonusy jak przy szarży nurkującej jeżeli przechwytuje szarżę skacząc z wysokości 1 lub 2 cali?

wiem, w podręczniku tego nie ma, ale może... powinno być...? Razz

AAAAABY4. Mierzenie. Jestem za tym, aby ustalić, że wszelkie pomiary są w 3D. Chyba, że to jest już gdzieś ustalone, a ja o tym nie wiem.

AAAAABY5. Ok, w Warheim zielonoskórzy są pozbawieni mózgu Smile Czy w Mordheim jest tak samo?

(w sumie myślałem o tym, co mają wewnątrz czaszki... może to rodzaj inteligentnej grzybni lub raczej jej fragmentu, komunikującego się z innymi fragmentami umieszczonymi w innych zielonoskórych czaszkach, zapewniającej zielonoskórym pewnego rodzaju "stadną inteligencję zbiorową"? a animozje to nic innego jak sposób na samoistne rozprzestrzeniane się tej grzybni w momencie, kiedy jeden ork rozłupie drugiemu łeb choppasem?)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8140
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Uściślenia
Posted: Śr stycz 28, 2015 02:09 AM
Reply with quote

Quote::
AAAAABY3. ewentualnie, czy przejmującemu szarżę należą się bonusy jak przy szarży nurkującej jeżeli przechwytuje szarżę skacząc z wysokości 1 lub 2 cali?
A jakiej racji? Taki model się w końcu nadstawia do bicia a nie atakuje.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 41 42 43 ... 50 51 52
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy